home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:35:42 Broen13 Football M... fm25
I går kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23502
  1 Bruger, 1001 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Stoppet) - Pato´s Dagbog
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 10 Udprint
Forfatter Emne: (Stoppet) - Pato´s Dagbog  (Læst 27214 gange)
BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Sv: Pato´s Dagbog
« Svar #90: 25 Dec 2007, 22:11 »

haha Cesc! Tak for din kommentar. Jeg skal nok prøve fremover at få et par billeder ind engang imellem, men kan ikke love noget 100%.
I næste update vil der komme SS af Pato efter han har været i klubben et år. Kommer også lidt mere "Milan" ting i næste del.

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.

Pepe
Gæst

« Svar #91: 25 Dec 2007, 22:14 »

Cool Opstemt Kan du så ikke også lave en sammenligning? Dvs SS af ham efter sæsonen og et inden sæsonen? Det ville være nice Smiley

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #92: 25 Dec 2007, 22:16 »

I starten af bloggen, altså side 1 kan man set et SS af ham fra den første dag i spillet. Det kan i trykke på samtidig med i kan trykke på det nye der kommer. Om updaten kommer i dag tvivler jeg på. Men ellers kommer den imorgen inden der er julefrokost.

Velkommen til Hazard.

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

AFSTEMING - Pato´s Dagbog
« Svar #93: 25 Dec 2007, 23:28 »

Milan Info - afstemning

Denne update er mere en status over hvordan det går i Milan. Denne blog handler mest af alt om hvordan Pato oplever tingene i klubben, men derfor jeg vi godt snakke om Milan også.

Transfer vinduet er lukket og det er ikke lige min stil at købe ind for en masse millioner, jeg er for nærig til så noget. Men jeg kan godt se at jeg nok bliver nød til det, ikke fordi jeg føler der er behov for det, men i kender jo Milan, der er mange ældre spillere og de skal skiftes ud, og hvis jeg skal blive i toppen skal det selvfølgelig være med kvalitets spillere.

I kan nu først se mit hold:
http://img442.imageshack.us/img442/997/milans2tq1.jpg

Min taktik til den kommende sæson:
http://img442.imageshack.us/img442/6678/taktiks2dt4.jpg

Har disse tanker om at dette skulle være mit "1.hold":
http://img132.imageshack.us/img132/637/milan1hs2om1.jpg

Som i kan se er den eneste ændring på holdet Adriano som er kommet på toppen. Ellers kører jeg med samme spillere, da jeg somsagt stoler på de spillere jeg har og bare ikke vil købe ind.

Mit "2.hold":
http://img151.imageshack.us/img151/2374/milan2hs2xp3.jpg

Her tænker i nok, Maldini! Hvad fanden laver han. Min plan er sådan set ikke at bruge Maldini så meget, jeg vil flere gang i sæsonen bruge Miranda i DC og Kaladze som DL. Som i kan se på truppen så kan både Kaladze og Jankulovski spille en venstre back. Jeg har en del muligheder i forsvaret, Bonera er desværre skadet i 5 måneder.

SS af Pato og mine nye spillere:
http://img440.imageshack.us/img440/7128/pato13juli07ra1.jpg <- Taget den første dag i spillet.
http://img170.imageshack.us/img170/124/pato1sep08za0.jpg <- Pato den 1.september 2008
http://img170.imageshack.us/img170/6662/mirandaid2.jpg <- Miranda
http://img148.imageshack.us/img148/481/adrianodb6.jpg <- Adriano
http://img151.imageshack.us/img151/7453/zaccardoii6.jpg <- Zaccarado
http://img151.imageshack.us/img151/6439/cirrilows8.jpg <- Cirrillo

Så kan i danne jer et overblik over de nye spillere og truppen generalt. Jeg har over 800millioner at købe spillere for. Så jeg er laver lige en afstemning, i må meget gerne komme med seriøse bud.

Afstemningen går ud på:
Flere af mine spillere er ved at være op i alderen, Dida, Nesta, Ambrosini, Gatusso, Seedorf. Så det i kan stemme på er, hvor skal jeg helst forstærke mig i transfervinduet i Januar:

Målmand (Dida er 35)
Center forsvar (Nesta er 32)
Defensiv midt (Ambro er 31/Gattuso 31)
Offensiv midt i venstre side (Seedorf er 32)
Ingen steder, rutine er godt!

Jeg skal stille og rolig igang med et generation skifte, jeg kunne sagens købe 3 nye verdensstjerner til holdet i januar, men som sagt er det ikke min stil. Jeg håber på i vil stemme og muligvis komme med et bud.
« Seneste Redigering: 26 Dec 2007, 10:00 af BlaZZo » Logged

Velkommen til Hazard.

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Sv: Afstemning - Pato´s Dagbog
« Svar #94: 26 Dec 2007, 11:03 »

20 September 2008

Vi har spillet en del kampe siden i sidst hørte noget fra mig. Jeg deltog i Brasiliens U20 kampe mod Argentina og Colombia. Begge med fuld gevinst. Vi fik smadret vores ærkerivaler med 4-2, efter at havde været bagud med 2-0. Jeg fik de første 45minutter og fik ikke meget ud af det. Ligesom jeg også kun fik første halvleg mod Colombia hvor vi vandt 1-0.
Jeg er begyndt kun at spille halv tid på landsholdet, jeg er ikke helt tilfreds med det, men det er jo træneren der bestemmer. Det vigtigste er vi vinder.

Til min store overraskelse fik jeg lov til at starte inde i angrebet sammen med Gilardino mod Napoli. Jeg fik de første 55 minutter, Brian Lindahl mente helt klart der skulle ske noget, vi var bagud med 1-0 og skabte ikke så meget. Der kom mere gang i tingene da Adriano og Ronaldo kom ind, vi fik vendt et truende nederlag til en sejr på 3-1. Pirlo stod for 2 af målene og Ronaldo det sidste.

Inden Champions League kampen mod Porto på hjemmebane fik jeg at vide at jeg skulle se kampen fra tribunen, jeg greb ikke chancen mod Napoli og min manager ville starte med Adriano og Oliveira inde. Efter første halvleg var vi foran med 3-0 og 2 af målene blev lavet af Adriano, nu får jeg rigtig svært ved at få chancen igen. Porto kom tilbage i anden halvleg og fik lavet 2 mål, ikke nok til at hente os, vi vandt 3-2.

Det har været op og ned på det seneste, jeg fik Milan i champions league og vundet OL guld, men jeg føler ikke jeg er i nærheden af holdet. Vi har 5 gode angribere til 2 pladser,  jeg håber Milan vil sælger en af de andre når vinduet åbner igen, jeg synes ikke det er holdbart for mig når jeg føler jeg er nederst af de 5 angribere. Jeg vil kæmpe videre til træning og jeg håber da jeg får nogen flere chancer.

Jeg vil gerne takke Cesc for at have lavet nogen bannere til mig dagbog.
Husk nu at stemme og gerne komme med kommentar!

Velkommen til Hazard.

Kasper-J
Ynglingespiller

« Svar #95: 26 Dec 2007, 11:19 »

Hvis du har pengene så synes jeg, at du skulle prøve at købe Cech eller casillias

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #96: 26 Dec 2007, 13:44 »

Indtil videre ser det jo ud til at i mener jeg skal hente en ny keeper. Cech er en mulighed. Men der er stadigvæk et par dage endnu til at stemme.

Velkommen til Hazard.

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #97: 26 Dec 2007, 21:52 »

29 September 2008

Som Milan spiller har man jo en travl hver dag, der er for det meste kamp hver 3. dag. Det er sgu hårdt for en knægt som mig, der ikke er vant til det på samme måde. Gatusso elsker disse kampe hvor der ikke er en uge imellem.
Vi er inde i en fantatisk periode, vi spiller underholdene fodbold, jeg får spilletid og vi ligger nr 1 i serie a. Kan det være bedre ?
De seneste 5 kampe har vi lavet 3 mål i hver kamp, det er en dejlig følelse når man bare kan se det fungere. Vi mødte Sampdoria i sidste uge, på det tidspunkt lå de nr 1. Jeg blev indskiftet med 20minutter igen og på oplæg af Jankulovski så fik jeg scoret til 3-0. Ikke et svært mål, men jeg var hvor jeg skulle. Marek fik spillet den fladt til bagerste stolpe og der satte jeg indersiden på. Kaka havde lavet de 2 mål før jeg satte punktum.
Pato laver mål og lægger op

Selvom Ronaldo ikke spillede så godt mod Sampdoria så fik han genvalg og jeg var igen på bænken. Jeg erstattede Ronaldo efter 64 minutter og havde ikke samme indhop som mod Sampdoria. Torino blev slået 3-0, Pirlo, Kaka og Adriano scorede. Vi spillede rigtig godt, og lækkert vi kan holde målet rent.

Så kom kampen, indtil videre den sværeste kamp på papiret, hjemme mod Roma. Roma har et udmærket hold, de har hentet Milito i Zaragoza og ham skal vores forsvar passe på.
Jeg havde håbet jeg skulle starte inde, men kan godt forstå træneren efter jeg ikke fik så meget ud af det mod Torino. Vi kom planmæssigt foran på mål af Seedorf. Det kan godt være jeg er skuffet over ikke at starte inde, men når jeg ser hvor meget plads Adriano og Ronaldo skaber til de andre så er det forståligt nok at de spiller fra start. Kaladze sendte Roma ind i kampen da han lavede selvmål kort før pausen.
Kaka blev skadet mod Torino og det kunne slet ikke ses, Gourcuff havde fået rollen som den offensive og gjor det fint. Ronaldo scorede i anden halvleg og jeg blev indskiftet efter 62 minutter. 6minutter før tid får jeg bolden i højre side, jeg står overfor Tonetto, jeg laver en kropsfinte, går forbi ham, smider en godt indlæg ind, Adriano kommer flyvende og kan scorer til slutresultat 3-1.

Det er mandag morgen nu, jeg tjekker stillingen på nettet, Udinese fortsætter deres gode stime fra sidste år, de  ligger a point med os, 16. Indtil videre er alle topholdene med, de eneste der er røget lidt af er Fiorentina som ligger og roder på en 13 plads med kun 7point.

« Seneste Redigering: 29 Dec 2007, 11:32 af BlaZZo » Logged

Velkommen til Hazard.

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #98: 29 Dec 2007, 08:04 »

Målmand
13 (61,9%)
Center forsvar
2 (9,5%)
Defensiv midt
3 (14,3%)
Central midt i venstre side
3 (14,3%)

21 fik stemt, og tak til dem der gad. 62% af jer mener altså jeg burde finde mig en målmand. Så må vi se om jeg kan finde en.

Velkommen til Hazard.

Niko
Gæst

« Svar #99: 29 Dec 2007, 09:59 »

Flot update. Det er ved at være en kanon blog du har stablet sammen. Smiley
Efter mit ønske med grafik er kommet med, så har det hevet niveauet meget.

Jeg vil dog lige vise dig den aller sidste sætning.

Indtil videre er alle topholdene med, de eneste der er røget lidt af er Fiorentina som ligger og roder på en 13 plads med kun 7point.

Har lige rettet det igennem, da or og rydder ikke hører hjemme i dansk ordsprog. Smiley

KUTGW!

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #100: 29 Dec 2007, 11:33 »

or at naturligvis en kæmpe fejl og jeg blev sgu lidt i tvivl om hvordan roder / rydder blevet stavet. Men nu har jeg rettet det til din sætning Opstemt

Velkommen til Hazard.

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #101: 29 Dec 2007, 11:47 »

Vil lige gøre opmærksom på at der er ny afstemning! Så i er velkommen til at give jeres bidrag til den.

Velkommen til Hazard.

Niko
Gæst

« Svar #102: 29 Dec 2007, 11:49 »

Graig Gordon! Opstemt

juve4-ever
Ynglingespiller

« Svar #103: 29 Dec 2007, 11:51 »

Craig Gordon   Cool

JUVETUS 4-ever Opstemt

RCD
Gæst

« Svar #104: 29 Dec 2007, 11:54 »

Graig Gordon!

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 10 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010