home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:35:42 Broen13 Football M... fm25
I går kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 773 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Stoppet) - Pato´s Dagbog
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: (Stoppet) - Pato´s Dagbog  (Læst 27183 gange)
Nyysted
Landsholdsspiller

Sv: Pato´s Dagbog
« Svar #60: 22 Dec 2007, 18:22 »

Syntes du skriver for lidt om Pato..

Ellers ganske godt BlaZZo! Smiley

I ain't playin', nigga

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #61: 22 Dec 2007, 19:30 »

23 Januar 2008

Når man spiller for en klub som Milan så spiller vi jo kamp hver 3.dag, så det gælder om at være 100% klar til hver kamp. Vi spillede i dag pokal hjemme mod Fiorentina og her skulle vi meget gerne skaffe et godt resultat. Jeg startede inden sammen med Inzaghi. Jeg føler ikke rigtig jeg kommer frem til nogen chancer og har heller ikke bolden så meget, jeg blev taget ud med 25 minutter igen, kampen endte skuffende 0-0 og det bliver nu svært at gå videre.
Jeg har hørt rygter omkring at Pizarro fra Chelsea skulle være på vej til os for at løse vores scoringsproblemer. Der er stadigvæk nogen dage tilbage af transfer vinduet, men håber ikke der bliver købt ind til min plads.

27 Januar 2008

Hvis jeg skal være helt ærlig, så tror jeg vores chancer for at vinde mesterskabet forsvandt i dag. Vi tabte 2-0 hjemme mod Palermo. Pirlo brændte et straffespark og på en eller anden måde scorede Palermo 2 kasser. De havde ingenting at byde på hvor vi skabte den ene chance efter den anden. Jeg kom på banen i det 65min, denne gang på den offensive midtbane, jeg fik ikke så meget ud af det, havde dog en rigtig stor chance. Vi ligger nu nr 3, 9 point efter Inter og 8 efter Udinese. Nu skal vi give den gas i Champions League!

30 Januar 2008

Så er vi sgu også ude af pokalen, på få dage har vi mistet mesterskabet og chancen for at vinde Coppa. Riquelme lavede begge Fiorentinas mål. Jeg kom ind efter 70 minutter fordi vi skulle prøve at vende kampen, for en gang skyld havde vi fortjent at tabe, vi skabte næsten ingenting og det er tydeligt at vi mangler selvtidlid. Vi har været uden Kaka i 2-3 uger nu og endelig er han tilbage, jeg håber han kan gøre en forskel de næste par kampe! Jeg er meget skuffet over mig selv og holdet.

3 Februar 2008

Puha, i slutningen af januar fulgte jeg meget med i aviser og på nettet for at se om vi skulle have købt nogen nye spillere. For mig var det heldigt det kun blev Breno der kom til klubben og ham har jeg snakket utroligt godt med siden han kom. Jeg var virkelig nervøs for der kom en angriber mere. Vores manager har givet os tidlid til resten af sæsonen så det er nu op til os at bevise at han skal satse på os.

Efter at dagens kamp mod Empoli er overstået synes jeg at kunne føle på Gilardino og Ronaldo at der ligesom bliver troet på dem. Somsagt blev der ikke købt nogen angriber så Gilardino og Ronaldo kan de næste 6 måneder være sikker på de næsten er fast mand på holdet. De scorede også begge et mål da Empoli blev slået med 2-1. Jeg fik som sædvanlig de sidste 20-25minutter og komme ikke frem til nogen chancer. Det var også tydeligt at Kaka var tilbage på holdet.

Nu kan jeg gå rolig i seng og tænke på de 3point og at jeg spiller for et af verdens bedste klubber, glæder mig sindsygt til at prøve at spille i Champions League!

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.

xhougaard
Ynglingespiller

« Svar #62: 22 Dec 2007, 20:07 »

you are great Opstemt

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #63: 22 Dec 2007, 21:13 »

10 Februar 2008

øvøv, jeg spillede slet ikke med i dag, jeg fik lov til bare at se på. Vi vandt stensikkert med 4-1 og Reggina og Gilardino lavede alle 4 kasser! Jeg har så stor respekt for Alberto. Han har været nede i en bølgedal hvor han ikke har scoret så mange mål. I forhold til så mange andre kampe skabte vi ikke særlig mange chancer men var utrolig effektive på dem vi fik.Inzaghi ser ud til at være foran mig på nuværende tidspunkt og det er selvfølgelig ærgeligt når Champions League snart starter igen.

16 Februar 2008

Det er ikke min bedste dag i Milan. Jeg er kommet op og skændes med Gilardino og vi er blevet rigtig uvenner. Vi var uenige om nogen ting og det er slet ikke godt når Gilardino har fået til opgave at "lære" mig op. Så da jeg er den yngste, så får jeg ikke lov til at starte inde da Ronaldo nu er skadet. Så Inzaghi og Gilardino udgjor angrebsparet da vi i dag mødte Roma.
Jeg er naturligvis ked af at vi havde dette skænderi.

Ikke nok med mit skænderi med Gilardino i dag så fik jeg fandme også anulleret et mål pga offside! Det kørte ellers perfekt, vi var foran 2-0, men på personlige fejl så kom Roma tilbage på 2-2. Jeg kom så ind, og skulle spille sammen med Gilardino i angrebet, det var 7 minutter før tid jeg fik anulleret mit mål og kampen endte 2-2.

Pisse ærgeligt vi ikke fik alle 3 point, for Inter fik også kun 1 point. Top 5 ser således ud nu:

1) Udinese 53
2) Inter 47
3) Milan 43
4) Parma 42
5) Palermo 40

Velkommen til Hazard.

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #64: 22 Dec 2007, 21:51 »

20 Februar 2008

Jeg ved ikke om jeg skal grine eller græde. Vi er netop kommet hjem fra Rusland og det var en meget speciel kamp for mig. Personligt gik det godt, for holdet meget skidt. Jo fik scoret efter 21minutter og kort før halvlegen var færdig fik Kaka lavet selvmål, ikke tit Kaka gør det.
Jeg kom så på banen til anden halvleg, det var tydeligt at se at CSKA Moskva mere var vant til vejret end vi var. Vagner Love scorede til 3-0 og CSKA fik et meget billigt straffespark som Jo scorede på. Bagud 4-0 og med 30 minutter igen, her fik jeg så noget succes, Kaka afleverede til mig og jeg kunne banke mit første mål ind for Milan. 12 minutter igen var det så mig der afleverede en god bold til Kaka som han scorede på. Kampen endte med 4-2 til CSKA og vi skal nu frem og lave 2 mål for at gå videre.

Flyturen hjem var udmærket for mig, endelig kunne jeg lave et mål og vise at jeg er god nok til at være med. Jeg sad ved siden af Brocchi og han var da også glad på mine vegne, men nederlaget var selvfølgelig til at spore i alle spillerne.

Velkommen til Hazard.

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #65: 23 Dec 2007, 09:36 »

24 Februar 2008

Jeg fatter slet ikke hvordan det her kan ske. Jeg er for det første skuffet over jeg starter ude når jeg nu gjor så god figur i rusland og for det andet fatter jeg ikke hvordan vi kan lukke et mål ind 10 sekunder efter vi har scoret. Jeg startede som sagt på bænken og var stærkt utilfreds, jeg havde bare sådan lyst til at komme ind og bevise noget. Efter at Inzaghi fik sit gule kort kom jeg så ind, der var spillet 53 minutter. Jeg havde et par afslutninger og var med i vores mål, jeg fik afsluttet, Mirante redder for Sampdoria og Kaka følger op. Desværre sker det så, Sampdoria giver bolden op og ligepludselig står den 1-1. For satan jeg er sur over det her!

27 Frebuar 2008

For satan! Jeg synes fandme vi er uheldige for tiden. For få dagen siden lader vi dem scorer i overtiden, nu lukker vi dem ind i kampen igen mod slutningen. Jeg startede inde i dag, det var jeg glad for. Gilardino gjor det hurtigt til 1-0, Brocchi fik hans andet gule kort 5 minutter før tid. Det så ikke ud til det havde en stor betydning da Jankulovski scorede til 2-0 efter 47 minutter.
Desværre reducerede Torino og vores manager ville ændre på tingene for at holde den med 10 mand. Jeg kom desværre ud sammen med Kaka. Udefra kunne jeg se mine holdkammaratter bruge mange kræfter på at løbe efter Torino, det blev så straffet da de scorede kort før tid.

Det var en underlig fornemmelse at gå iseng, jeg synes personligt det går rigtig godt for mig selv, har scoret mit første mål for Milan i Champions League, har lagt op til et par stykker og føler sgu jeg kan følge med i serie a. Det er bare ikke sjovt at se stillingen, Inter og Udinese skal kæmpe om mesterskabet og vi er 3 på 45 point. Det bliver alt for spændende!

2 Marts 2008

Endelig fik vi en sejr. Jeg startede igen inde, sammen med Gilardino. Vi var spilstyrende og jeg fik lavet et par gode afleveringer. Parma fik rødt kort efter 31 minutter og efter der havde vi endnu mere styr på det. I anden halvleg får Seedorf så en udvisning og jeg er pisse træt af at det er mig det skal gå ud over. Vores manager vælger at ændre lidt på taktiken og det går ud over mig. Det viser sig så at tingene som vores manager har ændret giver pote, Kaka kan afgøre kampen 2 minutter før tid og det var sgu en vigtig sejr.

Jeg ved ikke om jeg skal starte inde mod CSKA, Ronaldo er tilbage og det ser ud til han er foran mig.

Velkommen til Hazard.

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #66: 23 Dec 2007, 13:16 »

5 Marts 2008

Ronaldo is back! Jeg må sige min landsmand gør sig fortjent til startopstillingen. Med 2 kasser gjor han sit for at vi kom videre i Champions League. Seedorf scorede det sidste i 3-0 sejren. Jeg måtte desværre nyde hele forestillingen fra bænken i samtlige 90 minutter. Inzaghi kommer heller ikke ind. Vi er videre i Champions League. Jeg var virkelig nervøs inden opgøret skulle igang, vi tabte jo den første kamp med 4-2 så det var en forløsning da Ronaldo scorede hans 2 mål. Det ville være fedt at starte en kamp sammen med ham i angrebet..

7 Marts 2008

Jeg var samlet sammen med Mauri, Brocchi og Breno. Vi skulle se hvem vi skulle møde i Champions League, da lodtrækningen ikke fandt sted på tv så vi den via uefa.com. Der var 2 hold fra tyskland, 2 fra Italien, 2 fra england, 1 fra holland og 1 fra spanien.
Holdene var: Schalke04, Stuttgart, Arsenal, Man Utd, Milan, Inter, PSV og Barcelona.

Vi snakkede om at Stuttgart og PSV ville være de bedste hold at møde, Barcelona og Arsenal skulle vi helst undgå.
Det første hold der kom var Inter, de skulle møde PSV.
Så blev Barcelino trukket, vi var meget spændte om vi kom frem nu.... Stuttgart! Til stor lettelse for os. AC Milan kom frem på skærmen... der var Arsenal, Man Utd og Schalke tilbage... Man Utd kom op! Satans råbte vi i kor. Det var ikke den optimale lodtrækning. Man Utd ligger efter 28 kampe nr 4 i Premier League 15 point op til Arsenal.

Velkommen til Hazard.

Robuni
Gæst

« Svar #67: 23 Dec 2007, 13:32 »

Super blog du har gang i her  Smiley

Fortsæt endelig .

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #68: 23 Dec 2007, 16:02 »

9 Marts 2008

Kl er nu 23:15 og jeg ser højdepunkter fra dagens kampe i serie a. Jeg ved skam godt hvordan kampene er gået, men altid underholdene at se på mål. Jeg var ikke selv i aktion da vi vandt 2-0 hjemme over Siena. Gilardino stod for begge vores mål.
For satan en sindsyg kamp mellem Atalanta og Inter. Inter kom hurtig bagud også kom der gang i den, først blev Stankovic smidt ud og senere Cambiasso, desværre for os endte den 1-1. Jeg ser også lige at Udinese mistede point mod Reggina, så en super runde for os. Vi ligger lige nu nr 4 i serie a, ligemange point som Lazio, 4 op til Inter og 10 til Udinese. Så hvis vi kan få nogen gode resultater så er mesterskabet stadigvæk realistisk.

16 Marts 2008

YES YES YES!! Så fik jeg lavet mit første seria a mål for milan. Jeg scorede til 2-1 på oplæg af Oddo. Han spiller den perfekt i dybden, jeg er alene med målmanden og scorer sikkert. Igen sker det samme, vi er foran og modstanderen scorer lige efter. Vi spillede kun 2-2 mod Napoli, både Inter, Udinese og Lazio vandt. Vi har endnu ikke vundet når jeg har spillet godt. Jeg vil gå iseng nu!

19 Marts 2008

Jeg erså træt af det her. Fiorentina scorer i overtiden efter vi har domineret hele kampen. Kaka havde ellers scoret og alt så fint ud, indtil det 92minut. Jeg kom ind og erstattede Ronaldo efter 65minutter. Jeg kom frem til en afslutningen.
Jeg er ked af at skuffe jer fans, men jeg synes også det er stolpe ud indtil videre i serie a. Jeg vil gøre alt for at ændre, Champions League skal vi sgu i til næste år.

23 Marts 2008

Jeg sad på bænken i hele kampen hvor vi igen skuffede. Vi kunne ikke engang få 3 point mod Catania, endda var vi 11 mod 10 i en time. Ronaldo reddede det ene point til os da han 6 minutter før tid scorede.
Vi er nu helt nede på 5 pladsen og det ser meget håbløst ud. Stemningen til træningen er heller ikke det samme. Jeg føler ellers vi har rigtig gode spillere, vi mangler måske en udover Kaka til at ligge nogen gode afleveringer.

Velkommen til Hazard.

b0nb0n
Landsholdsspiller

« Svar #69: 23 Dec 2007, 18:00 »

Hmmmm..... resultaterne er ikke så gode.... Men sjov læsning aligevel....

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #70: 23 Dec 2007, 18:01 »

Resultaterne er pivringe, det er ligesom at se Milan IRL. Det er noget være møj Skuffet

Velkommen til Hazard.

Rossonero
Gæst

« Svar #71: 23 Dec 2007, 18:04 »

Resultaterne er pivringe, det er ligesom at se Milan IRL. Det er noget være møj Skuffet

Realismen fejler i hvert fald ingenting. Skuffet

Men som sagt mange gange før, er det så flot skrevet, at resultaterne ikke betyder noget. Men lad os da håbe på, at de flyver med snart.

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #72: 23 Dec 2007, 18:30 »

30 Marts 2008
Inden ManUtd kampen om nogen få dage skulle vi op mod ligaens nr 1, Udinese. Jeg fik lov til at være med i 25 minutter. En enkel chance fik jeg i vores 2-1 sejr.  Jeg føler jeg kommer bedre og bedre med i kampene, får rørt bolden mere i kampene. I anden halvleg spillede vi mere direkte og jeg synes vi kom frem til flere chancer. Jeg glæder mig til at spille på Old Trafford. Jeg regner ikke med at spille så meget, måske i 10-15minutter. Det er trods alt en vigtig kamp.

1 April 2008
Vi måtte desværre undvære Seedorf og Pirlo i denne svære kamp. Ronaldo fortalte i flyet til england om dengang han spillede for Real Madrid hvor de legede med Man Utd, han scorede selv 3 mål og han kan huske hele old trafford stod og klappede ham fra banen. Det var gode minder sagde han og han håbede på det samme ville ske.
Saha bragte hurtig Man Utd foran, kort efter lavede Vidic et hård frispark på Ronaldo og blev direkte udvist. Vi pressede og jeg kom ind i anden halvleg. Jeg fik ellers lavet et mål,.men der blev dømt for offside, efter jeg så den bagefter så var den god nok. Vi havde ialt 22 forsøg på mål hvor kun 5 var indenfor, det er slet ikke godt nok. 1-0 er til at leve med, Pirlo og Seedorf er tilbage og jeg glæder mig.

6 April 2008
Hold da kæft et godt mål jeg lavede i dag mod Lazio. Jeg fik en aflevering, tæmmede den så den lå død, driblede forbi en modstander og placerede den perfekt i hjørnet, gude kasse af mig! Kaka var også misundelig efter kampen. Desværre skete det som har sket så mange gange før i denne sæson, vi er foran 2-0 og spiller 2-2. Der var dog klart offside på Lazio sidste mål. Vores manager brokkede sig så meget at han har fået karantæne i næste kamp mod Juventus.

8 April 2008
Jubiii! Jeg er lige blevet ringet op af min manager. Han fortalte at han har tænkt sig at bruge mig imorgen sammen med Ronaldo i angrebet mod Man Utd. Det er for sindsygt at jeg endelig får chancen i så vigtig kamp. Glæder mig til imorgen hvor jeg skal spille sammen med Ronaldo og kaka i front.

10 April 2008
Det var en lorte kamp igår, vi kom ellers godt igang da Kaka scorede efter 2 minutter. En personlig fejlpå et hjørnespark gjor at Wes Brown udlignede og vi skulle nu lave 2 mål mere.
I de små 70 minutter jeg fik havde jeg et par afslutninger og løb i offside 2 gange hvor jeg synes det var lidt tvivlsomt. Vi er ude af CL og skal nu kæmpe for at komme i top 4 i serie a.

Velkommen til Hazard.

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #73: 24 Dec 2007, 07:38 »

18 Maj 2008

Først vil jeg undskyde jeg først skriver tilbage nu. Jeg ved der er mange her på Milans forum der har skrevet og skrevet om hvornår der kommer update. I næste sæson er jeg blevet enig med Silvio som styre siden at jeg kun laver update hver mandag og muligvis engang imellem midt i ugen. Der er en del der har skrevet ind at de føler der er for mange updates på kort tid.
Siden jeg skrev sidst har jeg ikke fået voldsomt meget spilletid, men til gengæld har vi spillet udmærket, efter Man Utd kampen var vi jo alle lidt nede, over de 2 kampe følte vi at vi havde fortjent meget bedre. Man Utd var ikke så gode som vi havde regnet med.

Vores manager forklarede nu at vi skulle ovenpå igen og se fremad. En top 4 var så vigtig hvis vi gerne ville spille i Champions League næste sæson igen. Vi slog Juventus med 2-0, Genoa med 2-1, Inter med 2-1. Alle var specielt glade for sejren over Inter, vores fans gik helt amok og det var en dejlig fornemmelse.
Desværre tabte vi så til Livorno med 2-1. I de sidste 2 kampe fik jeg endelig lidt spille tid. Jeg fik 25minutter i sejren på 2-1 over Atalanta. Jeg får igang ikke så mange chancer, jeg havde regnet med jeg ville få lidt mere at arbejde med når jeg nu spillede i Milan.
Den sidste kamp i sæsonen endte i en nulløsning, vi var ellers 11 mod 10 i næsten hele kampen. Jeg fik 20 minutter på banen og kom da frem til 3 forsøg på mål.

Jeg ser nu frem til lidt ferie, jeg skal tilbage til Brasilien hvor Ronaldo, Kaka, Cafu, Serginho og Breno også skal holde ferie. Jeg skal desværre spille et par U20 kampe for Brasilien hvor vi skal møde Paraguay og Venezuela i Juni måned. Jeg regner med at træne med her i Milan indtil starten af Juni, så rejser jeg så til Brasilien og træner med U20 landsholdet indtil der er pause.

Jeg ønsker alle en rigtig god ferie, vi må håbe vi kan blande os om mesterskabet næste sæson, jeg har hørt rygter om at vi har købt en rigtig god angriber som nok skal forstærke os. Det betyder nok mindre spilletid til mig, men jeg er stadigvæk ung og har livet foran mig.

Velkommen til Hazard.

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #74: 24 Dec 2007, 08:37 »

Status på 1.sæson i Ac Milan

Serie A:

Jeg er slet ikke tilfreds med udviklingen af seria a. Vi spillede mange kampe hvor vi var foran med 2-0 og den endte med 1point. Vi skal stå lidt bedre bagved også mangler vi en rigtig målscorer.
Hold som Roma og Juventus kommer ikke til at deltage i Europærisk fodbold næste sæson. Juventus spillede hele 21 kampe uafgjort..!

Pokalen:
Jeg slog Udinese uden problemer med samlet 5-1. Fiorentina blev så endestation med et samlet nederlag på 2-0 i kvartfinalen.
Pokalen blev vundet af Inter over Lazio. Det betød at Lazio kommer i Uefa Cupen og Sampdoria i Inter Toto cupen.

Championes League:
Efter en lidt dårlig start i grupespillet hvor Marseille, Valencia og Kiev var så kom jeg videre via en anden plads. I næste runde slog vi CSKA Moskva efter at have tabt den første kamp med 4-2. Man Utd var en tand bedre og vi røg samlet ud med 2-1 i kvartfinalen.
Champions League blev vundet af Barcelona efter straffespark. Man Utd blev slået. Ronaldinho blev den store helt, han scorede til 1-1 for Barcelona i det 90minut og i straffesparkkonkurr ancen var han den eneste der sparkede den ind, 9 skud blev brændt..

Uefa Cupen blev vundet af Valencia med 3-1 over HSV.

Statestik:
Kaka blev kåret til den bedste udlandske spiller og var den eneste Milan spiller som kom på årets hold som ser således ud:
Cesar (Inter)
Maicon (Inter) - Mexes (Roma) - Samuel (Inter) - Chivu (Inter)
Rosina (Torino) - Kaka (Milan) - Neves (Fiorentina) - Maxvell (Inter)
Rocchi (Lazio) - Zlatan (Inter)

Et hold fuldstændig domineret af Inter spillere. Mancini blev kåret til årets manager og jeg kom ind på anden pladsen.

De mest stabile spillere for Milan var: Nesta, Kaladze og Oddo når man ser på hvor mange kampe de har spillet.

Velkommen til Hazard.

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010