Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 20:35:42
Broen13
Football M...
fm25
I går
kl. 09:41:44
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54
Sirstaal
Spillersøg...
Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere:
23502
0 Brugere, 685 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
brukens5434
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
(Stoppet) - Pato´s Dagbog
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
2
[
3
]
4
5
...
10
Forfatter
Emne: (Stoppet) - Pato´s Dagbog (Læst 27119 gange)
Søren91
Landsholdsspiller
Sv: Pato´s Dagbog
«
Svar #30:
15 Dec 2007, 23:15 »
God blog! off topic: sjovt at se at dine favorithold er mine hadehold
BlaZZo
FmFreaks' Venner
«
Svar #31:
16 Dec 2007, 08:26 »
3 Oktober 2007
Vi var tvunget til at vinde hjemmekampen mod Kiev hvis vi ikke skulle gøre det for svært for os selv i de sidste 4 kampe. Kiev slog Valencia sidste uge og vores spejder som så på kampen kom ind og fortalte en masse om Kiev, hvad de var gode til og hvor de skulle straffes. Vores manager ændrede igen på nogen ting, Kaka kom tilbage i holdopstillingen, Dida får hans første kamp i sæsonen og vores normale anfører Maldini skal spille venstre back. Emerson er med i stedet for Ambrosino som får en lille pause.
Serginho og jeg satte os på på tribunen, for Serginho var heller ikke udtaget til den store trup så vi kunne nyde kampen, selvom vi begge naturligvis hellere ville have været nede og spille. Pirlo har fået en lidt mere offensive rolle, faktisk Seedorf´s rolle, han er på bænken i dag og Pirlo gjor sit til at være med i næste kamp, han scorede nemlig begge vores mål i 2-1 sejren. Kiev fik et irreterende mål i overtiden, det kan betyde en hel masse hvis vi nu skulle tabe i Kiev. Desværre måtte Gilardino udgår med en skade og han vil være ude i en måned. Så der er faktisk kun unge Mauri og Inzaghi som er spilklar. Ronaldo burde snart være i stand til at spille
Den anden kamp i gruppen endte 0-0, så et fint resultat af Marseille som nu har 4 point efter 2 kampe.
Lige nu er det onsdag aften og de andre kampe rundt omkring i Champions League er lige færdig, Mauri og jeg så Roma mod Real Madrid og hvilken kamp. Roma smadrede Real med 3-0 og når jeg ser på Romas styrke så kan de godt gå hen og blive mestre. Real Madrid har 0 point efter 2 kampe og det ser svært ud for dem, der er ikke andre store hold der er i problemer. Mauri og jeg fik også en snak om hans rolle, for vi 2 kæmper faktisk om samme plads og da Gilardino er skadet så er det nu Mauri skal slå til.
Stillingen i gruppe F
Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.
BlaZZo
FmFreaks' Venner
«
Svar #32:
16 Dec 2007, 09:12 »
7 Oktober 2007
Så er jeg her igen, vi slog Siena igår med 2-0, jeg var nervøs for vi ikke kunne scorer da Gilardino var ude med skade, men Inzaghi kom heldigvis igang og overtog Gilardinos målform ved at lave begge vores mål. Mauri fik lov til at spille hele kampen og det er altid sjovt at se karakter dagen efter i avisen. Mauri fik et flot 8 tal, ligesom MOM Inzaghi gjor. Mauri fik lagt op til et mål men kom desværre ikke til så mange chancer, i avisen stod der:
"Mauri har godt blik for spillet og løber meget, en flot asst til Inzaghi"
Desværre kunne jeg også læse at Seedorf ikke var helt tilfreds med de manglede spilleminutter på det seneste.
De øvrige kampe var udmærket for os, Roma fortsætter dog med at vinde og vandt 2-0 over Catania, Inter fik kun uafgjort mod Atalanta. Udinese har endnu ikke tabt og ligger klart nr 1 med 19 point, Parma 2 med 16 også kommer vi som nr 3 med 15. Juventus har ikke fået den bedste start efter de rykkede op igen, de ligger nr 15 med 6 point.
Nu er der landskampspause, men efter der har vi nogen spændende kampe, Napoli, Valencia og Parma hjemme også Fiorentina ude. Jeg ved endnu ikke om jeg skal deltage i Brasiliens U 20 kamp mod Peru den 16 Oktober, jeg håber det!
Men god landholdspause til alle, Georgien skal slåes!
«
Seneste Redigering: 16 Dec 2007, 10:33 af BlaZZo
»
Velkommen til Hazard.
xhougaard
Ynglingespiller
«
Svar #33:
16 Dec 2007, 09:41 »
god dagbod
JimmyGP
Manager
«
Svar #34:
16 Dec 2007, 10:27 »
En flot update.. Dog tror jeg ikke Georgien skal slås, tror du mener slåes.. Udover det glæder jeg mig til at Pato må spille med.. KIU
- Veni, vidi, vici -
BlaZZo
FmFreaks' Venner
«
Svar #35:
16 Dec 2007, 10:35 »
haha, godt set. Har rettet den nu.
Regner med update inden for en time
Velkommen til Hazard.
JimmyGP
Manager
«
Svar #36:
16 Dec 2007, 10:38 »
Citat af: BlaZZo 16 Dec 2007, 10:35
haha, godt set. Har rettet den nu.
Regner med update inden for en time
Super
- Veni, vidi, vici -
BlaZZo
FmFreaks' Venner
«
Svar #37:
16 Dec 2007, 12:07 »
20 Oktober 2007
Jeg er netop vendt hjem fra Brasilien hvor jeg deltog i U20 kampen mod Peru, det var så lækkert at være hjemme igen, besøg familien, venner og det vigtigste, få spillet noget fodbold. Den Brailianske U 20 landstræner, Nelson Rodrigues, fortalte at han ville bruge mig de første 45 minutter da jeg ikke var klar til alle 90 minutter pga jeg ikke må spille for Milan.
Det rigtig faktisk rigtig godt, jeg fik scoret et mål og vi var foran 4-0 da jeg gik ud ved halvleg. Vi vandt kampen med 6-1, det var rart at få spillet lidt fodbold, kunne selvfølgelig godt mærke at jeg ikke var i superform, men det skal nok komme.
Jeg snakkede meget med Mauri under turen og han fortalte at Italien tabte med 2-0 til Georgien på hjemmebane! Meget overraskende, der var ingen Milan spillere med i den kamp, men 3 dage efter spillede Italien vendskabskamp mod Sydafrika og der tabte de også med 2-0. Nu skal Italien have point mod Skotland den 17 November.
Det er rart nok at være hjemme igen, et stort minus er, Ronaldo fik comeback for Brasilien, han scorede godt nok men fik også en lille skade, så han må være ude i 2 uger mere. Mega ærgeligt når vi kun har Inzaghi og Mauri klar.
Velkommen til Hazard.
BlaZZo
FmFreaks' Venner
«
Svar #38:
16 Dec 2007, 13:09 »
Pato har problemer med maven
22 Oktober
Det er mandag morgen og jeg har det ikke så godt. Ikke nok med vi kun fik uafgjort i Lørdags mod Napoli, hvor vi var total dominerende, bolden ville bare ikke ind over stregen, aldrig har jeg set noget lignede, Mauri blev taget ud i anden halvleg, og det er ikke optimalt ikke at have en angriber på bænken. Jeg er spændt på om klubben køber en angriber i Januar eller om de vil satse på mig.
Jeg har haft problemer med maven hele natten, tror jeg har spist et eller anden min mave ikke kunne tåle. Så jeg vil gå ind og ligge lidt, håber jeg kan være frisk til at se kampen imorgen mod Valencia.
Velkommen til Hazard.
Baliian
Landsholdsspiller
«
Svar #39:
16 Dec 2007, 13:44 »
Fed blog, glæder mig til at se Pato få noget spilletid for Milan.
BlaZZo
FmFreaks' Venner
«
Svar #40:
16 Dec 2007, 14:17 »
24 Oktober
Jeg har været under dynen de sidste par dage pga min mave, men satser på jeg snart skal til at træne igen. Heldigvis så jeg ikke kampen live på stadion, vi spillede virkelig dårligt og tabte fortjent med 2-0 til et velspillende Valencia hold. Vicente og Villa scorede deres mål, nu skal vi vinde mod Marseille og Kiew og helst uafgjort i Valencia for at gå videre.
Real Madrid vandt sikkert med 5-1 over Sporting og er forsat med i kampen om de 2 øverste pladser.
Status på de Italienske hold:
Inter har 9 point, Roma har 6 point og ligger pt 2 og Lazio kom slet ikke med i Champions League da de røg ud til Fenerbache i 3 Kval runde.
Velkommen til Hazard.
BlaZZo
FmFreaks' Venner
«
Svar #41:
16 Dec 2007, 16:29 »
2 November 2007
Vi bliver jo ved med at spille kampe og jeg kan jo ikke skrive efter hverkamp. Så kan jeg ikke bestille andet,
Ronaldo har været med i de 2 seneste kampe. Parma kampen var spændende inden opgøret gik igang, Parma lå 3 og vi lå 2, så den kamp skulle vindes. Vi vandt da også 2-0, Kaka og Pirlo scorede. Det sindsyge ved denne kamp var at vi skabte hele 26 chancer hvor Parma kun skabte 4 og HVILKEN stemning da Ronaldo kom ind i stedet for Inzaghi, det var så klasse at se folk gå amok.
Kun 3 dage senere var der fuld runde i Serie A, vi havde en svær udekamp mod Fiorentina, som dog har været inde i en dårlig periode. Gourcuff spiller i angrebet sammen med Inzaghi indtil Gilardino eller Ronaldo bliver klar. Gourcuff har faktisk gjort det rigtig godt som angriber og han scorede også i 2-0 sejren over Fiorentina, Pirlo scorede det først. Igen havde vi massere af chancer, jeg håber bare det fortsætter mod Catania og Valencia i næste uge.
Udinese bliver ved med at vinde, de er 6 point foran os. Ronaldo fik 13 minutter mod Fiorentina og er så småt ved at være klar til kampe fra start, Gilardino er også snart tilbage.
Jeg glæder mig når vi skal til spanien, så kan jeg hilse lidt på Digäo, som på det seneste har fået noget spilletid.
Velkommen til Hazard.
BlaZZo
FmFreaks' Venner
«
Svar #42:
16 Dec 2007, 20:59 »
11 November 2007
Det er efterhånden et stykke tid siden jeg har skrevet til jer og det må i undskylde, men vi har jo været i spanien og jeg har fået lov af min manager at være et par dage ekstra da han ved at Digäo og jeg er gode venner.
Inden vi tog til Spanien, der spillede vi mod Catania, en kamp der skulle vindes og den blev den også, Kaka scorede kampens eneste mål på straffespark begået mod Ronaldo. Så gutterne kunne rejse til Valencia med selvtillid iorden.
Vi skulle møde Valencia om Onsdagen og vi tog allerede afsted så vi var der Mandag eftermiddag, Digäo tog imod os i lufthavnen og det var sgu hyggeligt.
Kaká´s bror, Digäo
Da Digäo alligevel ikke er fast mand i Levante så havde Milan og Levante aftalt at Digäo måtte få fri et par dage og træne med os om Tirsdagen og det var fedt nok, jeg fik også lavet et par tunneler på ham, det var han ikke så tilfreds med. Jeg var ikke den eneste der var glad for at se Digäo, Kaka som er hans bror med Digáo havde også glædet sig utroligt meget med gensynet med hans 3 år yngre bror.
Onsdag aften ventede Valencia så, Valencia havde jo vundet på San Siro med 2-0 så det var tid til revanche, Gilardino var med for første gang i holdopstillingen efter hans skade og efter 21 minutter lagde han op til Pirlo som faktisk lavede kampens eneste mål. Vores medrejste fans gik amok da kampen var færdig, det betød at vi ikke er helt ude af CL og har håb om videre deltagelse igen. Det var hyggeligt at være sammen med Digäo hernede.
Truppen rejste hjem Torsdag morgen så jeg fik også lige mødt Digäos nye kæreste som han har fundet hernede, en meget sød pige. Så det er altid noget han ikke er helt alene i det spanske.
Igår var modstanderen så ligaens nr 1, Udinese. Jeg fik ikke lov til at tage med så jeg var glad for den blev vist i tv. Vi spillede igen en fantastisk kamp, 23 målchancer skabte vi og vandt med 2-0. Seedorf og Kaka kom på måltavlen. Det var en meget vigtig sejr.
Nu er der igen landholdspause hvor Italien skal have point mod Skotland for at komme til EM. Med sejren over Udinese ligger vi kun 1 point efter dem, vi er så 2 point foran Inter og Roma ligger på en skuffende 9 plads med 17 point, 11 point efter os. Så det ser fornuftigt ud.
Velkommen til Hazard.
BlaZZo
FmFreaks' Venner
«
Svar #43:
18 Dec 2007, 06:24 »
23 November 2007
Det har været en rigtig god uge for Italiensk fodbold. Italien skulle spille skæbnekamp mod Skotland i Skotland og alt andet end point så var det næsten umuligt at gå videre.
Gilardino var eneste Milan spillere i startopstillingen, han scorede ikke men lagde op til Iaquintas mål til 1-1. Iaquienta scorede også kampens første mål. Luca Toni scorede det sidste mål til 3-1 i overtiden. Gatusso og Oddo kom ind og fik spilletid i anden halvleg.
Den sidste kamp i gruppen var mod Færøerne, en stensikker 2-0 sejr hvor Gilardino kom på måltavlen og Gattuso spillede hele kampen, så Italien er videre til EM slutrunden til sommer.
Manager Brian Lindahl havde taget en del unge spillere op, da vi manglede nogen folk pga landholdskampene, så det var lidt underligt at man ligepludselig var en af de bedre spillere. Jeg blev også kaldt til møde sammen med vores manager, svenske Bärkroth var der også. Vi fik fortalt at vi skulle se og lære godt af 2 andre specielle spillere, jeg skulle lære en del af Gilardino og Bärkroth af Kaka. Så nogen dage om måneden skal jeg træne sammen med Gilardino og være privat sammen med ham også, men jeg kendte jo allerede Gilardino rimelig godt..
Velkommen til Hazard.
BlaZZo
FmFreaks' Venner
«
Svar #44:
18 Dec 2007, 06:39 »
24 November 2007
Jeg er lige kommet hjem fra kampen mod Lazio, igen skaber vi en masse chancer, men ind over stregen ville den ikke. 26 skud på mål hvor 13 var indenfor. Pirlo ramte bla stolpen. Ambrosini og Ronaldo blev skadet og må være ude i en måned og en uge. I forvejen er Inzaghi og Bonera ude med en skade, begge i 3 til 4 uger. Så igen er angrebet hårdt ramt. Heldigvis vandt Roma over Inter, så vi er stadigvæk 3 point foran dem, Udinese spiller først imorgen.
Jeg vil smutte med det samme, har en aftale..
Velkommen til Hazard.
Sider:
1
2
[
3
]
4
5
...
10
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »