home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:35:42 Broen13 Football M... fm25
I går kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23502
  2 Brugere, 933 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  AJ Auxerre
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilken plads ender vi på i UEFA Cuppen?
1.
- 2 (22,2%)
2.
- 0 (0%)
3.
- 2 (22,2%)
4.
- 0 (0%)
5.
- 5 (55,6%)
Antal Stemmer: 9

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 Udprint
Forfatter Emne: AJ Auxerre  (Læst 32886 gange)
Zone 43
Manager

Sv: AJ Auxerre
« Svar #120: 21 Dec 2007, 17:50 »

Det kunne du bare havde skrevet første gang Tunge

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Møller
Gæst

« Svar #121: 21 Dec 2007, 17:59 »

Virkelig god bold Z 43 Smiley Fortsæt med den Opstemt

JimmyGP
Manager

« Svar #122: 21 Dec 2007, 18:20 »

Det kunne du bare havde skrevet første gang Tunge

Jah, men jeg blev vist for ivrig.. crazy

- Veni, vidi, vici -

Zone 43
Manager

« Svar #123: 21 Dec 2007, 19:30 »

Virkelig god bold Z 43 Smiley Fortsæt med den Opstemt

Takker Smiley

Jah, men jeg blev vist for ivrig.. crazy

Wink

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

JimmyGP
Manager

« Svar #124: 21 Dec 2007, 19:35 »

- Veni, vidi, vici -

Zone 43
Manager

« Svar #125: 26 Dec 2007, 22:41 »

Brasser afviser Auxerre - Tjekke og tyrker på vej?
02.08.09 Auxerrenews.fr/sport

Lucas, der ikke får meget spilletid i Liverpool, vil ikke til Auxerre

Liverpools unge brasilianer, Lucas, har længe ønsket et skifte væk. AJ Auxerre skulle efter signe være interesset i ham, men selv vil han ikke til 'Icemans' Auxerre mandskab. Tomas Necid skulle istedet være på vej til Frankrig.

"Jeg har ingen planer om at skifte til Auxerre, men jeg vil ikke udlukke et skifte til Frankrig." Siger Lucas til Auxerrenews.fr. "Jeg er dog glad for den interesse, som der er kommet fra Auxerre, men et skifte til dem finder jeg ikke interressant"

Auxerre's succestræner, Iceman, er dog ikke ked af, at Lucas ikke vil til Stade de l'Abbe-Deschamp. "Hvis han ikke tør, at komme hertil, så tør han ikke. Jeg er ellers sikker på, at han vil få masser af spilletid her, men eftersom han ikke tør, så kan han da bare se Liverpools kampe fra tribunerne."

Tomas Necid fra Slavia Prag skulle til gengæld være på vej til Auxerre. Den 19-årige tjekke har i lang tid vist sig værdiful har Tjekkiet's U21 mandskab, hvor det hidtil er blevet er 6 mål i 9 kampe og på klubplan, hvor han har roteret mellem første- og andetholdet, har han ligeledes været godt for et par mål. I Slavias optakt til sæsonen har Tomas spillet 3 kampe og scoret 4 mål. Det har ikke været muligt at få kommentar om et evt. skifte.
Ifølge vores oplysninger så tager AJ Auxerre, den tidligere Galatasaray spiller, Basaran Irfans, til en prøvetræning på 3 uger. Basaran og Galatasaray blev efter forrige sæson enige om at ophæve kontrakten. Basaran har spillet 3 kampe på det tyrkiske U21 landshold.
« Seneste Redigering: 28 Dec 2007, 23:54 af Zone 43 » Logged

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #126: 28 Dec 2007, 21:24 »

Iceman til Argentina?
12.08.09 Auxerrenews.fr/sport

Landstræner jobbet i Argentina er ledigt, selvom Argentina, sammen med rivalerne fra Brasilien, er sikre på at deltage i VM næste år. Der skulle være ifølge argentinske medier være stor kamp om jobbet og blandt dem er AJ Auxerre' 'Iceman'.

"Ingen kommentar". Det var hvad man får ud af at spørge om, 'Iceman' har søgt om jobbet som Argentinsk landstræner. AJ Auxerre' argentiske angriber, Marco Ruben, håber at hans nuværende træner får jobbet.
"Jeg tror at han vil være perfekt til det job. Den stil han bruger her, i Auxerre, er jeg sikker på vil fungere rigtig godt i Argentina. Den spillestil vi bruger, ligner lidt den i Argentina."

"Vi har modtaget en del ansøgninger omkring landstræner jobbet, og jeg vil ikke ind på hvem der har søgt og hvem der ikke har. Vi er glade for den interesse der er og vi regner med at indkalde til samtaler senere på måneden". Lyder det fra det argentiske forbund.

Om Tevez (Billedet), Agüero og de andre argentinske stjerner får glæde af 'Iceman' eller ej, må tiden altså vise.
« Seneste Redigering: 28 Dec 2007, 23:54 af Zone 43 » Logged

- Daniel Agger.

Møller
Gæst

« Svar #127: 28 Dec 2007, 21:45 »

Spændende rygter der er igang i Frankrig, hva? Smiley
Lad os høre hvem der kommer ind og om du bliver landstræner - Z43 go writing Opstemt

Zone 43
Manager

« Svar #128: 28 Dec 2007, 22:06 »

Rygter er altid sjove. Regn med en update om ca. 2 timer..

Tak for kommentaren Smiley

- Daniel Agger.

Møller
Gæst

« Svar #129: 28 Dec 2007, 22:17 »

Nice Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #130: 28 Dec 2007, 23:54 »

AJ Auxerre ude efter AC Milan duo
16.08.09 Auxerrenews.fr/sport

Auxerrenews.fr erfarer at AJ Auxerre om få dage kan præsenetere AC Milan duoen, Yoann Gourcuff og Garry Bocaly, på hhv. et halvt og et helt års leje aftale. I AC Milan synes de opsatte på at leje de to spillere ud, da de ikke har udsigt til meget spilletid.

AJ Auxerre truppen han inden længe blive kraftigt forstærkt såvel defensivt som offensivt, hvis Yoann Gourcuff (billedet) og Garry Bocaly vælger at blive lejet ud til AJ Auxerre. Gourcuff, der efterhånden har spillet i AC Milan et par år, er helt nede som tredjevalg efter hans landsmand, Samir Nasri, kom til de sort-røde italienere. Foruden Nasri har de også Kaka.
Bocaly, der i sommers skiftede Marseille ud med Milano, kan dog få et comeback i Ligue 1, da AC Milans defensiv er bred og udsigten til masser af spilletid skal så findes på deres reservehold. Derfor ønsker de at leje ham ud, så han kan udvikle sig.

AJ Auxerres økonomi viser rødetal, og selvom man er i gang med at sælge ud af overskudsspillere, så er der ikke penge nok til en permanent kontrakt, derfor vil man leje de to spillere som forhåbenlig kan være med at bringe succes i klubben.

"Det er da blevet en del sværer for mig, at få spilletid på førsteholdet, når nu Samir er kommet til. Men det betyder ikke, at jeg ikke vil kæmpe for en plads i startopstillingen. Jeg vil ikke afvise et skifte på nuværende tidspunkt, men der skal en del til at få mig væk fra Milan, hvor jeg og familien har det godt." udtaler Gourcuff til italienske medier.

- Daniel Agger.

Møller
Gæst

« Svar #131: 28 Dec 2007, 23:57 »

Spændende Smiley Nu vil jeg gerne snart se nogle handler Grin hehe

Zone 43
Manager

« Svar #132: 29 Dec 2007, 00:12 »

Så må du håbe, at de gider at skifte Wink

- Daniel Agger.

Møller
Gæst

« Svar #133: 29 Dec 2007, 00:15 »

Hehe Smiley håber jeg så sandelig også for dig Opstemt

JimmyGP
Manager

« Svar #134: 29 Dec 2007, 01:02 »

Det ser spændende ud Zone.. KIU!!

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010