home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:35:42 Broen13 Football M... fm25
I går kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23502
  1 Bruger, 1236 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  AJ Auxerre
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilken plads ender vi på i UEFA Cuppen?
1.
- 2 (22,2%)
2.
- 0 (0%)
3.
- 2 (22,2%)
4.
- 0 (0%)
5.
- 5 (55,6%)
Antal Stemmer: 9

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 11 Udprint
Forfatter Emne: AJ Auxerre  (Læst 32846 gange)
2770-Realfan
Førsteholdsspiller

Sv: AJ Auxerre
« Svar #105: 17 Dec 2007, 17:11 »

Zone, du er da gået helt galt i byen med at købe 12 spillere.. Du ødelægger stemningen i omklædsningsrummet Grin

Zone 43
Manager

« Svar #106: 17 Dec 2007, 17:16 »

Jaja, men vi gider ikke de der bundpladser mere, og der udover er en del på vej væk.. Tunge

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

JimmyGP
Manager

« Svar #107: 17 Dec 2007, 17:29 »

Det ser jo spændende ud med alle de folk, selvom jeg tildels vil give real-fan ret.. Men det er klart nogen interresante navne du har hentet - specielt Sahin

- Veni, vidi, vici -

Red love
Gæst

« Svar #108: 17 Dec 2007, 18:10 »

Ser fornuftigt ud Zone, og sahin, det er jo et gudekøb, det må man sige..

Zone 43
Manager

« Svar #109: 17 Dec 2007, 18:21 »

Takker Smiley

Det ser ud til at Sahin allerede er publikumsfavorit Opstemt Tunge

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #110: 19 Dec 2007, 18:30 »

Hvornår kommer der en update?

Zone 43
Manager

« Svar #111: 19 Dec 2007, 18:35 »

Det skulle der gerne inden Chelsea - Liverpool i aften Smiley

edit: Jeg vil dog ikke love, at det bliver før kampen, men jeg regner stærkt med at det bliver sådan.
« Seneste Redigering: 19 Dec 2007, 18:43 af Zone 43 » Logged

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #112: 19 Dec 2007, 19:42 »

Paris SG - AJ Auxerre
Mestrene mod pokalvinderne

PARIS SG
M. Landreau

M. Josse - Z. Camara - F. Baloy - C. M. Rodriguez

F. Pancrate - G. Bourillon - Y. Sankhare - J. Rothen

P. Odemwingie - A. Diane

M. Ruben

J. Salcedo - D. Rincon - T. Maoulida

T. Lavie - N. Sahin

J. Olsson - O. Itoua - B. Cesar - R. Fanni

R. Riou
AJ AUXERRE

Maoulida afgjorde kampen!

Kampen skulle gå hen og blive en tæt affære mellem de to rivaler. Ingen ville tabe denne kamp, men det måtte det ene hold sande efter de 90 minutter.

"Hjemmeholdet", Paris, lagde godt fra start og kom frem til et par fine forsøg. Den ellers så skarpe angriber, Peter Odemwingie, skulle ikke overliste den unge Remy Riou i Auxerre kassen. Efter 20 minutters spil måtte Odemwingie forlade banen med skade. Han ventes ude i en uges tid.

Kort efter Odemwingie' skade slog Auxerre kontra. Nuri Sahin modtager bolden midt på banen, og sender den straks frem til Diogo Rincon som spiller Toifilou Maoulida i dybden. Et træk tager han i feltet og lobber bolden over Paris' målmand, Mickael Landreau.
Herefter styrede Auxerre kampen, dog uden at komme frem til de store chancer.

Efter pausen kørte Auxerre sejren stille og roligt hjem, da Paris spillerne ikke havde det store at byde på. Auxerre mandskabet manglede skarpheden, men Maoulida' mål midt i første halvleg var nok til at sikre det andet trofæ til Auxerre under den træner.

"Selvfølgelig var det en god dag for os. Vi vandt jo endnu et trofæ, som vi havde planlagt inden vi tog hertil. Jeg glæder mig til at sige det samme i næste sæson, hvor det er os som er mestre." Fortalte Auxerre' succesfulde træner, 'Iceman'.

- Daniel Agger.

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #113: 19 Dec 2007, 20:08 »

Sådan Zone 43 Thumbs Up

Zone 43
Manager

« Svar #114: 20 Dec 2007, 15:34 »

Takker..

I øvrigt kan der godt gå et stykke tid mellem updatesene på denne side af nytår Smiley

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #115: 21 Dec 2007, 16:07 »

Auxerre godt fra start
Masser af mål og røde kort i sæson præmieren

Salcedo afgjorde kampen

Auxerre skulle i dag bevise overfor dem selv og deres fans, at de i denne sæson skal kæmpe med om Europa Cup pladserne. Guingamp, som var tæt på nedrykning i forrige sæson, skulle gæste Stade de l'Abbe-Deschamp, hvor Auxerre har hjemme.

Det var da også hjemmeholdet som lagde bedst ud offensivt, men hverken Mezenga eller den ny oprykkede talentfulde angriber, Vincent Acapandié, kunne få nettet til at blafre.
Efter et kvarters tid så Guingamp' chance for at point med hjem, mørkere ud. Anfører Nicolas Savinaud blev præsenteret for det røde kort, efter Savinaud stemplede Acapandié med begge fødder. Acapandié slap med et blå mærke på foden.

Efter udvisningen stod der kun Auxerre på kampen, og det var da også bare et spørgsmål om tid før det første mål kom. Det gjorde det efter godt en halv times spil. Diogo Rincon spiller bolden ud til José Domingo Salcedo på højrekanten. Rod Fanni får bolden i et overlab, hvorefter han løber ned til baglinjen og slår den indover. Her står Acapandié, som sikkert kan få headet Auxerre på 1-0, med sit første mål som prof.
Herefter åbnede kampen sig, men Guingamp var aldrig farlige.

Efter pausen fortsatte Auxerre, med de lovende takter. Efter et kvarters spil blev føringen da også forstørret, ved fløjen José Domingo Salcedo. Jonas Olsson' indlæg bliver headet væk af Cédric Liabeuf, men desværre for Liabeuf ender den hos Steven Langil. Langil spiller bolden ud til Fanni, som slår bolden indover mod Diogo Rincon, som ikke for ramt den. Til gengæld står José Domingo Salcedo ude på kanten af feltet og helflugter den over i det lange hjørne til stor jubel for spillere, trænere og ikke mindst fansene.

Kort tid efter 2-0 målet bliver Diogo Rincon præsenteret for kampens andet røde kort. Kort før pausen fik han et dumt gult kort efter et sammenstød med en Guingamp spiller. Ved hans andet gule kort fik han stoppet et Guingamp angreb med en ellers perfekt timet tackling. Udvisningen betød at Guingamp begynde at angribe mere.

Det skulle da også give bonus for dem. Ca. 10 minutter efter Rincon' udvisning fik de nemlig reduceret til 2-1. Bostjan Cesar måtte på 'ulovlig' vis stoppe indskiftede Alexandre Raineau; ved at holde ham i trøjen. Det skete lige ude foran feltet. Daniel Moreira fik banken bolden på indersiden af stolpen ind i mål. Og dermed kunne gæsterne håbe på en udligning.
Den fik de ikke trods et par gode forsøg på kassen. Auxerre kommer dermed godt fra start i denne sæson med en 2-1 sejr over Guingamp.

Første rundes øvrige resultater:
Lille 0-0 Paris SG
Troyes 3-1 Strasbourg
Sochaux 1-1 Marseille
Le Mans 1-1 Monaco
Nice 2-2 Lorient
Caen 1-1 Ajaccio
Valenciennes 1-4 Toulouse
Auxerre 2-1 Guingamp

Bordeaux - St. Etinne & Lyon - Lens er ikke spillet

Hvem ville DU oddse på?

- Daniel Agger.

2770-Realfan
Førsteholdsspiller

« Svar #116: 21 Dec 2007, 16:31 »

Godt du fortsætter sejrene Zone

JimmyGP
Manager

« Svar #117: 21 Dec 2007, 17:23 »

Jeg smider sgu penge på Auxerre og Lyon..  Thumbs Up Flot update Zone.. KIU!!

- Veni, vidi, vici -

Zone 43
Manager

« Svar #118: 21 Dec 2007, 17:38 »

Jeg smider sgu penge på Auxerre og Lyon..  Thumbs Up

Vidste ikke, der kunne være to mestre i samme sæson i samme division Opstemt

Flot update Zone.. KIU!!
Godt du fortsætter sejrene Zone

Takker Smiley

- Daniel Agger.

JimmyGP
Manager

« Svar #119: 21 Dec 2007, 17:41 »

Vidste ikke, der kunne være to mestre i samme sæson i samme division Opstemt

Nah.. kan godt se det er dårligt formuleret.. det jeg mente var at jeg tror på Lyon snupper den, men jeg HÅBER at du leverer en kæmpeoverraskelse..!!

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 11 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010