home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
04 Nov 2024, 21:45 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23448
  0 Brugere, 856 Gæster Online.

Nyeste Bruger: centuryregaliablr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  Hvorfor er du vågen nu?
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Hvorfor er du vågen nu?  (Læst 12606 gange)
FCK88
Manager

Sv: Hvorfor er du vågen nu?
« Svar #30: 06 Dec 2007, 20:14 »

hmm.. ved jeg ikk... burde gå i seng Wink

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.

Say what?! Shockeret Djævel

arsenalistic
Manager

« Svar #31: 07 Dec 2007, 13:40 »

Fordi jeg lige er vågnet af en lur, der foregik med hovedet i en bog og en blyant i hånden. Kender i det?

Go you Gunners!

tturbo1
Manager

« Svar #32: 07 Dec 2007, 13:43 »

Fordi jeg lige er vågnet af en lur, der foregik med hovedet i en bog og en blyant i hånden. Kender i det?
Næh hvad er en bog???

absalonsen
Gæst

« Svar #33: 07 Dec 2007, 13:44 »

Jeg er vågnet efter at have haft terminprøven. Wink

arsenalistic
Manager

« Svar #34: 07 Dec 2007, 14:33 »

Næh hvad er en bog???

Her er der en:

Wink

Lyder rimelig meget som et drømmejob, virkelig,.. Må man spørge hvordan man kommer i nærheden af sådan et job...?

det kan du tro du må. Smiley

For mit eget vedkommende havde jeg arbejdet ca. 7 mdr. på dagsvagter hos et af de større mobilselskabers outsourcing-partner. Jeg hørte så om de famøse nattevagter, og meldte til min teamleder, at hvis de fik nogle problemer med natbemanding kunne de smide en mail efter mig. Der gik så ca. halvanden måneds tid og jeg havde lidt glemt det, men pludselig stod teamlederen af natholdet ved min plads, og spurgte hvad jeg skulle lørdag aften. Derfra er resten histore Wink
« Seneste Redigering: 07 Dec 2007, 14:36 af arsenalistic » Logged

Go you Gunners!

andersfa123
Gæst

« Svar #35: 07 Dec 2007, 14:34 »

Jeg er vågen fordi jeg spiller FM 08 Smiley, jeg er FCK og spiller mod Marseille i CL gruppe spil, der er gået 8.27min og den står 2-1 til mig Opstemt

njandersen
Gæst

« Svar #36: 07 Dec 2007, 14:48 »

Jeg havde nattevagter i et af de større mobilselskabers spærringsservice. Det er det fedeste jeg har prøvet indtil videre. 240,- i timen + weekendtillæg. Man mødte klokken 22-8. Her imellem snakkede man måske med 20-30 kunder, der skulle have spærret deres telefon. Det tager ca. et minut at gøre, hvilket efterlader mellem 9 timer og 30-40 min. til andre ting. Andre ting kunne være FM, pizza, film, osv. Når man alligevel er oppe, så er det sgu helt udemærket at få så mange penge for det Smiley

Hvis du får de nattevagter igen, så vil jeg personligt stå op klokken 04:00 og få spærret min mobil. Hvorefter jeg vil have den åbnet igen, hvorefter jeg vil have den spærret igen,  Hvorefter jeg vil have den åbnet igen, hvorefter jeg vil have den spærret igen Hvorefter jeg vil have den åbnet igen, hvorefter jeg vil have den spærret igen Hvorefter jeg vil have den åbnet igen, hvorefter jeg vil have den spærret igen Hvorefter jeg vil have den åbnet igen, hvorefter jeg vil have den spærret igen Hvorefter jeg vil have den åbnet igen, hvorefter jeg vil have den spærret igen Hvorefter jeg vil have den åbnet igen, hvorefter jeg vil have den spærret igen

Du skal jo have noget at lave  Smiley

Red love
Gæst

« Svar #37: 08 Dec 2007, 15:43 »

det kan du tro du må. Smiley

For mit eget vedkommende havde jeg arbejdet ca. 7 mdr. på dagsvagter hos et af de større mobilselskabers outsourcing-partner. Jeg hørte så om de famøse nattevagter, og meldte til min teamleder, at hvis de fik nogle problemer med natbemanding kunne de smide en mail efter mig. Der gik så ca. halvanden måneds tid og jeg havde lidt glemt det, men pludselig stod teamlederen af natholdet ved min plads, og spurgte hvad jeg skulle lørdag aften. Derfra er resten histore Wink
Okay, nice nok.
 Ja det lyder sgu som en ret genial tjans. Vil personligt hundrede gange hellere være oppe hele natten, end at skulle møde stabilt kl.8 hverdag, og at få det kombineret med så at tjene penge. Jamen, så bliver det sgu ikke bedre.. Det må man sige..

arsenalistic
Manager

« Svar #38: 08 Dec 2007, 16:58 »

Hvis du får de nattevagter igen, så vil jeg personligt stå op klokken 04:00 og få spærret min mobil. Hvorefter jeg vil have den åbnet igen, hvorefter jeg vil have den spærret igen,  Hvorefter jeg vil have den åbnet igen, hvorefter jeg vil have den spærret igen Hvorefter jeg vil have den åbnet igen, hvorefter jeg vil have den spærret igen Hvorefter jeg vil have den åbnet igen, hvorefter jeg vil have den spærret igen Hvorefter jeg vil have den åbnet igen, hvorefter jeg vil have den spærret igen Hvorefter jeg vil have den åbnet igen, hvorefter jeg vil have den spærret igen Hvorefter jeg vil have den åbnet igen, hvorefter jeg vil have den spærret igen

Her er tricket: Jeg spærrer den kun  Thumbs Up
Hvis du vil have den åbnet igen, vide hvad dit forbrug er, have din PUK-kode, vide hvad klokken er, hvad du giver i min. takst, osv. Ja, så henviser jeg dig til normal kundeservice mellem 8-22.

Tunge

Go you Gunners!

absalonsen
Gæst

« Svar #39: 08 Dec 2007, 17:03 »

Hvilket selskab er det, arsenalistic?

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #40: 08 Dec 2007, 17:07 »

Her er tricket: Jeg spærrer den kun Thumbs Up
Hvis du vil have den åbnet igen, vide hvad dit forbrug er, have din PUK-kode, vide hvad klokken er, hvad du giver i min. takst, osv. Ja, så henviser jeg dig til normal kundeservice mellem 8-22.

Tunge

Så ved jeg da, hvad jeg skal lave når jeg står op mandag morgen kl 03.00 for at tage på arbejde til kl 4 Peace

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

naRf
Reserveholdsspiller

« Svar #41: 08 Dec 2007, 17:11 »

Fordi kl. er 17:11

absalonsen
Gæst

« Svar #42: 09 Dec 2007, 01:34 »

Jeg er oppe, fordi jeg lige skulle se 24 timer (igen).. Smiley
Går i seng nu! Ka' I sove godt?

LosCules
Gæst

« Svar #43: 09 Dec 2007, 01:35 »

Fordi jeg sover nu.

EDIT: Fordi jeg skal sove nu...

Hvor lang tid går der mon, før denne ryger i the kindergarten?

Romafan
Landsholdsspiller

« Svar #44: 09 Dec 2007, 01:35 »

Jeg er oppe fordi jeg endelig har fået et Brøndby hold til at fungere og nu kan jeg ikk stoppe... haha

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010