home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
04 Nov 2024, 21:45 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23448
  0 Brugere, 859 Gæster Online.

Nyeste Bruger: centuryregaliablr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  Hvorfor er du vågen nu?
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Hvorfor er du vågen nu?  (Læst 12607 gange)
TheDuck
Reserveholdsspiller

Sv: Hvorfor er du vågen nu?
« Svar #15: 06 Dec 2007, 01:43 »

´ De fleste mennesker bruger deres liv på at sove når de ikke er trætte, og stå op når de er det´

Hvis jeg skulle efterleve dette i praksis skulle jeg ikke sove før en kl.5 om natten, da jeg er langt mere frisk, og klar i hovedet nu, end jeg vil være hele dagen i morgen.. Har faktisk mine bedste stunder på denne tid af døgnet, desværre er vores system indrettet sådan at folk med hang til at stå ret op kl. halv 7, bliver urimeligt favoriseret...

Hørt!!! Sover også bedst om dagen, og er mest vågen om aftenen/natten... Der er ikke noget som at køre eller gå igennem byen om natten, hvor man har hele vejen eller fortovet for sig selv  Smiley

Så gik den ikke længere, FM 2016 er hermed købt som opvarmning til FM 2017.

Red love
Gæst

« Svar #16: 06 Dec 2007, 01:47 »

Hørt!!! Sover også bedst om dagen, og er mest vågen om aftenen/natten... Der er ikke noget som at køre eller gå igennem byen om natten, hvor man har hele vejen eller fortovet for sig selv  Smiley
Nej at gå gennem de øde gader midt om natten, det har nu en helt særlig kvalitet..

Man burde få et job hvor man arbejdede om natten, og sov om dagen..Jeg bliver dog nok aldrig læge, ellers kunne det være oplagt med deres mange nattevagter..

TheDuck
Reserveholdsspiller

« Svar #17: 06 Dec 2007, 01:52 »

Nej at gå gennem de øde gader midt om natten, det har nu en helt særlig kvalitet..

Man burde få et job hvor man arbejdede om natten, og sov om dagen..Jeg bliver dog nok aldrig læge, ellers kunne det være oplagt med deres mange nattevagter..

Jeg havde et studiejob som bartender, da jeg læste. Efter at have lukket baren på en hård aften og ryddet op og gjort rent, var der ikke noget så dejligt som en Cocio og en pose chips til hjemturen. Mums...

Så gik den ikke længere, FM 2016 er hermed købt som opvarmning til FM 2017.

Red love
Gæst

« Svar #18: 06 Dec 2007, 01:54 »

Jeg havde et studiejob som bartender, da jeg læste. Efter at have lukket baren på en hård aften og ryddet op og gjort rent, var der ikke noget så dejligt som en Cocio og en pose chips til hjemturen. Mums...
Okay, ja det lyder sgu ikke som det værste at foretage sig i denne verden..

torkR
Førsteholdsspiller

« Svar #19: 06 Dec 2007, 01:59 »

Fordi jeg lige skulle gennemføre den sidste mission i Command & Conquer 3 med GDI .. og det lykkedes selvfølgelig! Smiley - Nu vil jeg så smutte over og se en film eller to, så godnat til alle på FMFreaks Smiley ..

P.S. Husk lige at tjekke Hall of fame Wink ..

ethos
Lilleputspiller
*

« Svar #20: 06 Dec 2007, 02:07 »

Jeg er lige kommet hjem fra den Irske pub ved Parken efter at have set FCK mod Atletico. Nederen kamp, men godt øl bagefter.

Der er intet bedre end at gå dinglet i seng og vide, at man skal op kl 7 i morgen og præstere på sit arbejde. Flot at have gjort det igen i en alder af 28 år.
crazy

Laziofan
Reserveholdsspiller

« Svar #21: 06 Dec 2007, 03:15 »

Kemi aflevering, pjækkede i dag for at få den lavet, men hvad tid gik man lige igang med den... og den er så skide kedelig at jeg simpelthen ikke kan lade være at surfe Smiley tror ikke det bliver til meget søvn i morgen tidlig...!

Romafan
Landsholdsspiller

« Svar #22: 06 Dec 2007, 09:30 »

Skulle hente min skide proplemformulering til SRP opgaven... Men kan ikk rigtig tage mig sammen til at begynde, så spiller lige lidt manager...

arsenalistic
Manager

« Svar #23: 06 Dec 2007, 10:20 »

Skal til at skrive problem area og en af underdelene til et større projekt om russisk udenrigspolitik. Den slags kan man ikke gøre liggende i sengen, men det er sgu også svært, selvom man sidder op..... Skuffet

Go you Gunners!

gehyden_bab
Førsteholdsspiller

« Svar #24: 06 Dec 2007, 10:38 »

Alle, der føler sig klemt i samfundets nuværende opbygning, kan passende støtte initiativet om 'Et Alternativ Til 8-16 Samfundet': http://b-samfund.dk/

mvh,
mathias

KennWolter
Gæst

« Svar #25: 06 Dec 2007, 11:26 »

Du kan jo bl.a. også arbejde på en tank eller på fabrikker om natten... Har jeg selv gjort engang, var sjovt at prøve... Selvom det nogen gange føltes som om man havde tømmermænd når man vågnede! Men det klart fedeste ved det var at man kunne sove hele dagen og man ikke blev vækket af et vækkeur, man bestemte helt selv hvornår man ville stå op og så var der stadig lang tid til man skulle møde!  Smiley

arsenalistic
Manager

« Svar #26: 06 Dec 2007, 11:40 »

Jeg havde nattevagter i et af de større mobilselskabers spærringsservice. Det er det fedeste jeg har prøvet indtil videre. 240,- i timen + weekendtillæg. Man mødte klokken 22-8. Her imellem snakkede man måske med 20-30 kunder, der skulle have spærret deres telefon. Det tager ca. et minut at gøre, hvilket efterlader mellem 9 timer og 30-40 min. til andre ting. Andre ting kunne være FM, pizza, film, osv. Når man alligevel er oppe, så er det sgu helt udemærket at få så mange penge for det Smiley

Go you Gunners!

Gosser
Manager

« Svar #27: 06 Dec 2007, 12:55 »

Wow, det er da ikke et helt dårligt arbejde du har fat i der!

Red love
Gæst

« Svar #28: 06 Dec 2007, 20:09 »

Jeg havde nattevagter i et af de større mobilselskabers spærringsservice. Det er det fedeste jeg har prøvet indtil videre. 240,- i timen + weekendtillæg. Man mødte klokken 22-8. Her imellem snakkede man måske med 20-30 kunder, der skulle have spærret deres telefon. Det tager ca. et minut at gøre, hvilket efterlader mellem 9 timer og 30-40 min. til andre ting. Andre ting kunne være FM, pizza, film, osv. Når man alligevel er oppe, så er det sgu helt udemærket at få så mange penge for det Smiley
Lyder rimelig meget som et drømmejob, virkelig,.. Må man spørge hvordan man kommer i nærheden af sådan et job...?

CyTecniC
Gæst

« Svar #29: 06 Dec 2007, 20:12 »

Fordi den ikke er over min sengetid endnu? Opstemt haha.. og fordi jeg skal se Aab - Getafe! Opstemt

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010