home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:01:13 katharine Omklædning... Crime Scene Cleaner: T...
26 Apr 2025, 20:24 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
23 Apr 2025, 08:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
14 Apr 2025, 19:43 Sunbao Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
Antal Registrerede Brugere: 23560
  1 Bruger, 652 Gæster Online.

Nyeste Bruger: hotmonikamehra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Stats.
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Stats.  (Læst 2648 gange)
ArneBabz
Ynglingespiller

Stats.
« : 18 Feb 2006, 19:35 »

Skal man have gode manager stats for at komme over i den kategori der hedder "verdensklasse" som manager?

Jeg har både vundet 1 fransk mesterskab, 1 tysk pokalturnering, samt PL, Carling Cup, og CL.

Står som pressevenlig manager, og mit ry er kontinentalt, men mine stats er pæn ringe. Kan det være derfor?

Manchester: En klub for folk der hader sig selv.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Stats.
« Svar #1: 18 Feb 2006, 19:39 »

Det samme problem har jeg ... aner ikke hvordan man fixer det, men det har nok noget med tal og medier at gøre..

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

ArneBabz
Ynglingespiller

« Svar #2: 18 Feb 2006, 19:44 »

ARG! æv, for det kunne godt se ud som om man ikke kan få de fede jobs som manager for Barca, Real, Milan osv.

Jeg er blevet afvist et par gange..

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3: 18 Feb 2006, 19:57 »

Hvor mange år har du spillet? For du skal nok have mere end 2-3 års erfaring som manager før du kan blive manager for så stor en klub, og vinde noget mere Wink Måske efter 5-6 sæsoner med 2-3 CL trofæer, og et ledigt job i Barca kan du få det.. Der skal jo også en fyring til, før at en ansættelse kan finde sted Wink

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

ArneBabz
Ynglingespiller

« Svar #4: 18 Feb 2006, 20:06 »

Ja self. hehe det er lidt svært at ansøge mens der er træner på.

Jeg er kommet fra Auxerre til Arsenal og er igang med min 5. sæson. Det er bare mystisk for jeg blev verdensklasse efter et halvt år med Milan og sådan.. Så er lidt underligt.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5: 18 Feb 2006, 20:14 »

Ja self. hehe det er lidt svært at ansøge mens der er træner på.

Jeg er kommet fra Auxerre til Arsenal og er igang med min 5. sæson. Det er bare mystisk for jeg blev verdensklasse efter et halvt år med Milan og sådan.. Så er lidt underligt.

Livet er ét stort mysterie Wink

ArneBabz
Ynglingespiller

« Svar #6: 18 Feb 2006, 20:46 »

Hehe Fm kan sommetider være det hvertfald.

MeeLo
Gæst

« Svar #7: 18 Feb 2006, 22:45 »

Jeg startede da et spil i FCK. Spillede der i 2 sæsoner, hvorefter jeg skiftede til Lyon. Der spillede jeg så også 2 sæsoner hvorefter jeg skiftede til Barcelona. Så helt umuligt er det ikke! Smiley

C^Ronaldo
Reserveholdsspiller

« Svar #8: 19 Feb 2006, 01:19 »

Jeg tror det er en blanding Smiley Men en lettere ukendt manager kan vel godt ryge til en klub, hvis de bare er "langt nok nede i kulkælderen" ? Smiley

Med venlig hilsen
C^Ronaldo.

In the scene since approx. 2000.

Svend Rugaard
Reserveholdsspiller

« Svar #9: 19 Feb 2006, 09:33 »

Jeg tror det er en blanding Smiley Men en lettere ukendt manager kan vel godt ryge til en klub, hvis de bare er "langt nok nede i kulkælderen" ? Smiley

Jeg kom til Milan efter 2 Danske Mesterskaber og en Pokal Turnering, efter de første 2 sæsoner, og mit reputation var kun kontinental, det er nok nærmere hvad man har præsteret med et hold der gør udslaget, fordi jeg fik Brøndby i UEFA Kvartfinalen det første år og CL kvartfinalen året efter, og siden hen har jeg været i Benfica, Frederikstad, River Plate (3 Perioder) Real Salt Lake, Aab , FCK, Cardiff, og mit Reputation er World Class nu, men jeg får afvist job fra Arsenal, Liverpool, Real Madrid nu. Selv om alle mine tal er over 15 på nær Ambitioner. Også selv om jeg har vundet det argentinske mesterskab, faktisk alle gangene jeg har været i River.

Bademesteren
Manager

« Svar #10: 19 Feb 2006, 10:31 »

Spillerne bliver worldclass pga af deres reputation, ikke pga deres evner.

Måske det samme gælder for os managers...

gerre
Førsteholdsspiller

« Svar #11: 20 Feb 2006, 12:13 »

Jeg kom til Milan efter 2 Danske Mesterskaber og en Pokal Turnering, efter de første 2 sæsoner, og mit reputation var kun kontinental, det er nok nærmere hvad man har præsteret med et hold der gør udslaget, fordi jeg fik Brøndby i UEFA Kvartfinalen det første år og CL kvartfinalen året efter, og siden hen har jeg været i Benfica, Frederikstad, River Plate (3 Perioder) Real Salt Lake, Aab , FCK, Cardiff, og mit Reputation er World Class nu, men jeg får afvist job fra Arsenal, Liverpool, Real Madrid nu. Selv om alle mine tal er over 15 på nær Ambitioner. Også selv om jeg har vundet det argentinske mesterskab, faktisk alle gangene jeg har været i River.

det kunne måske være problemet. De hold vil måske gerne have en træner med nogle ambitioner Smiley

ArneBabz
Ynglingespiller

« Svar #12: 06 Mar 2006, 19:50 »

Jeg har nu lidt over 300 point i Hall Of Fame og er igang med 3. sæson med Barca (samme spil)..

Der står stadig Kontinentalt under ry, rimelig mystisk :s

Dusty78DK
Manager

« Svar #13: 09 Mar 2006, 12:29 »

Jeg startede da et spil i FCK. Spillede der i 2 sæsoner, hvorefter jeg skiftede til Lyon. Der spillede jeg så også 2 sæsoner hvorefter jeg skiftede til Barcelona. Så helt umuligt er det ikke! Smiley

Nej, specielt ikke hvis man bliver kontaktet af klubben.

I mit australske blog-spil har jeg søgt ufatteligt mange job, og selv om jeg har tyve i næsten alt (se "dine manager tal" tråden) så blev jeg afvist gang på gang. Men nu er jeg blevet spurgt af en brasiliansk topklub, der gerne vil have mig. Til sammenligning har AAB og West Ham sagt nej til mig  Huh

Måske er det en fejl i spillet. Aner det ikke.  Wink

Borelli BB
Landsholdsspiller

« Svar #14: 09 Mar 2006, 12:34 »

I FM05 fik jeg efter 4 år i Chelski et World-Class reputation.

Selvom jeg skiftede Chelski ud med Crewe Alexandra, som på det tidspunkt lå i bunden af 1. division, beholdte jeg mit reputation som World-Class. Jeg fik godt nok også præsteret nogle gode resultater i Crewe, med bl.a. oprykning til PL i første sæson. Desuden var jeg også landstræner for England, hvor det også gik rigtig godt.

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010