home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  2 Brugere, 462 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Paris SG tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint
Forfatter Emne: Paris SG tråden  (Læst 30425 gange)
GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Paris SG tråden
« Svar #90: 06 Aug 2011, 22:38 »

Så landede de også Pastore og satte to franske rekorder.. Dyreste spiller og flest penge brugt i samme tranfervindue..

Det er satme et vildt hold Thumbs Up

Et vildt hold, som dog starter sløvt og er igang med at tabe til Lorient på hjemmebane. Det er nok stadig det gamle PSG-hold vi ser, som jo tabte rigtig mange hjemmekampe mod hold de burde have styr på. Jeg tror dog nok der skal komme styr på det, især i takt med at Pastore får spillet, samt resten bliver spillet sammen. Jeg er helt enig med Newton, det tager tid det hele, og jeg er desværre bange for at det kommer til at være det der spænder ben for PSG, som er en ekstremt utålmodig klub. Ro og kontinuitet er vejen frem, da man efterhånden har holdet. :-)
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Paris SG tråden
« Svar #91: 06 Aug 2011, 22:54 »

Et vildt hold, som dog starter sløvt og er igang med at tabe til Lorient på hjemmebane. Det er nok stadig det gamle PSG-hold vi ser, som jo tabte rigtig mange hjemmekampe mod hold de burde have styr på. Jeg tror dog nok der skal komme styr på det, især i takt med at Pastore får spillet, samt resten bliver spillet sammen. Jeg er helt enig med Newton, det tager tid det hele, og jeg er desværre bange for at det kommer til at være det der spænder ben for PSG, som er en ekstremt utålmodig klub. Ro og kontinuitet er vejen frem, da man efterhånden har holdet. :-)

Ja det ændres nok ikke lige med det samme, men det er et skridt på vejen og når holdet først er spillet sammen er jeg sikker på at det sker store ting i hovedstaden  Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Dr. Def
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Paris SG tråden
« Svar #92: 06 Aug 2011, 23:08 »

Stille og roligt, der er altså en del gode hold med i EL, og man skal vel også lige medregne at disse 6-8 nye spillere hver især skal spilles ind på holdet, integreres i systemet og finde sig til rette i en ny klub. Jeg tror personligt at det vil tage noget tid inden vi ser dem i det allerfineste selskab, men der ingen tvivl om at klubben for tiden tager store armbevægelser. Jeremy Menez og Javier Pastore specielt er markante forstærkninger der vidner om ambitioner, men med så mange nye spillere og navne tror jeg først at der skal findes en god balance på holdet inden vi ser dem med i toppen.

Som sagt er der ingen tvivl om at PSG nok skal blive en europæisk stormagt på et eller andet tidspunkt hvis deres venner fra Qatar fortsætter deres bidrag til bankboksen, spørgsmålet er nok snarere hvornår. Det skal nok komme til at ske, men jeg tror alligevel at der går et et par sæsoner inden vi for alvor ser dem blomstre.

Jeg skrev også HVIS de kan finde ud af at spille sammen fra dag 1 af og ikke skal bruge en halv sæson.
Logged

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Jilech
Gæst
 
Sv: Paris SG tråden
« Svar #93: 07 Aug 2011, 02:23 »

Et vildt hold, som dog starter sløvt og er igang med at tabe til Lorient på hjemmebane. Det er nok stadig det gamle PSG-hold vi ser, som jo tabte rigtig mange hjemmekampe mod hold de burde have styr på. Jeg tror dog nok der skal komme styr på det, især i takt med at Pastore får spillet, samt resten bliver spillet sammen. Jeg er helt enig med Newton, det tager tid det hele, og jeg er desværre bange for at det kommer til at være det der spænder ben for PSG, som er en ekstremt utålmodig klub. Ro og kontinuitet er vejen frem, da man efterhånden har holdet. :-)

Ja, og så er det stadig samme træner.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Paris SG tråden
« Svar #94: 07 Aug 2011, 10:34 »

er det kun mig der tænker at PSG til vinter finder et eller andet stort trænernavn, der skal lede fremtidens storhold?
Logged

- Veni, vidi, vici -

vuson
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Paris SG tråden
« Svar #95: 07 Aug 2011, 11:19 »

Er Pastore ikke stort nok?
Logged

Korzika
Gæst
 
Sv: Paris SG tråden
« Svar #96: 07 Aug 2011, 11:20 »

Er Pastore ikke stort nok?
Og er Pastore træner?
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Paris SG tråden
« Svar #97: 07 Aug 2011, 11:23 »

Ja det var også min tanke.. crazy
Logged

- Veni, vidi, vici -

vuson
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Paris SG tråden
« Svar #98: 07 Aug 2011, 11:45 »

hahaha Opstemt
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Paris SG tråden
« Svar #99: 11 Aug 2011, 12:28 »

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/europa-league/graesk-hold-smidt-ud-af-europa-league

Så blev Volou som ventet kylet ud af EL, og dermed bliver det et andet hold der skal møde PSG. Det mest retfærdige ville vel være det græske hold der lå pladsen under Volou, men det kan også blive Dudelange fra Luxembourg som Volou slog ud.
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Paris SG tråden
« Svar #100: 12 Feb 2013, 21:33 »

Jeg er ikke fan af PSG og bliver det aldrig, men det er godt nok en seværdig herre de har erhvervet sig i form af Lucas. De har givetvis også betalt boksen for ham, men seværdig er han dog ikke desto mindre stadigvæk. Med Lavezzi, Pastore og Zlatan har man godt nok også en offensiv kvartet, som kan lidt, eller rettere sagt meget, af det hele. Den jeg er allermest interesseret i er dog Veratti. Han har tydeligvis bare en fantastisk forståelse for hvordan spillet hænger sammen. Mon ikke italienerne allerede har fundet Pirlos afløser?
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Dr. Def
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Paris SG tråden
« Svar #101: 12 Feb 2013, 21:36 »

NU kan jeg ikke se kampen på 3+ men jeg har hele tiden ment at hvis PSG kan få deres stjerner til at spille som et hold, så vil det være et hold som kan gå hen og vinde CL allerede i år. Og det ser ud til de allerede er godt på vej til at hamre Valencia ud af CL.
Logged

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Svartovich
Gæst
 
Sv: Paris SG tråden
« Svar #102: 17 Jun 2013, 18:55 »



Ved udmærket godt at størstedelen er fuldstændig ligeglad med dette, men da det har irriteret mig grænseløst vil jeg alligevel bringe det op. Jeg vil indlede med at huske tilbage på år 2002 hvor Arsenal ændrede logo. Før dette år havde Arsenal et logo med kant, et logo der vil blive husket for stjerner som Henry, Bergkamp, Tony Adams osv. Det var et logo man følte var historisk og havde et elegant feel, dog uden at blive for moderne og strømlinet. Men så valgte klubben at ændre til det nuværende logo. Og ja det provokerede mig, da jeg synes det nye logo var for simpelt, og uden kant. Dog var det nye logo ikke decideret grimt, og jeg kunne da acceptere det, af mit yndlingshold valgte at skifte et virkelig smukt logo ud.

Men nu er det her jo en PSG tråd, så det forestående er jo rent faktisk off-topic, derfor vil jeg nu tale om Paris Saint-Germain. En klub der for få år tilbage fik rige ejere, og var klar til at overtage fransk fodbold fuldstændig. Nu til dags er navne som Ronaldo, Rooney, Tevez, Bale, Nani, og mange flere kædet sammen med den franske storklub. Det med rigmandsklubber er ikke noget jeg er fan af, og det kan ofte nedsætte min respekt for et hold, men hvis en klub dog beholder sin identitet kan jeg stadig godt have den samme medlidenhed med et hold, som jeg havde før overtagelsen. Jeg har aldrig og bliver nok aldrig fan af PSG, men hvis jeg skulle vælge et hold i Frankrig før og efter pengene kom til ville jeg vælge dem, fordi jeg ser noget charmerende ved klubben.

Da ejerne kom og der skulle en ny sæson igang havde man valgt at sætte en ny trøje i omløb. Den du ser til venstre. En rigtig klassisk PSG trøje, den har så mange elementer af gamle PSG designs (minder f.eks. om 94/95 sæsonen), med den røde blok i midten af trøjen, og de hvide streger til at omkredse blokken. Tilmed en utrolig smuk trøje hvis du spørger mig, meget mere stilren og elegant bliver det bare ikke. Elsker at logoet er i midten af trøjen, og at kraven har ca. samme tykkelse som stregerne rundt om blokken, det give en flot parallel jeg er helt vild med.

Til højre ser du så den trøje der blev lanceret året efter, og her er vi ude i noget mere nyt. Den har få elementer fra en klassisk PSG trøje, især blokken på midten, som man nærmest har "skåret ud" så der kun er to smalle linjer tilbage. Jeg er dog ikke fan af så kedelig en krave. Denne trøje er alt i alt ok, nej det er ikke min yndlings, men den er fin nok. I det mindste er det utrolig smukke PSG logo jo på trøjen.



Når ja det flotte logo. Til venstre ser du i min optik et af de flotteste logoer i moderne fodbold. Det er som om jeg bliver forelsket hver gang jeg ser et flot fodbold logo, eller en smuk fodboldtrøje. Sådan har jeg det med dette logo. Først og fremmest er eiffeltårnet det flotteste jeg nogensinde har set, og har altid været stor fan af tårnet. Og det er bare placeret som motiv i logoet på en måde der gør sig så godt, og elegant. Desuden falder formen lige i min smag, da jeg har en kærlighed for den form. Jeg er f.eks. også ret vild med Chelsea's logo, selvom jeg ikke kan lide klubben. Og den måde at skriften er skrevet med en relativ lille font, der buer sig til 100% perfektion. Det ser så lækkert ud!

Nå, men så har de valgt at lave et nyt logo i år, det der ses til højre. Det er en kæmpe beslutning at ændre sit logo, da det helst er noget der skal holde i mange år, modsat en spillertrøje. Men helt ærligt altså.. Lad mig starte med det positive ved logoet.. Hvis der dog bare var noget?! Hvad er det der gør det nye logoere flottere end det gamle? Hvad er grunden til dette. Ok, når jeg tænker mig om kan jeg jo nok regne ud det har noget med bynavnet at gøre. Det er nok fordi Paris skal fremhæves, for at gøre det endnu mere tydeligt at klubben er fra Paris. Men det tror jeg vist 99,9% af alle fodboldfans er klar over i forvejen. Den eneste ændring jeg ser positivt på er at den franske lilje i bunden af logoet er blevet guld, da jeg synes det klær farverne.

At man har valgt at fjerne den kongelige vugge forstår jeg ikke. At man har valgt at gøre eiffeltårnet deformt og meget mindre forstår jeg slet ikke. At man har valgt at putte en grim font på med kæmpe bogstaver i toppen, og rimelig små i bunden forstår jeg slet overhovedet ikke overhovedet nej! Den flotte bue hele den flotte tekst kørte rundt i det gamle logo er totalt brudt, og teksten på bunden passer slet ikke ind i logoet tykkelse. Desuden ser bogstaverne i toppen kluntede ud, og jeg fatter virkelig ikke hvad fordelen ved dette design er.

De sidste to afsnit oppe over dette er de værste, men det stopper ikke her. For der er jo også kommet en ny trøje. Og det eneste flotte jeg bemærker her er enden af ærmerne, som jeg synes er en fed detalje. Ellers er resten ligeså smagsløst som logoet. Blokken i midten er vedligeholdt, dog splittet i to farver, og ingen detaljer til at bryde fladen lidt, det ser efter min mening forfærdeligt ud. Desuden er halvdelen af Nike-logoet nærmest usynligt på grund af farvekombinationen. Desuden er det nye logo kommet på, men trøjens gamle farve er vedligeholdt, så logoets farve er derfor fuldkommen malplaceret. Jeg fatter det simpelthen ikke.

Men som sagt oppe øverst har jeg nok spildt manges tid, da mange er fuldkommen eller stort set ligeglad med disse emner, men det frustrerer mig så var nød til at komme ud med det et sted, og det blev så her. Vil meget gerne høre andres meninger, selvom de ikke er ens med mine! Wink
Logged

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Paris SG tråden
« Svar #103: 17 Jun 2013, 19:31 »

Jeg er på ingen måde fan af PSG, men elsker dog Zlatan <3

Men tilbage til Svartovichs indlæg, alt dette med Arsenals logo og så videre, vidste jeg faktisk ikke i forvejen og det er virkelig spændende læsning. Jeg nød virkelig dit indlæg og deler 100% samme holdning som dig. Kan ikke se hvorfor i alverden det logo skal ændres. Arsenals logo kan jeg godt se meningen bag. Logoet var så meget gammelt ud og det blev ændret til det mere simple. Men PSGs logo er gået fra et rigtig flot, moderne og simpelt logo. Til et grimt og simpelt logo. For ikke at snakke om deres trøjer, hold da op en grim trøje. Føler lidt de har tænkt de ville ændre bare for at ændre, og det er aldrig en god ide.
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

Svartovich
Gæst
 
Sv: Paris SG tråden
« Svar #104: 17 Jun 2013, 19:35 »

Jeg er på ingen måde fan af PSG, men elsker dog Zlatan <3

Men tilbage til Svartovichs indlæg, alt dette med Arsenals logo og så videre, vidste jeg faktisk ikke i forvejen og det er virkelig spændende læsning. Jeg nød virkelig dit indlæg og deler 100% samme holdning som dig. Kan ikke se hvorfor i alverden det logo skal ændres. Arsenals logo kan jeg godt se meningen bag. Logoet var så meget gammelt ud og det blev ændret til det mere simple. Men PSGs logo er gået fra et rigtig flot, moderne og simpelt logo. Til et grimt og simpelt logo. For ikke at snakke om deres trøjer, hold da op en grim trøje. Føler lidt de har tænkt de ville ændre bare for at ændre, og det er aldrig en god ide.
Er glad for at andre har samme holdning til emnet som mig, og forstår godt din holdning til Arsenal logoet. Det nye er klart mere stilrent, moderne osv., men det er svært at vende sig til noget forsimplet og anderledes, når man var stor fan af det gamle.
Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010