home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 456 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Paris SG tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 Udprint
Forfatter Emne: Paris SG tråden  (Læst 30422 gange)
GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Paris SG tråden
« Svar #75: 29 Jul 2011, 13:36 »

Tja, kan sagtens se din pointe Krook, men nu er jeg så heldig at jeg egentlig ikke har noget imod hverken Chelsea, City, Malaga eller Reals vilde indkøb. Har man pengene har man pengene, og så skal man vel også forstærke det som det hele handler om, nemlig fodboldholdet. Den nye ejer ønsker at PSG skal være Frankrigs bedste hold(går jeg ud fra), og det blev man sgu slet ikke med det gamle hold. Så står man ved en skillevej: Vil man være super-duper-ægte og engle som alle sympatiserer med, eller vil man vinde? Jeg ved godt hvad jeg vælger...

Hvis det skulle være gået nogens næse forbi, så har PSG også snuppet Sissoko fra Juve og Sirigu fra Palermo: http://www.bold.dk/nyt/PSG-sikrer-sig-Serie-A-duo
Logged

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Paris SG tråden
« Svar #76: 29 Jul 2011, 13:39 »

Det skal blive rigtig spændende at følge. PSG er selvfølgelig en bejler til mesterskabet med de mange gode indkøb, men jeg synes også at Marseille ser ud til at gøre hvad de kan for at forbedre sig. De har også lavet et par gode handler.
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Badefar
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Paris SG tråden
« Svar #77: 29 Jul 2011, 15:24 »

Ja det synes jeg nu også.. De er da som regel med i kvart/semifinalen i CL..  Wink Men det gør bestemt ikke mig noget at vi får endnu et fransk flagskib på banen.. Wink

Når jeg tænker stormagt tænker jeg selvfølgelig hold i klassen som Barca, Real, Man Utd, og Chelsea er atm. Det kan i vel ikke mene at Lyon har været.
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Paris SG tråden
« Svar #78: 01 Aug 2011, 13:56 »

Hvem er det der har postet alle de penge i klubben?

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/serie/palermo-pastore-solgt-til-paris-sg

Og er den officiel denne handel??
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Paris SG tråden
« Svar #79: 01 Aug 2011, 14:09 »

Hvem er det der har postet alle de penge i klubben?

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/serie/palermo-pastore-solgt-til-paris-sg

Og er den officiel denne handel??

Rigmænd fra Qatar og ja de har også købt Pastore
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Paris SG tråden
« Svar #80: 01 Aug 2011, 14:31 »

Rigmænd fra Qatar og ja de har også købt Pastore

Okay, den står nemlig ikke som officiel på de sider der lister alle de officielle handler Smiley

Logged

Jilech
Gæst
 
Sv: Paris SG tråden
« Svar #81: 01 Aug 2011, 14:54 »

Okay, den står nemlig ikke som officiel på de sider der lister alle de officielle handler Smiley



Nej, det er heller ikke oplyst på deres hjemmeside.

Men Palermo's præsident har været ude og sige at de har accepteret et bud på €43m fra PSG.
Så det er vel bare at vente på at Pastore skriver under, så bliver det meldt officielt ud.
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Paris SG tråden
« Svar #82: 01 Aug 2011, 15:09 »

Ja okay..

Det er godt nok noget af et hold de er ved at få strikket sammen Smiley
Logged

Jilech
Gæst
 
Sv: Paris SG tråden
« Svar #83: 04 Aug 2011, 14:45 »

Så har JP også selv sagt at han er tæt på at have færdiggjort forhandlingerne med Le PSG.

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/14353834.stm
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Paris SG tråden
« Svar #84: 05 Aug 2011, 13:56 »

Så blev der trukket lod til playoff-runden til EL-gruppespillet! Olympiakos røg op af hatten, men bare rolig, det er ikke det Olympiakos, men derimod Olympiakos Volos, som blev nummer 5 i sidste sæson som oprykker. Det var en rigtig flot præstation, men det var der også en grund til, og det er at klubben har været involveret i en match-fixing-sag i Grækeland, og de er derfor blevet tvangsnedrykket. Hvorfor de så stadig er i EL er mig en gåde, men en super lodtrækning for PSG.

Det ville være oplagt for PSG at satse på at vinde EL i denne sæson, da det straks ville kunne sætte dem i respekt igen i Europa.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Paris SG tråden
« Svar #85: 05 Aug 2011, 14:15 »

Det må jeg sige, at det fatter jeg heller ikke et klap af. Ud med dem, og det kan kun gå for langsomt.
Logged

Dr. Def
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Paris SG tråden
« Svar #86: 05 Aug 2011, 14:35 »

Det gør vel bare at det bliver en walk-over mon ikke de har mistet mange af deres spillere ovenpå sådan en skandale??

Det trækker godt nok ud i langdrag med at få hentet Pastore Rullende Øjne

Og jeg kunne sagtens se PSG vinde EL i år hvis de får hentet Pastore, det er virkelig nogle voldsomme investeringer de har lavet, og må også være en alvorlig kandidat til ligatitlen, kan de få holdet til at spille sammen fra dag 1 så regner jeg med guldet venter
Logged

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Jilech
Gæst
 
Sv: Paris SG tråden
« Svar #87: 06 Aug 2011, 18:51 »

Så er det officielt.

Pastore er PSG-spiller.

http://www.psg.fr/fr/Pre-home/001001/Pre-Home
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Paris SG tråden
« Svar #88: 06 Aug 2011, 22:09 »

Og jeg kunne sagtens se PSG vinde EL i år hvis de får hentet Pastore, det er virkelig nogle voldsomme investeringer de har lavet, og må også være en alvorlig kandidat til ligatitlen, kan de få holdet til at spille sammen fra dag 1 så regner jeg med guldet venter

Stille og roligt, der er altså en del gode hold med i EL, og man skal vel også lige medregne at disse 6-8 nye spillere hver især skal spilles ind på holdet, integreres i systemet og finde sig til rette i en ny klub. Jeg tror personligt at det vil tage noget tid inden vi ser dem i det allerfineste selskab, men der ingen tvivl om at klubben for tiden tager store armbevægelser. Jeremy Menez og Javier Pastore specielt er markante forstærkninger der vidner om ambitioner, men med så mange nye spillere og navne tror jeg først at der skal findes en god balance på holdet inden vi ser dem med i toppen.

Som sagt er der ingen tvivl om at PSG nok skal blive en europæisk stormagt på et eller andet tidspunkt hvis deres venner fra Qatar fortsætter deres bidrag til bankboksen, spørgsmålet er nok snarere hvornår. Det skal nok komme til at ske, men jeg tror alligevel at der går et et par sæsoner inden vi for alvor ser dem blomstre.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Paris SG tråden
« Svar #89: 06 Aug 2011, 22:24 »

Så landede de også Pastore og satte to franske rekorder.. Dyreste spiller og flest penge brugt i samme tranfervindue..

Det er satme et vildt hold Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010