home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:18:22 vaakansha Mødelokalet Top 10 Reasons Why You...
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23423
  0 Brugere, 884 Gæster Online.

Indlæg: 1132875 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: vaakansha
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  -Stem- Bremen #6
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Redder Mads situationen? (Forfra)
Ja, Med de indkøb
- 9 (75%)
Nej
- 3 (25%)
Antal Stemmer: 12

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: -Stem- Bremen #6  (Læst 8336 gange)
Tobi Mikkelsen 93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Bremen #4
« Svar #30: 10 Dec 2007, 15:30 »

Tobi mener det er her fra sitet.
Hvilket?

 ticked off Tunge
Logged

Årest lamer 2010

Guldbrand
Gæst
 
Sv: -Stem- Bremen #5
« Svar #31: 10 Dec 2007, 16:21 »

Puha der ser ikke godt ud for dig i ligaen..  Ved du om du er tæt på en fyrreseddel ?  Forlegen
Men det er da altid noget at du kom videre fra CL gruppespillet   Thumbs Up


Eneste lille kritik jeg har er at man ikke rigtigt kan se navnene på dine indkøb med den meget lysegrønne farve du har valgt.. Så måske du burde finde en ny farve.. ?
Logged

Tobi Mikkelsen 93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Bremen #3
« Svar #32: 10 Dec 2007, 16:27 »

God blog, men hvordan kan det være at du ikke bruger Wome og Pasanen? Er selv Bremen i 1010 og har netop vundet ligaen.. Pasanen bliver en stjernespiller.. du har tabt 4 kampe ud af 8 og det er jo ikke lige helt perfekt, men en spiller der giver stabilitet er Leon..

Jeg fik stor succes med den her opstilling

                Wiese

Pasanen  Naldo  Mertesacker Wome

          Lean Andreasen

Frings                        Borowski
                Diego
       
     Rosenberg  Sanogo

Efter min mening er Lorentzen ikke god nok til en startplads overhovedet.. Sanogo er god i 1. sæson derefter gik han lidt død.. Skift evt ham ud med Almeida, som også bliver en fantastisk spiller..

Med hensyn til udekampe, der havde jeg stor succes ved at bruge en 4-5-1 taktik.. Altså en smule mere defensiv.. I stedet for en angriber, så sæt D. Jensen ind på midten.. Men prøv det hvis du vil..
Min mening og råd.. Held og lykke Smiley
Wow, det var da godt nok længe siden


 Opstemt
Logged

Årest lamer 2010

njandersen
Gæst
 
Sv: -Stem- Bremen #5
« Svar #33: 10 Dec 2007, 16:35 »

3 sæsoner? Det er nu ikke så længe, synes jeg.. I mellemtiden har jeg tilføjet endnu en titel en titel til skabet.. Men nu er det jo ikke mig det skal handle om Smiley Held og lykke..
Logged

Tobi Mikkelsen 93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: -Stem- Bremen #5
« Svar #34: 10 Dec 2007, 16:37 »

3 sæsoner? Det er nu ikke så længe, synes jeg.. I mellemtiden har jeg tilføjet endnu en titel en titel til skabet.. Men nu er det jo ikke mig det skal handle om Smiley Held og lykke..

Starter du din karriere i år 1007?  Shockeret
Logged

Årest lamer 2010

njandersen
Gæst
 
Sv: -Stem- Bremen #5
« Svar #35: 10 Dec 2007, 16:55 »

Hehe selvfølgelig en tastefejl Smiley
Logged

Tobi Mikkelsen 93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: -Stem- Bremen #5
« Svar #36: 10 Dec 2007, 16:56 »

Hehe selvfølgelig en tastefejl Smiley
Den var jeg klar over  Cool
Logged

Årest lamer 2010

Møller
Gæst
 
Sv: -Stem- Bremen #5
« Svar #37: 10 Dec 2007, 18:35 »

Tilbage til emnet, tak Smiley
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: -Stem- Bremen #5
« Svar #38: 11 Dec 2007, 15:49 »


Transfer vinteren 2007
- Rekordsalg og stjerneindkøb.

Udover de indkøb Mads Møller Nielsen og resten af bestyrelsen gjorde sig i starten af transfervinduet fra d. 1 januar til d. 1 februar hvor bl.a. David Odonkor, Kevin Doyle og Asamoah Gyan blev hentet til. Nu har man til sidst i transfervinduet også sikret sig et par kendte navne i både tysk og international fodbold. Men først blev både Markus Rosenberg og forsvarsklippen og stortalentet Per Mertesacker solgt til udlandet. Den svenske angriber havde længe ikke fået fast spilletid, heraf blev han tilsyneladende frustreret og fik derefter tilbud fra ønskeklubben fra hans side på daværende tidspunkt. Markus Rosenberg blev solgt for den lille sum af 27 mio danske kroner til engelske Reading hvorfra Werder Bremen kort forinden havde sikret sig topscorer og en af de bærende krafter, Kevin Doyle. Som skrevet blev også Per Mertesacker solgt i dette transfervindue. Det blev som i sidste transfervindue meget sent meldt ud i en pressemeddelse d. 25 januar at Per Mertesacker, den tyske landsholdsforsvarss piller og et af Tysklands største forsvarstalenter, var solgt til mægtige AC Milan fra Italien angiveligt for over 140 mio kroner. En aldeles god handel.

Med disse salg gav det tydeligvis Werder Bremen noget af et hul at lukke i forsvaret, man havde i truppen allerede Leon Andreasen såvel som Peter Niemeyer. Men Mads mente tilsyneladende ikke at hverken Leon eller Peter kunne bruges som fast endnu, i England blev Robert Huth derfor hentet. Middlesbrough var Huths gamle arbejdsgiver. Men med fortid i Chelsea har han blodet til at spille både tysk og internationalt topfodbold. En handel der angiveligt kostede de tyske Champions League deltager over 150 mio kroner. Men gav holdet en ny forsvarsklippe. Robert var ikke nok for Werder Bremen, endnu en dyr spiller blev samme dag præsenteret på samme pressemøde. Denne gang blev det Hertha BSCs anfører Arne Friedrichs tur til at skifte til Werder Bremen. Arne har fortid i Hertha BSC, Bielefeld hvor han kom til fra Verl hvor hans fodboldopvækst har været. Friedrich er 27 år mens Huth kun er 23.

Med disse salg og indkøb ender ifølge vores bedste overbevisning Werder Bremen alligevel med en stærkere trup end før transfervinduet. Højre kanten som vi mente var meget tynd har fået 2 nye ansigter, Odonkor og Gyan. Dog menes Gyan at skulle spille helt fremme sammen med Doyle. Klasnic har udmeldt han ikke vil forlænge med Bremen og kan meget vel være på vej væk. Forsvaret er blevet markant forstærket med både Friedrich og Huth, mens Mertesacker desværre ikke er at finde i tysk fodbold længere.

Truppen: Rune A. Jarstein, Tim Wiese, Arne Friedrich, Petri Pasanen, Daniel Halke, Dusko Tosic, Robert Huth, Naldo, Leon Andreasen, Peter Niemeyer, Clemens Fritz, Sebastian Boenisch, Pierre Womé, Patrick Owomoyela, David Odonkor, Frank Baumann, Jurica Vranjes, Tim Borowski, Daniel Jensen, Asamoah Gyan, Kasper Lorentzen, Aaron Hunt, Carlos Alberto, Diego, Ivan Klasnic, Kevin Doyle, Hugo Almeida, Boubacar Sanogo.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: -Stem- Bremen #6
« Svar #39: 11 Dec 2007, 15:58 »

Flotte indkøb. Men tror ikke de kan nå Per niveau. Smiley
Logged

Tobi Mikkelsen 93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: -Stem- Bremen #6
« Svar #40: 11 Dec 2007, 15:58 »

Flot indlæg Smiley
Logged

Årest lamer 2010

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: -Stem- Bremen #6
« Svar #41: 11 Dec 2007, 16:00 »

Utrolige flotte indkøb og en rigtig flot update.
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

Møller
Gæst
 
Sv: -Stem- Bremen #6
« Svar #42: 11 Dec 2007, 16:01 »

Flotte indkøb. Men tror ikke de kan nå Per niveau. Smiley

Hehe Cesc, nu lå landet faktisk sådan jeg var en smule skuffet over Pers niveau og valgte derfor at slå til da Milan bød, og tak Opstemt

Flot indlæg Smiley

Tak Tobi Smiley

Utrolige flotte indkøb og en rigtig flot update.

Igen tak til dig MLL Smiley
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: -Stem- Bremen #6
« Svar #43: 22 Dec 2007, 11:48 »

Flotte update.. er det ike snart tid til en ny??
Logged

- Veni, vidi, vici -

Fredi
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: -Stem- Bremen #6
« Svar #44: 23 Dec 2007, 12:19 »

Rigtig god blog, du har gang i her.
Udmærket indkøb.
Der er utrolig meget flot grafik Peace
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010