home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23422
  0 Brugere, 535 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: sophialee3652
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  -Stem- Bremen #6
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Redder Mads situationen? (Forfra)
Ja, Med de indkøb
- 9 (75%)
Nej
- 3 (25%)
Antal Stemmer: 12

Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: -Stem- Bremen #6  (Læst 8328 gange)
Møller
Gæst
 
-Stem- Bremen #6
« : 03 Dec 2007, 15:58 »


WERDER BREMEN - INTRO
Jeg er på banen igen, med endnu en blog. En blog jeg forventer denne gang holder længe. Dog kan der være tilfælde hvor der går lang tid mellem updates. Holdet jeg har valgt er tyske Werder Bremen. Holdet fra det nordlige Tyskland som senest vandt Bundesligaen i 2004 ellers er det de seneste år efter blevet til sølv eller bronze hvert år. I truppen har jeg fra start danske Daniel Jensen og Leon Andreasen, men jeg vil meget gerne kunne hente endnu flere danske spillere til Bremen.

WERDER BREMEN - TRANSFERCENTERET
Her vil jeg tilføje transfers gennem hele spillet.
« Seneste Redigering: 11 Dec 2007, 15:50 af Møller » Logged

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bremen
« Svar #1: 03 Dec 2007, 16:01 »

Yeah super med en Bremen blog.

held og lykke Thumbs Up
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

Møller
Gæst
 
Sv: Bremen
« Svar #2: 03 Dec 2007, 16:29 »


Den første måned.

Venskabskampe:
Jena 0-0
SønderjyskE 2-0
Schwadorf 3-0
Mattersburg 1-3
Düsseldorf 3-0
Min første måned i det nordtyske har været hektisk, fejl har vi begået. En lille overraskelse stod vi også for i den tyske ligapokal hvor vi i kvartfinalerne slog FC Bayern ud efter 1-1 i ordinær tid hvorefter vi vandt straffesparkskonkur rencen efter 4 skud og 4 mål (1-1, 4-2 str.) Vi kom derved i semifinalen hvor vi har spillet første kamp mod de regerende mestre, Stuttgart. Dette blev dog en kæmpe skuffelse da vi ude tabte med tenniscifrene 6-1 efter en virkelig ringe anden halvleg.

Udover dette har vi spillet 5 venskabskampe mod hhv. Jena, SønderjyskE, Schwadorf, Mattersburg og Düsseldorf. Det har været 5 gode venskabskampe, dog har vi i 2 kampe skuffet gevaldigt med nederlag og en uafgjort. 3 sejre over bl.a. danske SønderjyskE.

Udover kampe er 2 nye spillere kommet til klubben, i Danmark hentede jeg til en start Kasper Lorentzen til vores meget tynde venstre kant, en halvdyr herre for min slidte økonomi på bare 34 mio. kr. Kasper kommer helt sikkert til at blive en rigtig god forstærkning, men han skal kæmpe mod Aaron Hunt på venstre kanten, han har endnu ikke fået sin debut på holdet grundet skade. Den anden er hentet i norsk fodbold. Kun 1 god målmand var hvad jeg havde i truppen, men Tim Wiese får nu selvskab af den norske målmand, Rune Almenning Jarstein som er hentet for 14 mio danske kroner i norske Odd. Den bare 22 årige målmand var en ombejlet herre, men endte hos os som reserve.

Min stærkeste opstilling:

1 dansker, Lorentzen

                Wiese

Fritz  Naldo  Mertesacker Tosic

Frings  Diego  Borowski  Lorentzen

       Klasnic  Almeida


De 4 markerede er vigtige for holdet, topper de topper hele holdet og omvendt.
« Seneste Redigering: 04 Dec 2007, 17:46 af Møller » Logged

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bremen #1
« Svar #3: 03 Dec 2007, 16:33 »

Super indkøb af K Lo

Ærgeligt med Stuttgart kampen Skuffet
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Bremen #1
« Svar #4: 03 Dec 2007, 16:46 »

Lyder som en rigtig god blog, glæder mig til at følge med :b
Logged

andersfa123
Gæst
 
Sv: Bremen #1
« Svar #5: 03 Dec 2007, 16:49 »

Super, glæder mig til den kommer rigtigt igang ! Peace
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bremen #1
« Svar #6: 03 Dec 2007, 17:05 »

Hmm.. Lorentzen i Werder?  Shockeret Borowski vigtigere end Diego? Shockeret Ja hvorfor ikke.. Glæder mig til at se hvad ud kan udrette på Wesser Stadion.. Men for mit vedkommende bliver det nok som "silent reader", da man aldrig ved hvornår de blogs ender.. Rullende Øjne
Logged

- Veni, vidi, vici -

thomasmoll
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bremen #1
« Svar #7: 03 Dec 2007, 17:14 »

lyder spændende
Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Bremen #1
« Svar #8: 03 Dec 2007, 18:28 »

Lyder som en fed blog, dejligt med et køb af endnu en dansker, også fra gude klubben brøndby if Opstemt
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Bremen #1
« Svar #9: 03 Dec 2007, 18:33 »

Endnu en ikke nyskabene blog. Jaja, men sådan er livet jo. Vil prøve at følge med, så godt som jeg nu kan. Smiley

FORZA HSV!
Logged

DelPiero1
Gæst
 
Sv: Bremen #1
« Svar #10: 04 Dec 2007, 15:20 »

41'erne gang er lykkens gang.
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Bremen #1
« Svar #11: 04 Dec 2007, 15:32 »

41'erne gang er lykkens gang.

Haha funny funny funny


Ser godt nok ud Møller, men desværre så tror jeg heller ikke 41 er lykkens gang. Det er bare min fornemmelse at det går i vasken igen, men så må du modbevise mig/DelPiero/mange andre om det, ved at lave en lang blog.
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Bremen #1
« Svar #12: 05 Dec 2007, 20:14 »


Werder Bremen et tophold.
- En god start for de grønne.

d. 18/8 2007 - Diego til 1-0 mod Bayern.

Diego og resten af Werder Bremen holdet har i de første måned i ligaen gjort et rigtig flot arbejde for at få lagt rigtig godt ud på den nye sæson. Med sejr over Hertha BSC i første kamp på Olympiastadion i Berlin på 2 mål af brasilianske Diego, som mange gange før i de første 7 kampe har kunne fejre mål sammen med Sanogo, denne gang til 0-1 allerede efter 2 minutter af kampen. FC Bayern var også tæt på at blive sendt hjem fra Weserstadion med et nederlag, men takket være Toni og Klose reddede de sejren hjem. Bremen kom ellers foran 2-0 på mål af Diego og Klasnic. Men Lahm, Klose og Toni scorede hver 1 og Toni 2. Det gav Bayern sejren på 2-4. Uheldigt for nordtyske Werder Bremen.

Et sidespring til transfersituationen i Werder Bremen. Vi ved at der i starten, kort tid efter Mads blev hyret blev hentet dansk og norsk til klubben, Kasper Lorentzen og Rune Almenning Jarstein, som blev hentet i Brøndby IF og Odd. Siden da har Mads ikke hentet spillere til klubben, men flere spillere har og er måske tæt på exit fra Werder Bremen, disse spillere er Aaron Hunt, Diego og Daniel Jensen. Alle 3 har fået en god sæsonstart, og flere bud har været på de 3.

I Champions League røg Bremen ind i Red Star i tredje kvalifikationsrunde . På papiret en overkommelig modstander, da Werder Bremen så også på hjemmebane kom foran allerede efter 11 minutter ved Aaron Hunt. Men som det er set før udligner Red Star bare 3 minutter efter. Aaron Hunt kunne igen juble efter 30 minutters spil. Han havde igen sendt Werder Bremen foran. Men som ved det første mål gik der ikke mere end 3 minutter før der var udlignet til slutresultatet, 2-2. Returkampen i Serbien var ikke sjov. Diego sendte Bremen i den syvende himmel efter bare 17 minutter, da han på flotteste vis passerer målmand Panajotovic ved et flot lup. 10 minutter inde i anden halvleg kunne Red Star bryde en total Bremen dominans med et flot mål fra lang afstand ved Damjanovic. Da Bremen efter 82 minutter fik Naldo smidt ud efter han havde sparket ud efter Salsa så det sort ud. Men fremme har Bremen en vidundermand, Hugo Almeida. Vi ved han kan så snart pladsen er der, flot oplæg af Kasper Lorentzen og Hugo sendte bolden op i krydset til 1-2 og sikrede Bremen i gruppespillet.

Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Bremen #2
« Svar #13: 06 Dec 2007, 14:40 »


Stjerne væk, svingende Bremen.
- Torsten Frings er skiftet til Inter.

Klasnic har været virkelig målfarlig på det sidste.

Kort før transfervinduet lukkede i Tyskland solgte Werder Bremen en af holdets mest erfarne spillere, den tyske landsholdsspiller Torsten Frings. Tilbudet fra italienske Inter Milano kunne hverken bestyrelsen eller Torsten selv afslå. Derfor er han nu ikke længere at finde i truppen, ingen erstatning nåede at blive hentet til klubben, men flere var tæt på et skifte. Torsten Frings fortalte selv: - Skiftet er mit livs største oplevelse.

I Bundesligaen er de første 2 kampe efter Frings afgang endt med nederlag, 2-1 til både Stuttgart og Karlsruhe. Målene blev sat ind af først Borowski mod Karlsruhe og Diego mod Stuttgart. I Champions League blev Red Star slået ud i 3. kvalifikationsrunde . I Gruppespillet blev Werder Bremen trukket sammen med Manchester United, Porto og Sparta Moskva. Første kamp var hjemme mod Sparta Moskva, som blev slået 2-1 på mål af Borowski og Klasnic.

1. Bundesliga - 6. runde
Werder Bremen - Duisburg 1-0
MSV Duisburg var næste modstander i den tyske Bundesliga. Weserstadion som til dagens kamp var besøgt af næsten 34.000 tilskuere. Werder Bremen kunne sikkert sejre med de små cifre af 1-0. Men kampen kunne sagtens have endt med en meget større sejr end 1-0 til hjemmeholdet. Ivan Klasnic scorede efter 56 minutter sejrsmålet.

1. Bundesliga - 7. runde
Bochum - Werder Bremen 1-2
Oprykkerne fra Bochum med Tommy Bechmann i truppen, dog var danskeren skadet til dagens kamp mod Werder Bremen. Oprykkerholdet formåede overhovedet ikke at holde styr på Werder Bremen og kroatiske Ivan Klasnic, som i første halvleg gjorde det til 0-2 efter 35' og 40'minutter. Men til sidst i kampen reducerede Dabrowski til slutresultatet 1-2.

1. Bundesliga - 8. runde
Werder Bremen - Schalke 04 0-3
Schalke 04 kom i 8 spillerunde på besøg på Weserstadion i Bremen. Werder Bremen kom til opgøret med en sejr over Bochum i sidste spillerunde, efter en mere svingende periode har nordtyskerne vundet deres sidste 3 kampe. Men dagens kamp mod danskerklubben Schalke 04 var der intet at gøre og sejren gik også til Schalke som vandt hele 3-0 på mål af bl.a. Altintop og Kuranyi.

Champions League - 2. gruppekamp
FC Porto - Werder Bremen 3-1
Portugisiske Porto var anden modstander i Champions League, sejren over Sparta Moskva har givet Werder Bremen en fantastisk start på den europæiske turnering. Manchester United er sidste modstander for Werder Bremen, men først skulle FC Porto besejres på udebane. Men dog kunne det nordtyske hold ikke besejre Porto, 3-1 til hjemmeholdet, igen kunne Ivan Klasnic sende Bremens eneste mål ind til 2-1 efter 38 minutter. Efter 75 minutter slukkede Kasmierczak lyset for Bremen, 3-1 blev også slutresultatet.

« Seneste Redigering: 06 Dec 2007, 14:57 af Møller » Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bremen #3
« Svar #14: 06 Dec 2007, 14:46 »

Trist med salg af Frings. Små gode spinkle sejre, men 3-0-nederlaget til Schalke er på ingen måde godt.

Udover små stavefejl og grammatiske kiksere ser bloggen flot ud.

Desuden skal "Bochum - Werder Bremen 2-1" vist rettes til "Bochum - Werder Bremen 1-2".
Logged

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010