home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 647 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  5000 stemmer.... Verdens bedste fodboldspiller....
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: 5000 stemmer.... Verdens bedste fodboldspiller....  (Læst 15603 gange)
AmagerFF
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
5000 stemmer.... Verdens bedste fodboldspiller....
« : 29 Nov 2007, 10:18 »

BT's afstemning om verdens bedste er i mine øjne overflødig - FMFREAKS havde jo lige stemt - og med samme resultat:

Hvem er lige nu verdens bedste fodboldspiller?
Zlatan Ibrahimovic 10% 
Kaka 15% 
Ronaldinho 8% 
Leo Messi 36% 
Cesc Fabregas 7% 
Cristiano Ronaldo 24% 

5205 stemmer i alt
Logged

MikkiHBN
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: 5000 stemmer.... Verdens bedste fodboldspiller....
« Svar #1: 29 Nov 2007, 10:41 »

hvad sker der med Cesc, kun 7 %?Huh det er da helt sikkert at han er bedre end Ronaldinho og Zlatan i øjeblikket, men som man ville sige på latin: Disgustibus non est dispontandum (om smag kan der ikke diskuteres) crazy
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: 5000 stemmer.... Verdens bedste fodboldspiller....
« Svar #2: 29 Nov 2007, 10:47 »

De gustibus non est disputandum ja Opstemt
Logged



AmagerFF
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: 5000 stemmer.... Verdens bedste fodboldspiller....
« Svar #3: 29 Nov 2007, 10:51 »

Kan heller ikke forstå Ronaldinho - men synes at Zlatan er bedre (rent individualistisk) end cecs.
Logged

Adebayor 25
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 5000 stemmer.... Verdens bedste fodboldspiller....
« Svar #4: 29 Nov 2007, 11:06 »

Kan heller ikke forstå Ronaldinho - men synes at Zlatan er bedre (rent individualistisk) end cecs.

Kan du selvfølgelig have ret i, men forstår ikke hvorfor folk altid fokusere på hvem som kan de bedste driblinger og lave mål. I steder for spillere som både kan det fremadrettere, og ikke være for fin til at løbe med hjem og forsvare. Derfor gav jeg også min stemme til Cesc, fordi jeg synes han er i FANTASTIK form og en komplet spiller allerede som 20 årig.
Logged

GOONER TILL I DIE !!


Rossonero
Gæst
 
Sv: 5000 stemmer.... Verdens bedste fodboldspiller....
« Svar #5: 29 Nov 2007, 11:08 »

Og Kaká på sølle 15%?
Sikke nogle åndsboller.
Brasilianeren er jo helt fænomal, og er forrest om at vinde Ballon D'Or - så den afstemning siger mig ingenting, end ren idioti.
Logged

kfuglsang
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 5000 stemmer.... Verdens bedste fodboldspiller....
« Svar #6: 29 Nov 2007, 11:13 »

jeg syns det er noget pis at messi, at folk ser ham som verdens bedste fodboldspiller... syns jeg ikk man kan blive når man har scoret et  mål med hånden... og det eneste han kan, er at drible med en bold... hva kan han mere?... derfor syns jeg at det skulle blive Cesc, da han er meget mere alsidig...
Logged


jeppe_nr13
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 5000 stemmer.... Verdens bedste fodboldspiller....
« Svar #7: 29 Nov 2007, 11:15 »

Jeg synes det lyder meget fornuftigt da messi suverænt er verdens bedste spiller.. men det undre mig at robinho ikke er med.. han spiller helt eminent for tiden!!
Logged


kfuglsang
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 5000 stemmer.... Verdens bedste fodboldspiller....
« Svar #8: 29 Nov 2007, 11:16 »

Jeg synes det lyder meget fornuftigt da messi suverænt er verdens bedste spiller.. men det undre mig at robinho ikke er med.. han spiller helt eminent for tiden!!
Du er jo også kæmpe messi fan!!! ticked off
Logged


jeppe_nr13
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 5000 stemmer.... Verdens bedste fodboldspiller....
« Svar #9: 29 Nov 2007, 11:18 »

Du er jo også kæmpe messi fan!!! ticked off

Ja.. men jeg hader hader real madrid, men foreslår alligevel at robinho burde være med på denne liste, så det burde du ikke kunne bruge til så meget. Der er jo pt. ingen i verden der kan det sammen som messi!  Thumbs Up
Logged


kfuglsang
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 5000 stemmer.... Verdens bedste fodboldspiller....
« Svar #10: 29 Nov 2007, 11:20 »

Ja.. men jeg hader hader real madrid, men foreslår alligevel at robinho burde være med på denne liste, så det burde du ikke kunne bruge til så meget. Der er jo pt. ingen i verden der kan det sammen som messi!  Thumbs Up
Jo... han kan jo kun én ting... nemlig at drible... fabregas er meget mere alsidig... og derfor ser jeg ham som en bedre fodboldspiller...
Men messi kan noget som de fleste folk godt kan li, og derfor stemmer folk på ham...
Logged


Rossonero
Gæst
 
Sv: 5000 stemmer.... Verdens bedste fodboldspiller....
« Svar #11: 29 Nov 2007, 11:25 »

Jo... han kan jo kun én ting... nemlig at drible... fabregas er meget mere alsidig... og derfor ser jeg ham som en bedre fodboldspiller...
Men messi kan noget som de fleste folk godt kan li, og derfor stemmer folk på ham...

Du kan da seriøst ikke mene at han KUN kan drible?
Lad os opsummere:

- En hurtighed der passere de fleste fodboldspillere, og bolden klistrer sig til hans fødder.
- Uhyr målfarlig, trods den offensive plads på banen.
- Én af de bedste driblere på den professionelle scene.
- Hans overblik. Hans 1-2 kombinationer med Ronaldinho, samt han præcise afleveringer.
Logged

kfuglsang
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 5000 stemmer.... Verdens bedste fodboldspiller....
« Svar #12: 29 Nov 2007, 11:28 »

Nej... men han er ikke som defensive blik for spillet som fabregas, og fabregas kan desuden og lægge klasse afleveringer... jeg syns bare det skulle være fabregas fordi han er næsten den komplette spiller... og han er jo også blevet meget målfarlig, trod den centrale midtbane plads... sååe!!!
Logged


jeppe_nr13
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 5000 stemmer.... Verdens bedste fodboldspiller....
« Svar #13: 29 Nov 2007, 11:29 »

Jo... han kan jo kun én ting... nemlig at drible... fabregas er meget mere alsidig... og derfor ser jeg ham som en bedre fodboldspiller...
Men messi kan noget som de fleste folk godt kan li, og derfor stemmer folk på ham...

Nej... men han er ikke som defensive blik for spillet som fabregas, og fabregas kan desuden og lægge klasse afleveringer... jeg syns bare det skulle være fabregas fordi han er næsten den komplette spiller... og han er jo også blevet meget målfarlig, trod den centrale midtbane plads... sååe!!!

Det er jo lort du lukker ud kfuglsang! Sur Læs lige hvad rossoero har skrevet. Du kan jo kun give ham ret
Logged


Rossonero
Gæst
 
Sv: 5000 stemmer.... Verdens bedste fodboldspiller....
« Svar #14: 29 Nov 2007, 11:30 »

Nej... men han er ikke som defensive blik for spillet som fabregas, og fabregas kan desuden og lægge klasse afleveringer... jeg syns bare det skulle være fabregas fordi han er næsten den komplette spiller... og han er jo også blevet meget målfarlig, trod den centrale midtbane plads... sååe!!!

Du kan da heller ikke forventet at Messi skulle have et defensivt blik?

Men udfra den liste, vil jeg mene at Cristiano Ronaldo og Kaká burde placeres øverst.
Logged

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010