home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 644 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  5000 stemmer.... Verdens bedste fodboldspiller....
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] Udprint
Forfatter Emne: 5000 stemmer.... Verdens bedste fodboldspiller....  (Læst 15604 gange)
United-styrer
Gæst
 
Sv: 5000 stemmer.... Verdens bedste fodboldspiller....
« Svar #45: 29 Nov 2007, 16:26 »

Hva er det du ikk fatter... verdens bedste fodboldspiller burde være ham som er mest alsidig... det gør spillere meget mere komplet... at det syns jeg ikke messi er... men han er klart en af verdens beste offensive spillere!!!

Hvis verdens bedste fodboldspiller skal være den mest alsidige, så kan man jo nærmest udelukkende vælge centrale midtbanespillere. Jeg er uenig. Verdens bedste fodboldspiller er den, der præsterer bedst, vurderet ud for de værdier, der er centrale på spillerens pågældende plads.

Jeg er dog alligevel tilbøjelig til at mene, at Fabregas er den bedste netop nu. Et sådant overblik har jeg aldrig før set hos så ung en spiller. Messi og Drogba er mine nærmeste konkurrenter, mens jeg ikke helt forstår Ronaldos høje procentantal, hvis afstemningen hedder lige nu.
Logged

Flipperen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 5000 stemmer.... Verdens bedste fodboldspiller....
« Svar #46: 29 Jan 2008, 21:35 »

Denne video viser Ronaldos form indtil videre.. Utroligt lang film, men super underholdning, for han er fantastisk! Og dette er kun indtil videre, der er meget mere i vente og det ser fantastisk ud.....

http://www.youtube.com/v/ww1aQ_1tuBQ
Logged

R.I.P.

Save på Man Utd 2093 (07)... Skuffet Men har fundet lysten igen og nu skal der games!!!

C^Ronaldo
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 5000 stemmer.... Verdens bedste fodboldspiller....
« Svar #47: 29 Jan 2008, 22:04 »

Hva er det du ikk fatter... verdens bedste fodboldspiller burde være ham som er mest alsidig... det gør spillere meget mere komplet... at det syns jeg ikke messi er... men han er klart en af verdens beste offensive spillere!!!

du er ret sjov faktisk Opstemt
.. hvad så med de forsvarer der intet kan fremad, er de blandt den nederste halvdel af verdens bedste fodbold spillere? Og hvad med Roy Keane, var han fraskrevet alle muligheder, fordi han ikke var et teknisk vidunder?
Det er ret griner det der .. i følge dig, så snakker vi de lettere defensivt orienterede MC'ere HVER gang verdens bedste fodboldspiller skal kåres - næ nej, sådan ser jeg ikke på det .
Det må være den spiller, der har udfyldt sin rolle bedst i forhold til hans niveau - og evt. også i forhold til forventningerne til ham! .. (som der vis tnok også er nævnt før i tråden?)
Logged

Med venlig hilsen
C^Ronaldo.

In the scene since approx. 2000.

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 5000 stemmer.... Verdens bedste fodboldspiller....
« Svar #48: 29 Jan 2008, 22:10 »

Efter min mening, så kan man ikke kårer ÉN verdens bedste forsvarsspiller, da det er så forskellige ting, som man skal kunne på forskellige pladser. Det giver ingen mening, at det hvert eneste år(næsten) er en offensiv spiller, som der bliver kåret til verdens bedste.

Min mening er, at vi skal ind på fast at kårer en målmand, en forsvare, en midtbane, en wing og en angriber. Det må være det mest naturlige.. Du kan ikke kårer ÉN verdens bedste på tværs af alle kæder!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Wonder Jones
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 5000 stemmer.... Verdens bedste fodboldspiller....
« Svar #49: 29 Jan 2008, 23:00 »

Cannavaro blev jo kåret sidste år så vidt jeg husker, men ellers er det jo altid offensive spillere. Det skriver du jo også John Spurs.

Bare fordi man måske har den bedste teknik og spiller fremragende flot fodbold, er man nødvendigvis ikke den vigtigste på holdet. Som forsvarsspiller er jeg f.eks. træt af at blive overset til fordel for angribere som har en ganske smuk teknik, men som ikke nødvendigvis er vigtigs for holdet. Sådan er det også indefor proffesionelt fodbold. Var det også det Drogba's onkel sagde til ham? Noget nær "Bliv angriber, de får al opmærksomheden."


Jeg kan godt lide din idé med at kåre de bedste indenfor hver position, men der ligger alligevel et eller andet legendarisk i at kåre "verdens bedste". Selve titlen er måske bedst hvis kun en modtager den....?
Logged

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

Flipperen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 5000 stemmer.... Verdens bedste fodboldspiller....
« Svar #50: 29 Jan 2008, 23:36 »

Efter min mening, så kan man ikke kårer ÉN verdens bedste forsvarsspiller, da det er så forskellige ting, som man skal kunne på forskellige pladser. Det giver ingen mening, at det hvert eneste år(næsten) er en offensiv spiller, som der bliver kåret til verdens bedste.

Min mening er, at vi skal ind på fast at kårer en målmand, en forsvare, en midtbane, en wing og en angriber. Det må være det mest naturlige.. Du kan ikke kårer ÉN verdens bedste på tværs af alle kæder!

Så burde der vel også være en back? Well.. Mener nu sagtens man stadigvæk kan tage en bestemt.. Det er vel ligesom at Ronaldo får 8 efter en kamp og Rio får 9, og sådan bliver det ved - så vil jeg mene Rio fortjente den kåring..
Logged

R.I.P.

Save på Man Utd 2093 (07)... Skuffet Men har fundet lysten igen og nu skal der games!!!

Flipperen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 5000 stemmer.... Verdens bedste fodboldspiller....
« Svar #51: 29 Jan 2008, 23:38 »

Cannavaro blev jo kåret sidste år så vidt jeg husker, men ellers er det jo altid offensive spillere. Det skriver du jo også John Spurs.

Bare fordi man måske har den bedste teknik og spiller fremragende flot fodbold, er man nødvendigvis ikke den vigtigste på holdet. Som forsvarsspiller er jeg f.eks. træt af at blive overset til fordel for angribere som har en ganske smuk teknik, men som ikke nødvendigvis er vigtigs for holdet. Sådan er det også indefor proffesionelt fodbold. Var det også det Drogba's onkel sagde til ham? Noget nær "Bliv angriber, de får al opmærksomheden."


Jeg kan godt lide din idé med at kåre de bedste indenfor hver position, men der ligger alligevel et eller andet legendarisk i at kåre "verdens bedste". Selve titlen er måske bedst hvis kun en modtager den....?

Helt enig, men bare se på de karaktere de får efter kampene i f.eks. FM.. Det er jo næsten altid dem som scorer og dermed får al opmærksomheden.. Det jeg faktisk er træt af i FM, er at målmanden altid får dårlige karaktere, eller 6 mener jeg i hvert fald ikke er super.. Og det er jo ikke fordi han har spillet dårligt, men bare fordi forsvaret har spillet så godt, at han ikke har haft noget at lave.. Og han er da også en del af forsvaret, hvis han skal snakke med dem og råbe, osv..
Logged

R.I.P.

Save på Man Utd 2093 (07)... Skuffet Men har fundet lysten igen og nu skal der games!!!

Sider: 1 2 3 [4] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010