home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
24 Nov 2025, 20:06 Broen13 Blogs #17 Youth to Gold
24 Nov 2025, 13:38 Broen13 Klubsøgnin... Girondins de Bordeaux
23 Nov 2025, 16:15 simmy1 Blogs Et nyt kapitel på 10’eren
23 Nov 2025, 15:24 Broen13 Klubsøgnin... SC Braga
21 Nov 2025, 20:20 g00n Blogs Minimalistic 2020
21 Nov 2025, 08:49 Broen13 Klubsøgnin... 1860 München
20 Nov 2025, 15:05 Broen13 Klubsøgnin... River Plate
Antal Registrerede Brugere: 23182
  1 Bruger, 404 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kathli
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Er FM2007/FM2008 blevet for svært???
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] Udprint
Forfatter Emne: Er FM2007/FM2008 blevet for svært???  (Læst 9342 gange)
Scorpy
Lilleputspiller
*

Sv: Er FM2007/FM2008 blevet for svært???
« Svar #45: 04 Dec 2007, 17:49 »

Jeg vil give folk ret når de siger at det er blevet lidt sværere, men det skal da ikke være en undskyldning for at stoppe med at spille! Man skal bare blive ved med at prøve til man finder den rette taktik.

GudenEricsson
Gæst

« Svar #46: 04 Dec 2007, 18:10 »

Jeg vil give folk ret når de siger at det er blevet lidt sværere, men det skal da ikke være en undskyldning for at stoppe med at spille! Man skal bare blive ved med at prøve til man finder den rette taktik.

Det er bare lidt håbløst, når man ikke kan finde taktikken! Så er det iøvrigt ikke sjovt at spille, når man hele tiden skal være sur pga. det!

Altid FCK
Manager

« Svar #47: 04 Dec 2007, 18:11 »

Så er det måske fordi du ikke er en god nok manager

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

GudenEricsson
Gæst

« Svar #48: 04 Dec 2007, 18:15 »

Huh Har jeg da heller ikke sagt jeg er. Bare mærkeligt når jeg kunne komme i finalen i CL med Brøndby i 07'ern, men ikke kan spille to sæsoner uden at blive fyret i 08!

Anyway, har startet et nyt spil op med BIF uden patch - køber så Mika Aaritelo (Eller hvad han nu hedder), han skulle vist bombe for vildt...

Altid FCK
Manager

« Svar #49: 04 Dec 2007, 18:17 »

Jamen hvis du nu finder ud af det behøver du ikke at være sur

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Rumball
Reserveholdsspiller

« Svar #50: 06 Dec 2007, 22:07 »

Nu er der en del der mener at spillet er blevet mere realistisk, ja mht økonomi, transfers, træning osv, det daglige liv for en manager..
MEN, men, men.. Det er blevet meget mere urealistisk mht at spille kampe.. Nu har jeg prøvet en masse forskellige taktikker, og en masse forskellige individuelle indstillinger på alle pladser, og jeg spiller helt vildt godt, i de fleste kampe har jeg afleveringsprocente r på over 80, og har boldbesiddelse på mindst 55%, men jeg kan ikke score særlig mange mål selvom modstandernes målmand højst har 10 i de vigtigste målmandsstats. Jeg har omkring 10 friløbere i hver eneste kamp, men det er kun i ca 1 gang at jeg scorer på en friløber. Rundt regnet 10% af mine friløbere scorer jeg på, selvom mine angribere har 15-18 i afslutninger og 13-16 i rolighed, og hvis det er realistisk så ville selv resident evil og world of warcraft være meget virkelighedsnære spil. Ikke engang jeg ville brænde så mange friløbere hvis jeg stod overfor van der sar, cech eller buffon i virkeligheden (og det siger ikke så lidt)! Det er det dårligste manager-spil jeg har prøvet, og JEG spiller det KUN fordi tiden er opdateret (start-sæsonen er 07/08), hvis man kunne ændre start-sæsonen i et manager-spil ville jeg helt klart spille fm07 som jeg mener er MEGET mere realistisk..

Bare lige lidt kritik af vores ellers så højt-elskede FM-series nyeste påfund (både før og efter patchen)..

Brothers and sisters are natural born enemies! Like Englishmen and Scots! Or Welshmen and Scots! Or Japanese and Scots! Or Scots and other Scots! Damned Scots! They ruined Scotland!

GLÆDELIG JUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Metsu1
Manager

« Svar #51: 07 Dec 2007, 10:43 »

Nu er der en del der mener at spillet er blevet mere realistisk, ja mht økonomi, transfers, træning osv, det daglige liv for en manager..
MEN, men, men.. Det er blevet meget mere urealistisk mht at spille kampe.. Nu har jeg prøvet en masse forskellige taktikker, og en masse forskellige individuelle indstillinger på alle pladser, og jeg spiller helt vildt godt, i de fleste kampe har jeg afleveringsprocente r på over 80, og har boldbesiddelse på mindst 55%, men jeg kan ikke score særlig mange mål selvom modstandernes målmand højst har 10 i de vigtigste målmandsstats. Jeg har omkring 10 friløbere i hver eneste kamp, men det er kun i ca 1 gang at jeg scorer på en friløber. Rundt regnet 10% af mine friløbere scorer jeg på, selvom mine angribere har 15-18 i afslutninger og 13-16 i rolighed, og hvis det er realistisk så ville selv resident evil og world of warcraft være meget virkelighedsnære spil. Ikke engang jeg ville brænde så mange friløbere hvis jeg stod overfor van der sar, cech eller buffon i virkeligheden (og det siger ikke så lidt)! Det er det dårligste manager-spil jeg har prøvet, og JEG spiller det KUN fordi tiden er opdateret (start-sæsonen er 07/08), hvis man kunne ændre start-sæsonen i et manager-spil ville jeg helt klart spille fm07 som jeg mener er MEGET mere realistisk..

Bare lige lidt kritik af vores ellers så højt-elskede FM-series nyeste påfund (både før og efter patchen)..

Jeg kan ikke være mere enig, Rumball

Har det samme problem med friløberne og chancerne. Det værste er bare, at de hold man møder kun skal bruge 1 eller 2 friløbere for at score mål, hvilket gør det endnu mere frustrerende at styre kampen fuldstændig.

Jeg har prøvet at vinde en kamp, hvor det er mig, der er presset og det var kampen med Rovers på Stamford Bridge.

Det er fint, at det er mere realistisk, men det er jo heller ikke noget ved, at man ikke kan være et midterhold - bundhold og så efter et par sæsoner med de rigtige indkøb gøre sig gældende.

Hvis det er for at gøre det mere realistisk vil jeg gerne have, at SI skruer lidt ned for realismen.

Mvh
En skuffet FM08 bruger  Skuffet

mljunker
Ynglingespiller

« Svar #52: 07 Dec 2007, 11:00 »

Kunne ikke være mere enig med dig, spiller selv pt med Barca og i mange af kampene har jeg omkring 20 - 30 afslutninger men vinder som regel kun 2-0 2-1 3-2 og så vidre.....vildt latterligt ticked off

TSF

Metsu1
Manager

« Svar #53: 08 Dec 2007, 10:44 »

Jeg sidder lidt og grine lige nu over hvor urealistisk FM08 er på nogen punkter.

Jeg har Goitom i angrebet og bruger ham som targetman, men han taber igen og igen hovedstødsduellerne i en kamp mod Spurs mod deres højreback, Nelson.

Det sjove er, at Nelson er 171 cm høj og har 10 i hvoedspil og springkraft - mens Goitom er 195 og har 16 i hvoedspil og 15 i springkraft.

Hmmmm, bare endnu en af de mega frustrerende ting i FM08, der kun går AI'ens vej og aldrig ens egen  Skuffet

Sider: 1 2 3 [4] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010