home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23583
  0 Brugere, 670 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Bwqkibor
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Nostalgisk Fryd!!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Nostalgisk Fryd!!  (Læst 2035 gange)
Red love
Gæst

Nostalgisk Fryd!!
« : 26 Nov 2007, 23:29 »

Ikke så meget gang i nostalgi sektoren her på siden, hvilket jeg synes er synd, og skam. Da jeg personligt er lidt af en nostalgiker.

Jeg har selv hevet CM 99/00 op ad skufffen, og smækket det i computeren, for at genopleve de gode gamle tider.

Dette betyder for mig at være Manchester United, og kunne stille med The Treble holdet, undtagen Schmeichel desværre. At styre et hold der rummer så mange fantastiske barndoms minder, og så mange herlige spillertyper spillere, ja det gør mig sgu helt varm om hjertet Smiley

Beckham er 24 år og har karrieren foran sig, Yorke og Cole er skarpere end nogensinde før, Giggsy går forbi sine modstandere på kanten med behag, og Go´e gamle Keano sidder tungt på midtbanen. Se det er sgu et hold jeg har lyst til at styre Wink

Så skriv da hvis nogen af jer andre også  har gang i nogle gamle versioner, og genfinder lige det specielle Hold, eller den specielle spiller, som i bare ikke kan slippe.
« Seneste Redigering: 26 Nov 2007, 23:39 af Red love » Logged

N17
Manager

Sv: Nostalgisk Fryd!!
« Svar #1: 26 Nov 2007, 23:32 »

hvordan kan man spille disse på Bærbar - nogen der ved det, får et eller andet med at jeg ikke kan spille det!

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Red love
Gæst

« Svar #2: 26 Nov 2007, 23:36 »

hvordan kan man spille disse på Bærbar - nogen der ved det, får et eller andet med at jeg ikke kan spille det!
Jeg havde præcis samme problem. Fandt dog et andet sted en der havde linket til sigagames
hjemmeside: http://www.sigames.com/sibase.php?type=view&id=69 læs der punkt 2 og følg intstruktionen, virkede ihvertfald til min store glæde, helt perfekt for mig Smiley

N17
Manager

« Svar #3: 26 Nov 2007, 23:36 »

Vil jeg da prøve - tak Red love

TOTTENHAM HOTSPUR FC

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #4: 26 Nov 2007, 23:49 »

Jeg kan stadig ikke få mit CM 97/98 til at køre på bærbar.. Eller det kan jeg godt, men farverne fcker op!
Har prøvet at køre det på min kærestes laptop, og der forsvinder musen efter et stykke tid...

Nogen der ved noget?

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

N17
Manager

« Svar #5: 27 Nov 2007, 00:03 »

nå, i morgen må jeg prøve og se om jeg kan få det til at køre igen! Håber det meget - kunne være sjovt, at spille et spil fra der, og evt. starte en blog om det.. Opstemt

TOTTENHAM HOTSPUR FC

brotta
Reserveholdsspiller

« Svar #6: 27 Nov 2007, 00:30 »

troede slet ikke man kunne køre de gamle spil, men skal da helt sikkert igang med cm 94/95 og game med liverpool... bliver så super cool Opstemt

öliver79
Lilleputspiller
*

« Svar #7: 27 Nov 2007, 05:38 »

Synes tiden er løbet fra de spil, selv om jeg brugte meget tid på dem, dengang de kom frem, har haft alle versioner af CM og FM og nydt alle de dejlige øjeblikke, men når der er kommet et nyt så er det gamle røget i skuffen og aldrig blevet spillet mere, synes der amngler nogle af de nye muligheder der hele tiden kommer til, er da sejt med de gamle spillere, men vil så heller downloade et en database til det nye spil med de gamle profiler........... ..... - Det er så bare mig, men fedt at der er nogle der gider bruge tiden på de gamle, den ros skal de have...............

Med venlig hilsen

Oliver

Red love
Gæst

« Svar #8: 27 Nov 2007, 16:14 »

Synes tiden er løbet fra de spil, selv om jeg brugte meget tid på dem, dengang de kom frem, har haft alle versioner af CM og FM og nydt alle de dejlige øjeblikke, men når der er kommet et nyt så er det gamle røget i skuffen og aldrig blevet spillet mere, synes der amngler nogle af de nye muligheder der hele tiden kommer til, er da sejt med de gamle spillere, men vil så heller downloade et en database til det nye spil med de gamle profiler........... ..... - Det er så bare mig, men fedt at der er nogle der gider bruge tiden på de gamle, den ros skal de have...............
Tjaa, synes nu der er en dejlig barnlig glæde ved at hive de gamle spil frem fra skuffen, og mindes noget der var engang... Og de gamle spil med tekst i stedet for den nye moderne 2 d grafik, ja det har nu også sin charme.. Wink

Fredi
Førsteholdsspiller

« Svar #9: 08 Mar 2008, 16:37 »

det giver jeg dig fuldstændig ret i, red love.

vesperGT
Manager

« Svar #10: 08 Mar 2008, 16:42 »

Ja, CM 01/02 bringer minder frem, da jeg med brøndby vandt Champions League........

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #11: 08 Mar 2008, 17:07 »

Jeg savner tit mit gamle CM (kan ikke helt huske hvad det hed, men det foregik i Italien, og startsæsonen var så vidt jeg husker 96/97). Det var sgu tider, dengang det var navne som Baggio, Weah, Maldini, Costacurta, Baresi, Eranio, Savicevic etc man kunne føre til store triumfer med Milan.

Det var det spil, der for alvor fik mig igang med CM. Desværre har jeg præsteret sidenhen at få det væk, har ledt og ledt, men kan bare ikke finde det, kan ikke huske om jeg har lånt det ud da jeg fik en nyere version, eller hvad jeg har gjort ved det, men væk er det i hvert fald  Græder Det ville virkelig være et nostalgisk gensyn, at smide det spil i computeren igen, og se navne som Weah og Baggio på måltavlen igen.

Thore
Manager

« Svar #12: 08 Mar 2008, 17:12 »

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #13: 08 Mar 2008, 17:25 »

Jeg tror det må have været 2'eren, det passer lidt bedre med at startsæsonen var 96/97.

Hpeter
Gæst

« Svar #14: 21 Mar 2008, 20:18 »

Hey. kan man godt installere CM 03-04 på en computer med windows vista??

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010