Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 10:26:46
Broen13
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23454
1 Bruger, 1297 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
concordemayfai...
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Baren
Politik Indland- Udland
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
29
30
[
31
]
32
33
...
58
Forfatter
Emne: Politik Indland- Udland (Læst 153921 gange)
Erzael
Manager
Sv: Politik Indland- Udland
«
Svar #450:
16 Sep 2011, 13:28 »
Kan ikke se hvordan alt sammen udover lommeregnere kan være goder?
Jeg ved ikke med dig, men jeg vil da gerne havde tøj på kroppen.
Jeg vil gerne kunne betale min transport til min skole, som de i øvrigt også sætter op hele tiden.
Tandlægen kan man ikke sætte op på, om man passer godt på sine tænder, der er lige så meget snakke om held eller uheld. Studieturene kan være pensum materiale.
Seminarierne tager altså penge for alle bøgerne.
Bare for at komme med et par eksempler på udgifter..
Milliardær - Blog
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #451:
16 Sep 2011, 13:29 »
Citat af: knudsen_0 16 Sep 2011, 11:10
Tjah... Det er nu et faktum at langt størstedelen af højtuddannede mennesker stemmer blåt. Altså er de blå vælgere klogere end de røde, og de må derfor vide bedst. Så den tankegang at dem der ikke har sat sig ordentligt ind i det stemmer rødt, er måske ikke helt ad helved til.
Det er et udtryk for mere vil have mere. Det hænger nemlig også ofte sådan sammen, at højtuddannede er dem der tjener flest penge på det mindst hårde arbejde. De mennesker her i landet, som har det hårdeste arbejde, er som regel også de aller lavest lønnede. Fælles for begge grupper er, at de er dybt afhængige af hinanden, det glemmer førstnævnte gruppe bare ofte i deres iver efter at kratte til sig. I øvrigt så har de velbjergede ret ofte langt flere skattefordele i form af fradragsmuligheder end de lavestlønnede, så de overlever nok, at der står et lidt højere procenttal på deres skattekort, end der gør på den lavtlønnedes, men de kunne jo selvfølgelig få endnu mere, hvis der stod det samme, og det er det de ofte stemmer ud fra. Ikke ud fra den betragtning, at det altså også er nødvendigt, at arbejdsmanden, der fører deres ideer ud i livet (hvis ikke formuen er skabt på, for lånte penge, at handle papirer som de aldrig nogensinde har set) også skal have et minimum af livsindhold, og mulighed for at blive behandlet, når han er nedslidt eller kommet til skade, af det fysisk hårde arbejde han har udført for den højtuddannede.
I øvrigt så anser jeg mig selv som relativt højt uddannet, og har en fornuftig indkomst, og interesserer mig i øvrigt meget for politik, og alligevel så stemmer jeg altså til hver en tid rødt, jeg kunne ikke drømme om andet. Så jeg vil mene at mit valg er meget velovervejet.
JKJ
Gæst
«
Svar #452:
16 Sep 2011, 13:32 »
Citat af: DNE 16 Sep 2011, 13:29
I øvrigt så anser jeg mig selv som relativt højt uddannet, og har en fornuftig indkomst, og interesserer mig i øvrigt meget for politik, og
alligevel så stemmer jeg altså til hver en tid rødt, jeg kunne ikke drømme om andet. Så jeg vil mene at mit valg er meget velovervejet.
Det er vel ikke velovervejet når du end ikke vil bare tænke lidt over at stemme blåt
Bortset fra det, så er jeg vel enig, bortset fra jeg så er blå og aldrig vil stemme på en rød
Enged
Gæst
«
Svar #453:
16 Sep 2011, 13:33 »
Ja selvfølgelig vil jeg have tøj på kroppen, men man kan altså godt få tøj, der ikke koster 400 kroner og opefter.
Nu ved jeg ikke hvor du bor, men kan du ikke få et hypercard? Det gælder i hvert fald store dele af Sjælland, om lur mig om det ikke vil blive udbredt til resten af landet inden længe.
Held og uheld? Her går jeg ud fra, at du mener, at du f.eks. vælter på cyklen? Her gælder din ulykkesforsikring.
Studieture kan du få støtte til, hvis du ikke selv kan betale.
Hvilke seminarer mener du? Hvis man læser til lærer eller generelt på videregående uddannelser? Fordi så taler vi jo om npget helt andet end gymnasieelever.
Erzael
Manager
«
Svar #454:
16 Sep 2011, 13:34 »
Citat af: Enged 16 Sep 2011, 13:23
Det er skam heller ikke for at straffe. Det er for at folk beslutter sig for at tage en uddannelse i stedet for at vente. Nu ved jeg nemlig, at Hawk snart fylder 29, og jeg mener, at han er på sit 7.(?) semester på universitetet. Uden at ville pege fingre, om end det måske kan forståes sådan, så er det altså for sent at komme i gang med en uddannelse.
Det ville dog ikke være noget, der ville forarge mig, hvis man sætter en ekstra sats på SU'en til folk, der har børn. Jeg må indrømme, at jeg rent faktisk troede, at der allerede var det, men det er så åbenbart kun for hjemmeboende, hvilket dog nok kun er på 500 eller 1000 kroner ekstra, om end det stadig er en slags penge.
Nu må du lige stramme op. Ville dine forældre tvinge dig til at betale for at bo hjemme, hvis du ikke havde et arbejde eller fik SU? Ville de så smide dig ud hjemmefra? Det tror jeg ikke. De ting ud nævner, udover lommeregnere er jo forbrugsgoder. Tandlæge kan du undgå, hvis du blot passer dine tænder. Hvilke bøger taler du om? Er det dem du smider væk, som du så skal betale for?
Når du går på gymnasiet, så har du også masser af tid til at have et arbejde ved siden af.
Okay. Lad os sige du møder 8-15. Du har en times transport hver vej. Så er du først hjemme klokken 16. Du vil gerne lige nå at have noget at spise fordi du er sulten, så er klokken blevet 16.30. Du skal ud af døren igen klokken 17, fordi du skal afsted til eksempelvis springgymnastik eller håndbold, som sagtens kan vare tre timer. Med transporttid på en halv time hver vej, så er du først hjemme klokken 21.00. Så skal du igang med lektierne til imorgen, og er først færdig kl. 22.00. Hvornår ville du arbejde?
Milliardær - Blog
Enged
Gæst
«
Svar #455:
16 Sep 2011, 13:37 »
Hvem går til sport hver dag? Så skulle man nok overveje at gå på en Team Danmark linje, og så får man skoletid til sin idræt.
Erzael
Manager
«
Svar #456:
16 Sep 2011, 13:37 »
Citat af: Enged 16 Sep 2011, 13:33
Ja selvfølgelig vil jeg have tøj på kroppen, men man kan altså godt få tøj, der ikke koster 400 kroner og opefter.
Nu ved jeg ikke hvor du bor, men kan du ikke få et hypercard? Det gælder i hvert fald store dele af Sjælland, om lur mig om det ikke vil blive udbredt til resten af landet inden længe.
Held og uheld? Her går jeg ud fra, at du mener, at du f.eks. vælter på cyklen? Her gælder din ulykkesforsikring.
Studieture kan du få støtte til, hvis du ikke selv kan betale.
Hvilke seminarer mener du? Hvis man læser til lærer eller generelt på videregående uddannelser? Fordi så taler vi jo om npget helt andet end gymnasieelever.
Tøj vil stadig være en udgift.
Hypercard er stadig en udgift på 300,-.
Nu snakker jeg om, at du sagtens kan få et hul, eller skal have lavet en tandrodsbehandling, selvom du passer godt på.
Betaler de hele studieturen? Og indgang til diverse ting som man skal ind og se på turen.
Pædagogseminariet, og der kan man sagtens være hjemmeboende mens man går.
Milliardær - Blog
Erzael
Manager
«
Svar #457:
16 Sep 2011, 13:38 »
Citat af: Enged 16 Sep 2011, 13:37
Hvem går til sport hver dag? Så skulle man nok overveje at gå på en Team Danmark linje, og så får man skoletid til sin idræt.
Har eksempelvis en søster som træner gymnastik 2-3 timer om dagen, fire dage om ugen.
Milliardær - Blog
Skovlyst
Landsholdsspiller
«
Svar #458:
16 Sep 2011, 13:42 »
Citat af: Erzael 16 Sep 2011, 13:38
Har eksempelvis en søster som træner gymnastik 2-3 timer om dagen, fire dage om ugen.
4 ud af 7 dage finder jeg nu okay normalt.
Men lad os håbe at den røde regering laver ugerne om til 4 dage så.
Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.
Smukke ord
knudsen_0
Landsholdsspiller
«
Svar #459:
16 Sep 2011, 13:46 »
Citat af: Erzael 16 Sep 2011, 13:34
Okay. Lad os sige du møder 8-15. Du har en times transport hver vej. Så er du først hjemme klokken 16. Du vil gerne lige nå at have noget at spise fordi du er sulten, så er klokken blevet 16.30. Du skal ud af døren igen klokken 17, fordi du skal afsted til eksempelvis springgymnastik eller håndbold, som sagtens kan vare tre timer. Med transporttid på en halv time hver vej, så er du først hjemme klokken 21.00. Så skal du igang med lektierne til imorgen, og er først færdig kl. 22.00. Hvornår ville du arbejde?
Der er sgu ingen gymnasieelever der hverken går i skole fra 8-15 HVER dag, eller går til springgymnastik HVER dag. Og hvis man ikke har tid til et arbejde, så har man heller ikke tid til fritidsaktiviteter som springgymnastik.
Citat af: DNE 16 Sep 2011, 13:29
Det er et udtryk for mere vil have mere. Det hænger nemlig også ofte sådan sammen, at højtuddannede er dem der tjener flest penge på det mindst hårde arbejde. De mennesker her i landet, som har det hårdeste arbejde, er som regel også de aller lavest lønnede. Fælles for begge grupper er, at de er dybt afhængige af hinanden, det glemmer førstnævnte gruppe bare ofte i deres iver efter at kratte til sig. I øvrigt så har de velbjergede ret ofte langt flere skattefordele i form af fradragsmuligheder end de lavestlønnede, så de overlever nok, at der står et lidt højere procenttal på deres skattekort, end der gør på den lavtlønnedes, men de kunne jo selvfølgelig få endnu mere, hvis der stod det samme, og det er det de ofte stemmer ud fra. Ikke ud fra den betragtning, at det altså også er nødvendigt, at arbejdsmanden, der fører deres ideer ud i livet (hvis ikke formuen er skabt på, for lånte penge, at handle papirer som de aldrig nogensinde har set) også skal have et minimum af livsindhold, og mulighed for at blive behandlet, når han er nedslidt eller kommet til skade, af det fysisk hårde arbejde han har udført for den højtuddannede.
I øvrigt så anser jeg mig selv som relativt højt uddannet, og har en fornuftig indkomst, og interesserer mig i øvrigt meget for politik, og alligevel så stemmer jeg altså til hver en tid rødt, jeg kunne ikke drømme om andet. Så jeg vil mene at mit valg er meget velovervejet.
Du kan sgu ikke bilde mig ind at "de rige" er kommet sovende til deres arbejde. Du kan sgu heller ikke bilde mig ind af "de rige" har fradragsfordele som "de fattige" ikke har.
Vuelve la ilusión
Enged
Gæst
«
Svar #460:
16 Sep 2011, 13:47 »
For lige at henvise til mit tidligere indlæg. Det er ikke hele SU'en der skal fjernes for hjemmeboende, men de der ikke har brug for den, skal ikke have den.
Du får det til at lyde som om, at dine forældre den dag du bliver 18 vil stille sig op og sige "Nu er forbrugsfesten slut, vi har betalt ALT for dig indtil nu, men nu får du ikke en rød reje længere".
Hvornår man har brug for en tandrodsbehandling aner jeg ikke, så det skal jeg ikke udtale mig om, men huller er du mere eller mindre selv skyld i. Så må man lade være med at drikke sodavand eller andre syrlige drikke og droppe den sukkerholdige mad og sørge for at børste sine tænder.
Om de betaler hele turen? Ja det kan de faktisk godt, jeg kender en, der får "betalt" sin spansktur her i 3.g. Betalt står i "" fordi det jo egentlig blot er et lån der bliver givet, men så vidt jeg ved er det foruden renter.
Jeg er så heldig, at jeg kender en, der læser til pædagog, og han har ikke noget arbejde og bor hjemme. Utroligt nok har han bil og mangler i hvert fald ikke penge. Det er nemlig så heldigt, at man får løn, når man er i praktik. Desuden er det at læse til pædagog stadigvæk heller ikke en gymnasiel uddannelse, men derimod en faguddannelse, og derfor det stadig ikke det samme.
Mht din søster, så læs mit indlæg du citerer igen, og så overvej det der står omkring Team Danmark.
Erzael
Manager
«
Svar #461:
16 Sep 2011, 13:58 »
Citat af: Enged 16 Sep 2011, 13:47
For lige at henvise til mit tidligere indlæg. Det er ikke hele SU'en der skal fjernes for hjemmeboende, men de der ikke har brug for den, skal ikke have den.
Du får det til at lyde som om, at dine forældre den dag du bliver 18 vil stille sig op og sige "Nu er forbrugsfesten slut, vi har betalt ALT for dig indtil nu, men nu får du ikke en rød reje længere".
Hvornår man har brug for en tandrodsbehandling aner jeg ikke, så det skal jeg ikke udtale mig om, men huller er du mere eller mindre selv skyld i. Så må man lade være med at drikke sodavand eller andre syrlige drikke og droppe den sukkerholdige mad og sørge for at børste sine tænder.
Om de betaler hele turen? Ja det kan de faktisk godt, jeg kender en, der får "betalt" sin spansktur her i 3.g. Betalt står i "" fordi det jo egentlig blot er et lån der bliver givet, men så vidt jeg ved er det foruden renter.
Jeg er så heldig, at jeg kender en, der læser til pædagog, og han har ikke noget arbejde og bor hjemme. Utroligt nok har han bil og mangler i hvert fald ikke penge. Det er nemlig så heldigt, at man får løn, når man er i praktik. Desuden er det at læse til pædagog stadigvæk heller ikke en gymnasiel uddannelse, men derimod en faguddannelse, og derfor det stadig ikke det samme.
Mht din søster, så læs mit indlæg du citerer igen, og så overvej det der står omkring Team Danmark.
Kan ikke huske hvem det var, men en nævnte den skulle afskaffes, og det måtte jeg melde mig uenig i.
En tandrodsbehandling er igen ikke billig, og du ville ikke selv kunne styre det.
Siger heller ikke ens forældre stiller sig op og siger sådan, men jeg betaler da mit eget tøj, transport osv, ved hjælp af min SU.
Jeg kender også en som læser på pædagog seminariet på hjemboende SU, og hun ville da ikke kunne betale sin transport eller bøger, som løber op i en del penge, hvis det ikke var for SU'en.
Citat af: knudsen_0 16 Sep 2011, 13:46
Der er sgu ingen gymnasieelever der hverken går i skole fra 8-15 HVER dag,
Kan jeg da love dig for der er. Snakker fra egen nuværende erfaring.
Milliardær - Blog
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #462:
16 Sep 2011, 14:04 »
Citat af: Enged 16 Sep 2011, 13:23
Det er skam heller ikke for at straffe. Det er for at folk beslutter sig for at tage en uddannelse i stedet for at vente. Nu ved jeg nemlig, at Hawk snart fylder 29, og jeg mener, at han er på sit 7.(?) semester på universitetet. Uden at ville pege fingre, om end det måske kan forståes sådan, så er det altså for sent at komme i gang med en uddannelse.
Det ville dog ikke være noget, der ville forarge mig, hvis man sætter en ekstra sats på SU'en til folk, der har børn. Jeg må indrømme, at jeg rent faktisk troede, at der allerede var det, men det er så åbenbart kun for hjemmeboende, hvilket dog nok kun er på 500 eller 1000 kroner ekstra, om end det stadig er en slags penge.
Forskellen er så at jeg ikke vidste hvad jeg ville være før jeg blev 25. Hvorfor tror du at frafalget på universiteterne er så højt? Vi startede 21 på min semester, og nu er der 5 tilbage. Det samme billede tegner sig over hele universitetet, visse uddannelser har endda højere frafald. Folk bliver smidt ind i uddannelse efter uddannelse, og så efter et semester eller to finder de ud af at "hey, det er egentlig ikke så fedt det her", og så har de spildt både samfundets penge og deres egen tid. Ja, mit tilfælde er da også ekstremt, for det er da ikke alle der begynder deres uddannelse 6 år efter at de gik ud af deres gymnasielle uddannelse, men der burde nu stadig være frihed til at tage et sabbatår eller to mens man finder ud af hvad man vil. Det kunne i længden faktisk gavne samfundet.
Som forælder på SU får man dobbelt SU i de første 6 måneder af barnets leveår, hvortil de penge selvfølgelig går til alle de ting som man skal have købt til barnet (og det er bestemt ikke småting, man regner faktisk med at det koster omkring 40.000-50.000 kr i møbler, tøj og andet udstyr i barnets første leveår), hvorefter man ryger tilbage på den normale SU sats, og så kan man så vælge at få et forsørgerLÅN på ca. 1.400 om måneden hvis man ikke mener at den normale SU sats kan slå til. Man kan godt få ekstra SU som forsørger (jeg mener at den sats er omkring 1.200 kr), men det kræver så bare at begge forældre er på SU, hvilket ikke er gældende i mit tilfælde. Bare så vi har det på plads
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
knudsen_0
Landsholdsspiller
«
Svar #463:
16 Sep 2011, 14:11 »
Citat af: Erzael 16 Sep 2011, 13:58
Kan jeg da love dig for der er. Snakker fra egen nuværende erfaring.
Lige over...
Vuelve la ilusión
Enged
Gæst
«
Svar #464:
16 Sep 2011, 14:14 »
@Erzael.
Den skal afskaffes for folk, der sagtens kan undvære den. Som jeg tidligere har sagt, så er det kun de, der i forvejen kvalificerer sig til de 3 højeste satser af SU'en, der skal kunne modtage den i min optik.
Hendes transport er vel stadig kun 300 kroner om måneden og bøgerne er jo ikke en uforudset udgift, som bare bliver smidt ned i hovedet på dig, derfor er det så heldigt, at man kan spare op eller købe bøgerne i forvejen.
@Gazlgor.
Tror du at frafaldet bliver mindre, hvis SU'en bliver sat op? Jeg synes også, at der skal være plads til et sabbatår, men jeg synes samtidig, at de der ikke vælger et sabbatår skal "belønnes". Ikke i form af højere SU, men som det er pt. ved at man får lov til at gange sit snit, hvis man går i gang indenfor 2 år.
For at formindske at folk dropper ud, så må man styrke informationen om senere uddannelser, til de der allerede går på en gymnasiel uddannelse, og til dem der er blevet færdige. Om end jeg selv mener, at den er fin nok. Jeg er endnu ikke selv sikker, men jeg synes da bestemt, at jeg har alle de muligheder for at få den information jeg har lyst til, hvis jeg blot gider at skrive en besked til min studievejleder.
Sider:
1
...
29
30
[
31
]
32
33
...
58
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »