home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 833 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Politik Indland- Udland
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 58 Udprint
Forfatter Emne: Politik Indland- Udland  (Læst 153624 gange)
JKJ
Gæst

Sv: Politik Indland- Udland
« Svar #315: 01 Sep 2011, 21:14 »

Er sgu blevet lidt bekymret her de seneste dage.

Har taget en del af de hersens test man kan tage på nettet, da jeg som tidligere skrevet er meget i tvivl om hvor jeg skal sætte mit kryds.

Men ALLE tests har vist jeg er DF'er!!  Shockeret
Ikke bare sådan lige lidt men ligger på 87-95% i dem alle!!

Og godt nok er jeg blå - altså politisk Wink - men jeg er IKKE DF'er!! Eller er jeg virkelig  Ubeslutsom

Det er det der bekymre mig lidt for synes faktisk ikke jeg har meget tilfælles med dem når man sidder og ser debatterne  Ubeslutsom

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #316: 01 Sep 2011, 22:02 »

Er sgu blevet lidt bekymret her de seneste dage.

Har taget en del af de hersens test man kan tage på nettet, da jeg som tidligere skrevet er meget i tvivl om hvor jeg skal sætte mit kryds.

Men ALLE tests har vist jeg er DF'er!!  Shockeret
Ikke bare sådan lige lidt men ligger på 87-95% i dem alle!!

Og godt nok er jeg blå - altså politisk Wink - men jeg er IKKE DF'er!! Eller er jeg virkelig  Ubeslutsom

Det er det der bekymre mig lidt for synes faktisk ikke jeg har meget tilfælles med dem når man sidder og ser debatterne  Ubeslutsom

Så kan du trøste dig med, at de tests ikke er specielt sigende. Hvem kan, ved at svare på 20 spørgsmål, afgøre om man er enig med en anden person?

De kan dog ramme plet. Den test jeg har prøvet, ramte "mit" parti på førstepladsen, og "min" kandidat som nummer 3. Dykkede jeg lidt dybere ned i besvarelserne, så viste det sig faktisk, at jeg var endnu mere enig med "min" kandidat, end jeg var med de to der lå over.

Der er som regel 5 svarmuligheder i den slags tests, og har jeg eksempelvis svaret enig, og kandidaten har svaret helt enig, så bliver det, tilsyneladende, vurderet som en forskel. De to kandidater, der lå over min kandidat i mit test resultat, havde svaret enig på spørgsmål hvor jeg havde svaret uenig eller omvendt, mens samtlige svar hos min kandidat, lå på samme side, som mine svar.

Men som sagt, den slags kan ikke vurderes på 20 spørgsmål, det er en alt for overfladisk måde at anskue det på.

Men omvendt, så bliver du jo ældre, så du nærmer dig jo gennemsnitsalderen for DF's kernevælgere  Wink

Trohde
Reserveholdsspiller

« Svar #317: 01 Sep 2011, 22:12 »

Vil da foreslå at I stemmer på Franz Rohde fra De Konservative. Synes han har nogle rigtig gode holdninger, og gør det godt i de debatter jeg har set. Han er dog ikke vanvittig kendt, endnu Smiley

+ Vi har samme efternavn, det også fedt Shockeret

http://www.franzrohde.dk/ - læs lidt om ham Smiley

Brøndby siden... den gang der...
Liverpool siden... ja det var nok også der omkring

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #318: 01 Sep 2011, 22:16 »

Vil da foreslå at I stemmer på Franz Rohde fra De Konservative. Synes han har nogle rigtig gode holdninger, og gør det godt i de debatter jeg har set. Han er dog ikke vanvittig kendt, endnu Smiley

Nej tak. Smiley

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

blomvikings
Manager

« Svar #319: 01 Sep 2011, 22:17 »

Hvorfor er folk så bange for DF? Det er som om at dem må man bare ikke stemme på, om man er enig eller ej. Hvis deres politik passer til hvad du selv mener, jamen så er det jo der du skal stemme?

Kom nu ud over det der. Kig på partiernes politik og stem på dem der passer dig. Istedet for fra start og sige: NEJ Ø og O vil jeg ikke stemme, det alt for yderligt. Jamen hvis de har samme holdninger som dig, ja så er du nok selv lige så yderlig som du mener de er!

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #320: 01 Sep 2011, 22:29 »

Ellers tak heh. Næh du Pernille Skipper

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #321: 01 Sep 2011, 22:38 »

Hvorfor er folk så bange for DF? Det er som om at dem må man bare ikke stemme på, om man er enig eller ej. Hvis deres politik passer til hvad du selv mener, jamen så er det jo der du skal stemme?

Kom nu ud over det der. Kig på partiernes politik og stem på dem der passer dig. Istedet for fra start og sige: NEJ Ø og O vil jeg ikke stemme, det alt for yderligt. Jamen hvis de har samme holdninger som dig, ja så er du nok selv lige så yderlig som du mener de er!

Nu siger han jo netop også, at han ikke er enig i de ting de siger, når han ser dem i debatterne. Og det giver trods alt et lidt dybere indblik, end 20 spørgsmål spredt over 18-19 forskellige emner...

blomvikings
Manager

« Svar #322: 02 Sep 2011, 08:56 »

Nu siger han jo netop også, at han ikke er enig i de ting de siger, når han ser dem i debatterne. Og det giver trods alt et lidt dybere indblik, end 20 spørgsmål spredt over 18-19 forskellige emner...

Helt enig, nu var det heller ikke kun sagt til ham, selvom det måske lød sådan.

Det var mere et overordnet udråb.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #323: 02 Sep 2011, 19:47 »

Helt enig, nu var det heller ikke kun sagt til ham, selvom det måske lød sådan.

Det var mere et overordnet udråb.

Jeg tror din bekymring er ganske ubegrundet. Generelt er det rigtigt nok, at folk i meningsmålinger har det med at tage afstand fra yderpartierne, men når det kommer til valgdagen, så sætter de alligevel krydset hos eksempelvis DF, hvis det er dem de føler sig enige med. Derfor ser man ofte, at DF får flere stemmer, end meningsmålingerne ellers spår dem.

Så jo, noget kunne tyde på, at nogen skammer sig over at være enige med DF, men det påvirker ikke deres stemme, når krydset skal sættes.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #324: 02 Sep 2011, 20:24 »

Tja, jeg kan da godt stå frem.

Jeg stemmer DF.

Naturligvis ikke alt jeg er enig med dem i, men det er nok dem som jeg er mest enig i af dem alle de øvrige partier.
« Seneste Redigering: 02 Sep 2011, 20:26 af Nove » Logged

Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #325: 02 Sep 2011, 20:36 »

Jeg stemmer DF.

Naturligvis ikke alt jeg er enig med dem i, men det er nok dem som jeg er mest enig i af dem alle de øvrige partier.

Ban grund Wink

blomvikings
Manager

« Svar #326: 02 Sep 2011, 20:40 »

Jeg stemmer DF.

Make it twice  Thumbs Up

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #327: 02 Sep 2011, 22:11 »

Ban grund Wink

Haha, i dare you : D
Men hvis du stemmer Ø, så kan man godt sige at vi er meget uenige rent politisk Tunge

Edit: udstregning. Så cool var jeg alligevel ikke, hehe.
« Seneste Redigering: 02 Sep 2011, 22:18 af Nove » Logged

Smukke ord

verdenskrig
Manager

« Svar #328: 02 Sep 2011, 22:48 »

Hvis jeg endelig skulle vælge en politikker jeg har respekt for, så er det da nok Pia Kjærsgaard.. Det er muligt hun har nogle yderligtgående holdninger til folk med anden etnisk baggrund, og at hun trådte i spinaten med hensyn til efterlønnen ( Men nogle gange må man gå på kompromis)

Tilgengæld synes jeg hun er en politikker som er klar i spyttet, tør holde ved sine meninger i store træk, og som man ikke er i tvivl om hvor man har henne..

Selvom jeg som udgangspunkt håber på forandring, og en ny regering, så kan jeg ikke lade værre med at sidde og være lidt skræmt over Helle Thorning.. Jeg føler mig ikke 100 % tryg ved hende, for jeg tvivler på hva hendes grundlag for at ville være statsminister er.. For synes virkelig hun skyder i øst og vest, og virker ikke altid lige troværdig.. Mon hun bare vil være statsminister så hun kan få sin ministerbil? Derudover synes jeg hun er skræmmende dobbeltmoralsk.. Hun vil have vi skal yde for samfundet.. Men selv har hun en skattesag over hovedet, leaser sin bil i Tyskland, og sender sine børn i privatskole, på trods af at hun vil have os til at sende børnene i folkeskolen..

Det er altså ikke skide troværdigt, men jeg håber bare ikke hun er hva jeg frygter Skuffet

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #329: 02 Sep 2011, 22:53 »

Hvis jeg endelig skulle vælge en politikker jeg har respekt for, så er det da nok Pia Kjærsgaard.. Det er muligt hun har nogle yderligtgående holdninger til folk med anden etnisk baggrund, og at hun trådte i spinaten med hensyn til efterlønnen ( Men nogle gange må man gå på kompromis)

Tilgengæld synes jeg hun er en politikker som er klar i spyttet, tør holde ved sine meninger i store træk, og som man ikke er i tvivl om hvor man har henne..

Selvom jeg som udgangspunkt håber på forandring, og en ny regering, så kan jeg ikke lade værre med at sidde og være lidt skræmt over Helle Thorning.. Jeg føler mig ikke 100 % tryg ved hende, for jeg tvivler på hva hendes grundlag for at ville være statsminister er.. For synes virkelig hun skyder i øst og vest, og virker ikke altid lige troværdig.. Mon hun bare vil være statsminister så hun kan få sin ministerbil? Derudover synes jeg hun er skræmmende dobbeltmoralsk.. Hun vil have vi skal yde for samfundet.. Men selv har hun en skattesag over hovedet, leaser sin bil i Tyskland, og sender sine børn i privatskole, på trods af at hun vil have os til at sende børnene i folkeskolen..

Det er altså ikke skide troværdigt, men jeg håber bare ikke hun er hva jeg frygter Skuffet

Jeg synes bare du skal stemme blåt Wink

Smukke ord

Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 58 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010