home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23449
  0 Brugere, 812 Gæster Online.

Nyeste Bruger: NealaNeala
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Patch 8.0.1 problemer
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Patch 8.0.1 problemer  (Læst 7013 gange)
Brodtgaard
Manager

Sv: Patch 8.0.1 problemer
« Svar #15: 22 Nov 2007, 14:30 »

Nej det ved jeg ikke, men det er da værd at prøve....

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

hejle
Juniorspiller
**

« Svar #16: 22 Nov 2007, 14:31 »

Iflg FmFreaks retningslinier er det IKKE tilladt at snakke eller skrive om crack herinde, så er den vel ikke ret meget længere lige meget hvad der står andre steder!!!

se der har du ret. for det er denne sides regler..

Men tænkt engang hvis det ikke var ulovligt det som der omtales.. hvilket jeg desværre ikke tror det er..

played since 1996.. Manager rules

hejle
Juniorspiller
**

« Svar #17: 22 Nov 2007, 14:34 »

Iflg FmFreaks retningslinier er det IKKE tilladt at snakke eller skrive om crack herinde, så er den vel ikke ret meget længere lige meget hvad der står andre steder!!!

Og det som står "andre steder" er under information om ophavsret. så tror sku at der er noget om det.. så hvis det ikke er ulovligt.. hvorfor skulle man så ikke må snakke om det.. så kan det være at de skal ændre det så man gerne må nævne det... ellers er det lidt at pille ved ytringfriheden. bare på en lille måde. for er 100 % med på at der ikke skal snakkes om det hvis det er ulovligt at benytte en crack.. Men hvs det ikke er, så er det lidt vagt at man ikke må nævne det...

peace out boys..
« Seneste Redigering: 22 Nov 2007, 14:38 af hejle » Logged

martinjensen90
Reserveholdsspiller

« Svar #18: 22 Nov 2007, 14:38 »

nogen der kan hjælpe dem der har købt spiller, istedet for at snakke om at crack er ulovligt, som nu er blevet sagt 1000 gange......

Liverpool til jeg dør! - You'll Never Walk Alone!

YNWA!

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #19: 22 Nov 2007, 14:42 »

hvis det er det som man siger ja til.. hva så med alle de facepacks og fix til det tyske hold som bliver lavet.. det er jo lige netop at ændre i spillet og det må man ikke i følge licens aftalen  jo..

Men det undre mig lidt alt det. for man må gerne brænde en kopi af cd og spil til sig selv. som backup. er det ikke rigtigt.? så længe man ikke sælger kopien.. Men det sjove er, at man må gerne sælge ordinalen af sin cd og så beholde kopien, så længe man kan dokumentere at man har ejet orginalen. Har der nemlig været vist et program om på tv2 eller DR1 for noget tid siden..

Så på en måde ville det undre mig lidt hvis man ikke erstatte den orginale exe fil. med en som gør at man ikke skal bruge cd, hvis man bare ejer orginalen..

og i stedet for at nævne at man ikke må snakke om alt det med crack og så videre, så ville jeg bare gerne høre om der var nogen som kunne henvise til et sted hvor der står at man ikke må ændre i sit eget spil. hvis man ejer rettighederne.. for det er jo dem man køber. og hvert spiler jo unikt.. derfor må man jo også ændre i sin editor...

http://www.infokiosk.dk/sw10601.asp..

Reglerne om kopiering af software og computerspil er på flere områder meget anderledes, end de regler, der gælder for kopiering af musik og film.

Du må ikke tage en digital kopi af software eller et computerspil, medmindre dette er nødvendigt for at kunne benytte det originale spil eller program eller for at rette fejl. Du må dog gerne tage en sikkerhedskopi af spillet eller programmet.

Software- og computerspil er ofte belagt med en kopispærring. Det er ikke forbudt at omgå en sådan kopispærring fx for at foretage en lovlig brugs- og sikkerhedskopiering .
Du må dog ikke omsætte eller i kommercielt øjemed besidde midler, hvis eneste formål er at lette ulovlig omgåelse af sådanne kopispærringer.

Reglerne om kopiering kender jeg ikke, men du har sikkert ret. Men de er jo irrelevante. En cd-crack har intet med en kopi at gøre. Og selvom du køber spillet, så ejer du ikke rettighederne. Det gør SI. Du ejer retten til at bruge spillet efter nogle nærmere bestemte forudsætninger, som SI har opstillet i licensaftalen. Mht. facepacks og namefix, så er de vel i princippet også ulovlige. Forskellen er bare at SI sandsynligvis ikke vil retsforfølge dig, da det ikke kan misbruges på samme måde som en cd-crack kan.

Men som JKJ påpeger så er diksussionen reelt ligegyldig, da cracks ikke må omtales her på siden. Og så er den vel ikke så meget længere. Wink

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #20: 22 Nov 2007, 14:47 »

ellers er det lidt at pille ved ytringfriheden.

Ytringsfriheden gælder som sådan ikke på et internetforum. Hvis de eksempelvis ønsker at banne dig for at snakke om kanelsnegle, lyserøde ponyer eller cd-cracks, så er de i deres gode ret til det. De styrer ejerne af siden 100% selv.

hejle
Juniorspiller
**

« Svar #21: 22 Nov 2007, 14:51 »

Ytringsfriheden gælder som sådan ikke på et internetforum. Hvis de eksempelvis ønsker at banne dig for at snakke om kanelsnegle, lyserøde ponyer eller cd-cracks, så er de i deres gode ret til det. De styrer ejerne af siden 100% selv.

ved jeg.. men man kan vel appellere til den menskelige side i dem. for hvis det ikke er forkert at snakke om.. så er det jo forkert af dem at banne en eller lign...

hejle
Juniorspiller
**

« Svar #22: 22 Nov 2007, 14:57 »

Reglerne om kopiering kender jeg ikke, men du har sikkert ret. Men de er jo irrelevante. En cd-crack har intet med en kopi at gøre. Og selvom du køber spillet, så ejer du ikke rettighederne. Det gør SI. Du ejer retten til at bruge spillet efter nogle nærmere bestemte forudsætninger, som SI har opstillet i licensaftalen. Mht. facepacks og namefix, så er de vel i princippet også ulovlige. Forskellen er bare at SI sandsynligvis ikke vil retsforfølge dig, da det ikke kan misbruges på samme måde som en cd-crack kan.

Men som JKJ påpeger så er diksussionen reelt ligegyldig, da cracks ikke må omtales her på siden. Og så er den vel ikke så meget længere. Wink

Ved godt vi ikke ved så meget om alt det her.. Men syntes at hvis man læser lidt om det hist og her.. så tror jeg at det lovmæssigt er ok at benytte en dum CRA.. hvis man ejer spillet.. Så er den vist ikke længere, som det er så populært at sige Wink

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #23: 22 Nov 2007, 15:01 »

ved jeg.. men man kan vel appellere til den menskelige side i dem. for hvis det ikke er forkert at snakke om.. så er det jo forkert af dem at banne en eller lign...

Linjen er nøjagtig den samme som på alle andre FM-fora jeg kender. Selvom du kan finde en eller kringlet måde hvorpå det ville være lovligt at have en CD-crack, så er det kun de færreste, der ville have det behov. Jeg gætter på, at 75% af dem der efterspørger en CD-crack har downloadet spillet ulovligt. Og de personer er man selvsagt ikke så begejstret for.

hejle
Juniorspiller
**

« Svar #24: 22 Nov 2007, 15:14 »

Linjen er nøjagtig den samme som på alle andre FM-fora jeg kender. Selvom du kan finde en eller kringlet måde hvorpå det ville være lovligt at have en CD-crack, så er det kun de færreste, der ville have det behov. Jeg gætter på, at 75% af dem der efterspørger en CD-crack har downloadet spillet ulovligt. Og de personer er man selvsagt ikke så begejstret for.

enig. kan godt følge dig.. Men  så er der jo stadig 25% som har rent mel.. og de er vel værd at kæmpe for..

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #25: 22 Nov 2007, 15:21 »

enig. kan godt følge dig.. Men  så er der jo stadig 25% som har rent mel.. og de er vel værd at kæmpe for..

Det synes jeg ikke. For de sidste 25% handler det kun om dovenskab. "Det er så besværligt at slæbe cd'en med rundt". Come on. Så slemt er det da vist heller ikke.

John Graversen
Reserveholdsspiller

« Svar #26: 22 Nov 2007, 15:26 »

Kan i ikke stoppe diskutionen før tråden bliver lukket plz? =)

Naah.

hejle
Juniorspiller
**

« Svar #27: 22 Nov 2007, 15:29 »

Kan i ikke stoppe diskutionen før tråden bliver lukket plz? =)
jo stoppet.

martinjensen90
Reserveholdsspiller

« Svar #28: 22 Nov 2007, 15:40 »

hallo!
denne tråd var til folk der havde problemer med den nye patch.. og det er den ikke brugt til! Rullende Øjne
hvad med lidt hjælp istedet for..?

Liverpool til jeg dør! - You'll Never Walk Alone!

YNWA!

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #29: 22 Nov 2007, 15:41 »

Drop nu den snak om CD-cracks folkens. Om det er lovligt eller ej, behøver jeg ikke tage stilling til. For på FMF er dette ulovligt. Da emnet ligger i en gråzone, vælger vi at tage konsekvensen, og nægte folk taler om dette, her på siden. Vi vil ikke bringes ind i evt. ulovligheder.

Tilbage til topic boys.

Sider: 1 [2] 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010