home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23449
  0 Brugere, 824 Gæster Online.

Nyeste Bruger: NealaNeala
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Patch 8.0.1 problemer
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Patch 8.0.1 problemer  (Læst 6984 gange)
pseudoabs
Juniorspiller
**

Patch 8.0.1 problemer
« : 22 Nov 2007, 08:43 »

Er jeg den eneste der ikke kan få Fm til at virke efter jeg har installeret det nye Patch ??  Forlegen
Er desperat for at få lidt hjælp, håber der er nogle der kan Smiley

# Liverpool Fc - You'll Never Walk Alone #

Benja91
Gæst

Sv: Patch 8.0.1 problemer
« Svar #1: 22 Nov 2007, 08:50 »

Er jeg den eneste der ikke kan få Fm til at virke efter jeg har installeret det nye Patch ??  Forlegen
Er desperat for at få lidt hjælp, håber der er nogle der kan Smiley

Jeg kan heller ikke få den til at virke.  Skuffet

søgaard
Gæst

« Svar #2: 22 Nov 2007, 09:05 »

Sorry for det her lidt latterlige spørgsmål Smiley blev stillet i desperation over ikke at kunne spille, men ja svaret er jo indlysende at et crack ikke er udkommet endnu Smiley
Så køb spillet i stedet for ?   Rullende Øjne Thumbs Up
« Seneste Redigering: 22 Nov 2007, 09:28 af søgaard » Logged

vevest7
Reserveholdsspiller

« Svar #3: 22 Nov 2007, 09:11 »

snak om cracks, og ulovlige spil er NATURLIGVIS forbudt her på siden...!

Synes i min egen personlige holdning, at I skulle tage og købe spillet, da det er den eneste rigtige måde at støtte, at vores yndlingsspil bliver bedre og bedre!

Buschaka
Landsholdsspiller

« Svar #4: 22 Nov 2007, 09:34 »

Jeg kan heller ikke få den til at virke.  Skuffet
har du også en crack da??? hvis ikke må du gerne skrive hvad dit prob er helt reelt!

BRØNDBY IF - Liverpool - Barca - A.C. Milan

martinjensen90
Reserveholdsspiller

« Svar #5: 22 Nov 2007, 13:10 »

jeg kan ikke få instaleret min, og jeg har IKKE crack..
Der står bare Error Football Manager mappen blev ikke fundet.. Skuffet

Liverpool til jeg dør! - You'll Never Walk Alone!

YNWA!

Boedker10
Lilleputspiller
*

« Svar #6: 22 Nov 2007, 13:43 »

Jeg HAR købt spillet! Men det ville da være dejligt med en crack til den nye patch så jeg ikke har brug for, at have CD'en i nærheden eller i computeren hvis jeg nu skulle få lyst til lidt manager (hvilket ofte sker :b). Så hvis nogen finder crack til 8.0.1 ville det da være dejligt hvis de lagde det ud Opstemt

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #7: 22 Nov 2007, 13:48 »

Jeg HAR købt spillet! Men det ville da være dejligt med en crack til den nye patch så jeg ikke har brug for, at have CD'en i nærheden eller i computeren hvis jeg nu skulle få lyst til lidt manager (hvilket ofte sker :b). Så hvis nogen finder crack til 8.0.1 ville det da være dejligt hvis de lagde det ud Opstemt

Man kunne undre sig lidt over, at du sidder og fabler løs om cracks, når der allerede en gang i denne tråd er blevet gjort opmærksom på at cracks er ulovlige og ikke må omtales her på siden.

Boedker10
Lilleputspiller
*

« Svar #8: 22 Nov 2007, 13:52 »

Jeg vil gerne gøre opmærksom på, at cracks ikke er ulovlige så længe man har købt spillet og ikke deler det med andre! Det er blot for, at man ikke er nødsaget til, at bruge CD'en hver gang man vil spille spillet? I'm right... right?

Gerner
Lilleputspiller
*

« Svar #9: 22 Nov 2007, 13:54 »

Er det ulovligt at bruge en crack hvis man har originalen Huh
Det er vel meget rart at man ikke skal være tvunget til at have cd'en i maskinen altid. Ikke at det rør mig, da jeg stort set kun bruger min computer til FM Smiley

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #10: 22 Nov 2007, 13:55 »

Jeg vil gerne gøre opmærksom på, at cracks ikke er ulovlige så længe man har købt spillet og ikke deler det med andre! Det er blot for, at man ikke er nødsaget til, at bruge CD'en hver gang man vil spille spillet? I'm right... right?

Nej, du er helt forkert på den. Du kan nærstudere licensaftalen, hvor du siger ja til ikke at foretage ændringer i spillet. Hvilket en crack-fil lige netop gør.

Boedker10
Lilleputspiller
*

« Svar #11: 22 Nov 2007, 14:00 »

Undskyld! Min fejl så, har aldrig nærlæst licensaftalen til FM, da jeg kun har haft øjne for, at spille spillet. Undskyld for, at opildne folk til, at præcisere hvor en c**** kunne forefindes.

hejle
Juniorspiller
**

« Svar #12: 22 Nov 2007, 14:15 »

Nej, du er helt forkert på den. Du kan nærstudere licensaftalen, hvor du siger ja til ikke at foretage ændringer i spillet. Hvilket en crack-fil lige netop gør.

hvis det er det som man siger ja til.. hva så med alle de facepacks og fix til det tyske hold som bliver lavet.. det er jo lige netop at ændre i spillet og det må man ikke i følge licens aftalen  jo..

Men det undre mig lidt alt det. for man må gerne brænde en kopi af cd og spil til sig selv. som backup. er det ikke rigtigt.? så længe man ikke sælger kopien.. Men det sjove er, at man må gerne sælge ordinalen af sin cd og så beholde kopien, så længe man kan dokumentere at man har ejet orginalen. Har der nemlig været vist et program om på tv2 eller DR1 for noget tid siden..

Så på en måde ville det undre mig lidt hvis man ikke erstatte den orginale exe fil. med en som gør at man ikke skal bruge cd, hvis man bare ejer orginalen..

og i stedet for at nævne at man ikke må snakke om alt det med crack og så videre, så ville jeg bare gerne høre om der var nogen som kunne henvise til et sted hvor der står at man ikke må ændre i sit eget spil. hvis man ejer rettighederne.. for det er jo dem man køber. og hvert spiler jo unikt.. derfor må man jo også ændre i sin editor...

http://www.infokiosk.dk/sw10601.asp..

Reglerne om kopiering af software og computerspil er på flere områder meget anderledes, end de regler, der gælder for kopiering af musik og film.

Du må ikke tage en digital kopi af software eller et computerspil, medmindre dette er nødvendigt for at kunne benytte det originale spil eller program eller for at rette fejl. Du må dog gerne tage en sikkerhedskopi af spillet eller programmet.

Software- og computerspil er ofte belagt med en kopispærring. Det er ikke forbudt at omgå en sådan kopispærring fx for at foretage en lovlig brugs- og sikkerhedskopiering .
Du må dog ikke omsætte eller i kommercielt øjemed besidde midler, hvis eneste formål er at lette ulovlig omgåelse af sådanne kopispærringer.

played since 1996.. Manager rules

JKJ
Gæst

« Svar #13: 22 Nov 2007, 14:25 »

Iflg FmFreaks retningslinier er det IKKE tilladt at snakke eller skrive om crack herinde, så er den vel ikke ret meget længere lige meget hvad der står andre steder!!!

koust
Lilleputspiller
*

« Svar #14: 22 Nov 2007, 14:26 »

Ved i om patchen kan hjælpe med "array acces out of bounds" problemet?

Sider: [1] 2 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010