home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  1 Bruger, 1062 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Truppen 10/11 - Bianconeri
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Det store spørgsmål omkring billederne ? - Hvad er jeres mening  (Afstemning slut: 10 Dec 2007, 12:28)
Sort / Hvid
- 24 (50%)
Farverige
- 24 (50%)
Antal Stemmer: 48

Sider: [1] 2 3 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: Truppen 10/11 - Bianconeri  (Læst 37328 gange)
Adebayor 25
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Truppen 10/11 - Bianconeri
« : 19 Nov 2007, 17:05 »



Navn: Udinese Calcio
Kælenavn: Bianconeri
Grundlagt: 1896
Stadion: Stadio Friuli (41.652)
Liga: Serie A




Fabio Quagliarella Italiens
næste superstjerne ?

Efter altid og have haft tradition, for at være et godt midterhold i Italiensk fodbold, er det på tide at Udinese tager det store spring så de kan være med i kapløbet om det berømte Serie A trofæ. Med navne som Fabio Quagliarella, Asamoah Gyan, Cristian Zapata og brasilienske Felipe, er Udinese bestemt et hold i fremgang, og et hold som der er værd at holde øje med indenfor de nærmeste år. Klubben har dog aldrig i deres over 100 års eksistens vundet noget som helst, men med 37 sæsoner i den bedste italienske række vidner om en hvis klasse trods alt. Blandt klubbens største bedrifter var først tilbage i 1955, der klubben overraskede med en flot 2 plads efter AC Milan. Der skulle gå mange år, samt en mårfarlig tysk angriber. før Udinese igen kunne kalde sig et af Italiens bedste hold, da de med Oliver Bierhoff & Co tilspillede sig en 3 plads i sæsonen 97/98.

Klubben har netop ansat en lovende dansk træner, som vil prøve at forvandle Udinese til et mesterhold i løbet af 3 sæsoner, med en stor satsning på især italienske spillere. Der går samtidig rygter om, at den unge dansker også ønsker at knytte danske spiller til klubben. Udinese har tidligere også været kendt for at være lidt af en "danskerklub". Navne som Martin Jørgensen, Thomas Helveg og Allan Gaarde har aller prøvet kræfter, med den fysisk krævende liga.





Sæsonmål:
Semi finale i Coppa Italia
Top 6 i Serie A
« Seneste Redigering: 17 Dec 2007, 20:51 af Adebayor 25 » Logged

GOONER TILL I DIE !!


-{Zi0n}-
Gæst
 
Sv: Bianconeri
« Svar #1: 19 Nov 2007, 17:10 »

God indledning
Glæder mig til og følge med .
Held og lykke med dine mål (:
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Bianconeri
« Svar #2: 19 Nov 2007, 17:20 »

Lyder spændene, hvilket holdet også er.
Ser frem til at høre mere fra dig.

Smiley
Logged

TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Bianconeri
« Svar #3: 19 Nov 2007, 18:25 »

Glæder mig til at læse med her Smiley
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

Brøndby 1964
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Bianconeri
« Svar #4: 19 Nov 2007, 18:28 »

god start Smiley
Logged

Adebayor 25
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Bianconeri
« Svar #5: 19 Nov 2007, 19:43 »



Transferupdate

Det nye italienske guld



Det tog ikke langtid før den danske manager fra Udinese skulle skabe de første forsider i Italien. Han havde allerede inden sin ansættelse, fremrbragt et ønske om, at Udinese skulle spille smukt og offensivt fodbold på trods af det var i Serie A. Nøglen til, mente han lå i at hente unge italienere til klubben og derved skabe en kerne for fremtidens Udinese. Der skulle også kun gå lidt over en uge før han havde forstærket truppen med 4 unge spillere med italienskpas. Selv om transferbudgettet fra meget stramt, blev det altså til 4 forstærkinger, en i hver kæde. Målmanden Viviano Emilano, forsvarspilleren Fabiano Santacroce, midtbanespilleren Pablo Piatti og angriberen Mauro Zarate.



Viviano Emiliano, Udineses
nye første keeper

Viviano Emilano

Viviano Emilano er en ung 21 årig målmand fra Brescia, som Udinese har måtte slipper 14 mil. kr for. Emilano har hele sin karriere spillet for Brescia, hvor det er blevet til ca 50 kampe over 2 sæsoner. Hans spidskompetencer er han lynhurtige reflekser, hans styrke i luften og hans store rolighed. Han er udset til, at gå ind som første målmand, selv om springet fra Serie B nok bliver et stort spring for ham.


Fabiano Santacroce


Fabiano Santacroce er 21 årig central forsvar, og ligesom Viviano Emiliano er han også fra Brescia. Beløbet lød samlet op i 22 mil, da budet skulle accepteres af 2 klubber fordi Santacroce både var ejet af Brescia og Catania. Santacroce er et af de støtste italienske forsvar talenter, efter Alessandro Nesta og Fabio Cannavaro. Santacroce fodboldopdragelse blev startet i den lille italienske klub Como, det var dog først efter skiftet til Brescia hans karriere for alvor tog fart. Udinese var da heller ikke den eneste klub som ville købe ham, men det var dog dem som træk det længste strå i en tæt kamp med Atalanta. Santacroce var nødvendighedskøb, eftersom Udineses bestyrrelse overtrumfede et bud på colombianeren Cristian Zapata på 77.5 mil af Inter. Santacroce kommer derfor til at danne midterforsvar med brasilenske Felipe.
Mauro Zarates første
sæson i Serie A


Pablo Piatti

Pablo Piatti er ikke en "ren" italiener, da han er halv argentiner og halv italiener. Piatti var ligesom Santacroce også en attaktiv herre, af mange Serie A klubber, navne som Lazio, Palermo, Fiorentian og Milan var alle ude med snøren. Men til sidst valgte Piatti Udinese. Piatti er ikke som de andre to navne tænkt som en navn i startopstillingen, da midtbanen er meget stærk i denne sæson. Men med sin blot 18 år, har han en lovende fremtid foran sig, og vil måske i næste sæson være i betrakning til holdet. Han vil dog nok i første sæson blive udlejet til en af samarbejdsklubberne så han kan vende sig lidt til den italienske stil.

Mauro Zarate

Mauro Zarate er endnu en halv argentiner halv italiener i truppen. Efter en kanon sæson i 06/07 fra argentinske Velez, var hans på alle læber, men mærkelig blev det en arabisk nok der løb med hans underskrift. Skiftet blev dog ikke helt billigt da de måtte slippe 125 mil. Derfor var det også en stor overraskelse for alle da Udinese hentede ham klubben, efter kun 10 kampe for Al-Sadd. Det som lyder endnu mere absurd var det beløb Udinese slap for hans underskift, sølle 30 mio for en mand som de betalte 125 mio for, i sommeren. Udinese har uden tvivl gjort en ekstrem god handle, idet man brugte pengene fra Simone Pepe skiftet, til at købe denne kommende stjerne.


Indkøb
Viviano Emiliano, Brescia - 14 mio
Fabiano Santacroce, Brescia, - 22 mio
Pablo Piatti, Estudiantes (LP) - 800 k.
Mauro Zarate, Al-Sadd - 30 mio
Mika Aaritalo, Turun - 1 mio
Salg:
Simone Pepe, Tarante - 25 mio
Cristian Zapata, Inter - 77.5 mio
Christian Obodo, Torino - 160 mio
« Seneste Redigering: 20 Nov 2007, 10:02 af Adebayor 25 » Logged

GOONER TILL I DIE !!


Rossonero
Gæst
 
Sv: Bianconeri
« Svar #6: 19 Nov 2007, 19:46 »

Har ikke læst updaten endnu, da jeg er igang med noget andet, men vil vende tilbage ligeså snart jeg kan.

Men har lige nogen ting til opsætningen:


- Hvorfor bruger du den blå farve? Huh Brug heller den sorte, da det er flottere, og samtidig ét af klubbens farver.
- Højreside, hvor dine salg står, så ville jeg foretrække farve "Maroon".


Ellers ser det fint ud, og gode indkøb!
Logged

Adebayor 25
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Bianconeri
« Svar #7: 19 Nov 2007, 19:48 »

Har ikke læst updaten endnu, da jeg er igang med noget andet, men vil vende tilbage ligeså snart jeg kan.

Men har lige nogen ting til opsætningen:


- Hvorfor bruger du den blå farve? Huh Brug heller den sorte, da det er flottere, og samtidig ét af klubbens farver.
- Højreside, hvor dine salg står, så ville jeg foretrække farve "Maroon".


Ellers ser det fint ud, og gode indkøb!

Ehm har brugt den blå farve pga Italien, og har svære ved at sætte det op da jeg bruger en bærbar. der ser det ikke på samme ud som min stationærer computer.
Logged

GOONER TILL I DIE !!


Rossonero
Gæst
 
Sv: Bianconeri
« Svar #8: 19 Nov 2007, 19:50 »

Ehm har brugt den blå farve pga Italien, og har svære ved at sætte det op da jeg bruger en bærbar. der ser det ikke på samme ud som min stationærer computer.

Hvad har en bærbar at gøre med farven på teksten, hvilket er hvad jeg kommentere, og ikke opsætningen? Smiley
Det er trods alt dit valg - blot mit råd til, hvordan det ville se bedre ud. (:
Logged

Adebayor 25
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Bianconeri
« Svar #9: 19 Nov 2007, 19:54 »

Hvad har en bærbar at gøre med farven på teksten, hvilket er hvad jeg kommentere, og ikke opsætningen? Smiley
Det er trods alt dit valg - blot mit råd til, hvordan det ville se bedre ud. (:

Hehe lige meget, det bare noget med skift og sådan, men tak for gode råd kunne godt se det selv Smiley bedre nu ?
Logged

GOONER TILL I DIE !!


Rossonero
Gæst
 
Sv: Bianconeri
« Svar #10: 19 Nov 2007, 19:56 »

Hehe lige meget, det bare noget med skift og sådan, men tak for gode råd kunne godt se det selv Smiley bedre nu ?

Dejligt at du tog mit råd til dig, og synes der ser meget bedre ud nu!

Glæder mig til næste update! Smiley
Logged

Adebayor 25
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Bianconeri
« Svar #11: 20 Nov 2007, 11:51 »




August & september 07


Serie A Udinese 1-0 Lazio (u)
Coppa  Udinese 2-0 Genoa (h)
Serie A Udinese 3-0 Genoa (h)
Serie A Udinese 2-1 Sampdoria (u)
Serie A Udinese 2-2 Juventus 2-2 (h)
Serie A Udinsee 2-1 Torino 2-1 (u)
Serie A Udinese 2-0 Inter (h)

De første 2 måneder er nu færdig spillet i Italien, og Udineses start har mildest talt været yderst imponerende. Hele 16 point ud af 18 mulige blev det til, samt en videre deltagelse i Coppa Italia.

Udineses offensive præget spil, har overrasket alt og alle og har især drillet de store hold. I en svær debut kamp, ude mod Lazio blev det højst overraskende til 3 point, da Antonio Floro Flores dukkede op efter 22 min og satte kampens eneste mål ind. Kampen var en meget intens kamp, som begge holds fan ville være stolte over, men mon ikke Bianconeri fansene var de glædeste efter kampen.



Asamoah Gyan, har været
helt flyvende i de første kampe.
Udinese - Juventus

Friuli stadion skulle den danne ramme til Udineses første store udfordring på hjemmebane, mod Italiens mest vindende hold, Juventus- Hele 32.362 tilskuer havde også fundet sig på plads til Serie A's 4 runde. Mens hjemmeholdet havde overrasket alle med at vinde sine første 3 kampe, mens Juventus noget skuffende blot havde fået 2 uafgjorte og 1 nederlag ud sine første 3 kampe. Det var da heller ikke overraskende hjemmeholdet der styrede begivenhederne fra start og allerede 21 min kunne Antonio Floro Flores sende bolden i kassen bag en chanceløs keeper til cifrene 1-0. Udinese fortsatte de offensive takter men desværre slog det bagslag da den aldrende stjerne Del Piero fik udlignet til 1-1 bare 12 min. Efter opmuntrende ord i pausen fortsatte Udinese med at presse Juventus, og blot 8 min inde i anden halvleg gav det bonus, da Asamoah Gyan med at brag af et mål kunne bringe sit hold foran med 2-1. Men desværre igen skulle Torino klubben blot bruge 10 min igen på at udligne og igen var det Del Piero som blev noteret for sin anden scoring til 2-2. Dette skulle også vise sig at blive kampens resultat, men ud fra chancer og spil, skulle Udinese have stået som sejrherre.

Udinese - Inter

Idag skulle Udinese for alvor testes, om deres gode form var noget folk skulle bide mærke i eller blot tænke de ender igen mellem 8-10. For netop idag kom Serie A suveræne mestre fra sidste sæson Inter på besøg. Inter var dog lidt svækket op til kampen, da de måtte undvære forsvaren Cristian Chivu, samt midtbanedynamoen Esteban Cambiasso. Mens hjemmeholdet var i stærkesteopstilling, om det gjorde udslaget, eller de 41763 tilskuere er svært at sige, men kampen blev en uforglemmelig aften for folk med Udinese briller på. Efter et hårdt pres fra første fløjt fra Inters side, begyndte Udinese sig så småt at spille sig ind i kampen, og efter 39 min begyndte det at koge på Friuli stadion, i Udine. Frisparkskytten Gaetano D'Agostino sendte et frispark afsted lige ude for feltet, men ramte Inter muren og snød fuldstændig en chanceløs keeper til 1-0. Anden halvleg blev mindst lige så nervepirrende og intens som første halvleg, da Zlatan Ibrahimovic have 2 gode muligheder for at udligne men bolden ville ikke ind. Samtidig i den anden ende havde både Fabio Quagliarella og derefter Asamoah Gyan gode muligheder for at lukke kampen, men målet var som forbandet. Lige indtil 2 min. før tid, da Udinese fik endnu en frispark lige ud for feltet. Igen gik Gaetano D'Agostino endnu engang til bolden, og cementerede sejren med et kringlet skud helt oppe i krydset til slut resultatet 2-0. Igen havde Udinese overvundet overmagten, og det skete ikke tilfældig, da skudstatstiken aldrig lyver. 20 til Udinese og 12 til Inter.
« Seneste Redigering: 20 Nov 2007, 12:02 af Adebayor 25 » Logged

GOONER TILL I DIE !!


FredrikLeander
Gæst
 
Sv: Bianconeri
« Svar #12: 20 Nov 2007, 12:00 »

Jeg kan kun sige FANTASTISKE RESULTATER!
Logged

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bianconeri
« Svar #13: 20 Nov 2007, 12:07 »

En god start du har fået i Serie A Opstemt flot opsætning, KIU!
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Rossonero
Gæst
 
Sv: Bianconeri
« Svar #14: 20 Nov 2007, 12:32 »

Suværent.
Du har virkelig gjort fremskridt - både opstillingsmæssigt, og det skriftlige.
Keep on going...
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010