home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
05 Jul 2024, 13:17 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 515 Gæster Online.

Indlæg: 1132854 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Truppen 10/11 - Bianconeri
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Det store spørgsmål omkring billederne ? - Hvad er jeres mening  (Afstemning slut: 10 Dec 2007, 12:28)
Sort / Hvid
- 24 (50%)
Farverige
- 24 (50%)
Antal Stemmer: 48

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: Truppen 10/11 - Bianconeri  (Læst 36285 gange)
Adebayor 25
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Bianconeri
« Svar #30: 21 Nov 2007, 19:03 »




Vincenzo Iaquinta
Den fortabte søn vender hjem



Italienske Vincenzo Iaquinta var med til 2006 at hjemfører nations 4. VM titlen, efter 24 års tørsten efter atter at stå øverst på sejrsskamlen. Ianquinta har dog aldrig haft den succes, i den azurblå trøje hvor det indtil videre er blevet til 21 kamp og blot 1 enkelt mål. Han har end ikke været i betrækning til landsholdet i hele den forgående sæson.


Vincenzo Iaquinta startede som helt ung i klubben Reggiolo inden han med korte stop i Padova og Castel di Sangro endte i Udinese. Efter 3 sæsonen uden de store målorgier, begyndte Vincenzo så småt at finde vejen til målet. Og efter han scorede 24 mål over to sæsoner i Serie A begyndte folk for alvor at ligge mærke til den lange angriber.


Der skulle dog gå endnu 2 sæsoner før en stor klubberne var overbevidst om hans mange kvaliteter. Efter oprykningen til den bedste række, valgte det Italienske storhold Juventus at smide 11 mio euro på bordet. Et tilbud Udineses bestyrelse ikke kunne sige nej til, og efter 7 sæson hos Udinese valgte Iaquinta at udskfte den ene "zebrafarvet" trikot ud med den anden.



Juventus havde store forvetninger til den lange angriber, men efter at have været konge af Udinese, måtte han kæmpe hårdt om pladserne, med store stjerner som Alessandro Del Piero, David Trezeguet og den nye upcoming Raffaele Palladino. Det gjorde det bestemt heller ikke nærmere da klubben valgte at bruge 165 mio på den unge nigerianer, Obafemi Martins.Det stod hurtig klart, at træneren ikke ville satse på Iaquinta der kun fik 19 kampe næsten alle som indskifter og blot 1 enkelt mål.


Efter salget af Mauro Zarate så stod Udinese og manglede en angriber, og der gik ikke langtid fra de 50 mio blev accepeteret af Juvetnus bestyrelse til Iaquinta kunne trække i Udinesetrøjen endnu engang.


- " Jeg er simpelthen så lykkelig ! Jeg har altid vidst at Udinese var min klub, og det var også med sår i hjertet jeg valgte og skifte, men jeg ville gerne prøvet noget nyt. Jeg fandt dog hurtig ud af det ikke var mig, og det var som en drøm som kom til virkelighed da Udinese henvente sig til mig. Jeg er utrolig glad og stolt over de ville tage mig til nåde, det virkelig en klub jeg vil gøre alt for ! Personligt ser jeg meget fremtil til den nye sæson og om vi kan genvinde titlen, Championship League bliver en rigtig stor ting for mig, samt hvis jeg gør det godt nok, at jeg kan komme i betrækning til landsholdet igen.
« Seneste Redigering: 21 Nov 2007, 19:23 af Adebayor 25 » Logged

GOONER TILL I DIE !!


AaronLennon
Gæst
 
Sv: Bianconeri
« Svar #31: 21 Nov 2007, 19:11 »

Fed Update..... Opstemt

Fedt at høre om enkelte spillere engang imellem ....
Spændende køb...

Iaquinta & Gyan i angrebet!!!!!
Logged

GudenEricsson
Gæst
 
Sv: Bianconeri
« Svar #32: 21 Nov 2007, 19:12 »

Godt køb Thumbs Up tillykke med mesterskabet! Imponerende Wink
Logged

Adebayor 25
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Bianconeri
« Svar #33: 22 Nov 2007, 00:17 »



Johan Djourou
Det schweiziske vidunderbarn


Johan Djourou er 21 år, og udgør sammen med Philippe Senderos et lovende midterforsvar både for hjemlandet Schweiz samt i engelske Arsenal hvor de også spiller sammen. Johan Djourous rødder skal dog findes i det afrikanske land, Elfenbenskysten hvor Djourou blev født, hvorefter hans forældre og ham rejste til Europa og bosatte sig i Schweiz i en ung alder.


Johan Djourous første og eneste klub i Schweiz blev, Etoile Carouge men blot få måneder efter blev han "draftet" af the Arsenal Academy, og skrev allerede i året 2003 under på fuldtidskonkrakt med Arsenal. Hans første kamp på seniorholdet skulle blive blot et år efter i en alder af blot 17år, i en kamp i Carling Cupen mod Everton. Hans første Premier League kamp skete halvandet år efter med landsholdetkollegae n Philippe Senderos ved sin side, da Middlesborough røg ind i en øvertæve på 7-0.


Djourou blev dog op til sæsonen udlejet til engleske Birmingham, da han daværende manager Arsene Wenger mente det ville gavne ham. I Birmingham fik han masser af spilletid og gjorde det så godt, at Italienske Lazio ønskede at knytte ham til holdet.
Efter lange forhandlger besluttede Arsenal at sælge Djourou til Lazio for et beløb af
49 mio, som ellers var imod Arsene Wengers gode vilje.



Efter skiftet til Lazio fik Johan Djourou lov til at præve kræfter med den liga som er betegnet som har de bedste forsvar i verden. Trods hans unge alder, samt manglede spilletid i de helt store ligaer, fik Djourou masser af kampe i benene, men var noget for svingende i sine præstationer. Hvilket også med førte, at et tilbud på 80 mio blev accepteret af Lazio bestyrelse, da Serie A vinderne fra Udinse henvendte sig om et køb. På det følgende pressemøde kunne en smilende Djourou visse sin nye trøje og sit nye nummer frem til italienske presse.


- " Jeg er virkelig glad over dette skifte. som jeg mener vil gøre mig til en klart bedre fodboldspiller. Personlig kan jeg rigtig lide manageren tillid til de unge spillere, den samme tillid jeg fik under Arsene Wenger. I Lazio var der alt for stor pres på en til hver eneste kamp, og hvis man bare havde en dårlig kamp, vendte fansene dig ryggen. Her i Udinese er forholdet helt anderledes, hvor sammenholdet og rammerne er meget mere passende for min personlighed. Det jeg ser klart mest frem til er, at vise mine evner i Champions League, hvor jeg mener vi har gode chacner for at komme helt til kvartfinalen".
« Seneste Redigering: 22 Nov 2007, 00:22 af Adebayor 25 » Logged

GOONER TILL I DIE !!


AaronLennon
Gæst
 
Sv: Bianconeri
« Svar #34: 22 Nov 2007, 00:28 »

Nice update Opstemt Godt køb og igen ... spændende at høre om den enkelte spiller
Logged

Adebayor 25
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Bianconeri
« Svar #35: 22 Nov 2007, 10:41 »

Næste spiller update:

En italiensk SUPERSTJERNE skifter overraskende til Udinese.
Logged

GOONER TILL I DIE !!


N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bianconeri
« Svar #36: 22 Nov 2007, 10:53 »

SÅ KOM DOG MED DEN Opstemt
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Adebayor 25
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Bianconeri
« Svar #37: 22 Nov 2007, 11:43 »




Andrea Prlo
Enhver træners drøm !


Ordet komplet ville mange folk nok mene var et passende ord til italieneren Andrea Pirlo. Og som fansene selv beskriver ham "the Metronome of the midfield and the Maestro", på grund af Pirlos sublime teknik, hans geniale afleveringer, hans overblik samt hans berygtede skud der er en torn hos enhver målmand.


Det var dog først i Milan Pirlos kvaliteter begyndte at udvikle sig til en stjernespiller. Pirlo var som helt ung et stor potientale i Brescia ungdomsarkedemi, og fik allerede spillet sig ind på Brescias hold i en alder af bare 17 år. Den efterfølgende sæson skulle blive endnu bedre for Pirlo, der nåede at spille næsten 30 kampe og lave 4 mål. Der var nu mange storklubber efter ham, men det var Inter som endte med hans underskift.


Tiden i Inter blev dog langt fra den drøm Pirlo havde regnet med, og fik da også kun 22 kampe i Serie A over to sæsoner for klubben. Imellemtiden havde han i 2 sæsoner været udlejet til mindre klubber som Reggina og hans gamle klub Brescia. Mange så dersværre  Pirlos store talent som splidt indtil, den netop nyansatte Carlo Ancelotti hentede ham til rivaler Milan.



Under Carlo Ancelottis vinger begyndte Pirlos karriere endelig og tage fart. Efter han i mange sæsoner havde ageret som hængende angriber, begyndte Ancelotti at bruge ham i mere defensiv rolle på midtbanen. Her blomstrede han fra kamp til kamp, og blev nærmest med et selvskrevet til landsholdet. Her var han sammen med sin holdkammerat Gattuso en vigtig brik på den centrale midtbane, og var med til at hjemfører VM titlen til Italien i 2006.


Det blev til i alt 7 sæsoner for Pirlo i Milantrikoten indtil de italienske mestre Udinese henvendte sig til Ancelotti om et muligt køb af  Pirlo. Da Ancelotti kun havde rosende ord at sige til danske manager i Udinese, blev de enige om en transfersum på omkring 120 mio .


- " Jeg ser meget frem til dette skifte, efter 7 gode sæsoner i Milan ville jeg gerne prøve noget nyt. Eftersom jeg elsker alt ved Italien ville jeg blive i landet, i starten var afvisende omkring et skifte til Udinese indtil jeg fik en nærmere snak med deres manager. Personlig kan jeg godt lide hans facon og synespunkter omkring brugen af italienske spillere, plus at netop har vundet Serie A for første gang og ser udtil at være endnu stærkere i denne sæson blev jeg mere positiv omkring ideen. Jeg håber at jeg kan bidrage med en masse rutine til det unge hold, hvor jeg samtidig sandsynligt at vi kan genvinde Serie A titlen, og samtidig komme langt i Europa.
Logged

GOONER TILL I DIE !!


N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bianconeri
« Svar #38: 22 Nov 2007, 11:56 »

Godt køb Smiley
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Bianconeri
« Svar #39: 22 Nov 2007, 12:45 »

Dejligt køb Smiley
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bianconeri
« Svar #40: 22 Nov 2007, 12:47 »

^^ Flot at få Pirlo til Udine !
Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

AaronLennon
Gæst
 
Sv: Bianconeri
« Svar #41: 22 Nov 2007, 16:16 »

Fedt køb!! Wink
Logged

Adebayor 25
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Bianconeri
« Svar #42: 22 Nov 2007, 17:39 »

Godt køb Smiley

Dejligt køb Smiley

^^ Flot at få Pirlo til Udine !

Fedt køb!! Wink


Mange tak er også ganske tilfreds selv, kan være der kommer flere spændende "azurblå" køb inden sæsonen er omme. Hævet Øjenbryn
Logged

GOONER TILL I DIE !!


AaronLennon
Gæst
 
Sv: Bianconeri
« Svar #43: 22 Nov 2007, 19:45 »

Kommer der update idag? Opstemt
Logged

Adebayor 25
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Bianconeri
« Svar #44: 22 Nov 2007, 21:20 »

Kommer der update idag? Opstemt

Desværre nok ikke, men i morgen kommer der nok en update omkring Serie A og Champions League.
Logged

GOONER TILL I DIE !!


Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010