home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23341
  0 Brugere, 404 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: rodeoneerer
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Truppen 10/11 - Bianconeri
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Det store spørgsmål omkring billederne ? - Hvad er jeres mening  (Afstemning slut: 10 Dec 2007, 12:28)
Sort / Hvid
- 24 (50%)
Farverige
- 24 (50%)
Antal Stemmer: 48

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 Udprint
Forfatter Emne: Truppen 10/11 - Bianconeri  (Læst 36138 gange)
Gosu_power
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvad NU ? - Bianconeri
« Svar #150: 08 Dec 2007, 11:40 »

HOLD DA KÆFT NOGLE RESULTATER Shockeret. Må jeg ikke få et SS af din taktik?? og holdinstillinger. Det kunne være fedt, hvis du gad at lave en komplet gennemgang af truppen, med SS og det hele Thumbs Up
Logged

George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. Grin

Adebayor 25
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvad NU ? - Bianconeri
« Svar #151: 08 Dec 2007, 11:52 »

HOLD DA KÆFT NOGLE RESULTATER Shockeret. Må jeg ikke få et SS af din taktik?? og holdinstillinger. Det kunne være fedt, hvis du gad at lave en komplet gennemgang af truppen, med SS og det hele Thumbs Up

Jov det kunne godt ske, men lige nu overvejer jeg mest bare at slutte af med en update omkring Champions League finalen også starte en ny blog med et hold jeg ikke lige har fundet endnu.  Smiley
« Seneste Redigering: 08 Dec 2007, 11:54 af Adebayor 25 » Logged

GOONER TILL I DIE !!


-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvad NU ? - Bianconeri
« Svar #152: 08 Dec 2007, 14:54 »

Jeg ville elske, hvis du tog den Grand-Slam som der siges, hvis du gerne ville starte forfra med spillet så snup Villarreal eller Zaragoza og gør det samme som med, også ville jeg blive lykkelig, hvis du lagde din taktik o. lign. op Opstemt
Logged

Romafan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvad NU ? - Bianconeri
« Svar #153: 08 Dec 2007, 15:16 »

Jeg er lidt ligeglad, bare du fortsætter med dit blogskriveri... Og så helst ikk om en storklub...
Logged

naRf
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Hvad NU ? - Bianconeri
« Svar #154: 08 Dec 2007, 15:26 »

Du har haft de gale resultater. Og du har ikke engang et sindsygt hold (selvom det er rigtigt godt selvfølgelig). Så ja din taktik må fandme være gal...
Logged

GudenEricsson
Gæst
 
Sv: Hvad NU ? - Bianconeri
« Svar #155: 09 Dec 2007, 17:17 »

HOLD DA KÆFT NOGLE RESULTATER Shockeret. Må jeg ikke få et SS af din taktik?? og holdinstillinger. Det kunne være fedt, hvis du gad at lave en komplet gennemgang af truppen, med SS og det hele Thumbs Up

Vil også meget gerne se et SS Wink
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvad NU ? - Bianconeri
« Svar #156: 09 Dec 2007, 17:23 »

Må vi få en CL update som afslutning på det hele? Smiley
Logged

Adebayor 25
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvad NU ? - Bianconeri
« Svar #157: 09 Dec 2007, 17:38 »

Vil også meget gerne se et SS Wink

Et SS af hvad ? taktiken eller ?


Må vi få en CL update som afslutning på det hele? Smiley


Ja det regner jeg med, tror også jeg måske spillere videre på den  Smiley Fik lige tilbudt om at være Landstræner for Franrkig, Brasilien eller Argentina efter det overstået VM.
Logged

GOONER TILL I DIE !!


GudenEricsson
Gæst
 
Sv: Hvad NU ? - Bianconeri
« Svar #158: 09 Dec 2007, 17:45 »

Et SS af hvad ? taktiken eller ?
ja holdinstillingerne ;=)
Logged

Adebayor 25
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvad NU ? - Bianconeri
« Svar #159: 09 Dec 2007, 17:59 »

ja holdinstillingerne ;=)


Jov det kan vi sikkert godt finde ud af.
Logged

GOONER TILL I DIE !!


-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvad NU ? - Bianconeri
« Svar #160: 10 Dec 2007, 19:07 »

Lyder lækkert at du måske vil skrive videre på storien, synes at det ville give storien noget helt specielt, hvis du sagde ja til at blive fransk manager, da de er lidt sværere end Brasilien og Argentina, personligt er jeg selv fransk landstræner og har lige vundet VM Opstemt. Men det helt store mål er vel at blive dansk landstræner?
Logged

Adebayor 25
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvad NU ? - Bianconeri
« Svar #161: 11 Dec 2007, 09:54 »

Lyder lækkert at du måske vil skrive videre på storien, synes at det ville give storien noget helt specielt, hvis du sagde ja til at blive fransk manager, da de er lidt sværere end Brasilien og Argentina, personligt er jeg selv fransk landstræner og har lige vundet VM Opstemt. Men det helt store mål er vel at blive dansk landstræner?

Hehe nej faktisk ikke, mit mål er faktisk italiensk landstræner men valgte Frankrig frem for Brasilien og Argentina fordi jeg synes det er mere spændende at spille EM i stedet for Copa America.
Logged

GOONER TILL I DIE !!


Adebayor 25
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvad NU ? - Bianconeri
« Svar #162: 17 Dec 2007, 16:32 »

Efter en lille pause fra Udinese savingen, er lysten kommet tilbage. Der kommer nok en update i løbet af i aften.
Logged

GOONER TILL I DIE !!


Adebayor 25
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Bianconeri
« Svar #163: 17 Dec 2007, 17:16 »


Udinese nye stjerner
- Mester endnu engang ?


Tidligere på måneden underskrev Udineses manager en kontrakt med den franske fodbold forbund. hvor han bliver deres nye landstræner. Trods det store mediecirkus har han optil denne sæson endnu engang formået at forstærke sit hold. Især forsvaret har fået kulør med spændende navne, hvor man har forstærket sig med 3 talenter. Disse handler blev dog overskygget da holdet endelig kunne præstentere den hollandske troldmænd, Van der Vaart i truppen.



Alessandro Tuia er blevet hentet hos rivalerne fra Lazio på en free transfer. Tuia er en stærk forsvarspiller som er udset til at erstate Johan Djourou der med svingende præstationer ligner en færdig mand i Udinese.

Armand Traore er ligesom Tuia blevet hentet på en free transfer, og kommer fra engelske Arsenal. Traore er fremtidens mand på venstre back og skal forsøge at overtage pladsen fra sidste sæsons store overraskelse Emiliano Insua.

Lorenzo De Silvestre overtag pladsen fra Rafina på højre back, som Udinese har valgt at sælge videre til Milan. De Silvestre kommer fra Lazio og har kostet klubben 135 mio.

Antonio Valencia er den 3. mand fra Lazio som Udinese har valgt at købe. Valencia har efter skiftet fra Villareal haft en fantastik sæson i sidste sæson, og det var nok til at den danske manager ville have ham. Valencia er udset til at få en plads som højre midtbane, men skal kæmpe hårdt med spillere som Quagliarella og Simao for en plads i startopstillingen. Valencia har kostet Udinese 140 mio.




| Cagliari 1-1 | Napoli 1-0 | Cesena 4-2 | Fiorentina 4-0 | Sampdoria 1-0 |

Logged

GOONER TILL I DIE !!


-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Handler - Bianconeri
« Svar #164: 17 Dec 2007, 17:20 »

Hvad med Champions League?, alt for nice du har valgt at fortsætte en af mine absolutte favoritblog Opstemt.
Logged

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010