home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 320 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Truppen 10/11 - Bianconeri
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Det store spørgsmål omkring billederne ? - Hvad er jeres mening  (Afstemning slut: 10 Dec 2007, 12:28)
Sort / Hvid
- 24 (50%)
Farverige
- 24 (50%)
Antal Stemmer: 48

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 13 Udprint
Forfatter Emne: Truppen 10/11 - Bianconeri  (Læst 36177 gange)
Adebayor 25
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Mestre igen - Bianconeri
« Svar #135: 07 Dec 2007, 17:22 »

Fremragende blog Opstemt

Mange tak der kommer måske en update omkring semifinalen i Champions League senere idag.
Logged

GOONER TILL I DIE !!


MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mestre igen - Bianconeri
« Svar #136: 07 Dec 2007, 17:25 »

Grats, Ade!!!
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mestre igen - Bianconeri
« Svar #137: 07 Dec 2007, 18:11 »

Det ville være super..!!
Flotte updates & resultater du leverere gang på gang.. vedrørende resultaterne.. Hvordan gør du det? Du må jo gøre et eller andet specielt..
Logged

- Veni, vidi, vici -

Adebayor 25
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Mestre igen - Bianconeri
« Svar #138: 07 Dec 2007, 18:21 »



Lodtrækningen til semifinalerne i årets Champions League havde faldet sådan ud, at det var en ren italienske opgør i den ene hvor Juventus skulle krydse klinger med de netop nykårede mestre fra Udinese. Det andet var et opgør mellem de evige spanske rivaler Barcelona vs. Real Madrid.

Juventus vs. Udinese
- Det italienske brag


Et træt hold fra Juventus der midt på ugen havde mødt Milan i et vigtig opgør om at nå Champions League pladserne, skulle nu stå overfor et fit hold fra Udinese. Udinese havde nemlig valgt at spare hele deres startopstilling til kampen mod Juventus, og reserver klarede det utroligt godt ved overraskende at slå Roma 2-1 ude. Trætheden skulle hurtig også vise sig at være afgørende for kampens udfald, selv om den første halve time bragte chancer til begge hold men så gik det stærkt. De sidste 15 min af første halvleg spillede Udinese bogstaveligt Juventus ud af banen og da uret stod på 45 min, stod den 3-0 til Udinese. Målscorerne var Quagliarella, Floro Flores og Djourou. I anden halvleg fik Juventus lidt oprejsning ved først at udeholdets Marco Motto fik marchorder efter 2 gule kort, og 3 min efter kunne Juventus Martins score til 1-3. Men med to hurtige mål af Asamoah Gyan slukkede han for alvor lyset hos Juventus og kampen endte derfor 5-1 til Udinese.
Første semifinale
Juventus - Udinese 1-5


Efter det fantastike udgangspunkt fra første kamp, mente den danske manager det igen var tid til at spare de største stjerner til retur kampen mod Juventus. Men allerede efter 6 min havde Trezeguet scoret til 0-1, og mange af de hjemlige fans begyndte at tvivle på om det nu var en god ide at spare stjernerne i sådan en vigtig kamp. Der blev dog ikke scoret mere i første halvleg og de hjemlige fans kunne tage det lidt med ro igen. Men blot 10 min inde i anden halvleg gav det et sug fra hjemholdets fans igen da scoren nu var 0-2 til Juventus, og Udineses manager svaret da også igen ved at sende Pirlo, Gyan og Quagliarella på banen. Dette gav straks mere ro på holdet, og de kunne sikkert køre et 0-2 nederlag hjem og var derfor klar til Champions League finalen endnu engang med en samlet resultat på 5-3

Anden semifinale
Udinese - Juventus 0-2

Logged

GOONER TILL I DIE !!


Adebayor 25
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Mestre igen - Bianconeri
« Svar #139: 07 Dec 2007, 18:29 »

Det ville være super..!!
Flotte updates & resultater du leverere gang på gang.. vedrørende resultaterne.. Hvordan gør du det? Du må jo gøre et eller andet specielt..

Ved ikke om jeg gør noget specielt, har bare fundet en "Lyngby-taktik" som jeg kan bruge til alle hold, det gælder bare om at finde den rette balance i holdindstillingen da der  næsten ingen spillerindstillinge r er. Kort sagt, en simpel taktik er det eneste det kræver.
Logged

GOONER TILL I DIE !!


Adebayor 25
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: CL vindere igen ? - Bianconeri
« Svar #140: 07 Dec 2007, 19:57 »

3 mesterskaber, vinder af VM for klubhold 1 gang, og 1 måske 2 CL titler på 3 år ved ikke hvad jeg mere kan opnå. Så ved heller ikke hvor længe jeg mere har lyst til at spille videre på dette hold. Men hvad er jeres mening ?

Skal jeg fortsætte denne blog med Udinese, eller hvad skal jeg ?
Logged

GOONER TILL I DIE !!


KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: CL vindere igen ? - Bianconeri
« Svar #141: 07 Dec 2007, 20:00 »

Du skal smide din taktik op - og derudover må du nok søge nye græsgange.... Det bliver vel lidt kedeligt i længden Wink
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: CL vindere igen ? - Bianconeri
« Svar #142: 07 Dec 2007, 20:01 »

Videre til et nyt hold, som dog ligger udenfor top5, og giv dem succes! Det har du vist at du sagtens kan!
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Adebayor 25
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: CL vindere igen ? - Bianconeri
« Svar #143: 07 Dec 2007, 20:07 »

Tjah måske, men i samme spil, eller skal jeg starte et nyt ? For det første lavede jeg en lille fejl der jeg startede og det var jeg kun satte databasen på "lille" samt der er ikke er nogen spændende hold som mangler en manager.
Logged

GOONER TILL I DIE !!


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: CL vindere igen ? - Bianconeri
« Svar #144: 07 Dec 2007, 20:56 »

Har lige fået kigget den her igennem, og resultaterne kan man jo ikke klage over Thumbs Up

mht. billed snakken, kan du så gøre, så spilleren på billedet er i farver mens resten er sort/hvid? Det tror jeg vil være perfekt Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: CL vindere igen ? - Bianconeri
« Svar #145: 07 Dec 2007, 21:13 »

Du skal fortsætte i samme spil og tag Europa med storm.

Sæt dig et mål, mesterskabet i Italien er sikret, gå efter det spanske og engelske.

Når det er klaret, skal du tage det tyske, så er "Grand Slam'en" perfekt  Thumbs Up
Logged

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: CL vindere igen ? - Bianconeri
« Svar #146: 07 Dec 2007, 21:20 »


Du skal fortsætte i samme spil. det er altid det sjoveste Opstemt Men giver metsu ret Peace ud og tag grand slam.
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: CL vindere igen ? - Bianconeri
« Svar #147: 07 Dec 2007, 21:39 »

Du skal fortsætte i samme spil og tag Europa med storm.

Sæt dig et mål, mesterskabet i Italien er sikret, gå efter det spanske og engelske.

Når det er klaret, skal du tage det tyske, så er "Grand Slam'en" perfekt  Thumbs Up

hørt hørt Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Adebayor 25
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: CL vindere igen ? - Bianconeri
« Svar #148: 08 Dec 2007, 11:24 »

Okay tak for dem mange ideer  Smiley

Er der andre som har nogen sidste ideer her til sidst ? For lige nu har jeg den plan at starte et helt nyt spil, men ved ikke endnu med hvilket hold, også nogen som har en ide til et evt. hold ?
Logged

GOONER TILL I DIE !!


Rossonero
Gæst
 
Sv: Hvad NU ? - Bianconeri
« Svar #149: 08 Dec 2007, 11:40 »

Du spurgte publikum, og alle hælder vist til, at du fortsætter hvor du slap.
Men når alt kommer til alt, er det vel dit valg.

- Jeg håber du fortsætter her også. Smiley
Logged

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010