home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 331 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Truppen 10/11 - Bianconeri
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Det store spørgsmål omkring billederne ? - Hvad er jeres mening  (Afstemning slut: 10 Dec 2007, 12:28)
Sort / Hvid
- 24 (50%)
Farverige
- 24 (50%)
Antal Stemmer: 48

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: Truppen 10/11 - Bianconeri  (Læst 36174 gange)
Adebayor 25
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: CL kvartfinale - Bianconeri
« Svar #120: 07 Dec 2007, 12:29 »

Sådan der.


Så er der en ny afstemning ! Stem

For så vil jeg lave en sidste update i Serie A omkring måske endnu et mesterskab, så det bare spørgsmålet hvordan billederne skal være.
« Seneste Redigering: 07 Dec 2007, 12:34 af Adebayor 25 » Logged

GOONER TILL I DIE !!


KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: CL kvartfinale - Bianconeri
« Svar #121: 07 Dec 2007, 12:47 »

Dine updates mister oldschool looket fuldstændig, og af en eller anden årsag synes jeg, at dine updates bliver mere uprofessionelle at se på. Stor tilhænger af sort/hvid billederne.
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Adebayor 25
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: CL kvartfinale - Bianconeri
« Svar #122: 07 Dec 2007, 13:18 »

Rafael van der Vaart
- Den hollandske troldmand


Endnu engang lykkedes det de italienske mestre at hente et verdensstjernenavn på en free transfer. Denne gang var der tale om "Den hollandske troldmand" som slutter sig til truppen over sommeren

Efter to katastrofe sæsoner i HSV hvor van der Vaart var frosset ud, og blot fik 6 kampe på 2 sæsoner, var det en megetlettet hollænder der var ved dagens pressemøde. Rafael van der Vaart var ellers Ajax helt store stjerne, og var spåret en super karriere. Mange var da også overrasket, da Hamburg SV hentede denne kommende stjerne til klubben for bare 38 millioner kr. Især hvis man ser på den sum som Real Madrid hentede et andet Ajax midtbane talent, Wesley Sneijder for over 200 mio. Van der Vaart besider nok bedre kvaliteter end Sneijder selv om han også er en god spiller, derfor så mange købet af van der Vaart som et røverkøb for Hamburg side. Van der Vaart nåede også 2 rigtig gode sæsoner for Hamburg før han på mystisk hvis blev frosset ud, han ser derfor skiftet til Udinese som et ny start op livet.


- " Det er virkelig en lykkensdag idag, jeg forstod ikke hvorfor jeg ikke fik spilletid i Hamburg da jeg selv mener jeg besider de egenskaber der gør at man har krav til en startopstillingplad s. Jeg er nu skiftet til en klub som virkelig tror på mig, og jeg tror vi kan fører holdet til succes år efter år, hvis vi kan holde fast i spilelrmaterialet, sagde en tydelig glad hollænder til den spørgende italienske presse.
Logged

GOONER TILL I DIE !!


Adebayor 25
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Troldmanden - Bianconeri
« Svar #123: 07 Dec 2007, 13:20 »

En lille stort / hvid, som måske er den sidste men dette er jo optil jer.
Logged

GOONER TILL I DIE !!


Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Troldmanden - Bianconeri
« Svar #124: 07 Dec 2007, 13:58 »

Dejligt indkøb og perfekt med sort/hvid billede, hvilket jeg håber fortsætter fremover  Thumbs Up
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Troldmanden - Bianconeri
« Svar #125: 07 Dec 2007, 14:15 »

fantastisk indkøb...
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Troldmanden - Bianconeri
« Svar #126: 07 Dec 2007, 14:21 »

Sort/hvid.. Det ser meget bedre ud!
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

arsenalistic
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Troldmanden - Bianconeri
« Svar #127: 07 Dec 2007, 14:25 »

Sort/hvid skaber en særlig æstetik, hold dig til det Smiley

Mht. RVF så har du skudt papegøjen der! Kan du smide et SS, så man kan se om han har taget skade af sin bænkevarmertjans?
Logged

Go you Gunners!

Adebayor 25
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Troldmanden - Bianconeri
« Svar #128: 07 Dec 2007, 14:28 »

Dejligt indkøb og perfekt med sort/hvid billede, hvilket jeg håber fortsætter fremover  Thumbs Up
fantastisk indkøb...
Sort/hvid.. Det ser meget bedre ud!

Mange tak for kommentarerne, det nu et tæt opgør og er også lidt selv kommet i tvivl omkring billederne synes selv sort / hvid ser rigtig godt ud. Synes faktisk også farver ser godt ud i updaten med Chelsea, men har valgt det er op til læserne hvordan det skal se ud.
Logged

GOONER TILL I DIE !!


MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Troldmanden - Bianconeri
« Svar #129: 07 Dec 2007, 14:30 »

Godt indkøb. - Og utrolige flotte resultater

synes helt klart sort/hvid
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

Adebayor 25
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Troldmanden - Bianconeri
« Svar #130: 07 Dec 2007, 14:38 »

Sort/hvid skaber en særlig æstetik, hold dig til det Smiley

Mht. RVF så har du skudt papegøjen der! Kan du smide et SS, så man kan se om han har taget skade af sin bænkevarmertjans?

Logged

GOONER TILL I DIE !!


arsenalistic
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Troldmanden - Bianconeri
« Svar #131: 07 Dec 2007, 14:43 »

Takker. Han har stadig pæne stats, hva'? Smiley
Logged

Go you Gunners!

Adebayor 25
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Troldmanden - Bianconeri
« Svar #132: 07 Dec 2007, 14:45 »

Nej han helt perfekt ! Nu må han tage kampen op med Pirlo og se om han kan blive første valg som offensiv kreatør.
Logged

GOONER TILL I DIE !!


Adebayor 25
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Troldmanden - Bianconeri
« Svar #133: 07 Dec 2007, 15:54 »



Udinese hjemtog titlen igen
- Den perfekte sæson


Med skræmmende styrke viste Udinese endnu engang klassen i Serie A og hjemtog deres 3 titel på blot 3 år. Sejr blev da også historisk da man allerede 6 runder før sidste kamp hjemtog endnu et Scudetto, deres tredje under den danske manager.


Alt gik Udinese vej dette år og de kunne for tredje år i træk kalde sig mestre. Udinese har indtil videre spillet 32 kampe hvor holdet kun har tabt to kampe. Især sejrerne på udebane mod de nærmeste konkurrenter Inter, Juventus og Milan har banet vejen til et endnu et mesterskab. Især nyindkøbene har fundet deres plads på holdet, især Simao har fundet hans tidligere høje niveau og lagt op til det ene mål efter det andet. Også Djourou har vidst godt forsvarspil i år, da han fik chancen og har siden hen holdt fast i sin gode form og tilspillet sig en startopstilling. En anden som har taget chancen da han fik den, var den italienske angriber Floro Flores der med 17 mål har givet Iaquinta god kamp om pladsen ved siden af Gyan. Netop Asamoah Gyan har endnu engang vidst klassen som angriber på aller højeste niveau. Han har indtil videre i sine 40 kampe scoret imponerende 35 mål, i den hjemlige liga ligner det da også endnu en topscoreværdighed til ghaneseren der har 6 mål ned til nummer to på listen. Hvis hans forspring holder vil han for 3 år i træk blive topscore i Serie A, hvilket ingen andre har gjort før.



« Seneste Redigering: 07 Dec 2007, 16:11 af Adebayor 25 » Logged

GOONER TILL I DIE !!


-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mestre igen - Bianconeri
« Svar #134: 07 Dec 2007, 16:49 »

Fremragende blog Opstemt
Logged

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010