home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23576
  0 Brugere, 678 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kilmenjerAtogs
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Meningen med livet
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Er du bevidst om hvad meningen med din tilværelse er?
Ja meget..
Hmm.Jeg har da ting jeg godt vil have udrettet, men har måske ikke en dybere mening med det.
Nej, jeg aner ærligt talt ikke hvad meningen med det hele er.
Det er ikke noget jeg går og tænker over.

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: Meningen med livet  (Læst 18229 gange)
Gosu_power
Landsholdsspiller

Sv: Meningen med livet
« Svar #45: 13 Feb 2008, 16:01 »

Meningen med livet er at leve det Wink

George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. Grin

verdenskrig
Manager

« Svar #46: 13 Feb 2008, 16:15 »

Meningen med livet er at leve og kæmpe for Brøndby Thumbs Up

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Fm_Zep
Ynglingespiller

« Svar #47: 13 Feb 2008, 17:31 »

Meningen med livet er for mig at være en del af noget der er større end en selv..Det grunder i at hvis du er det kan du ikke tillade dig at være egoistisk anlagt, der er større ting på spil. Eksempel; Hvis du er i forsvaret som er en meget stor ting, du tjener både for landet, for andres sikkerhed og fremtid. Hvis du tænker på dig selv og gemmer dig bag den første busk der er i stedet for at redde dine kammerater der er blevet såret.

Meningen er at du skal tage beslutninger der ikke altid omhandler dig selv og dit velvære, men tænker på andre og den store enhed.

Det er hvad jeg tror meningen med livet er.

Liverpool !!!

Brøndby !!!

Red love
Gæst

« Svar #48: 17 Feb 2008, 18:17 »

Meningen med livet er at leve det Wink
Men hvorfor så leve det, fordi det er meningen..?

Gosu_power
Landsholdsspiller

« Svar #49: 27 Feb 2008, 16:06 »

Men hvorfor så leve det, fordi det er meningen..?

Det synes jeg ikke gav nogen mening Huh

George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. Grin

whitE_
Reserveholdsspiller

« Svar #50: 27 Feb 2008, 16:12 »

Der er ikke nogen dybere mening IMO.

Vi fødes og vi dør, sådan er det. Endnu en generation af de mange. Det er tilfældighedernes spil, der har sat os her. Jeg tror ikke specielt meget på Gud, medmindre der kommer et konkret, videnskabeligt, bevis på det.

Jeg har ikke fundet meningen endnu, reinkarnation er heller ikke muligt, for det kan simpelthen ikke lade sig gøre.
Derfor har jeg en simpel livsfilosofi "Lev livet - og nyd det". Det nytter ikke noget at sidde og fundere over ingenting, eller vente på man kradser af.

Mijitrix
Førsteholdsspiller

« Svar #51: 27 Feb 2008, 16:30 »

Der er ikke nogen dybere mening IMO.

Vi fødes og vi dør, sådan er det. Endnu en generation af de mange. Det er tilfældighedernes spil, der har sat os her. Jeg tror ikke specielt meget på Gud, medmindre der kommer et konkret, videnskabeligt, bevis på det.

Jeg har ikke fundet meningen endnu, reinkarnation er heller ikke muligt, for det kan simpelthen ikke lade sig gøre.
Derfor har jeg en simpel livsfilosofi "Lev livet - og nyd det". Det nytter ikke noget at sidde og fundere over ingenting, eller vente på man kradser af.

jeg finder mening i mit liv ved at sinde og filosofere over tingene, nyder jeg så ikke mit liv eller hvad er det du siger ?

jeg er bestemt heller ikke kristen(hælder mest til budha), men dog finder jeg biblen nyttig et sted:

Elsk Din Næste det er for mig meget vigtigt,

men jeg mener faktisk ikke at der findes en dybere mening med Livet

endelig ser jeg det ud fra et perspektiv af at vi homo sapiens er opstået ved en gen fejl ved en speciel type aber(har lige glemt navnet)

tilgengæld tror jeg Michael Strunge fattet mening med livet og valgte at forlade det  Shockeret

Come On You Spurs
COYS

lurking

Highfarm
Førsteholdsspiller

« Svar #52: 27 Feb 2008, 16:36 »

Livet er blot et mmorpg for små tykke teenagere af noget vi ik kender til og det nogen mennesker tror er reinkarnation er blot dem der starter ny character.....

Men seriøst aner ik hva meningen med livet er og prøver blot at flyde med imens tiden går...

whitE_
Reserveholdsspiller

« Svar #53: 27 Feb 2008, 16:38 »

jeg finder mening i mit liv ved at sinde og filosofere over tingene, nyder jeg så ikke mit liv eller hvad er det du siger ?

jeg er bestemt heller ikke kristen(hælder mest til budha), men dog finder jeg biblen nyttig et sted:

men jeg mener faktisk ikke at der findes en dybere mening med Livet

endelig ser jeg det ud fra et perspektiv af at vi homo sapiens er opstået ved en gen fejl ved en speciel type aber(har lige glemt navnet)

tilgengæld tror jeg Michael Strunge fattet mening med livet og valgte at forlade det  Shockeret

Hvis det er det du nyder og godt kan lide, så lever du jo livet Smiley. Hvem er Michael Strunge? :b

GudenEricsson
Gæst

« Svar #54: 27 Feb 2008, 16:39 »

Meningen med livet er at leve og kæmpe for Brøndby Thumbs Up

ENIG!! Thumbs Up

Rossonero
Gæst

« Svar #55: 27 Feb 2008, 16:41 »

Hvem er Michael Strunge?

En dansk digter der begik selvmord i 1986.

whitE_
Reserveholdsspiller

« Svar #56: 27 Feb 2008, 16:42 »

En dansk digter der begik selvmord i 1986.

Well, den eneste afdøde, men stadig danske digter jeg kan komme på, er Dan Turell. Så jeg kender ikke så meget til manden, desværre.
« Seneste Redigering: 27 Feb 2008, 16:52 af whitE_ » Logged

Æsop
Gæst

« Svar #57: 02 Aug 2008, 23:04 »

Hiver lige et voldsomt gammelt emne frem..

Elsk din næste som du elsker dig selv. 

Det efter min ringe overbevisning i stedet hedde: Elsk dig selv, som du elsker din næste.. I disse tider med selvhad, depressioner, og voldsomt misbrug af hjernens dopamin funktion, ville det gøre mange folk rigtig i stedet forsøge at tilstræbe sig dette bud. 

Det kunne måske ligefrem medføre at flere mennesker begynde at tro på et liv før døden, i stedet for at fæste lid til det ukendte, efter døden..

Mijitrix
Førsteholdsspiller

« Svar #58: 02 Aug 2008, 23:50 »

Well, den eneste afdøde, men stadig danske digter jeg kan komme på, er Dan Turell. Så jeg kender ikke så meget til manden, desværre.

som begik selvmord ved at hoppe ud fra tredje sal med en ghetto blaster i favnen hvor han spillet et punk nummer(som faktisk er rimelige fedt, dog har jeg lige glemt navnet Opstemt)

Hiver lige et voldsomt gammelt emne frem..

Elsk din næste som du elsker dig selv. 

Det efter min ringe overbevisning i stedet hedde: Elsk dig selv, som du elsker din næste.. I disse tider med selvhad, depressioner, og voldsomt misbrug af hjernens dopamin funktion, ville det gøre mange folk rigtig i stedet forsøge at tilstræbe sig dette bud. 

Det kunne måske ligefrem medføre at flere mennesker begynde at tro på et liv før døden, i stedet for at fæste lid til det ukendte, efter døden..

hvis man vil se en smule pessimistisk på tingene kan jeg godt se hvad du mener men, da jeg ikke lider af nogen form for depression eller anden negativ tanke gang om tingene så elsker jeg mig selv lige så højt som jeg elsker min næste

det er da muligt at der ville få flere til og tro på livet fremfor døden, men i nogle religioner der døden jeg bedre end livet fordi at livet kun er en optagelsesprøve til det 'rigtige' liv Smiley

nå men for at åbne op for noget mere debat i denne tråd

så lad mig spørge hvem er jeres næste ?

Come On You Spurs
COYS

lurking

Æsop
Gæst

« Svar #59: 03 Aug 2008, 18:25 »

så lad mig spørge hvem er jeres næste ?
Dele af min familie er,  men bestemt ikke alle. Og den gamle sandhed om at blod er tykkere end vand, er jeg i det lys hellere ikke ubetinget enig i.

Derudover som ikke er beslægtet med mig, ad blodets vej, men ad åndens.. Det er mine Næste.,,.

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010