home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 00:50:28 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23297
  0 Brugere, 342 Gæster Online.

Indlæg: 1132686 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: siebertjames
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  Alaves - Oprykning er en realitet!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad synes i om mine resultater i første sæson?
Helt fantastisk!
- 3 (33,3%)
Glimrende
- 5 (55,6%)
Lidt over forventet
- 0 (0%)
Lige det der var forventet
- 0 (0%)
Dårligt
- 1 (11,1%)
Antal Stemmer: 9

Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint
Forfatter Emne: Alaves - Oprykning er en realitet!  (Læst 24744 gange)
Manniche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Alaves - Tilbage til Spansk succes
« Svar #30: 15 Jun 2008, 09:13 »



Córdoba-Alavés 2-0

Efter de senest skuffende resultater, skulle vi idag prøve at rette op på.
Kampen startede godt med et par chancer til vores side. "Alaves, alaves, alaves!" Vi støttede virkelig holdet idag men det hjalp intet.
Ikke igen! En dyb stikning bag om forsvaret og så 1-0 efter 28 minutter. Hvordan skulle vi dog komme tilbage, med de angribere vi har til rådighed pga skader? Kampen var lige ved at blive fløjtet til pause, men dette helvede var ikke ovre i nu. Moreno tager sager i egen hånd og smækker bolden i krydset. Et verdensklasse mål, som selvfølgelig skal gå ud over os. 2-0
Anden halvleg var ikke særlig imponerende.
Córdoba styrede kampen fuldstændig, og vi manglede den sidste skarphed ved de få chancer vi havde.




Alavés-Ferrol 1-0


Kun 3point talte idag. Og det forventede jeg også.
Kampen begyndte flot. Vi pressede Ferrol fuldstændig, men igen maglede den sidste skarphed. Ved pause stod den stadig 0-0 selvom Ferrol slet ikke havde haft en skud.
Anden halvleg begyndte og vi pressede igen, men som før var det skapheden der manglede.
MENA MENA MENA. Endelig blev der scoret, men i det 90 minut var måske lidt sent. Men en sejr er en sejr, og jeg er glad og tilfreds. Vi havde domineret kampen fuldstændig, og Ferrol havde kun haft 1 skud.




Albacete-Alavés 0-2

Cuevas var at se på holdet igen, og det var en fantastisk nyhed. Han startede dog på bænken, da han stadig var små skadet.
NAAAATXOOO! Et fantastisk kombinations spil, afsluttet med et rigtig godt hug fra Natxo endte i mål. 1-0 38minut.
En god start og vi holdte på presset. *KLAP KLAP KLAP* Vi stod op og klappede Mena af banen og ind var CUEVAS! Jeg glædede mig til, at se ham efter hans skade.
2-0 82 minut. Jaaa høst jeg sige hvem der scorede? CUEVAS!! Den mand er simpelthen genial. Fantastisk køb af Manniche! En indlæg af Moral. Han temmer bolden og sætter den i det lange hjørne!
En god sejr og fuldt fortjent.

Logged

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

Manniche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Alaves - Tilbage til Spansk succes
« Svar #31: 15 Jun 2008, 09:46 »



DANSKER MØDE I SPANSKE POKALTUNERING 4 RUNDE

Som sædvandelig læste jeg den daglige sportsavis. Der havde være lodtrækning i nat. Det var til den Spanske Pokaltunering 4 runde. "En spændende lodtrækning fandt i nat sted, Recreativo skal op imod Mallorca. Mens Sociedad tager Betis på besøg. Det mest spændende opgør, bliver dog uden tvivl dansker opgøret mellem Alavés og Getafe -Michael Laudrup mod Jes Manniche. Vi ser med spænding frem til opgøret, hvor den første kamp bliver spillet på Mendizorroza -Alavés hjemmebane." Dette var bestemt ikke den bedste lodtrækning, men heller ikke den værste. Jeg så meget frem til opgøret, og hvordan de 2 danske managers ville tage situationen an.

Logged

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

Manniche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Alaves - Tilbage til Spansk succes
« Svar #32: 15 Jun 2008, 10:24 »

Husk at sige hvis i er intresseret i SS så får i det selvfølgelig Smiley
Og jeg ville selvfølgelig altid blive glad for en kommentar Smiley
Logged

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

whitE_
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Alaves - Tilbage til Spansk succes
« Svar #33: 15 Jun 2008, 10:33 »

SS af Cuevas? Smiley
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Alaves - Tilbage til Spansk succes
« Svar #34: 15 Jun 2008, 10:40 »

Okay blog,. Vil også gerne have et ss af Cuevas.
Logged

Manniche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Alaves - Tilbage til Spansk succes
« Svar #35: 15 Jun 2008, 14:53 »



Så kom et SS endelig Wink har lige været til fodbold så derfor det først kommer nu
Logged

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

Manniche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Alaves - Tilbage til Spansk succes
« Svar #36: 15 Jun 2008, 18:56 »


Tak til Bave og -Benja- for fornyet grafik

Alavés-Getafe 0-0

Det store dansker opgør skulle idag stå. Alavés mod Getafe. Jes Manniche mod Michael Laudrup. Jeg glædede mig til, at se hvordan Manniche ville klare denne svære opgave.
Kampen begyndte og jeg stod som sædvandlig på tribunen. Vi startede med at ligge et godt pres på Getafe mandskabet. Vi havde flere gode chancer, men altid var Ustari i vejen. De så virkelig ud til at give alt hvad de havde i sig dernede. Endelig var der mål! men frispark mente dommeren, hvilket jeg var meget uenig i.
Vi holde presset i anden halvleg, men Ustari var som en mur, man ikke kunne komme igennem. Jeg har aldrig set sådan en målmands præstation før. Hvis de havde haft hvilken som helst anden målmand havde vi uden tvivl scoret. Men kampen endte med en flot 0-0, hvilket jeg ikke kan være utilfreds med.
Kamp statistikken sagde efter kampen 1 skud indenfor rammen til Getafe. 11 til Alavés.




Alavés-Salamance  3-2

Kampen startede godt. Efter bare 28 minutter gør vi det til 1-0. Og det er selvfølgelig Cuevas igen. Han opfanger en løs bold fra målmanden, og sætter den stensikkert ind. 35 minut og frispark lige ude for feltet. Bayon skal sparke. Han sparke, men den rammer muren, men JAAAA den ryger i mål. Måske lidt heldigt, men jeg er ligeglad!
Efter pausen ligger vi godt ud. Bolden bliver spillet ind i feltet, og der står CUEVAS og snupper bolden lige før målmanden. 3-0 Han er virkelig genial den mand! Rigtig godt køb Manniche.
Men Salamance var ikke ude af kampen. Bare 3 minutter efter laver Calderon et selvmål. Nej Nej det er altså skidt det der!
Kampen er ved at bliver fløjtet af, og jeg kan se de 3 point for mig. Men Salamance skulle lige have et trøstemål åbenbart. Klump spil i feltet og en Salamance spiller for sat foden på til slut resultatet 3-2
Rigtig godt med 3 point! Godt arbejde Manniche.

Logged

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

Fynbo
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Alaves - Tilbage til Spansk succes
« Svar #37: 15 Jun 2008, 19:03 »

Endnu et par gode updates ... Thumbs Up

Forsæt det gode arbejde ...
Logged

Bave
Gæst
 
Sv: Alaves - Tilbage til Spansk succes
« Svar #38: 15 Jun 2008, 19:05 »

Nogle gode Updates og Genial Grafik Thumbs Up
Logged

Fynbo
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Alaves - Tilbage til Spansk succes
« Svar #39: 17 Jun 2008, 19:50 »

Kan vi snart forvente noget mere fra denne geniale blog ?
Logged

Manniche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Alaves - Tilbage til Spansk succes
« Svar #40: 18 Jun 2008, 16:04 »




Alavés-Granada 2-1

Kampen startede ikke ligefrem spændende.

Vi lagde en lille smule pres, men ikke det store. Kom nu Cuevas jeg tror på dig. Men det hjalp ikke ved pausen stod den stadig 0-0
CUEVAS!!! Sådan! Jeg vidste det. 58 minut. Et flot indlæg fra Bayón, som Cuevas bare skal sætte foden på. 1-0. ARANDA! Neej hvad laver han! Det er længe siden, jeg har set sådan et flot mål. 1-1.
JAJAJAJAJAJA! Min glæde var helt vild. Bayón scorede i 88 minut. Et flot hovedstød og 2-1, som også blive slut resultatet




Celta-Alavés  0-2

Ikke ligefrem en nem kamp i dag, men jeg troede på det. Sidste gang vi mødte Celta vandt vi, overbevisende 4-0, men jeg forventede ikke sådan en præstation igen.

30minutter spillet og LACEN!! Et klasse mål fra kanten af feltet og 0-1
Vi fortsatte presset, men 0-0 ved pausen.
Anden halvleg startede godt. Vi havde et par gode muligheden på mål. Kampen var ved, at blive fløjtet af, men så STRAFFE! Cuevas bliver flækket i feltet og udløser et straffe, og et rødt kort. Alonso skal skyde og sætter den sikkert ind til 0-2.
Rigtig god sejr!




Alavés-Ejido 0-0

Rigtig skidt kamp! Vi havde slet ingen chancer, og blev presset hele kampen. Vi var heldige med en uafgjort, men det var også et fornuftigt resultat.


Logged

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

Manniche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Alaves - Tilbage til Spansk succes
« Svar #41: 18 Jun 2008, 16:05 »

Kan vi snart forvente noget mere fra denne geniale blog ?

Så fik jeg den opdateret. Jeg har haft lidt travlt de seneste dage, men er tilbage nu Smiley
Logged

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Alaves - Tilbage til Spansk succes
« Svar #42: 18 Jun 2008, 16:27 »

to rigtig gode updates og god grafik og så skriver du eminent! KIU
Logged


Bave
Gæst
 
Sv: Alaves - Tilbage til Spansk succes
« Svar #43: 18 Jun 2008, 16:37 »

God Update Thumbs Up

Kan godt lide hvad du har gjort ved "Adskillings linjen" det ser bedre ud Thumbs Up
Logged

Manniche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Alaves - Tilbage til Spansk succes
« Svar #44: 18 Jun 2008, 16:44 »

God Update Thumbs Up

Kan godt lide hvad du har gjort ved "Adskillings linjen" det ser bedre ud Thumbs Up

Tak jeg har os brugt noget tid på det  Smiley
Logged

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010