home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 278 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  Alaves - Oprykning er en realitet!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad synes i om mine resultater i første sæson?
Helt fantastisk!
- 3 (33,3%)
Glimrende
- 5 (55,6%)
Lidt over forventet
- 0 (0%)
Lige det der var forventet
- 0 (0%)
Dårligt
- 1 (11,1%)
Antal Stemmer: 9

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint
Forfatter Emne: Alaves - Oprykning er en realitet!  (Læst 24590 gange)
Manniche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Alaves - Tilbage til Spansk succes
« Svar #45: 18 Jun 2008, 20:14 »



Hercules-Alavés  1-0

Kampen startede, og vi havde et par gode skud på mål. Dog var Cuevas ikke rigtig i mål humør i dag, kunne jeg se. Vi manglede simpelthen, skarpheden oppe foran. 0-0 ved pausen.
Anden halvleg begyndte, og vi var under pres. NEEEEEJ! Det kan ikke være rigtigt. Vi er bagud 1-0! Cesár smækker bolden op i krydset og vi er bagud. Skidt!
Vi kæmper videre, men det nytter ikke meget. Vi taber 1-0.





Alavés-Las Palmas  2-1

Kampen var lige begyndt, da NEEEEEJ! Bagud efter kun 11minutter! Hvad sker der dog.
Vi bliver spiller helt tynd der nede. Skidt skidt start.
JAJAJA selvmål! Et ufarligt indlæg, men Capi får foden på og ryger i mål 1-1. 24 minutter spillet.
Cuevas Cuevas Cuevas! Et dejligt mål lige inden pausen. 2-1. Fantastisk!
Anden halvleg kørte vi sikkert hjem, og lukkede slet ikke Palmas ind i kampen.


Xerez-Alavés 2-0

En meget svær udebane kamp i dag.
De lagde et tungt pres på os fra start. NEEEEJ! 2 minutters spil og vi er bagud 1-0. Vi bliver fuldstændig fanget i forsvaret. Dårligt!
Vi kommer længere frem på banen, men skaber intet.  1-0 ved pausen
Vi mangler virkelige Sanchez, som indskifter når Cuevas ikke er i mål humør. Selvom vi presser vil den ikke ind.
Neej nu har vi tabt kampen. 76 minut og et flot mål af Xerez.
Kampen ender 2-0 hvilket ikke var særlig imponerende.


Logged

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

Manniche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Alaves - Tilbage til Spansk succes
« Svar #46: 21 Jun 2008, 09:24 »



Getafe-Alavés (0-0) 0-1


I dag var det retur opgøret mod Getafe. En rigtig svær kamp, men jeg glædede mig til, at se os spille mod en stor modstander på udebane.  PIIIIFT! Kampen startede og vi blev lagt under pres. Men Bernardo var bare genial inde på stregen, og tog alt. Ioritz så igen usikker ud i nogle situationer. Vi holdte skansen ved pausen. Rigtig godt kæmpet gutter!
Anden halvleg begyndte, og nu var det mere jævnbyrdes. Neeeej! JAAA! Igen en fantastisk redning af Bernardo fra et skud af Uche. Manniche stod helt ude i det tekniske felt, og det samme gjorde Laudrup. De kiggede kort på hinanden, og et smil bredte sig på Manniches læber.
Kampen var ved, at være ved slutningen og jeg regnede med forlænget spilletid. Men hvad skete der nu? Et bold tab fra Mario på midtbanen, og Lacen opfanger bolden! Han spurter af sted med forsvarende i hælende! Han løber fra dem, men der er stadig en tilbage! Han skyder fra kanten af feltet! JAAAAAAAAAAAA!

 Det var helt vildt! Vi var foran 0-1 på udebane mod Getafe i 91minut, og er 99% sikker på at ryge videre!

PIIIV! JAJAJAJA VI VAR VIDERE! VI SLOG GETAFE UD! Jeg er så stolt af, at være Alavés fan lige nu. Manniche du er min Gud. Bernardo du var klart MOM!
 
Lodtrækning til 5.runde af Spanske Pokalturnering.

Jeg tændte spændt tv’et for at se lodtrækningen. Den skaldede mand tog en bold op ”Espanyol”  Han tog en bold til op ”Espanyol skal op i mod ikke en nem modstander. Barcelona” Han tog endnu en op ”Levante” Dem ville jeg gerne møde. Kom nu tag Alavés! ”Real Madrid” ØV! Men så skal vi, da i det mindste ikke  møde Barcelona eller Real Madrid
Endnu engang skulle han tage en bold op af kuplen. ”Alavés!” Mit hoved var helt oppe af Tv’er nu. ”Og Alavés skal en tur til MURCIA!” JAAAA! Dette var jo ligefrem en drømme lodtrækning! Jeg tror virkelig godt på vi kan gå videre, selvom det ikke bliver nemt.


 

Alavés-Murcia 0-0

Kampen startede fornuftigt.
Nuurh! Tæt på et mål fra Lacen! JAAAAA! Rødt kort til Murcia efter 35 minutter, Garcia får vist sit andet gule kort! Dette var vores chance!
Vi lagde et godt pres på, men vi var simpelthen ikke farlige nok oppe foran. Murcia prøvede samtidig at trække tiden, hvilket lykkedes godt. Kampen endte 0-0 selvom vi pressede meget.
Logged

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

Fynbo
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Alaves - Tilbage til Spansk succes
« Svar #47: 22 Jun 2008, 22:13 »

Endnu et par gode updates ... Virkelig klasse med Getafe kampen Thumbs Up
Logged

Manniche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Alaves - Tilbage til Spansk succes
« Svar #48: 23 Jun 2008, 22:29 »

Jeg forventer en ny update i morgen.

Ikke flere der vil kommentere? Jeg tager meget gerne i mod ris og ros, så jeg ved hvad jeg gør godt og hvad jeg kan gøre bedre.
Logged

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Alaves - Tilbage til Spansk succes
« Svar #49: 24 Jun 2008, 18:56 »

Dette er den bedste blog jeg har læst indtil videre!

Din grafik stråler af genialitet og sproget er også godt.

KUTGW!  Opstemt
Logged

Manniche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Alaves - Tilbage til Spansk succes
« Svar #50: 24 Jun 2008, 18:57 »



Stor tak til -Benja- og Bave for Grafisk hjælp





Alavés-Cadif  2-0
 
Kampen startede godt. JAAA CUEVAS! 3 minutter spillet og han score et lækkert mål! JAJAJA det fortsætter! 10 minutter og Moral score et flot mål.
Vi fortsætter med at dominere kampen ud. En sikker sejr



 






Murcia-Alavés (0-0)  0-1


Anden kamp i spanske pokalturnering runde 5 skulle i dag spilles.
Jeg var ikke helt optimistisk, men troede lidt på det efter sejren over Getafe.
Kampen begyndte og der skete ikke meget. Begge hold så ud til at være tilfredse. 0-0 ved pausen. Kampen fortsatte, men intet nyt. MEN JAA! Calderon score på hjørne! FANTASTISK!
Vi kørte den sikkert hjem og vi er videre!






Lodtrækning til kvartfinale i spanske pokal turnering.
Jeg skulle selvfølgelig se lodtrækningen i tv. Jeg tændte og skruede op.
Han begyndte at tage boldene og op og resultatet blev således:
Ahletic-Almeria, R Madrid-Barcelona, At Madrid-Alavés, Sevilla-Valencia
Ikke ligefrem en nem modstander. Jeg forventer ikke vi går videre, desværre.
« Seneste Redigering: 24 Jun 2008, 18:59 af Sej007 » Logged

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

Manniche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Alaves - Tilbage til Spansk succes
« Svar #51: 24 Jun 2008, 18:58 »

Dette er den bedste blog jeg har læst indtil videre!

Din grafik stråler af genialitet og sproget er også godt.

KUTGW!  Opstemt

Taak jeg blev faktisk helt stolt : Smiley

Hvad synes du og også jer andre om min nye måde at opsætte det på?
Logged

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Alaves - Tilbage til Spansk succes
« Svar #52: 24 Jun 2008, 19:01 »

Jeg kan godt lide det. Igen en god update, og det bliver sjovt at spille imod Atletico.  Thumbs Up
Logged

Manniche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Alaves - Tilbage til Spansk succes
« Svar #53: 28 Jun 2008, 23:19 »

Jeg forventer en opdatering i morgen Smiley

Hvad synes i ellers om det nye "design" og stem gerne i afstemningen
Logged

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

Manniche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Alaves - Tilbage til Spansk succes
« Svar #54: 30 Jun 2008, 19:43 »



Stor tak til -Benja- og Bave for Grafisk hjælp





Alavés-Numancia 3-0

Kampen idag handlede kun om 3 point, og jeg troede også på det var muligt.
13 Moral opfanger bolden og smækker den i dybden. Der kommer CUEVAS! Han sætter den flot ind bag målmanden og gør det til 1-0
55 Cuevas tager fat i bolden. Han dribler! Han runder nu sin anden mand
og er alene med målmanden! JAA! 2-0 det er jo fantastisk!
Cuevas du er vidunderlig!
65 Bolden bliver spillet på kanten og feltet. Cuevas skyder! HATRICK!
Det slet ikke til at forstå! 3-0 og alle mål lavet af Cuevas!
3 point som forventet.









At Madrid-Alavés 3-1

Det store slag skulle stå og jeg var ikke særlig optimistisk. Atletico Madrid var ikke et nemt hold.
1 Bolden blev givet op. Vi var de heldige, som skulle starte med at give op. Vi pressede fra start. Alle pressede op på banen. Bolden blev spillet hen til den farlige Cuevas. Han tog kampens første skud. MÅÅÅÅÅL! 1minut spillet og vi er foran mod At Madrid! Det kan ikke være virkelighed det her!
16 Vi har været under konstant pres efter vi scorede. Et kontra angreb fra At Madrid var desværre det der skulle til. Diego Forlan sætter den smukt ind.
36 Der viser Santana virkelig klassen. Desværre var det mod os. Et drømmehug og vi er bagud med 2-1
44 Nej vi smider simpelthen det hele væk! Aguero afslutter et vellykket Madrid angreb og gør det til 3-1
Resten af kampen køre Madrid den sikkert hjem, og der ser vi virkelig klasse forskellen.





Eibar-Alavés 1-3

6 Toni Moral tager bolden på venstre kant. Han løber med den! Han er på kanten af feltet. Han skyder den op i højre kryds! Fantastisk start det der drenge!
19 Cuevas får en flot bold i dybden. Han er nu alene med målmanden! 2-0!!! Sikke en start!
36 Nu må det start stoppe! Det har været noget af en køb fra Manniches side! 3-0 og igen er det vores elskede Cuevas. Han opfanger en bold fra Eibar forsvaret, og sætter den sikkert ind bag målmanden.
44 En dårlig auktion af Ioritz og Eibars angriber kan sætte den nemt bag Bernardo. 1-3 ved pausen kan jeg ikke være utilfreds med
Resten af kampen køre vi sikkert hjem. Manniche tager ikke de store chancer, men spiller med en solid bagkæde. God kamp!



Top 3 i ligaen
Logged

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

Guldbrand
Gæst
 
Sv: Alaves - Tilbage til Spansk succes
« Svar #55: 30 Jun 2008, 19:51 »

Jeg må indrømme at jeg er imponeret over alt det arbejde du ligger i din blog. Hvor lang tid bruger du på hver update ?  - Både med at tage SS, og uploade dem, og skrive det, og sætte det hele op...

Edit: Iøvrigt mangler der et felt i din afstemning hvor man kan stemme på at man ikke mener der skal forbedres noget..   Thumbs Up
« Seneste Redigering: 30 Jun 2008, 19:53 af Guldbrand » Logged

Manniche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Alaves - Tilbage til Spansk succes
« Svar #56: 30 Jun 2008, 20:03 »

Jeg må indrømme at jeg er imponeret over alt det arbejde du ligger i din blog. Hvor lang tid bruger du på hver update ?  - Både med at tage SS, og uploade dem, og skrive det, og sætte det hele op...

Edit: Iøvrigt mangler der et felt i din afstemning hvor man kan stemme på at man ikke mener der skal forbedres noget..   Thumbs Up

Taak for den pæne kommentar. Jeg må nok indrømme jeg bruger en del tid på det  Smiley
Hehe min afstemning er også opdateret nu hvis du synes det er perfekt  Smiley
Logged

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Alaves - Tilbage til Spansk succes
« Svar #57: 01 Jul 2008, 23:14 »

gode updates og elsker at du kun skriver kort om kampene for så gør det det lettere for os at læse Smiley KIU Thumbs Up
Logged


Manniche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Alaves - Tilbage til Spansk succes
« Svar #58: 02 Jul 2008, 17:21 »



Stor tak til -Benja- og Bave for Grafisk hjælp




Alavés-At Madrid (1-3) 4-2

Jeg forventede mig ikke meget af denne kamp, men jeg kunne jo håbe på det bedste.
1 Madrid gav bolden op og trykkede på fra start. Maxi Rodriguez havde bolden på kanten af feltet. Han skyder! NEEEJ! Vi er bagud 0-1 efter 1minut.
4 Madrid fortsatte presset. En spilning i dybden til Agúero og han var alene med målmanden! Nu skal han bare placere den uden om målmanden. Og det gjorde han selvfølgelig. 0-2. 4 minutter spillet.
43 Det første hjørnespark til os i denne halvleg. Den blev sparket ind over. Rodrigo ryger til vers. Han header den i  kassen! 

62 Vi var begyndt at få lidt mere spil i kampen. Cuevas fik bolden på kanten af feltet. Han skyder fladt! STOLPE IND! 2-2! Vi manglede dog stadig 3mål hvis vi ville videre.
73 Vi var virkelig kommet op i gear. Moral spiller den bagom Atletico forsvaret. Cuevas dukker op! Han sætter læderet i nettet! 3-2!
88 Vi var ikke færdige med kampen endnu. Rodriguez tager turen selv! Han tager skuddet! MÅL MÅL MÅL! Nu mangler vi kun 1mål!
Selvom vi pressede, kunne vi ikke få sat bolden ind. Samlet ender kampene 5-5. Atletico ryger videre på udebane mål. Alt i alt rigtig flot præstation, og at ryge ud i kvartfinalen er bestemt ikke dårligt!






Alavés-Gimnástic 0-0

Kampen var ikke nogen prangende kamp. Der var ikke specielt meget flot spil, og med Cuevas småskadet fra start, var der ikke den store sandsynlighed for mål.
Kampen endte da også 0-0, hvilket er et udmærket resultat.









Malaga-Alavés 1-1

Nummer 2 mod nummer 3. Alt andet end et nederlag, ville være acceptabelt.
54 Et Malaga angreb blev sat i gang. Bolden blev spillet ud på kanten. Den blev lagt indover. En Malaga angriber kom højest! NEEEJ! 1-0.
85 Vi skulle have den vigtige uafgjort! Bolden blev spillet i dybden! Den indskiftede Sanchez prikkede til bolden! Den røg ved siden af målmanden! 1-1! Meget vigtigt med det mål!










Castellón-Alavés 0-1

Jeg har aldrig mødt mage til en så kedelig kamp! Der skete simpelthen intet!  Vi pressede på, men det så bare ud som om bolden ikke gad i mål.
88 Det så ud som vores 3 uafgjort i træk, hvilket ikke er godt nok! Vores sidste chance i kampen. Et hjørnespark skal sparkes af Larcen. Den ryger ind over og RODRIGO kommer højest foran målmanden! MÅÅÅL! 0-1! Det var dog fantastisk!
Kedelig kamp, men 3 point er det vigtigste!



« Seneste Redigering: 02 Jul 2008, 17:43 af Sej007 » Logged

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

Manniche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Alaves - På vej mod oprykning
« Svar #59: 02 Jul 2008, 19:09 »

Ingen kommentare?
Jeg tager både imod ris og ros.. Bare kom med det
Logged

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010