home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 519 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  Alaves - Oprykning er en realitet!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad synes i om mine resultater i første sæson?
Helt fantastisk!
- 3 (33,3%)
Glimrende
- 5 (55,6%)
Lidt over forventet
- 0 (0%)
Lige det der var forventet
- 0 (0%)
Dårligt
- 1 (11,1%)
Antal Stemmer: 9

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint
Forfatter Emne: Alaves - Oprykning er en realitet!  (Læst 24572 gange)
Bave
Gæst
 
Sv: Alaves - På vej mod oprykning
« Svar #60: 02 Jul 2008, 19:11 »

God update

Bedre billeder denne her gang Thumbs Up

Logoerne ser også rigtig gode ud Thumbs Up

KIU
Logged

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Alaves - På vej mod oprykning
« Svar #61: 02 Jul 2008, 22:32 »

rigtig godt skrevet endnu engang og hvilken grafik, det er vildt godt!! har du selv lavet det?
Logged


Manniche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Alaves - På vej mod oprykning
« Svar #62: 03 Jul 2008, 00:12 »



Stor tak til -Benja- og Bave for Grafisk hjælp




Alavés-Sevilla2 2-0


14 kampen startede som en drøm. STRAFFE! Cuevas bliver nedlagt i feltet, og det er Bayon der skal sætte bolden i nettet fra 11.meter pletten. JAA! sikkert mål!
30  RØDT KORT! Heldigvis var det ikke til os. Nu burde vi køre de 3 point stille og roligt, ind på kontoen.
41 Cuevas har bolden! Han tager et langskud! JAAAAAA! 0-2!
Resten af kampen kørte vi sikkert hjem uden de store problemer







--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





Alavés-Sporting 0-0

Vi skulle havde haft de 3 point idag, men det lykkedes ikke. Vi pressede hele kampen, men kom aldrig helt frem til de store chancer. Cuevas så ikke særlig oplagt ud idag, men mon ikke det kommer igen i næste kamp. 1 point var dog skuffende.
Efter kampen blev Larcen dog meldt skadet i 1-2 måneder







--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Elche-Alavés 0-2

Vi lagde et godt pres fra start, og det var også nødvendigt. 3 point talte kun idag!
30 Bernardo tager et udspark. Den flyver igennem hele banen, og ender foran føderne på Cuevas alene med målmanden!! JAA han sætter den køligt ind!
90 Sanchez kæmper sig til et frispark på kanten af feltet. Bayon skal skyde. YEEES! Lige i højre kryds! Dette afgør kampen. 0-2 og 3 point.








--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------




Alavés-Tenerife 1-2

30 Frispark på kanten af feltet. Rodriguez skal sparke. Han skyder til bolden. Den bliver rettet af i muren, og ender i mål!
75 Nino for et frispark. Han skyder og NEEEJ mål. 1-1 og et kvarter tilbage
85 Tenerife er i kontra angreb. Den bliver lagt ind over, men den bliver kliret. Bare ikke godt nok! Der, midt i feltet, dukker en Tenerife spiller frem og sætter bolden i nettet. Vi mister 3 point idag til Tenerife der iøjeblikket ligger nr.16. Skuffende.
« Seneste Redigering: 03 Jul 2008, 00:25 af Sej007 » Logged

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

dasmessi
Gæst
 
Sv: Alaves - På vej mod oprykning
« Svar #63: 04 Jul 2008, 01:13 »

Det er sku da en fed blog det her Sej. Billederne er klasse, opsætningen er bare dejlig og din skrivemåde er simpelthen overklasse!. Læser med.
Logged

Tumle3175
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Alaves - På vej mod oprykning
« Svar #64: 04 Jul 2008, 16:04 »

Super blog.. Dit sprog er dejligt og layoutet det samme..
Alle updatesne er Bravour

Jeg er fast læser Wink
Logged

stimo92
Gæst
 
Sv: Alaves - På vej mod oprykning
« Svar #65: 04 Jul 2008, 19:41 »

dejligt at se du får lidt inspiration fra min blog mht layout og logoer Smiley
Logged

Tavares
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Alaves - På vej mod oprykning
« Svar #66: 04 Jul 2008, 19:47 »

Hvilken plads ligger Ejido på ? Smiley <3

Ok blog du har gang i her Smiley.
Den er flot sat op.
KIU Smiley
Logged


Bruno Caboclo. Siger det bare.

Manniche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Alaves - På vej mod oprykning
« Svar #67: 05 Jul 2008, 02:12 »

Hvilken plads ligger Ejido på ? Smiley <3

Ok blog du har gang i her Smiley.
Den er flot sat op.
KIU Smiley

Ejido ligger nr. 6 med 6 point op til mig
Logged

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Alaves - På vej mod oprykning
« Svar #68: 05 Jul 2008, 05:41 »

Nice blog Thumbs Up
Logged


Arsenal Football Club


Tumle3175
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Alaves - På vej mod oprykning
« Svar #69: 05 Jul 2008, 10:11 »

kommer der snart en update?
Logged

Manniche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Alaves - På vej mod oprykning
« Svar #70: 05 Jul 2008, 11:30 »

jeg regner med der kommer en update i dag eller i morgen
Logged

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

Manniche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Alaves - På vej mod oprykning
« Svar #71: 06 Jul 2008, 10:56 »



Stor tak til -Benja- og Bave for Grafisk hjælp




Alavés-Real Sociedad 3-3

Dagens kamp var vigtig. Dels for vores mulighed for oprykning, og til dels for at vise det absolutte føre hold Sociedada, at vi kan følge med tempoet. Jeg ved ikke hvad jeg forventede af kampen, men glædede mig meget.
14 Vi har spillet bolden rundt i egne række. Bolden bliver kørt frem til Moral. Han dribler til baglinjen og ligger et utroligt indlæg! CUEVAS kommer løbende! Han sætter hovedet på! MÅÅÅÅÅÅÅL! 1-0 efter bare 14 minutter!
 18  Bolden bliver losset frem i Sociedad forsvaret. Bolden kommer ind i feltet, men han får den ikke klirret ordenligt! Naxo kommer! Han sætter foden på! JAJAJA! 2-0!
21 Vi køre kontra. Bolden bliver spillet ud til Bayon. Han ligger den i dybden til Naxo.  Han skyder! WUU! 3-0 efter 21 minutter! Det er slet ikke til at forstå!
31 Hjørnespark til Sociedad. Et flot indlæg.  Labaka kommer højest! NEEJ! Hvordan kan det være muligt han står så fri i feltet!
42 Ååh nej. Hjørnespark igen til Real. Hvem kommer højest? Labaka igen!!! NEJ! Hvordan kan det være muligt!? Labaka 2mål på hovedstød
72 Sociedad køre kontra. De styrter frem alle mand. Bolden bliver spillet til Labaka, som har sneget sig med i angreb. Han skyder! NEEJ HATTRICK?! Labaka! En forsvarsspiller score hattrick!






Alavés-Cástelon 1-0

Kampen startede, og vi lagde tryk på fra start. Ligemeget hvor meget vi pressede, var det lige som om der stod en mur i Cástelon målet. Ved pausen stod den da også 0-0
70 Hjørnespark og dette så ud til at være vores eneste håb, hvis vi ville score i kampen. Bolden fik godt med luft under sig.  Rodrigo stiger op. Han sætter panden på bolden! ROOOODRIGO! Sådan! 1-0!
Ikke prangende spil, men 3point er perfekt i oprykningskampen.




Ferrol-Alavés 0-3

4 Hjørnespark til os. Bolden røg ind over. Rodrigo i hovedstøds duel. Han kommer ikke højest. MEN SELVMÅÅL!! Zanev sender den i eget net.
9 Igen et hjørnespark. Zanev og Rodrigo er igen i hovedstøds duel. Denne gang kommer Rodrigo højest! Han header den i MÅL! Fantastisk start!
18 Naxo erobre bolden på midten. Han spiller den i dybden. Cuevas kommer løbende! Han sætter foden på bolden. MÅÅÅL! Utroligt at den mand er så farlig!
Resten af kampen køre vi stensikkert hjem uden nogle problemer. Rigtig god kamp! Manniche har virkelig fået hjørnespark til, at være vores specialitet!




Alavés-Albacete 2-0

14 Kampen begyndte og vi dominerede fra start.  Naxo har bolden på midten. Han spiller den langt i dybden. Cuevas dukker op! Han skyder til læderet. MÅÅÅL! Fantastisk afleveret af Naxo
55 Talentino har den på venstre kanten. Han spiller den op til Moral! Han trækker ind i feltet! Han skyder! JAJAJA! Fantastisk mål og vi har sikret os de 3 point.





34. Kampe spillet og vi ligger til oprykning med 7point ned til nr.3. Sociedad er ikke til at hente, men det var heller ikke vores sæson mål.
Jeg tror fuldt og fast på vi rykker op med kun 8 kampen igen.
« Seneste Redigering: 06 Jul 2008, 11:08 af Sej007 » Logged

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

D4nskeren
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Alaves - På vej mod oprykning
« Svar #72: 06 Jul 2008, 18:14 »

Virkelig god blok Smiley Men kunne godt tænke mig at se hvilken taktik du bruger med dit Alaves hold siden det går så godt? Og hvis det er muligt os Malaga da jeg har spillet med dem en tid uden at få de samme resultater Wink
Men tror jeg starter et save med Alaves og håber på at gøre dig kunsten efter Wink
Logged

Manniche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Alaves - På vej mod oprykning
« Svar #73: 06 Jul 2008, 20:27 »

Virkelig god blok Smiley Men kunne godt tænke mig at se hvilken taktik du bruger med dit Alaves hold siden det går så godt? Og hvis det er muligt os Malaga da jeg har spillet med dem en tid uden at få de samme resultater Wink
Men tror jeg starter et save med Alaves og håber på at gøre dig kunsten efter Wink

Jeg har brugt 2 taktikker, men lige nu bruger jeg denne Smiley Før brugte jeg 4-1-4-1 = 4 forsvar, 1 defensiv, 4 midt og 1 angriber



Jeg skifte lidt mellem de to taktikker, men i øjeblikket virker denne absolut bedst


« Seneste Redigering: 06 Jul 2008, 20:35 af Sej007 » Logged

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

D4nskeren
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Alaves - På vej mod oprykning
« Svar #74: 06 Jul 2008, 20:54 »

Tak du Wink Jeg tror jeg vil prøve løkken en gang her med Alaves og så se om det virkelig bare er mig der ikk kan Wink Btw, når du rykker op vil du så ikk os vise mig hvilken taktik du vil bruge der? Grin
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010