home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 15:13:42 szukizek Blogkonkur... #2 - Danish Viking War...
I dag kl. 15:11:23 szukizek Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 15:00:03 szukizek Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I dag kl. 12:08:56 warmon Blogkonkur... [10] Journeyman - Vi t...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23300
  0 Brugere, 708 Gæster Online.

Indlæg: 1132727 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fmfreaks81
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Juventus F C.
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 Udprint
Forfatter Emne: Juventus F C.  (Læst 35591 gange)
Nhg93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Juventus F C.
« Svar #90: 28 Aug 2013, 20:36 »

Virker til at være et super fedt save Cesc!! Kan du evt. ligge ss op af din taktik? Smiley kæmper selv med at få skabt en ordentlig taktik, som bruger tre mandsforsvar.
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Juventus F C.
« Svar #91: 29 Aug 2013, 09:40 »

JUVENTUS 2013-2014
En ny sæson er slut - og en ny er allerede i gang!

Jeg er dog ikke helt tilfreds, da et af mine mål (UBESEJRET GENNEM SÆSONEN) fejlede lige inden sæsonafslutningen. Jeg var kommet til den 34. runde, hvor jeg skulle møde oprykkerne fra Spezia (der dog både var i pokalfinalen og endte som nummer 5!) - og de valgte sgu' lige at tage fusen på mig og vinde 3-2. Derefter spillede jeg uafgjort mod sidstepladsen, Fiorentina, og bagefter tabte jeg igen, da jeg mødte Napoli. I sæsonens sidste kamp viste jeg dog storspil og vandt 3-0.

Jeg endte derfor på 102 point!









I pokalturneringen endte jeg også med at vinde. Det var ret overbevisende, og i mange kampe stillede jeg med en blanding af rutinerede og unge spillere for at give dem chancen.





I Super Cup mødte jeg AC Milan i sæsonens allerførste kamp, men de blev sat til vægs på trods af en ret tæt kamp, der kunne have gået begge veje.





I Champions League skænkede jeg ikke mig selv ret store chancer. Jeg vidste at min trup var utrolig bred og har mange fine spillere, men jeg synes at der manglede lidt for at måle sig med de helt store klubber som Barcelona, Real Madrid, City og Bayern. Men jeg tog fejl - og fik en fremragende sæson i CHL.

Det var som om, at jo længere jeg kom med mit hold, jo bedre spillede de. Llorente endte som topscorer i CHL, og anden pladsen gik til Falcao. Så mål var der nok af! Tjek selv ;-)





TING I LØBET AF SÆSONEN:
 - Falcao lå til at blive topscorer inden sidste runde i både Serie A og CHL, han mistede dog begge titler i sidste runde.
 - Julian Draxler lagde op til 18 mål på trods af han fungerede som indskifter.
 - Fernando Llorente blev årets spiller af fansene.
 - Vandt 22 kampe i streg i ligaen.
 - Slog point rekord med 102 point.
 - Årets målmand gik til Buffon.
 - Årets forsvarsspiller gik til Chiellini (synes dog Astori fra Genoa burde have fået den).
 - Årets italienske spiller blev Chiellini.
 - Årets Serie A-spiller ifølge fansene blev Asamoah (FULDT FORTJENT! Bedste spiller!!)
 - Årets spiller blev også Asamoah.
 - Havde fire spillere på årets hold i Serie A: Chiellini, Lamela, Asamoah og Llorente.
 - Årets udenlandske spiller blev Llorente.
 - Fernando Llorente blev topscorer i CHL.
 - Havde fem spillere på årets hold i CHL: Bonucci, Chiellini, Eriksen, Falcao, Llorente.
 - Falcao blev kåret til CHL's bedste spiller.
 
 - Spanien slog Slovenien i VM-finalen.
 - Bedste spiller under slutrunden blev Llorente.
 - Topscorer med seks mål blev NICKLAS BENDTNER.
 - VM's bedste unge spiller blev Fischer.

 Og når ja;
 
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Juventus F C.
« Svar #92: 29 Aug 2013, 11:50 »

Kan man få et ss af Okore? Smiley

Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Juventus F C.
« Svar #93: 29 Aug 2013, 12:20 »

JUVENTUS 3-5-2 FORMATIONEN
Som lovet, vil jeg gerne ligge et SS op af min taktik. Men jeg vil samtidig lige knytte et par ord til den:



Først og fremmest har jeg aldrig været den store fan af "Strategi" deraf er den på "Standard", men jeg synes det fungerer fint uden at pille ved den. Engang i mellem under kampene rykker jeg på den - oftest til kontra, så jeg lokker modstanderne frem.

Jeg spiller direkte, da jeg gerne vil op og lave mål. Samtidig er der en del kampe med regn, og der er det smartest at spille med direkte pasninger. Derudover har jeg hurtige spillere i form af mine spillere på midtbanen, så de kan hurtigt vende spillet og skabe chancer. Det gør jeg i gennemsnit skaber ca. 21 chancer pr. kamp, hvilket jeg finder rigtig dejligt.

Bolden skulle gerne være min det meste af kampen, hvorfor min målmand er sat til "Forsvar opsamler". Derudover skal en af mine spillere i forsvaret kunne føre bolden frem, og der er valget faldt på Bonucci, der er fantastisk til det.

En dybdeliggende midtbanegeneral, der kan holde sammen på kæderne - der roterer jeg meget mellem Pirlo, Marchisio og Pogba (Når han ikke er skadet).

Ankermand til at beskytte mit tremandsforsvar. Det er nødvendigt, og han hiver mange gule kort, men vigtigste plads på hele holdet!

Det sjove ved min midtbane er, at jeg stoler så meget på mine spillere, at Eriksen, Bale, Lamela og Marchisio alle sammen har fri rolle. De flytter sig rundt hele tiden, og i og med at alle af dem er dygtige mentalt, kan de nemt arbejde sammen og skabe plads og rum til hinanden. Det gør, at jeg hele tiden har en midtbane der er i bevægelse og det kan jeg tydeligt se skaber stor forvirring hos modstanderne. Især i en kamp mod United jeg vandt 6-0 på hjemmebane, lagde jeg mærke til den måde mine spillere løb rundt og det skabte tydeligvis forvirring hos United midtbanen.

Lamela trækker desuden ind i banen, da han er venstrebenet. Jeg har dog pillet langskud af ham. Med stats er han nogenlunde til det, men synes sjældent han rammer målet. Bale er lige kommet til klubben, så han har ikke fået de store ændringer indtil videre.

Eriksen er holdets bedste spiller i mine øjne, og han er stort set med hver eneste gang. Han har en fri rolle og lov til at gøre hvad der passer ham. Det passer ham fint, og han er her, der og alle vegne. Det er vigtigt for mig, at jeg har en bevægelig spiller som ham til den plads. Han gør det sublimt og binder min midtbane sammen med angrebet.

Angrebet er en blanding af min store stjerne Llorente og målmageren Falcao. Targetman fordi han skraber utrolig mange bolde til sig, og med sin balance på 20 er han næsten umulig at vælte og pille bolden fra. Falcao er skarpretter, da jeg gerne vil presse modstandernes baglinje konstant med en mand der hele tiden er på grænsen til offside. Det gør, at de hele tiden skal være opmærksom på ham. Samtidig bevæger han sig også meget, og trækker tit ud i højre side, så Lamela kan trække ind i banen.



Men generelt for mig - og jeg har stor succes i FM-regi - så handler det hele tiden om at optimere sin taktik og tingene bag. Det handler om at være forberedt på modstanderne, vide hvad de kommer med og hvordan de spiller. Jeg læser grundigt mine talentspejderrappor ter og samtidig går jeg meget op i min træning med at mine spillere forbereder sig ordentligt til kamp. Det eneste aspekt jeg ikke går så meget op i, er at kommentere modstandernes spillere i pressen og sådan. Det finder jeg unødvendigt og nogengange kan det ligefrem gøre deres spillere bedre.

Jeg forsøger hele tiden at være fokuseret i mine kampe og derved finde fejlene. I starten af denne taktik spillede jeg en del anderledes med en dybdeliggende angriber fremfor en targetman. Jeg spillede også med en bred midtbanespiller fremfor en fløj, men i takt med jeg opdager hvordan mit hold reagerer finder jeg ud af hvilken metode der skal bruges.

Derudover skal man virkelig være fokuseret på sine dødbolde. Jeg scorer SÅ mange mål efter indkast og hjørnespark. Mine frispark har gennem hele dette spil været forfærdeligt på trods af et par gode skytter (Pirlo, Eriksen, Lamela, Pogba, Bale, Diamanti). Men jeg går rigtig meget op i mine dødbolde og fandt ud af Pirlo sjældent ramte den forreste stang selvom jeg havde sat ham til det. Derfor måtte jeg skifte Llorente til at udfordre målmanden fremfor at angribe forreste stolpe, og siden da har han bombet på hjørnespark. Jeg tror det er fordi jeg lagde mærke til Pirlo næsten hver eneste gang lagde den lidt dårligt, men det er blevet en fordel nu.


Jeg undskylder for at det blev lidt langt, men taktik-delen i FM er bare så interessant og jeg kunne snakke om den i virkelig lang tid! Håber det hjælper Ngh93 ;-)
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Juventus F C.
« Svar #94: 13 Sep 2013, 12:21 »

Jeg har den seneste uges tid genoptaget mit Juventus-save, hvor jeg har kørt med et italiensk projekt hele vejen igennem. Jeg kørte lidt død i mit Chelsea-save, da jeg valgte nogle tåbelige beslutninger. Men nu er jeg tilbage her, og jeg ser frem til noget, der ligner en rigtig stor udfordring. Nemlig at finde den næste generation af unge italienske stjerneskud. Det virker helt håbløst, og hvis der ikke sker noget indenfor et par år, så kan jeg godt komme i problemer. Men nu må vi.

Mit holds grundstamme med Daddi, Rimoldi, Franceschi, Beltrammi, Bardi og Vegher eksisterer stadig i bedste velgående. Jeg mener, at jeg har lagt nogle screenshots på de forrige sider, ellers må I lige sige til, hvis I er nysgerrige.
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Juventus F C.
« Svar #95: 13 Sep 2013, 12:29 »

Det lyder præcis som mit Juventus-save, hvor jeg er i 2025. Jeg har også kun købt italienere, og mit hold har i mange nu kun bestået af italienske spillere. De fleste er mine stjerner er også kørt op igennem ungdomsholdet, da jeg simpelthen ikke har kunne finde spillere, der har været bedre, end de nuværende jeg havde. Derfor blev der satset på talenterne. Det er gået fint, og det er rigtig fedt.

Man har også en god grundstamme at starte med. Marchisio, Bonucci, Chiellini og Giovinco var alle spillere, jeg byggede mit hold op omkring. Opdater gerne om dit spil.
Det var også dels fra dig jeg fik ideen.

Det vil jeg gøre. Jeg har lavet en 3-5-2-taktik som bliver taktikken de næste mange år, og så har jeg lavet en plan over de stats som de forskellige positioner skal trænes i, og ligeledes de PPM's som hver enkelt position omfatter. Planen er så at lære to ungdomsspillere op på hver position, og mindst være i klubben tre år. Efter de tre års oplæring kan den så enten komme på førsteholdet, eller blive lejet ud(hvis der forefindes to spillere på position der er bedre). Desuden får alle ungdomsspillernen sporadiske optrædener for førsteholdet fra de er 15-16 til de bliver 18-19.

De allerstørste talenter bliver allerede inden de 3 år i ungdomsafdelingen er færdige, hevet op i førsteholdstruppen og den "dårligste" af de to eksisterende på positionen bliver solgt fra.

Taktikken er kort fortalt en 3-mands bagkæde hvor den centrale søger frem og bryder spillet, en tremandsmidtbane hvor "Pirlo-rollen" etableres i midten, to kanter der er udfordrende og holder bredden, en felt-til-felt-spiller, en boldbryder der kommer sent ind i feltet, en angriber der søger ned i banen og "roamer" og slutteligt en boksspiller som konstant er at finde i feltet.

Er lidt træt af at Llorente kommer til sommer ..

Evt. stavefejl skyldes min iPad's autocorrect.
Logged

welbz is dat guy

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Juventus F C.
« Svar #96: 13 Sep 2013, 12:39 »

Det lyder som et fedt spil, du har gang i. Jeg spiller også 3-5-2 og har altid gjort det. Det er en fremragende formation til Juventus. Jeg har også en central forsvar, der skal bryde spillet i form af min anfører Mariottini, mens mine to andre forsvarsspillere i 3-mandsforsvaret, Daddi og Del Monte spiller mand-mand dernede.

På midtbanen spiller jeg også ligesom dig. Pirlo i 'regista'-rollen, mens jeg havde Marchisio og Vidal ved siden af ham, som begge kunne løbe et marathon. Marchisio i den felt-til-felt-rolle han er så fremragende til og Vidal som boldvindende midtbanespiller. De er selvfølgelig alle byttet ud i dag, men rollerne er præcis de samme. Noget jeg har forsøget at gøre meget ud af. Det skal helst passe sammen. Nu har jeg langt om længe fundet min nye Pirlo i unge Rimoldi.

Fremme spiller jeg med en komplet angrebsspiller og en skarpretter i form af Beltrammi og Franceschi. Skarpretteren har altid været der, mens den komplette angrebsspiller først kom, da jeg så hvor god, Beltrammi var.

Men jeg håber, du får succes med dit talentarbejde. Det ville være fedt. Jeg har Marchisio som leder af ungdomsafdelingen nu.
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Juventus F C.
« Svar #97: 13 Sep 2013, 12:45 »

Det lyder som et fedt spil, du har gang i. Jeg spiller også 3-5-2 og har altid gjort det. Det er en fremragende formation til Juventus. Jeg har også en central forsvar, der skal bryde spillet i form af min anfører Mariottini, mens mine to andre forsvarsspillere i 3-mandsforsvaret, Daddi og Del Monte spiller mand-mand dernede.

På midtbanen spiller jeg også ligesom dig. Pirlo i 'regista'-rollen, mens jeg havde Marchisio og Vidal ved siden af ham, som begge kunne løbe et marathon. Marchisio i den felt-til-felt-rolle han er så fremragende til og Vidal som boldvindende midtbanespiller. De er selvfølgelig alle byttet ud i dag, men rollerne er præcis de samme. Noget jeg har forsøget at gøre meget ud af. Det skal helst passe sammen. Nu har jeg langt om længe fundet min nye Pirlo i unge Rimoldi.

Fremme spiller jeg med en komplet angrebsspiller og en skarpretter i form af Beltrammi og Franceschi. Skarpretteren har altid været der, mens den komplette angrebsspiller først kom, da jeg så hvor god, Beltrammi var.

Men jeg håber, du får succes med dit talentarbejde. Det ville være fedt. Jeg har Marchisio som leder af ungdomsafdelingen nu.
Det lyder jo meget ens. Fedt med Marchisio. Er dit angreb ikke meget "stationært" når du benytter de to roller? Står de ikke begge og venter på bolden? Jeg forsøger at have en angriber der skaber plads omkring den anden, og ligeledes fodrer han med bolde. Giovinco passer perfekt dertil.
Logged

welbz is dat guy

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Juventus F C.
« Svar #98: 13 Sep 2013, 12:54 »

Det lyder jo meget ens. Fedt med Marchisio. Er dit angreb ikke meget "stationært" når du benytter de to roller? Står de ikke begge og venter på bolden? Jeg forsøger at have en angriber der skaber plads omkring den anden, og ligeledes fodrer han med bolde. Giovinco passer perfekt dertil.
Franceschi er lynhurtig og laver masser af mål. Han er kold foran kasse og scorer på sine chancer. Beltrammi derimod er meget bevægelig. Han laver selv et hav af mål, men i den grad også assists i mange mængder. Men han er også lige blevet kåret til verdens bedste fodboldspiller. Giovinco omskolede jeg til kantspiller, hvor han gjorde det kanon. Jeg havde i den periode Insigne og Destro fremme.
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Juventus F C.
« Svar #99: 13 Sep 2013, 12:59 »

Franceschi er lynhurtig og laver masser af mål. Han er kold foran kasse og scorer på sine chancer. Beltrammi derimod er meget bevægelig. Han laver selv et hav af mål, men i den grad også assists i mange mængder. Men han er også lige blevet kåret til verdens bedste fodboldspiller. Giovinco omskolede jeg til kantspiller, hvor han gjorde det kanon. Jeg havde i den periode Insigne og Destro fremme.
Skyldes det så deres PPM's. Jeg synes bare generelt at de to roller er lidt stationære, da ingen af dem må afvige fra deres position.
Logged

welbz is dat guy

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Juventus F C.
« Svar #100: 13 Sep 2013, 13:09 »

Skyldes det så deres PPM's. Jeg synes bare generelt at de to roller er lidt stationære, da ingen af dem må afvige fra deres position.
Det eneste Beltrammi kan lide er at støde bolden forbi modstanderne. Jeg tror egentlig mere det skyldes, at det han i praksis måske spiller en anelse bag Franceschi. Formationen hedder godt nok 3-5-2, men jeg tror, han lige ligger en lille tand længere tilbage. Ikke som en offensiv midtbane, men bare lige en smule. Han har heller ingen pil fremad på taktik-brættet.

Ellers ved jeg det ikke. Du har en god pointe, men det fungerer fint.
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Juventus F C.
« Svar #101: 13 Sep 2013, 13:20 »

Det eneste Beltrammi kan lide er at støde bolden forbi modstanderne. Jeg tror egentlig mere det skyldes, at det han i praksis måske spiller en anelse bag Franceschi. Formationen hedder godt nok 3-5-2, men jeg tror, han lige ligger en lille tand længere tilbage. Ikke som en offensiv midtbane, men bare lige en smule. Han har heller ingen pil fremad på taktik-brættet.

Ellers ved jeg det ikke. Du har en god pointe, men det fungerer fint.
Hvis deres mentalitet differentierer så har du ret i at de er forskudt. Hvis begge mentalitet er lige i midten, så har de samme udgangspunkt i banens længderetning.

Men hvis den ene ligger lidt længere tilbage end den anden, så tror jeg at du har ret i at det er årsagen.
Logged

welbz is dat guy

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Juventus F C.
« Svar #102: 15 Sep 2013, 19:22 »

Så kom det 13. mesterskab i hus ud af ligeså mange mulige. Det har i mange år ikke været noget som helst problem at vinde mesterskabet. I år blev det vundet med 34 point med til Catania.

Det var en sæson, hvor jeg var plaget af mange skader, og det resulterede i, at det var svært at stille to identiske startopstillinger to kampe i streg. Det blev dog bedre sidst på sæson, og så blev Champions League også vundet efter en svær kamp mod Manchester City i finalen. Men The Treble har jeg endnu aldrig vundet, da jeg tabte til Inter i pokal-semifinalen med et meget ungt mandskab. Det er lidt af en forbandelse.

Jeg har fået et par gode talenter, men endnu ikke en målmand, der kan tage over for Bardi, der er blevet 33 år. Det bekymrer mig, men det gør samtidig spillet rigtig sjovt.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Juventus F C.
« Svar #103: 17 Sep 2013, 14:50 »

14. sæson blev på alle mulige måder den mest dramatiske, jeg endnu har oplevet i Football Manager. På den ene side skal jeg være utrolig stolt, men på den anden side burde jeg også græde mig selv i søvn.

Det 14. mesterskab blev hentet, og det er der bestemt ikke noget nyt i. 102 point og en målscorer på 97+ fik jeg hentet. Catania bed ellers godt fra sig i starten, og de skal bestemt have ros for at have udviklet sig til Italiens klart næstbedste hold. Derfor blev mesterskabet også "kun" vundet med 22 point denne gang.

Den Europæiske Super Cup og den Italienske Super Cup blev også hentet hjem til trofæskabet, da Inter blev slået i begge turneringer. Ligeledes blev Klub-VM, da Sao Paulo blev besejret med en kneben 1-0-sejr i forlænget spilletid. Bestemt ikke en god præstation, men hjem kom titlen.

Pokaltitlen blev også hentet, men dog i mere sikker stil. Jeg var aldrig rigtig i problemer, og 6-0-sejren over Catania i finalen viste et ret godt billede af, at turneringen ikke havde skaffet mig problemer. I den sidste del af sæsonen var pokalfinalen vanvittig vigtig, da jeg for første gang fik chancen for at hente 6 titler ud af ligeså mange mulige på sæson. Det skete ikke.

Champions League-finalen mod Barcelona var den sidste brik, som manglede i puslespillet. Jeg var foran 1-0 og 2-1, men med scoringer i det 84. og 93. minut af Barcelona endte jeg med at tabe det hele dybt dybt inde i overtiden. Det var frygteligt, og forbandelsen med The Treble er endnu ikke brudt.

En hel anden ting er, at jeg frem til d. 3. maj var ubesejret i alle turneringer igennem hele sæsonen. Jeg havde opdaget det mange måneder forinden, og jeg spillede alle kampe som en finale, selvom jeg roterede meget, og de unge fik masser af spilletid. Det ville være for sindssygt at vinde alle 6 titler og så være ubesejret i alle turneringer. Jeg ville nok have stoppet spillet, hvis det var sket, men Catania slog mig 2-0 i Serie A, og så blev en stime på 61 kampe uden nederlag brudt. Senere tabte jeg også til Brescia i en ligegyldig kamp og så til Barcelona i Champions League-finalen.

For mine spillere personligt har det været en blandet succes. Mine talenter udvikler sig rigtig fint, og jeg tror af den grund, at jeg sælger et par spillere her i sommervinduet. Dog har jeg igen været plaget af skader. Især i forsvaret hvor 3-mands bagkæden med Del Monte, Mariottini og Daddi ikke fik spillet mange kampe sammen. Der er dog et par talenter på den position på vej, og så må jeg se, hvad der skal ske. Mine to angribere Franceschi og Beltrammi må jeg nok betegne som de to bedste fodboldspillere i verden. Jeg har sjældent set noget lignende. Beltrammi vandt fortjent Ballon d'Or for 2. år i træk. 41 mål og 32 assists i 50 kampe blev det til for ham i år. Han er en fornøjelse, og jeg tror ikke på, at jeg får en spiller, der nogensinde er bedre end ham. Han er blevet 27 år og har stadig nogle år på toppen. De skal nydes.

Ellers er her lidt screenshots af spillere og resultater.

• Ligastilling
• Pokalfinalen
• Champions League-finalen
• Edoardo Maria Beltrammi
• Giovanni Rimoldi
• Alfredo Franceschi
• Paolo Munari
• Roberto Antinori
• Renato Pisano
• Fabio Tossi


Hvis I er interesserede i flere screenshots eller detajler, så må I endelig sige til.
« Seneste Redigering: 17 Sep 2013, 14:55 af Jakob E » Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Juventus F C.
« Svar #104: 17 Sep 2013, 19:12 »

Lige en lille update på mit spil. Det er ganske interessant at læse om dit projekt Jakob, og her følger en beskrivelse af min første sæson. Den bliver dog ikke lige så fyldestgørende som din.

I starten af første sæson overtog jeg både førsteholdet og ungdomsholdet. Dette blev gjort for at kunne få det mest optimale ud af mine unge spillere. Det lå dog hurtigt klart, at ikke specielt mange af spillerne på ungdomsholdet, havde potentiale til det helt store. Dermed gik jeg på jagt efter unge italienske spillere, og jeg fik da også hentet hele 12 ungdomsspillere. Derudover hentede jeg Alessandro Florenzi i Roma for 90 mil, og Marco Verratti i vinterpausen for 95 mil. Købet af Alessandro Florenzi blev financieret af at Emmanuele Giaccherini blev solgt til PSG for hele 102 mil. Planen var dog ikke at hente spillere til førsteholdet i det transfervindue, men jeg blev nødt til at hente en erstatning. Derudover røg en masse marginalspillere og dårlige ungdomsspillere.

Ligaen blev vundet med 20 point ned til Parma. Vi hentede 83 point, imens de sluttede en flot sæson af med 63 point. I pokalturneringen fik de dog revanche, da de vandt 2-1 efter forlænget spilletid. I Champions League røg jeg allerede ud i runden efter gruppespillet, da FC Porto, meget ufortjent, gik videre på bekostning af os.

Gældende for første sæson var, at vi måtte spille med en "forkert" taktik. Dette skal forstås som om, at den taktik jeg har oprettet der matcher spillerstats, PPM's, etc. ikke blev benyttet da denne er udviklet til at skulle spilles ind når jeg har de helt rigtige 11 spillere. Derfor er jeg også fortrøstningsfuld for fremtiden, selvom at første sæson ikke blev en kæmpe succes.

Nedenfor vises 3 billeder, som er af hhv. Ferri, Mazzitelli og Cerri; alle tre ungdomsspillere som blev hentet i starten af spillet og derfor ikke er regens. Jeg har desværre ikke tidligere billeder at sammenligne med, men det er rimeligt tydeligt ud fra deres nuværende stats, at de har gennemgået en enorm udvikling.

Ferri


Mazzitelli


Cerri


Jeg må ærligt indrømme, at bortset fra en angriber fra egne rækker, har det været småt med kvaliteten hos de regens der spawnede på den årlige youth-intake-dag. Dermed må jeg jo udvikle på de 22-25 ungdomsspillere jeg allerede har.
Logged

welbz is dat guy

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010