home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  1 Bruger, 501 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Juventus F C.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 Udprint
Forfatter Emne: Juventus F C.  (Læst 35383 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Juventus F C.
« Svar #105: 18 Sep 2013, 13:47 »

Spændende nok, ptrN. Det er ret vildt, at du vinder ligaen så overlegent. Det mindes jeg ikke at gøre i starten.

Det er ret svært at finde nogen, der er noget værd på den årlige intake-dag, men der kommer lidt i ny og næ. Ellers er jeg ret begejstret for de tre, du nu har vist. De kan blive rigtig gode.
« Seneste Redigering: 18 Sep 2013, 13:50 af Jakob E » Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Juventus F C.
« Svar #106: 18 Sep 2013, 13:51 »

Spændende nok, ptrN. Det er ret vildt, at du vinder ligaen så overlegent. Det mindes jeg ikke at gøre i starten.

Det er ret svært at finde nogen nogen, der er noget værd på den årlige intake-dag, men der kommer lidt i ny og næ. Ellers er jeg ret begejstret for de tre, du nu har vist. De kan blive rigtig gode.
Taget, deres rimelig ringe stats i starten af spillet, i betragtning så er jeg fortrøstningsfuld for deres fremtidige udvikling.

Og ja desværre, så er det som om talentmassen i Italien ikke er lige så stor som i Frankrig, Tyskland, England, Spanien, osv.
Logged

welbz is dat guy

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Juventus F C.
« Svar #107: 18 Sep 2013, 13:53 »

Taget, deres rimelig ringe stats i starten af spillet, i betragtning så er jeg fortrøstningsfuld for deres fremtidige udvikling.

Og ja desværre, så er det som om talentmassen i Italien ikke er lige så stor som i Frankrig, Tyskland, England, Spanien, osv.
Jeg synes, at de har nogle af de rigtige ting til at blive gode spillere. Dem vil jeg satse på.

Nej, det er den bestemt ikke. Jeg har stadig ikke fundet en målmand for Bardi endnu. Den næstbedste italienske målmand er ikke engang 20 millioner og fem potter pis værd. Det er virkelig en katastrofe. Men igen, så er det det, der gør det sjovt.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Juventus F C.
« Svar #108: 18 Sep 2013, 17:11 »

Transfervinduet er nu ved at gå på hæld, og der er atter engang ikke hentet spillere, der kan styrke holdet på nuværende tidspunkt. Jeg hentede et par udmærkede talenter i marts-april-måned, som nu har tilsluttet sig ungdomsholdet. Eller er der intet sket på den front.

Til gengæld har jeg solgt midtbaneslideren Pier Paolo Serra og kantspilleren Pier Franco Giorico for en sammenlagt sum på 475 millioner kroner. De blev begge solgt til Real Madrid. Serra var en klassespiller, men havde været plaget af et hav af skadet de seneste to sæsoner. Det var han aldrig rigtig kommet sig over, og unge Antinori bankede på til den midtbaneplads, som han sad på. Giorico var ligeledes blevet andetvalg, da Giacalone spillede forrygende, da Giorico var ude med skade. At få knap en halv milliard for to marginalspillere, vurderer jeg som rigtig fint. Derudover solgte jeg i januar-vinduet angriberen Dario Zagaria, som var ved at blive overhalet af unge Munari i positionen som tredjevalg for en sum på 152 millioner. Han røg til Manchester United, som også tog reserve Antonio Cutolo med sig. Han havde været eftertragtet længe, men jeg havde vurderet, at mine unge midtbanespillere endnu ikke var helt gode nok før på dette tidspunkt. Han kastede 190 millioner kroner af sig.

Her kan man danne sig et overblik over de fire spillere og deres salgspris.

• Pier Paolo Serra - solgt for 265 millioner
• Pier Franco Giorico - solgt for 210 millioner
• Dario Zagaria - solgt for 152 millioner
• Antonio Cutolo - solgt for 190 millioner
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Juventus F C.
« Svar #109: 18 Sep 2013, 17:26 »

Transfervinduet er nu ved at gå på hæld, og der er atter engang ikke hentet spillere, der kan styrke holdet på nuværende tidspunkt. Jeg hentede et par udmærkede talenter i marts-april-måned, som nu har tilsluttet sig ungdomsholdet. Eller er der intet sket på den front.

Til gengæld har jeg solgt midtbaneslideren Pier Paolo Serra og kantspilleren Pier Franco Giorico for en sammenlagt sum på 475 millioner kroner. De blev begge solgt til Real Madrid. Serra var en klassespiller, men havde været plaget af et hav af skadet de seneste to sæsoner. Det var han aldrig rigtig kommet sig over, og unge Antinori bankede på til den midtbaneplads, som han sad på. Giorico var ligeledes blevet andetvalg, da Giacalone spillede forrygende, da Giorico var ude med skade. At få knap en halv milliard for to marginalspillere, vurderer jeg som rigtig fint. Derudover solgte jeg i januar-vinduet angriberen Dario Zagaria, som var ved at blive overhalet af unge Munari i positionen som tredjevalg for en sum på 152 millioner. Han røg til Manchester United, som også tog reserve Antonio Cutolo med sig. Han havde været eftertragtet længe, men jeg havde vurderet, at mine unge midtbanespillere endnu ikke var helt gode nok før på dette tidspunkt. Han kastede 190 millioner kroner af sig.

Her kan man danne sig et overblik over de fire spillere og deres salgspris.

• Pier Paolo Serra - solgt for 265 millioner
• Pier Franco Giorico - solgt for 210 millioner
• Dario Zagaria - solgt for 152 millioner
• Antonio Cutolo - solgt for 190 millioner
Jeg tænker at din økonomi må være helt fantastisk. Jeg har i starten af 2. sæson ca 700 mil på balancen, hvilket er uden nogle nævneværdige salg. Og med taktikken om at købe ungt og udvikle dem, så forventer jeg at det bliver meget bedre.

Hvad er din balance på?
Logged

welbz is dat guy

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Juventus F C.
« Svar #110: 18 Sep 2013, 17:35 »

Jeg tænker at din økonomi må være helt fantastisk. Jeg har i starten af 2. sæson ca 700 mil på balancen, hvilket er uden nogle nævneværdige salg. Og med taktikken om at købe ungt og udvikle dem, så forventer jeg at det bliver meget bedre.

Hvad er din balance på?
Jeg har bestemt en god økonomi. Balancen er på 1.172.677.160.

Jeg har også over 1,1 milliard til at købe spillere for. Det er meget unødvendigt, da jeg nok næppe kommer til at bruge dette beløb på en 16-årig knægt. Men det er da meget rart.

De fire talenter jeg hentede i foråret, kostede sammenlagt 102 millioner kroner, mens jeg i forrige sæson brugte 177 millioner på 3 talenter. Så de koster da lidt, men jeg sælger bestemt for mere, end jeg køber.

Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Juventus F C.
« Svar #111: 20 Sep 2013, 09:03 »

Jeg har bestemt en god økonomi. Balancen er på 1.172.677.160.

Jeg har også over 1,1 milliard til at købe spillere for. Det er meget unødvendigt, da jeg nok næppe kommer til at bruge dette beløb på en 16-årig knægt. Men det er da meget rart.

De fire talenter jeg hentede i foråret, kostede sammenlagt 102 millioner kroner, mens jeg i forrige sæson brugte 177 millioner på 3 talenter. Så de koster da lidt, men jeg sælger bestemt for mere, end jeg køber.


Ja det er lækkert med lidt frihed, til trods for at man ikke bruger noget nær de penge man bliver tilbudt.

Lad mig præsentere Pirlo's arvtager:


Jeg er ikke sikker på han har udviklet sig specielt meget mere end tidligere da jeg præsenterede ham(der er gået to måneder), men han har nu lært de planlagte PPM's. Ligheden med "arkitekten" er i min optik stor, og jeg råder også over Verratti som denne herre kommer til at dyste med om positionen i fremtiden.

Jeg synes et eller andet sted, at det er vildt nok at tænke på, at jeg hentede Garufi i Catania i aller første vindue, hvor hans stats var ekstremt lave. Derudover skal det tages in mente at han IKKE er regen, hvilket jeg synes gør det lidt mere imponerende ;-)
Logged

welbz is dat guy

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Juventus F C.
« Svar #112: 20 Sep 2013, 09:39 »

Han bliver sgu god, det kan man ikke komme udenom. Jeg vil ikke bestemme noget, men hvis rollen er dybdeliggende playmaker, så vil jeg træne ham i at tackle. Det erfarede jeg er ret vigtigt, når man har regista-rollen.

Og ja, når man henter folk meget unge, så har man lidt en kærlighed til dem. Jeg vil også lyve, hvis jeg sagde, at jeg ikke er stolt af at have udviklet Beltrammi, Rimoldi og Franceschi igennem mit ungdomsakademi, mens en spiller som Daddi simpelthen kom på intake-dagen. Jeg kan sagtens forstå, at du er godt tilfreds.
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Juventus F C.
« Svar #113: 20 Sep 2013, 09:42 »

Han bliver sgu god, det kan man ikke komme udenom. Jeg vil ikke bestemme noget, men hvis rollen er dybdeliggende playmaker, så vil jeg træne ham i at tackle. Det erfarede jeg er ret vigtigt, når man har regista-rollen.

Og ja, når man henter folk meget unge, så har man lidt en kærlighed til dem. Jeg vil også lyve, hvis jeg sagde, at jeg ikke er stolt af at have udviklet Beltrammi, Rimoldi og Franceschi igennem mit ungdomsakademi, mens en spiller som Daddi simpelthen kom på intake-dagen. Jeg kan sagtens forstå, at du er godt tilfreds.
Han er i fuld gang med at træne til den nævnte rolle, hvor tackling indgår som en af de vigtige stats. Han er steget fra 7 til 11, så det er en af de stats der går lidt langsomt, men fremad skrider det. ;-)

Kender du forresten nogle italienske spillere, gerne centrale forsvarsspillere, som kender PPM'et "kommer sent ind i modstanderens felt"? Jeg går med tanken om at lære min centrale CB, ham der buser frem og bryder spillet, det PPM, således at han når vi bygger spillet op, kan liste med ind i feltet.
Logged

welbz is dat guy

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Juventus F C.
« Svar #114: 20 Sep 2013, 09:45 »

Han er i fuld gang med at træne til den nævnte rolle, hvor tackling indgår som en af de vigtige stats. Han er steget fra 7 til 11, så det er en af de stats der går lidt langsomt, men fremad skrider det. ;-)

Kender du forresten nogle italienske spillere, gerne centrale forsvarsspillere, som kender PPM'et "kommer sent ind i modstanderens felt"? Jeg går med tanken om at lære min centrale CB, ham der buser frem og bryder spillet, det PPM, således at han når vi bygger spillet op, kan liste med ind i feltet.
Desværre ikke lige på stående fod. Jeg tror måske, at det hører til ovre i den sjældne afdeling. Jeg tjekker lige alle de forsvarsspillere, jeg havde på det tidspunkt, når jeg har fået fjernet mine sting.

Logged

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Juventus F C.
« Svar #115: 20 Sep 2013, 09:49 »

Leger med tanken om at forsøge Toni Kroos i Juventus  som den nye Pirlo. Tror i det vil fungere med Kroos som den defensive midtbane?  

Uanset hvad  vil jeg nok forsøge det alligevel Smiley
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Juventus F C.
« Svar #116: 20 Sep 2013, 09:52 »

Desværre ikke lige på stående fod. Jeg tror måske, at det hører til ovre i den sjældne afdeling. Jeg tjekker lige alle de forsvarsspillere, jeg havde på det tidspunkt, når jeg har fået fjernet mine sting.


Mange tak. Sidstnævnte lyder ikke rart. God bedring

Til trods for ikke at have screenshots af spillernes til at starte med, kunne jeg se inde under Garufi's træning, hvor meget han er steget siden august i 2012, hvilket er ca. der hvor spillet starter.

Aflevering 12 -> 16
Førsteberøring 10 -> 12
Tackling 7 -> 11
Teknik 12 -> 16
Beslutninger 8 -> 13
Koldblodighed 8 -> 12
Kreativitet 11 -> 15
Placeringsevne 7 -> 11
Uden bold 10 -> 12
Styrke 8 -> 11
Udholdenhed 12 -> 15
Arbejdsstyrke 12 -> 15
Teamwork 10 -> 13

Ovenstående udvikling, som kun beskæftiger sig med de vigtigste stats for en dybdeliggende playmaker, betyder at han er steget 3,46 i gennemsnit ved hver attribut, hvilket jeg synes er fantastisk på noget der ligner 1 år og 2 måneder.
Logged

welbz is dat guy

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Juventus F C.
« Svar #117: 20 Sep 2013, 09:55 »

Leger med tanken om at forsøge Toni Kroos i Juventus  som den nye Pirlo. Tror i det vil fungere med Kroos som den defensive midtbane?  

Uanset hvad  vil jeg nok forsøge det alligevel Smiley
Jeg er pænt sikker på at han vil gøre det fantastisk i den rolle. I mit nuværende spil har han i 2. sæson (stadig i Bayern) fremragende stats til rollen, ligesom at han mestrer følgende PPM's; "Forsøger ofte at slå guldbolde", "Går dybt for at modtage bolden", "Sætter tempoet", "Prøver lange afleveringer" og "Kan lide lange sideskift".

Jeg er pænt sikker på at han vil kunne spille den rolle til bravour, omend han nok skal have langskud sat til ofte.
Logged

welbz is dat guy

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Juventus F C.
« Svar #118: 20 Sep 2013, 14:34 »

Jeg har desværre ikke kunne finde nogen, der kender det bestemte PPM. Jeg havde i den periode Marrone, Capuano, Chiellini, Mariottini og Bonucci som forsvarsspillere. Men jeg tænker, at du måske kan lære Bonucci det, hvis det er muligt? Jeg kan huske, at han var meget vigtig for mig, da han er en anderledes forsvarsspiller end Marrone (omskolet) og Chiellini.
Logged

manutdman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Juventus F C.
« Svar #119: 20 Sep 2013, 16:00 »

Dem af jer der spiller med Juventus 3 mandsforsvar, kan i lægge jeres taktik ud, overveje spille med 3 forsvare
Logged

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010