home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23335
  1 Bruger, 611 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: juli000
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Juventus F C.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 9 Udprint
Forfatter Emne: Juventus F C.  (Læst 36004 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Juventus F C.
« Svar #75: 13 Jul 2013, 13:32 »

Jakob E: Har du et rent italiensk hold nu eller hvordan ser det ud? Wink

Jakob E og resten: Kan det betale sig at satse på Pogba og hvordan spiller han hos jer? han er ikke mange potter pis værd hos mig.. Skuffet
Jep, mit hold har i mange sæsoner været rent italiensk, og det regner jeg da bestemt ikke med, at der bliver lavet om på.

Altså jeg er ret overbevist om, at Pogba bliver rigtig god, men da han var franskmand, solgte jeg ham allerede i første sæson. Derfor må jeg være dig svar skyldig. Jeg føler mig dog som sagt overbevist om, at han kan blive rigtig god.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Juventus F C.
« Svar #76: 13 Jul 2013, 23:49 »

Jep, mit hold har i mange sæsoner været rent italiensk, og det regner jeg da bestemt ikke med, at der bliver lavet om på.

Altså jeg er ret overbevist om, at Pogba bliver rigtig god, men da han var franskmand, solgte jeg ham allerede i første sæson. Derfor må jeg være dig svar skyldig. Jeg føler mig dog som sagt overbevist om, at han kan blive rigtig god.

Cool..  ticked off Det er faktisk det samme projekt jeg har gang i her.. Pro Italia med Fabio Cannavaro i trænersædet.  Truppen er her op til 3. sæson 97% italiensk og jeg tror den kommer til at ligge her de næste par sæsoner.. Jeg kan ikke gå af med Vidal og Asamoah, der begge er helt fantastiske.. Men når tid er bliver de solgt fra/går på pension.. Wink

Oki.. Jeg har nemlig ikke fået særlig meget ud af Pogba indtil videre og jeg har derfor udlejet ham til Genoa i håbet om at han kan vende tilbage som nogen brugbart.. ellers bliver han bare solgt crazy

Første sæson bød på italiensk super cup, mesterskab og Champions League trofæet.
Anden sæson bød på italiensk super cup, europæisk supercup, VM for klubhold, mesterskabet og Tim Cup.

 
Logged

- Veni, vidi, vici -

Fnogz
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Juventus F C.
« Svar #77: 26 Jul 2013, 22:58 »

Har også et spil kørende med Juventus, hvor vidal bruges som boldvindende midt, men han hiver UTROLIGT mange gule kort til sig. Hvad skyldes det? Vil jo gerne beholde ham, da han er en klassespiller!
Logged

manutdman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Juventus F C.
« Svar #78: 27 Jul 2013, 00:25 »

Har også et spil kørende med Juventus, hvor vidal bruges som boldvindende midt, men han hiver UTROLIGT mange gule kort til sig. Hvad skyldes det? Vil jo gerne beholde ham, da han er en klassespiller!
Prøv brug ham som central defensiv midtbanespiller det vil måske hjælpe det har jeg prøvet med wayamba og det hjalp:)
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Juventus F C.
« Svar #79: 25 Aug 2013, 10:12 »

Jeg er så småt ved at skulle i gang med anden sæson ovenpå en sæson der hjemførte tre pokaler. Først vandt jeg Super Cup, derefter vandt jeg ligaen også slog jeg Milan på straffespark i den italienske pokalturnering.

Jeg kørte med klatten i ligaen og tabte ikke i de første 25 kampe. Derefter gik det lidt galt, men det hang sammen med, at mine to bedste spillere på holdet (Cavani og Eriksen) begge blev skadet i 4 måneder og var ude for resten af sæsonen. Heldigvis havde jeg en anden bomber i form af Bendtner, så det gik alt sammen.

Udover Eriksen og Cavani hentede jeg Okore og Diamanti. Okore har været fast mand sammen med Chiellini og Bonucci, mens Diamanti mest blev hentet, pga. jeg elsker at se ham spille og han er en fin backup til prisen. Ud måtte Vucinic gå, og han tog store spillere med som Pepe, Giaccherini og Storari.

Jeg endte på 84 point, mens Inter på anden pladsen havde 75. Sampdoria og Parma endte hhv. 3 og 4. Mens Milan sluttede som nummer 7. Højest overraskende rykkede Udinese ned.

I CHL trak jeg Barcelona i 1. knock-out runde, og der fik jeg prygl. Det havde jeg dog også regnet med.

Op til den nye sæson har jeg allerede hentet et par spillere i form af:
Falcao, Draxler, to regens og Isla er nu fuldt ejet af jeg. Derudover er jeg ved at hente Lamela til klubben - også vil jeg gerne lande en backup til forsvaret.

Ud er der gået massere af spillere, størst er nok:
Melo, Motta, Giovinco, Padoin, Caceres, Padovan, Ziegler og Quagliarella.


En ny sæson starter snart, og jeg regner med at vinde endnu større i år. Det er hvert fald mit mål. CHL er jeg lidt i tvivl om, da mit hold er meget ungt på midtbanen, men jeg håber på det bedste.

Eriksen vandt i øvrigt årets udenlandske spiller i Serie A og blev årets anden bedste spiller i Serie A, kom på årets hold, årets unge spiller i Serie A, årets spiller + unge spiller i Danmark, årets spiller ifølge fansene i Serie A og årets spiller U21 i Danmark. Derudover var han kandidat til Guldbolden.
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Juventus F C.
« Svar #80: 25 Aug 2013, 10:42 »

Så fik jeg færdiggjort mit transfervindue med 2 signings til. Lamela kom til for 175 millioner, mens David Luiz blev hentet på en lejeaftale, hvor vi betaler 50 % af hans løn. Det er ikke en spiller jeg tror jeg kommer til at bruge meget, men han er fin at have som backup.

Det vil sige, at mit hold bliver således:

Buffon (Branescu)

Bonucci (Barzagli) - Okore (Luiz) - Chiellini (Marrone)

Pirlo (Marchisio, Pogba) - Vidal (Isla, Asamoah, "Marrone")

Eriksen ("Marchisio", "Pogba", Sakor, Diamanti)

Lamela (Litchsteiner)           -           Draxler (De Ceglie, "Diamanti", "Asamoah")

Cavani (Matri) - Falcao (Llorente)


Dem med "-" er pga. de kan dække flere positioner.

Synes mit hold er blevet rigtig slagkraftigt!

Grunden til Marchisio ikke er med i startopstillingen er, at han underpræsterer rigtig meget. Jeg vil dog ikke slippe ham!
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Juventus F C.
« Svar #81: 25 Aug 2013, 12:33 »

Ind med Marchisio. Han er måske spillets bedste midtbanespiller. Han skal nok komme i gang, men det sker ikke hvis han sidder på bænken. Virkelig en verdensklassespille r som burde være langt bedre end dine alternativer.

Ellers spændende hold!
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Juventus F C.
« Svar #82: 25 Aug 2013, 19:34 »

Han er fantastisk, både i spillet og i virkeligheden. Jeg har rykket lidt rundt i starten her, og han har fået et par kampe. Han havde en klasse kamp mod Atalanta, hvor han lavede to fremragende solo-mål!
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Juventus F C.
« Svar #83: 28 Aug 2013, 10:14 »

Den nuværende sæson er virkelig vanvittig!

Jeg vandt den første kamp i sæsonen mod Atalanta med 4-1. Derefter spillede jeg uafgjort mod Lazio. Men siden der, har jeg vundet ALLE kampe i ligaen. Jeg er netop nu ved 22. spillerunde, og jeg har vundet 21 kampe og spillet 1 uafgjort. Det vil sige, at jeg ligger inde med 64 point allerede nu!

Hold kæft, hvor mit hold er blevet godt i Serie A. Jeg vinder alle kampe, og endda de fleste komfortabelt på udebane mod svære modstandere som Napoli, Fiorentina og Inter.

I øvrigt er jeg lidt træt af CHL-lodtrækningen igen i år. Sidste sæson trak jeg Barcelona i 1. knockoutrunde - og nu har jeg trukket Real Madrid. Men for at vinde den fineste klubturnering, skal man kunne slå disse hold. Så jeg er klar til at tage kampen op!
« Seneste Redigering: 28 Aug 2013, 10:22 af Cesc » Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Juventus F C.
« Svar #84: 28 Aug 2013, 13:49 »



Nu skal jeg ikke være alt for selvfed, men hold kæft hvor er jeg god med det Juventus-hold her!!

30 runde = Scudettoen til Torino!

Nu er målet at lande på 110 point. Det vil være for sygt!
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Juventus F C.
« Svar #85: 28 Aug 2013, 13:56 »



Nu skal jeg ikke være alt for selvfed, men hold kæft hvor er jeg god med det Juventus-hold her!!

30 runde = Scudettoen til Torino!

Nu er målet at lande på 110 point. Det vil være for sygt!
Imponerende målscore. Dit forsvar virker til at lukke alt for godt af! Hvilken taktik kører du med, og forlanger bestyrelsen sprudlende angrebsfodbold?
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Juventus F C.
« Svar #86: 28 Aug 2013, 18:51 »

Imponerende målscore. Dit forsvar virker til at lukke alt for godt af! Hvilken taktik kører du med, og forlanger bestyrelsen sprudlende angrebsfodbold?

Det skal lige så meget tilskrives en fremragende offensiv og en fremragende målmand. Jeg spiller 3-2-2-1-2 formation - kan dog også kaldes 3-5-2. Det er en formation jeg selv har lavet og lagt kræfter i, især i den første sæson. Det er blevet kælet for de små detaljer, og derved virker den super perfekt. Både til hver enkel spiller, men samtidig også som hold.

Jeg har oftest bolden omkring 60-65 procent af kampen, og det - kontra mit genpres - gør det svært for modstanderne at skabe chancer mod mig. Derudover er Chiellini, Okore/David Luiz og Bonucci et par fantastiske forsvarsspillere.
Logged

vikt0731
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Juventus F C.
« Svar #87: 28 Aug 2013, 19:07 »

Kan man få et ss af Okore? Smiley
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Juventus F C.
« Svar #88: 28 Aug 2013, 19:55 »

Kan man få et ss af Okore? Smiley

Du får det lige når sæsonen er slut i en lidt fyldig update! Det er den snart.

Jeg er netop igang med at møde United i kvartfinalen af CHL.. Tjek lige pausestillingen!! Opstemt Opstemt Opstemt

Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Juventus F C.
« Svar #89: 28 Aug 2013, 20:00 »

Skiftede Cavani ind i anden halvleg her, og han valgte lige at banke sidste søm i kisten til 6-0. Mon ikke jeg går videre til semifinalen? ;-)
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010