home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 01:07:31 warmon Blogkonkur... [0] xxxxxxxxx - Prolog
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23298
  1 Bruger, 478 Gæster Online.

Indlæg: 1132693 over 31365 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  En oprigtig stolthed
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: En oprigtig stolthed  (Læst 30338 gange)
Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
En oprigtig stolthed
« : 22 Aug 2011, 13:58 »


Info:
  • Alle europæiske lande loadet
  • Patch: 10.0.2
  • Datebase: lille
  • Der anvendes ingen former for
    snyde programmer, og alle
    træningsskemaer og taktikker er
    af egenproduktion












1. Juli 2010

1#
En oprigtig stolthed
OB’s imponerende resultater i Champions League med sejre over Panathinaikos og senest Villareal, har i den grad opblomstret den stolthed jeg har over klubben. Derfor har jeg valgt netop OB som vært for denne blog, hvor målet og forventningerne er et langt og succesfuldt spil, hvor jeg vil udfordre FCK som Skandinaviens flagskib. Som altid vil realismen og det økonomiske aspekt i spillet have stor betydning for mig, og det håber jeg også at vil være synlig i min blog.

Taktikken bliver en ganske almindelig 4-4-2 der skal sikre en god balance på holdet med hensyn til offensive og defensive roller. Forsvaret er bygget op omkring to centrale forsvarsspillere og to tilhørende backs. Midtbane består af to brede midtbanespillere, samt en avanceret playmaker og en boldvindende midtbanespiller. I angrebet har jeg en skarpretter og en avanceret angriber, hvor sidstnævnte skal være god i hovedspillet og gerne fysisk stærk, således jeg får lille hurtig & stor stærkt angriber konstellationen. Alt i alt en balanceret taktik, der er bygget op omkring ideen om at udfordre fra mange kanter med dybdeløb til skarpretteren og indlæg til den avancerede angriber, således at det for modstanderen vil blive markant sværere at dæmme op for mit spil.

Hold analyse
Som altid når jeg overtager et hold, begynder jeg at kigge nærmere på de enkelte spillere og forsøger at skabe mig en helhed omkring holdet for at finde svagheder og mangler. Med OB har jeg dog et nærmest indgroet kendskab til holdet og jeg ved derfor allerede på forhånd hvor det er at jeg ser de største svagheder og det er beklageligvis i begge ender af banen. Forsvaret er stærkt hæmmet af manglede fart hos stort set samtlige spillere. Kun Espen Ruud, Timmi Johansen og Jonas Troest når en hurtighed der er acceptabel. Desværre er det dog kun Espen Ruud der er kvalificeret nok til at finde i blandt startelleveren af de nævnte spillere, hvorfor den manglende fart er en svaghed man konstant skal være opmærksom på, da modstanderen ellers vil udnytte dette.

I angrebet skal man prise sig lykkelig over Peter Utaka der med sin store kølighed foran målet med stor garanti vil komme til at stå for langt størstedelen af ens mål. De andre angribere i truppen er desværre ikke de skarpeste afsluttere, hvilket er en skam da de ellers har mange andre gode kvaliteter. Men når ens angriber ikke er en god afsluttere, vil det også resultere i færre mål, samt en på sigt dårligere moral hos den enkelte spiller hvilket i sidste ende giver en dårligere præstation på sigt. Det er derfor at jeg har stor fokus på at mine angribere er i stand til at score mange mål i løbet af en sæson og at de ikke falder i små stimer, men at de regelmæssigt scorer. Desværre er ellers gode spillere som Demba-Nyren og Caca ikke specielt skarpe foran målet, og dette kan altså på sigt give problemer, hvorfor jeg mener det bør være en nødvendighed at sikre sig endnu en god afslutter, så det hele ikke skal afhænge af Peter Utaka. Demba-Nyrens personlighed som afbalanceret er bestemt heller ikke med til at gøre det bedre, da han netop er en humørspiller der har brug for en god selvtillid for at kunne præstere. Derfor kan han hurtigt komme ind i en ond cirkel, hvis målene ikke regelmæssigt bliver banket ind.   
« Seneste Redigering: 07 Sep 2011, 17:34 af Guldbrand » Logged

Zachar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: En oprigtig stolthed
« Svar #1: 22 Aug 2011, 14:25 »

Spændende Wink Ser helt klart frem til at følge dine beslutninger, resultater osv. med OB - Lækkert klubvalg !
Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: En oprigtig stolthed
« Svar #2: 22 Aug 2011, 15:12 »

Det bliver spændende at se, hvor langt du kan føre OB. Et tophold, hvor der - som du også siger - er plads til forbedringer, hvis FCK skal udfordres. Smiley
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: En oprigtig stolthed
« Svar #3: 22 Aug 2011, 20:21 »


17. Juli 2010

2#
Alle vil få chancen
Det er min intention i dette spil at give alle mine spillere chancen, for at overbevise mig om hvorvidt de skal have en rolle på holdet fremadrettet. Dette er meget uvant i forhold til hvordan jeg normalt spiller, da jeg oftes har meget aktivitet i det første transfervindue for at tilpasse holdet til den måde jeg ønsker at spille på, og sørge for at have de spilletyper til rådighed som jeg skal bruge. Normalt sørger jeg også altid for at skille mig af med de spillere jeg på forhånd ikke forventer får nogen rolle, men netop dette har jeg valgt ikke at gøre denne gang. I stedet får de nu alle en fair chance for at overbevise mig, så jeg ikke dømmer dem på forhånd, og så må vi se om de formår at overraske mig, eller om de alligevel skal sælges til vinter, hvor den store evaluering kommer af truppen.

Bred trup skal udfordre FC København
Selvom jeg siger at alle vil få chancen, så passer det alligevel ikke helt. Daniel Høegh og Timmi Johansen er nemlig blevet lejet ud for at opnå fast spilletid, og forhåbentlig opnå en bedre udvikling end de ville kunne her i klubben. Ind er Bernard Mendy, Selim Benachour og Wilfred Niflore i stedet blevet hentet, for at sikre en meget bred trup, hvor der er mere end én kvalificeret spiller til alle positioner, og dette mener jeg også er fuldt ud opnået. Med Niflore sikre jeg mig en stærkt angriber i hovedspillet, der samtidigt giver mig noget mere træfsikkerhed i angrebet, hvilket gerne skulle sikre mig flere mål i løbet af sæsonen. Benachour kan både spille kant, og spille som avanceret playmaker som backup for Andres Johansson, mens Mendy giver mig en alternativ mere på de to back pladser, samt en spiller med stor hurtighed til forsvaret.

Alt i alt, har jeg opnået en nærmest ekstrem bredde, men netop denne bredde skal være mit farligste våben imod FCK i jagten om mesterskabet i denne sæson. Med både Superliga, pokalkampe og forhåbentlig masser af europæiske kampe på programmet er det vigtigt at have kampklare spillere, og dette kan være svært uden en god og kvalificeret bredde på holdet.

En bred trup koster på budgettet, meget endda. Derfor er min intention at jeg ved vinterpausen vil sortere fårene fra bukkene, og skille mig af med de spillere som netop ikke har overbevist mig om en plads i truppen. Her er det specielt spillere som Atle Roar Håland, Jonas Troest, Kalilou Traore, Oliver Feldballe, Caca, Björn Runström og Njogu Demba-Nyrén der er i farezonen, mens Henrik Toft og Rasmus Falk får en længere snor, da de er skadet i langt størstedelen af efterårssæsonen.

Transfers:
Ind:
  • Wilfried Niflore, 4.5 millioner kr. fra Litex
  • Selim Benachour, fri transfer
  • Bernard Mendy, fri transfer

ud:
  • Daniel Høegh, lejet ud til Vejle Boldklub
  • Tmmi Johansen, lejet ud til Banik Ostrava


- Ønskes der screenshots, så bed om dem her i tråden

 

Logged

Know112233
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: En oprigtig stolthed
« Svar #4: 22 Aug 2011, 20:40 »

Læk, Læk, lækkert Guldbrand! Det ser godt ud indtil videre, og jeg følger Thumbs Up
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: En oprigtig stolthed
« Svar #5: 23 Aug 2011, 13:36 »


15. August 2010

3#
God start
At vi er kommet godt fra start, vil jeg ikke sige er kommet bag på mig. Holdet er stærkt, taktikken er god og moralen i truppen har været høj siden sæsonopstarten. Det er derfor forventet blevet til seks sejre i syv kampe, og dermed også kun et enkelt nederlag. I ligaen startede vi ud med sejre over de tre jyske hold Silkeborg, Randers og

    Resultater:
  • 2-1 Silkeborg, SL
  • 2-0 Randers, SL
  • 5-1 Gorcia, EL
  • 1-0 AaB, SL
  • 0-0 Gorcia, EL
  • 1-2 FCM, SL
  • 4-1 Brøndby, SL
AaB, hvorefter Brøndby i femte runde blev slået med hele 4:1 i Odense. Kun FC Midtjylland har formået at slå os, hvilket skete i fjerde runde på hjemmebane.

I Europa League lagde vi ud med en 1:5 sejr over Gorcia, og jeg kunne derfor stille op som jeg havde lyst i returopgøret, velvidende om at den samlede sejr allerede var sikret. Det bar resultatet også præg af, og et eller andet sted bør vi være glade for at kampen endte 0:0, da vi i visse perioder var presset. I fjerde runde har vi trukket Dinamo Minsk, der på papiret er et af de bedste lodtrækninger vi kunne få, og jeg forventer derfor også sikkert at vi kvalificere os til gruppespillet.

FC Midtjylland står godt imod OB
Årets første nederlag faldt desværre ikke helt uventet imod FC Midtjylland, der må siges at stå godt imod fysisk stærke, men langsomme OB. De små, smidige og hurtige spillere hos FC Midtjylland kan hurtigt blive en farlig cocktail, hvis FCM formår at få kontrol over kampen og lykkedes med at undgå for mange nærkampe. I kampen kom vi ellers tidligt foran 1:0, men midtjyderne fik hurtigt udlignet ved Igboun og kort inde i anden halvleg øgede Thygesen til 1:2 som blev kampens resultat. Desværre ikke helt tilfældigt at deres to målscorer er hurtige spillere, som nemt kunne løbe fra vores forsvar.

Mit scouting netværk
I alt seks personer indgår i mit scouting netværk, med hver deres opgave for at sikre mig en række af alternativer når jeg næste gang er på udkig efter en forstærkning til holdet. Det har derfor ikke været helt ligegyldigt hvor jeg har valgt at søge, da jeg vil sikre mig at spillerne spiller på et tilsvarende niveau, og at mine talentspejdere vil
kunne finde en lang række af mulige emner, og ikke bare en enkelte kvalificerede spillere. Derfor har jeg bevidst bevæget mig uden om de østeuropæiske lande, og i stedet kigget på nationer der minder meget om Danmark. Den norske Tippeliga giver næsten sig selv, da de opfostre mange gode spillere, samtidigt med at de fleste kan kommunikere med mine spillere uden problem da næsten alle skandinaviske spillere kan snakke enten dansk, norsk, svensk eller engelsk.

Schweiziske Division A og østrigske Premier Division har lidt samme fordel som de norske spillere i og med at størstedelen kan snakke tysk, ligesom størstedelen af de danske spillere kan. Derudover er niveauet i Schweiz og Østrig på højde med den danske, men at vi har den fordel at vi har et lidt større lønningsbudget, og dermed kan betale en bedre løn, hvilket betyder vi kan lokke deres bedste spillere til Danmark. Tjekkiets bedste række er den sidste liga  som jeg har sat en talentspejder på, hvilket ganske enkelt skyldes at de producere mange kvalificerede spillere, til en ganske fordelagtig pris. Ligesom med de andre lande, så kan danske klubber tilbyde en markant bedre løn end de fleste tjekkiske klubber, og dermed også lokke selv de bedste spillere til Danmark, såfremt de ikke bliver snuppet af større europæiske klubber. De to sidste scouts er sat til at hente modstander rapporter og dække Europa League, og igennem den vej se om jeg kan finde nogle af de gode østeuropæiske spillere.



Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: En oprigtig stolthed
« Svar #6: 23 Aug 2011, 13:44 »

Spændende, spændende, Guldbrand. Fedt klubvalg! Kunne jeg få et ss af ham Niflore?
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: En oprigtig stolthed
« Svar #7: 23 Aug 2011, 13:50 »

Selvfølgelig må du det MichaelHarlev    Wink

Wilfried Niflore
Logged

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: En oprigtig stolthed
« Svar #8: 23 Aug 2011, 21:53 »

Jeg er meget ofte silent reader på blogs her på siden, men denne her Guldbrand er jeg nødt til at kommentere....

Er selv OB fan, så klubvalget er der intet at sætte på, men et eller andet sted en ligegyldig ting i en blog for mig.

Dog er jeg meget imponeret over din opsætning, grafik og sprog, hvilket jeg syntes er flydende, exceptionelt og meget læsevenligt. Jeg håber du vil forsætte bloggen i lang tid, for denne blog gør siden stor ære.

Forsæt endelig og jeg vil forsøge at finde flere superlativer til at beskrive min begejstring for din blog....
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: En oprigtig stolthed
« Svar #9: 23 Aug 2011, 22:48 »

Jeg er meget ofte silent reader på blogs her på siden, men denne her Guldbrand er jeg nødt til at kommentere....

Er selv OB fan, så klubvalget er der intet at sætte på, men et eller andet sted en ligegyldig ting i en blog for mig.

Dog er jeg meget imponeret over din opsætning, grafik og sprog, hvilket jeg syntes er flydende, exceptionelt og meget læsevenligt. Jeg håber du vil forsætte bloggen i lang tid, for denne blog gør siden stor ære.

Forsæt endelig og jeg vil forsøge at finde flere superlativer til at beskrive min begejstring for din blog....

Mange tak for de utrolig pæne ord, som jeg vil forsøge at blive ved med at leve op til. Målet med bloggen er helt sikkert at få et langvarigt spil, så dette håber jeg selvfølgelig at kunne leve op til, men det frygter jeg nu ikke så meget for på nuværende tidspunkt..
Logged

Januzaj
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: En oprigtig stolthed
« Svar #10: 23 Aug 2011, 22:53 »

Utrolig lækker blog. Det er suverænt opstillet, og du skriver nydeligt. Fortsæt endelig!
Logged

Manchester United

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: En oprigtig stolthed
« Svar #11: 24 Aug 2011, 08:54 »

Utrolig lækker blog. Det er suverænt opstillet, og du skriver nydeligt. Fortsæt endelig!

Mange tak..

Forsøger altid at skrive flydende og letforståeligt, således at man får en bedre oplevelse ud af at læse bloggen, og ikke skal blive "forstyrret" af manglende kommaer eller stavefejl. Så er glad for at I kan lide det skriftlige niveau i bloggen, som jeg selvfølgelig vil forsøge at holde på et højt niveau igennem hele bloggen.
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: En oprigtig stolthed
« Svar #12: 24 Aug 2011, 13:01 »


19. September 2010

4#
OB repræsenteret på landsholdet
Ser man på truppen i OB, så er der 3 spillere som på nuværende tidspunkt er inde omkring overvejelser til det danske landshold. For Johan Absalonsen og Chris Sørensen blev det dog til mere end blot overvejelser, og de to venstresidet spillere blev begge udtaget til kampen mod Island, og fik tilmed spilletid. Oven i hatten lykkedes det
Johan Absalonsen at scorer til 2:0 i 3:0 sejren, inden han senere i kampen blev skiftet ud. For Anders Møller Christensen er han stadig en af de spillere der må væbne sig med tålmodighed, og håbe på karantæner eller skader hvis han skal udtages.

Men at have tre spillere inde omkring landsholdet, er en stor ting for en klub som OB, og der er ingen tvivl om at jeg sætter en stor ære i at være repræsenteret på det danske landshold, og i fremtiden også gerne ser mine spillere på landsholdet. I OB er Bashkim Kadrii, Rasmus Falk, Kasper Larsen og Daniel Høegh fremtidens spillere, der alle har udsigt til landsholdet hvis de forsætter deres udvikling.

Fortjent sejr over FC København
Allerede før sæsonstarten var jeg klar over vigtigheden af opgørene mod netop FC København, for hvis ikke det skulle ende i et parløb mellem dem og jeg, så ville jeg mildest talt blive overrasket. Men som tingene har udviklet sig indtil videre, så ser det unægtelig også ud til at FCK og OB for tredje år i træk skal følges ad i kampen om mesterskabet, mens FC Midtjylland måske med den fornødne held kan følge med.

Stillingen:
  • 22p. OB
  • 20p. FC København
  • 18p. FC Midtjylland
  • 14p. Esbjerg fB
  • 12p. AC Horsens
  • 11p. Lyngby
  • 11p. Brøndby
  • 10p. SønderjyskE
  • 9p.   Silkeborg
  • 8p.   AaB
  • 8p.   Randers FC
  • 7p.   FC Nordsjælland

Derfor er sejren over FCK også af ekstra stor betydning, og jeg glæder mig over at vi trods nogle trætte ben formåede at sejre efter Johan Absalonsens scoring i det 50. minut. Godt nok havde begge hold spillet europæiske kampe inden opgøret, men et kig på den fysiske tilstand viste at FCK’erne var i bedre form end mine spillere, derfor kommer sejren som lidt af en glædelig overraskelse, selvom vi præsterede bedst i kampen.

Udover sejren over FCK, måtte vi desværre kæmpe hårdt for det ene point imod Esbjerg, mens Lyngby og Sønderjyske begge blev besejret. I Europa League sikrede vi en samlet 4:1 sejr over Dinamo Minsk, hvilket har sendt os i gruppespillet, hvor Palermo, Zenit og BATE venter i en hård pulje.

Det første opgør i gruppespillet er allerede afviklet, hvor det desværre kun blev til 1:1 hjemme mod BATE, som iøvrigt blev slået ud af FCK i Champions League kval’en. Københavnerne er endt i gruppe med AC Milan, Lyon og Ajax i Champions League.

 

Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: En oprigtig stolthed
« Svar #13: 25 Aug 2011, 21:15 »


4. November 2010

5#
Johnny Mølby tror OB vinder mesterskabet
Inden opgøret ude mod AC Horsens udtalte deres manager i medierne at han tror at mit mandskab vinder mesterskabet og ærlig talt, så er jeg enig med ham. Det kan godt være at FC København har en stærkere trup baseret ud fra startelleveren, men de har på ingen måder den samme bredde som jeg har, og den har allerede nu været afgørende for mit hold. At kunne stille op i en meget stærk opstilling i hver eneste opgør, med friske spillere er ikke noget man skal undervurdere effekten af, hvilket jeg også mener resultaterne bære præg af. I Ligaen er det

    Resultater:
  • 4-2 Frederiksund, P
  • 2-1 AC Horsens, SL
  • 1-2 Palermo, EL
  • 1-0 FCN, SL
  • 1-1 Silkeborg, SL
  • 2-1 Zenit, EL
  • 3-1 Randers, SL
  • 3-2 Fredericia, P
  • 1-0 AaB, SL
  • 2-1 Zenit, EL

blevet til fem sejre i de seneste seks opgør, og kun hjemme mod Silkeborg formåede vi ikke at sejre da opgøret endte 1:1. Vi var ellers stærkt spillende men misbrugte vores chancer, hvorimod Silkeborg nærmest scorede på deres enlige chance efter to minutter.

I Europa League rendte vi ind i et nederlag på 2:1 til Palermo, hvor vi blevet trykket tilbage i store dele af kampen. Det skuffende pointhøst på bare ét point indtil videre har fået mig til at overveje min tilgang til kampene, hvor jeg hidtil har spillet offensivt/meget flydende med min 4-4-2 opstilling. I de to kampe imod Zenit valgte jeg at stille op i en 4-2-1-2-1 opstilling, hvilket specielt skal ses i lyset af deres hurtige og farlige angriber  Alexandr Kerzhakov, som jeg ønsker at dæmme ved at spille med to defensive midtbanespillere. Den avancerede playmaker har jeg stadig på den centrale midtbane, mens jeg har rykket mine to fløjspillere op på den offensive kant, og så med en skarpretter liggende helt fremme. Dette sikre mig en kompakt midtbane, der bliver svær at bryde igennem, og ved at holde fast i min tilgang med offensivt/meget flydende, gør jeg det også svært at modstanderne at bryde igennem fra kanterne.

Den nye opstilling ser straks ud til at være en succes, da jeg i begge opgør mod Zenit sikre mig en 2:1 sejr, og dermed pludselig har gode chancer for videre avancement med syv point for fire kampe. Palermo fører gruppen med otte point, mens BATE har tre point og Zenit blot har to point.

OB emne solgt til Viktoria Plzen
Et af de emner som jeg er brændt varm på er tjekkiske Tomas Marek fra Banik Ostrava. Den defensive midtbanespiller minder på mange måder om Eric Djemba-Djemba og var netop udset rollen som hans arvtager, såfremt det ikke lykkes mig at forlænge med Djemba-Djemba. Men Viktoria Plzen har udnyttet manglende kapital hos os, og har sikret sig Marek uden konkurrence fra vores side, hvilket ærgre mig da det uden tvivl vil gøre det vanskeligere at hente ham på et senere tidspunkt. Prisen for Marek var sølle tre millioner kr, hvilket er et scoop for en spiller med hans kvaliteter og netop en af årsagerne til at jeg havde udset mig ham som kommende OB spiller.
 





« Seneste Redigering: 25 Aug 2011, 21:51 af Guldbrand » Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: En oprigtig stolthed
« Svar #14: 26 Aug 2011, 11:57 »


16. December 2010

6#
Fejlagtige beslutninger koster
En manager bliver oftes bedømt ud fra hans beslutninger, og som manager er det derfor vigtigt at man træffer de rigtige beslutninger. Netop dette kan der stilles stor tvivl ved omkring mig selv, og jeg er slet ikke i tvivl om at jeg i den virkelig verden ville få huk i den danske presse for to af mine kontroversielle beslutninger. Den første og nok også værste var i pokalkvartfinalen, hvor jeg i en overrus af selvtillid valgte at stille op i en mildest talt reservespækket opstilling på Brøndby stadion. Noget som konsekvent blev afstraffet med en lussing på 3:1. At grundlaget for beslutningen var et hårdt kampprogram, og netop Brøndby ventede i den næste superligakamp, skal
ikke være nogen undskyldning for pokalturneringen har stor betydning for mig, og at være så naiv at tro at et reservespækket hold ville kunne vinde i Brøndby var dumt. De danske hold kæmper reelt set kun om to pokaler, og derfor bør ethvert hold satse på begge turneringer, for at skabe tilfreds iblandt supporterne og bestyrelsen, samt muligheden for at skrive sig i historiebøgerne.

Den anden fejl, er nok i virkeligheden mere en forglemmelse end en fejlbeslutning. I kampen mod BATE i Europa League har jeg haft succes med at spille offensivt/meget flydende, men i kampen mod BATE satte jeg indstillingerne til offensivt/meget stift, og dette kostede mig et nederlag på 2:1, hvilket skulle vise sig at være et dyrt nederlag, da BATE i sidste runde sejrede over Zenit, mens vi spillede 1:1 hjemme mod Palermo. Dermed endte BATE faktisk med at overhale os med et enkelt point, hvorfor vi slutter på tredjepladsen foran Zenit der skuffede fælt i gruppen. Palermo og BATE bliver altså de to hold der går videre, og selvom en tredjeplads og vores pointhøst egentligt er tilfredsstillende, så er det bittert at ryge ud på bekostning af en dum fejl.

En rids i selvtilliden og i håbet om mesterskabet
Selvom 13 sejre, fire uafgjorte og to nederlag er fuldt ud tilfredsstillende så er der kommet tvivl i min tro på om vi kan vinde mesterskabet. Godt nok er vi blot et enkelt point fra FC København, men det var netop i denne periode med mange kampe på programmet at vi skulle skabe os en forspring til FCK igennem en meget bred og kvalificeret trup. Men virkeligheden er den at FCK på trods af en trup på bare 20 spillere imod mine 28 har klaret sig igennem den første halvdel af sæsonen på imponerende vis med 13 sejre, fem uafgjorte og et nederlag.

Jeg havde ellers håbet at vi i det andet indbyrdes opgør i Parken kunne få et godt resultat, men vi tabte desværre med 1:0, og selvom vi havde chancen til at overhale FCK inden vinterpausen da de spillede 2:2 med Esbjerg, skuffede vi på eget græs ved selv at spille 2:2 mod Lyngby.

 





Logged

Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010