home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:04:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23305
  0 Brugere, 827 Gæster Online.

Indlæg: 1132772 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: queenofbangalore
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Tour-tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 29 30 [31] 32 Udprint
Forfatter Emne: Tour-tråden  (Læst 93356 gange)
ydersog
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #450: 17 Jul 2013, 17:45 »

Først og fremmest; hvordan kan man have Péraud som favoritrytter?  Grin Men respekt.

Spændende etape, ærgerligt at Contador akkurat tabte til Froome, men jeg er lidt ligeglad, da Belkin-fucktardsne kørte ad helvede til. De vil tabe store mængder tid de næste 3 dage. Karma, anyone?  

Hvorfor holder man med et specielt fodboldhold? Smiley Jeg kan godt li' Peraud som cykelrytter ..
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tour-tråden
« Svar #451: 17 Jul 2013, 17:47 »

Jeg synes bare aldrig at man ser ham!
Logged

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #452: 17 Jul 2013, 18:09 »

Haha, Froome! Igen, siger han at han ikke havde regnet med at vinde. Du ved jo du er bedst, så ej nu din suverænitet. I stedet for at hele tiden at udtale dine sejre som en komplet overraskelse...
Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Fitzpatrick
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Tour-tråden
« Svar #453: 17 Jul 2013, 19:03 »

Synes ikke det er mange etaper de har gidet at filme fra start af, fransk tv? Kun 1 på Korsika så vidt jeg husker?
De plejer da at vise de store etaper fra start og nu det er TdF #100 havde jeg da troet de ville sende noget tidligere fra de forskellige etaper?

Plus de har ikke rigtig kunne finde ud af det med mellemtider, især på enkeltstarterne har de kun vist tider ved mellemtider og afslutning. Når man ser de enkelte ryttere har de kun vist hans pos. i klassementet og ikke hans live-tid. Det har de da kunne andre år.

Dårlig dækning!?

Synes godt nok ikke fransk tv har levet op til TdF #100.

Det er vel baseret på, at de fleste folk rundt omkring i Europa alligevel ikke tuner ind før starten på eftermiddagen og at derfor er umuligt at sælge mere transmissionstid, ikke bare i Frankrig, men også rundt omkring i verden. TV-stationerne er jo ikke mere Tour de France fans, end at der skal være økonomi i det de foretager sig.

Peron var og er min helt store helt, så det behøves nu ikke have noget med TV-tid at gøre, hvem man holder med. At der så ikke har været en sej franskmand siden dopingbomben Brochard, er så en anden historie.
Logged

Build Me Up Buttercup!

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #454: 20 Jul 2013, 11:11 »

Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #455: 20 Jul 2013, 15:13 »

Jeg synes også, han har set mere menneskelig ud de seneste dage, og nu er jeg faktisk overbevist om, at han ikke er dopet.
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tour-tråden
« Svar #456: 21 Jul 2013, 21:55 »

Tour de France 2013 er slut. Her er hvad jeg vil huske fra årets løb:

- Froome beviste at han lige nu er verdens bedste etapeløbsrytter med imponerende kørsel på både enkelstarter og i bjergene.
- Quintana bliver den nye stjerne i bjergene og kan måske være en fremtidig Tour-vinder.
- Contador har ikke tidligere tiders styrke og hans tid er måske forbi.
- Fuglsang kørte et velovervejet løb og sluttede på en flot syvendeplads.
- En ny sprinterkonge i Touren er født. Marcel Kittel har overtaget tronen fra Mark Cavendish.
- Saxobank forsøgte at tage tid fra Froome, men Contador/Kreuziger havde ikke benene.
- Langt de fleste etaper var rigtig spændende at se, selv flere af de flade.
- Svein Tuft viste vanvittig viljekraft og gennemførte Touren, selvom han tydeligvis havde store problem gennem den sidste uge.
- Andy Schleck kan måske være tilbage i toppen næste år.
- Van Garderen, en af mine yndlingsryttere, kunne desværre ikke leve op til sidste års fremragende resultater.


De bedste i bjergene:
Froome
Quintana
Rodriguez
Valverde
Porte
Contador

De bedste sprintere:
Kittel
Cavendish
Greipel
Sagan
Kristoff

Tak for i år Tour de France. Det har været fantastisk! <3
Logged

ydersog
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #457: 21 Jul 2013, 22:43 »

- Movistar har tre mulige klassementsfolk i Valverde, Rui Costa og Quintana. Derudover hjulpet af Plaza og Amador - av!
- AG2R har et lækkert hold. Peraud hjulpet af Bardet, Gadret, Riblon og Dupont - bliver fedt at følge dem.
- Saxo har ikke fået nok ud af Contador/Kreuziger. Der burde minimum være en podieplads hjemme. Contador har for meget at sige.
- Belkins topryttere skal kunne holde en uge mere, så er de rigtig farlige.
- Radioshack er lårt, men dog synlige.
- Euskaltel skal satse på Nieve.
- Omega Pharma-Quick Step er et mærkeligt hold. Kwiatkowski er den eneste, der ligner han kan køre op ad. Fang ham en hjælper! Ondt sprinterhold når Renshaw kommer.
- Garmin burde kunne mere i højderne med Hesjedal/Martin/Talansky.
- BMC - hvor?
- Astana. Ærgerligt med Brajkovic og Kessiakoff. Er Nibali der, så gør det nas!
Logged

JG7
Gæst
 
Sv: Tour-tråden
« Svar #458: 22 Jul 2013, 10:48 »

- Kreuziger er tilbage. Wuhu! By far hans bedste GT-resultat. Håber de slipper ham fri i Giro d'Italia næste år, selvom Majka fortjener et år mere som Giro-kaptajn inden han skal hjælpe Alberto.
- Forstår umiddelbart ikke OPQS henter Uran, når de har fremtidens mand i Kwiatkowski
- Froome var, hvor jeg forventede han var - Contador var lidt ringere end forventet.
- Sprintertog! Fedt at holdene tør satse på deres sprintere mod Cavendish, og rent faktisk deltager i arbejdet. Og at alle ikke bare forsøger håbløst at sætte sig på hjul af Cav.
- Alberto Contador skal nok komme tilbage.
- Sojasun - stop nu med at invitere elendige lortehold.
Logged

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #459: 22 Jul 2013, 19:31 »

- Alberto Contador skal nok komme tilbage.
Hvad bygger du det på ? Synes kun at han er blevet dårligere siden Vueltaen sidste år og frem til nu.
Logged

JG7
Gæst
 
Sv: Tour-tråden
« Svar #460: 22 Jul 2013, 19:37 »

Hvad bygger du det på ? Synes kun at han er blevet dårligere siden Vueltaen sidste år og frem til nu.

Hehe, jeg bygger det ikke kun ved at kigge på 8 måneder, nej. Under den Vuelta var han heller ikke på et niveau, der kunne true Froome i årets Tour.

Det er vel helt normalt, at man er lidt på hælene efter at sidde ude fra en karantæne. Man kan vel lidt sammenligne det med Valverde - godt comeback sidste år (og stærk Vuelta), men noget stærkere i år.
Logged

Naustratze
Gæst
 
Sv: Tour-tråden
« Svar #461: 22 Jul 2013, 19:49 »

Tror desværre heller ikke på at Contador kommer tilbage. Jeg kunne forestille mig at han er stoppet med at tage doping efter han blevet taget for Clenbuterol (bøf eller ej), og når de fleste andre så bruger det, ja så er det svært at vinde TDF. Froome kunne jeg forestille mig vinder TDF de næste 2-3 år, og så må vi se på Quintanas TT til den tid, og hvem der ellers er kommet ind på scenen.
Logged

JG7
Gæst
 
Sv: Tour-tråden
« Svar #462: 22 Jul 2013, 19:50 »

Tror desværre heller ikke på at Contador kommer tilbage. Jeg kunne forestille mig at han er stoppet med at tage doping efter han blevet taget for Clenbuterol (bøf eller ej), og når de fleste andre så bruger det, ja så er det svært at vinde TDF. Froome kunne jeg forestille mig vinder TDF de næste 2-3 år, og så må vi se på Quintanas TT til den tid, og hvem der ellers er kommet ind på scenen.

Hvis de fleste andre brugte det, skal man så virkelig tro på, at Contador ikke gør - og at han stadig kan ende som nummer 4 i Tour de France?
Logged

Naustratze
Gæst
 
Sv: Tour-tråden
« Svar #463: 22 Jul 2013, 19:55 »

Ja, han har jo været den klart bedste de sidste år. Måske er han bare blevet for gammel, og Andy Schleck også, jeg ved det ikke.
Logged

JG7
Gæst
 
Sv: Tour-tråden
« Svar #464: 22 Jul 2013, 19:57 »

Ja, han har jo været den klart bedste de sidste år.

Ja? Betyder det så, at han som ren rytter fortsat kan slå dopere?
Logged

Sider: 1 ... 29 30 [31] 32 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010