home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 22:56:21 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
I dag kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 20:45:32 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
I går kl. 20:44:32 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
I går kl. 13:42:23 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  1 Bruger, 726 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Tour-tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 28 29 [30] 31 32 Udprint
Forfatter Emne: Tour-tråden  (Læst 94741 gange)
Scholesy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #435: 14 Jul 2013, 20:55 »

Man kan finde watt-tal fra enkelte Vuelta-etaper tilbage i 2011, men Sky har - så vidt jeg ved - aldrig rigtigt udgivet nogle officielle tal på ham af forskellige årsager.

BikePure fjernede vel også Froome som person, fordi han ikke havde givet oplysninger om sine tal i 18 måneder - altså hverken 2012 eller 2013.

Hvis tallene havde været ude... Hvad så?

Er der nogen specifik klog grund til, at man ikke vil offentliggøre de watt-tal?
Logged

JG7
Gæst
 
Sv: Tour-tråden
« Svar #436: 14 Jul 2013, 21:00 »

Er der nogen specifik klog grund til, at man ikke vil offentliggøre de watt-tal?

Man frygter, at folk, der ikke ved noget, vil analysere tallene og råbe doping.

:-)

There is so much pseudo science out there right now. If you release the data, there are very few people who can properly interpret and understand that data. All you’re going to do is create is a lot of noise for people who are pseudo scientists. You can even write magazines about it. They’re so wide of the mark in what they’re doing, it’s quite scary. You can do anything with stats. You can use that with a cynical view.
http://velonews.competitor.com/2013/07/news/qa-brailsford-on-why-froome-wont-release-power-data_293771

Team Sky står i en situation, hvor de bare ikke kan vinde uanset hvad de gør. Der er mange, mange, mange ryttere og hold, der IKKE offentliggører deres tal. Hjælper så heller ikke at han (Dave Brailsford) fjoller lidt efter: "At some point in time, clean performances will surpass the doped performances in the past."

Som jeg også skrev tidligere, så burde de dog give tallene til folk, der retmæssigt er eksperter indenfor området, og så kan de kommentere på det. Altså en ekstern ekspert, der ikke afslører selve nøgletallene, men vurderer hvordan de kan tolkes.
« Seneste Redigering: 14 Jul 2013, 21:02 af JG7 » Logged

Scholesy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #437: 14 Jul 2013, 21:06 »

Man frygter, at folk, der ikke ved noget, vil analysere tallene og råbe doping.

:-)

There is so much pseudo science out there right now. If you release the data, there are very few people who can properly interpret and understand that data. All you’re going to do is create is a lot of noise for people who are pseudo scientists. You can even write magazines about it. They’re so wide of the mark in what they’re doing, it’s quite scary. You can do anything with stats. You can use that with a cynical view.
http://velonews.competitor.com/2013/07/news/qa-brailsford-on-why-froome-wont-release-power-data_293771

Team Sky står i en situation, hvor de bare ikke kan vinde uanset hvad de gør.

Som jeg også skrev tidligere, så burde de dog give tallene til folk, der retmæssigt er eksperter indenfor området, og så kan de kommentere på det. Altså en ekstern ekspert.  Opstemt Opstemt
Fedt - og godt, for der er da edderhukme mange der kloger i doping og konkludere ting på mildt sagt ynkelige teorier. Selv mig, som ikke er andet end en cykling-er-kun-tourdefrance-fan, og derfor begrænset viden, smiler tit af de postulater der bliver kylet rundt.
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #438: 14 Jul 2013, 21:35 »

Dog hersker der ingen tvivl om, at det er utroligt, det han formår at lave i dag Wink

http://www.up-shack.com/assets/up/10866121d68f8b9af608cb16b440c8b4.swf
Logged


sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Tour-tråden
« Svar #439: 16 Jul 2013, 15:04 »

Tror Roche snupper den i dag. Han kører væk på nedkørslen og tager Saxos første Tour sejr i år.
Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #440: 16 Jul 2013, 15:14 »

Jeg har en lille fidus til Navardauskas i dag. Synes hans sæson har været fremragende indtil videre, og tror han nupper den i dag.
Logged


JG7
Gæst
 
Sv: Tour-tråden
« Svar #441: 16 Jul 2013, 15:33 »

Han er i hvert fald hurtig på stregen, men synes han har klatret under niveau her i Touren. Der er flere spurter, hvor han burde have deltaget - særligt på Korsika - men som han har misset på grund af 'bjergbenene'.

Jeg tør ikke rigtigt sige noget. Der sidder så mange folk i det udbrud, der ved hvordan den skal køres. Albasini er nok den hurtigste. Måske Rui Costa kan lave lidt ballade. Det håber jeg.
Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #442: 16 Jul 2013, 15:36 »

Han er i hvert fald hurtig på stregen, men synes han har klatret under niveau her i Touren. Der er flere spurter, hvor han burde have deltaget - særligt på Korsika - men som han har misset på grund af 'bjergbenene'.

Jeg tør ikke rigtigt sige noget. Der sidder så mange folk i det udbrud, der ved hvordan den skal køres. Albasini er nok den hurtigste. Måske Rui Costa kan lave lidt ballade. Det håber jeg.

Okay, okay - mit Navardauskas-bud er lige så meget baseret på håb, da jeg er utrolig glad for Garmin-Sharp-holdet Smiley

Men enig, man kan slet ikke komme med ét bud, når gruppen stadigvæk er så stor, og der formentlig er flere ryttere med forskellige dagsordner (hvis man skal følge Henrik Juul's analyser - hvilket jeg dog sjælendt gør). Smiley
Logged


JG7
Gæst
 
Sv: Tour-tråden
« Svar #443: 16 Jul 2013, 15:48 »

Hvis Navardauskas kommer med over, så tror jeg bestemt sagtens, at han kan tage sejren. Ser Albasini lidt hurtigere, men ikke meget.

Hehe, han er romantiker. Han forventer det helt store show dag efter dag. :-D
Logged

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #444: 16 Jul 2013, 17:28 »

Jeg håber virkelig det idag var en forsmag på de næste bjerge! Det er jo det der skal til for at knække Froome... Nedad er han ikke nogen ørn overhovedet, og kan han isoleres opad ADH, så må Contador næsten satse så meget han kører i grøften! Det er vel chancen der er...
Logged

Journeyman er mit bidrag til Blogkonkurrencen anno 2024, følg med!

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #445: 16 Jul 2013, 17:33 »

Jeg håber virkelig det idag var en forsmag på de næste bjerge! Det er jo det der skal til for at knække Froome... Nedad er han ikke nogen ørn overhovedet, og kan han isoleres opad ADH, så må Contador næsten satse så meget han kører i grøften! Det er vel chancen der er...

Det er vidst også deres taktik, eller ihf. det med at isolerer ham opad, hvis Kreuziger ligger ordentligt til efter tidskørslen, vil de jo prøve at sende ham frem, også vil Sky var tvunget til at tage fronten, og derved blive opbrugt Peace
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #446: 16 Jul 2013, 18:03 »

http://www.feltet.dk/nyheder/prudhomme_muligvis_tour-start_i_norge/

Bum, bum, bum. Ved ikke helt, hvad jeg skal sige til den, selvom der selvfølgelig ikke er noget konkret på bordet endnu. Kunne som sådan være fedt nok, men det sætter jo Danmark endnu længere tilbage ift. chancerne om en Tour-start. Evt. kunne de vel køre en etape i DK efter Norge på vej til Frankrig, men det er vist ønsketænkning.  Peace
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

ydersog
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #447: 17 Jul 2013, 17:10 »

Så er Jean-Christophe Peraud udgået efter en MEGET uheldig dag. Først styrt til morgentræningen, hvilket forårsagede en mindre fraktur i skulderen, og styrt igen 2 km før målstregen på dagens enkeltstart.

Nej, hvor er det trist :/

Både van den Broeck og Peraud ude; to af mine favoritryttere ..
Logged

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #448: 17 Jul 2013, 17:38 »

Synes ikke det er mange etaper de har gidet at filme fra start af, fransk tv? Kun 1 på Korsika så vidt jeg husker?
De plejer da at vise de store etaper fra start og nu det er TdF #100 havde jeg da troet de ville sende noget tidligere fra de forskellige etaper?

Plus de har ikke rigtig kunne finde ud af det med mellemtider, især på enkeltstarterne har de kun vist tider ved mellemtider og afslutning. Når man ser de enkelte ryttere har de kun vist hans pos. i klassementet og ikke hans live-tid. Det har de da kunne andre år.

Dårlig dækning!?

Synes godt nok ikke fransk tv har levet op til TdF #100.
« Seneste Redigering: 17 Jul 2013, 17:41 af Caviezel » Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tour-tråden
« Svar #449: 17 Jul 2013, 17:39 »

Først og fremmest; hvordan kan man have Péraud som favoritrytter?  Grin Men respekt.

Spændende etape, ærgerligt at Contador akkurat tabte til Froome, men jeg er lidt ligeglad, da Belkin-fucktardsne kørte ad helvede til. De vil tabe store mængder tid de næste 3 dage. Karma, anyone?  
Logged

Sider: 1 ... 28 29 [30] 31 32 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010