home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 16:24:33 Sunbao Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23293
  0 Brugere, 640 Gæster Online.

Indlæg: 1132683 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: cokicool
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Odense Boldklub - Traditionernes hjemsted
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Skal der skiftes klub efter tredje sæson, eller skal Claus Thomsen blive i OB?
Ja, det er på tide med nye udfordringer
Nej, bliv i OB
Dit spil, din beslutning...
Stop karrieren i stedet

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: Odense Boldklub - Traditionernes hjemsted  (Læst 29511 gange)
Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Odense Boldklub - Traditionernes hjemsted
« Svar #30: 06 Aug 2012, 16:25 »

Mange tak alle sammen - Rart at vide at der trods alt er nogle læsere  Wink

Men det er nu ikke så meget fordi der ikke er mange kommentar, det er i lige så høj graden af hvor mange læsere der klikker sig ind på bloggen. Kommentar ved jeg vil komme i perioder, det har jeg efterhånden accepteret   Smiley

Men vi prøver at tage hul på den nye sæson.. Men i må endelig komme med ris/ros såfremt i har noget, specielt hvis der er ting i ønsker der bliver gjort anderledes, eller hvis der er noget der mangler.
Logged

ReaLFCK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Odense Boldklub - Traditionernes hjemsted
« Svar #31: 06 Aug 2012, 16:57 »

Jeg læser skam også med, som der også er en der har skrevet før, så kommentere jeg bare ikke så tit :-)

- Hvis der endelig skulle være noget, så syntes jeg måske at det er lidt irriterende, at opdateringerne er et billede. Da jeg ofte læser dette site på mobilen, og der kan det godt være lidt småt. Men det er jo småting, og det er jo også noget jeg bare persoligt syntes. Men som sagt i det store hele, syntes jeg bestemt at det er en god blog, som det ville være synd at stoppe!  Thumbs Up
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Odense Boldklub - Traditionernes hjemsted
« Svar #32: 06 Aug 2012, 19:43 »




Logged

Dida
Gæst
 
Sv: Odense Boldklub - Traditionernes hjemsted
« Svar #33: 06 Aug 2012, 19:50 »

Rigtig god blog og dejligt overblik over de europæiske ligaer Smiley
følger med.
Logged

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Odense Boldklub - Traditionernes hjemsted
« Svar #34: 06 Aug 2012, 20:04 »

Super fedt at du lige har lavet en lille oversigt over ligaerne rundt omkring. Fed ide  Thumbs Up og ellers fortsætter du jo dine gode takter.
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Odense Boldklub - Traditionernes hjemsted
« Svar #35: 06 Aug 2012, 20:17 »

Lækker lækker update Smiley skal der være bare "lidt" malurt i bægeret, så hedder det sig vist Djurgården gør det ikke? Den eneste fejl jeg lige har bemærket Wink KIU
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Odense Boldklub - Traditionernes hjemsted
« Svar #36: 06 Aug 2012, 20:25 »

Rigtig god blog og dejligt overblik over de europæiske ligaer Smiley
følger med.

Super fedt at du lige har lavet en lille oversigt over ligaerne rundt omkring. Fed ide  Thumbs Up og ellers fortsætter du jo dine gode takter.

Lækker lækker update Smiley skal der være bare "lidt" malurt i bægeret, så hedder det sig vist Djurgården gør det ikke? Den eneste fejl jeg lige har bemærket Wink KIU

Mange tak alle tre..   Smiley

Og jo, Djurgården staves naturligvis med et "r". Desværre bare en dum tastefejl..   Forlegen
Logged

Hcan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Odense Boldklub - Traditionernes hjemsted
« Svar #37: 06 Aug 2012, 21:11 »

Godt at se at du fortsætter Guldbrand, men sagtens følge dig i at det hurtigt bliver en sur "pligt", når folk ikke gider give feedback og kommentarer - Havde selv samme oplevelse med min blog, som jeg egentlig syntes var ganske god, men der var desværre ingen der gad kommentere, så ender det med man ikke gider mere - og jeg har nu meget mere lyst til mit save game, som er 3½ år længere fremme Smiley

Til din blog kan jeg bare sige, den er fantastisk og fede regler og god grafik... love it! Keep it going please!
Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Odense Boldklub - Traditionernes hjemsted
« Svar #38: 06 Aug 2012, 21:25 »

Godt at se at du fortsætter Guldbrand, men sagtens følge dig i at det hurtigt bliver en sur "pligt", når folk ikke gider give feedback og kommentarer - Havde selv samme oplevelse med min blog, som jeg egentlig syntes var ganske god, men der var desværre ingen der gad kommentere, så ender det med man ikke gider mere - og jeg har nu meget mere lyst til mit save game, som er 3½ år længere fremme Smiley

Til din blog kan jeg bare sige, den er fantastisk og fede regler og god grafik... love it! Keep it going please!

Mange tak.

Angående min opsatte regler, så kan jeg kun anbefale dem - Specielt hvis man søger lidt udfordring. Uden at afslører for meget, så kan jeg sige at mit nuværende hold, på ingen måder har samme kvalitet som det hold jeg havde i første sæson, og selvom jeg har mange kampe endnu i 2. sæson, så ligner det at jeg ikke genvinder mesterskabet - Hvilket ikke er sket for mig i, ja jeg kan faktisk ikke huske hvornår det sidst er sket...

Så det er et vildt fedt, udfordrende og ikke mindst dejligt realistisk spil jeg har gang i   Smiley
Logged

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Odense Boldklub - Traditionernes hjemsted
« Svar #39: 07 Aug 2012, 09:07 »

Følger med. Klart en af de bedste blogs på FMFreaks.dk. Dit sprog er fint og dit lay-out fantastisk. Forsæt endelig!
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Odense Boldklub - Traditionernes hjemsted
« Svar #40: 07 Aug 2012, 15:04 »

Følger med. Klart en af de bedste blogs på FMFreaks.dk. Dit sprog er fint og dit lay-out fantastisk. Forsæt endelig!

Mange tak for de rosende ord..   Thumbs Up
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Odense Boldklub - Traditionernes hjemsted
« Svar #41: 07 Aug 2012, 20:50 »

Logged

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Odense Boldklub - Traditionernes hjemsted
« Svar #42: 07 Aug 2012, 21:02 »

Layoutet og det skriftlige er af højeste kvalitet! En skam med de spillere (dog meget realistisk) men mon ikke du får hentet nogle skjulte diamanter? Wink

Fortsæt det upåklagelige arbejde Guldbrand! Smiley
Logged

Hala Madrid!

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Odense Boldklub - Traditionernes hjemsted
« Svar #43: 07 Aug 2012, 21:16 »

Jeg følger skam også med Guldbrand! Som altid! Kan godt lide dine blogs og finder dem inspirerende Smiley
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Odense Boldklub - Traditionernes hjemsted
« Svar #44: 08 Aug 2012, 15:03 »

Layoutet og det skriftlige er af højeste kvalitet! En skam med de spillere (dog meget realistisk) men mon ikke du får hentet nogle skjulte diamanter? Wink

Fortsæt det upåklagelige arbejde Guldbrand! Smiley

Først og fremmest mange tak.

Jeg forsøger selvfølgelig altid at hente nogle gode spillere til truppen, men det er desværre ikke alt for mange penge jeg har at gøre godt med, så det bliver svært at hente alle de spillere som jeg ønsker mig.

Jeg følger skam også med Guldbrand! Som altid! Kan godt lide dine blogs og finder dem inspirerende Smiley

Mange tak. Er glad for at kunne inspirere andre til deres spil. Håber der er nogen der afprøver mine regler, eller laver nogle tilsvarende, for det er faktisk meget underholdende, og ekstremt svært at finde erstatninger. Specielt hvis man er i en klub, med økonomiske problemer som OB.
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010