home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 440 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Odense Boldklub - Traditionernes hjemsted
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Skal der skiftes klub efter tredje sæson, eller skal Claus Thomsen blive i OB?
Ja, det er på tide med nye udfordringer
Nej, bliv i OB
Dit spil, din beslutning...
Stop karrieren i stedet

Sider: 1 [2] 3 4 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: Odense Boldklub - Traditionernes hjemsted  (Læst 29215 gange)
150797
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Odense Boldklub - Traditionernes hjemsted
« Svar #15: 02 Aug 2012, 01:07 »

Synes det er en meget spændende blog du har gang i og jeg kan godt lide dine regler med transfers fordi det gør det meget mere realistisk og så skaber det da også en bedre økonomi Smiley
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Odense Boldklub - Traditionernes hjemsted
« Svar #16: 02 Aug 2012, 12:12 »

Synes det er en meget spændende blog du har gang i og jeg kan godt lide dine regler med transfers fordi det gør det meget mere realistisk og så skaber det da også en bedre økonomi Smiley

Mange tak.

Ja realismen har altid været noget jeg sætter stor pris på, også derfor jeg har opsat de regler for mig selv, som jeg har gjort. Desuden så kan billige spillere sagtens leve op til forventninger der stilles i Superligaen, så det er ikke altid nødvendigt at smide to-cifret million beløb efter spillere..   Wink
Logged

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Odense Boldklub - Traditionernes hjemsted
« Svar #17: 02 Aug 2012, 12:49 »

Apropros det der med at dominerer ligaen, det ser ud til, at det lykkes meget godt Wink
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Odense Boldklub - Traditionernes hjemsted
« Svar #18: 02 Aug 2012, 19:58 »

Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Odense Boldklub - Traditionernes hjemsted
« Svar #19: 04 Aug 2012, 12:12 »

Logged

Joerli
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Odense Boldklub - Traditionernes hjemsted
« Svar #20: 04 Aug 2012, 13:46 »

Super spændende blog. Jeg følger med :-)

Jeg spiller selv med OB og jeg har et spørgsmål jeg håber du vil svare på.

Jeg spiller også 4-4-2. Modsat dig, spiller jeg med to kantspillere i stedet for brede midtbanespillere. Hvor er det de to typer adskiller sig fra hinanden?
Logged

PAUL "THE GINGER PRINCE" SCHOLES


Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Odense Boldklub - Traditionernes hjemsted
« Svar #21: 04 Aug 2012, 14:27 »

Super spændende blog. Jeg følger med :-)

Jeg spiller selv med OB og jeg har et spørgsmål jeg håber du vil svare på.

Jeg spiller også 4-4-2. Modsat dig, spiller jeg med to kantspillere i stedet for brede midtbanespillere. Hvor er det de to typer adskiller sig fra hinanden?

Mange tak.

Uden at have nærstuderet forskellen på de to roller, så har en bred midtbanespiller flere defensive pligter end en kantspiller, hvorimod en kantspiller har flere offensive pligter, og i højere grad vil forsøge at bruge kanten og bruge hele banens bredde.

Årsagen til at jeg bruger to brede midtbanespillere og for at opnå en stærk balance på holdet, hvor jeg ønsker at kantspillerne skal biddrage mere i defensiven, så alt ikke bliver overladt til backsene.
Logged

Joerli
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Odense Boldklub - Traditionernes hjemsted
« Svar #22: 04 Aug 2012, 14:37 »

Mange tak.

Uden at have nærstuderet forskellen på de to roller, så har en bred midtbanespiller flere defensive pligter end en kantspiller, hvorimod en kantspiller har flere offensive pligter, og i højere grad vil forsøge at bruge kanten og bruge hele banens bredde.

Årsagen til at jeg bruger to brede midtbanespillere og for at opnå en stærk balance på holdet, hvor jeg ønsker at kantspillerne skal biddrage mere i defensiven, så alt ikke bliver overladt til backsene.

Tak for svaret. Jeg vil prøve at bruge den brede midtbanespiller i en periode, da jeg lukker mange mål ind for tiden.
Jeg arbejder meget på at jeg skal holde godt i bolden og lukke væsentligt bedre af.
« Seneste Redigering: 04 Aug 2012, 18:01 af Joerli » Logged

PAUL "THE GINGER PRINCE" SCHOLES


Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Odense Boldklub - Traditionernes hjemsted
« Svar #23: 05 Aug 2012, 19:37 »

Logged

Joerli
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Odense Boldklub - Traditionernes hjemsted
« Svar #24: 05 Aug 2012, 23:43 »

Det må siges, at have været en god sæson. Glæder mig til at se ændringerne i sommerpausen. Dine spillere må vel have tiltrukket sig opmærksomhed andetsteds.  Wink
Logged

PAUL "THE GINGER PRINCE" SCHOLES


Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Odense Boldklub - Traditionernes hjemsted
« Svar #25: 06 Aug 2012, 15:22 »

Det må siges, at have været en god sæson. Glæder mig til at se ændringerne i sommerpausen. Dine spillere må vel have tiltrukket sig opmærksomhed andetsteds.  Wink

Ja jeg klager bestemt ikke.. Spillerne har virkelig gjort det godt, trods salgene af flere profiler. Men jo der er helt bestemt en del spillere som har tiltrukket sig interesse, mens andre simpelthen ikke har lyst til at forlænge, så jeg kommer til at stå i en situation hvor flere af mine absolut største profiler forlader klubben..   Græder


Men når det er sagt, så har jeg mine overvejelser for om bloggen overhovedet skal forsætte. Responsen og ikke mindst antallet af læsere syntes jeg virker utroligt lavt i forhold til de forventninger jeg har. Naturligvis fylder OL og sommerferie meget, men når jeg kigger på de andre blogs, så har de flere læsere og mere respons end jeg har det..

Så et eller andet må jo gøre at min blog ikke fanger læserene, hvilket ærgre mig rigtig meget, da jeg ikke ved hvad det er der gør det. Jeg ved ikke om det er klubben, resultaterne, skrivestilen eller grafikken..?   Ubeslutsom
 
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Odense Boldklub - Traditionernes hjemsted
« Svar #26: 06 Aug 2012, 15:24 »

Ja jeg klager bestemt ikke.. Spillerne har virkelig gjort det godt, trods salgene af flere profiler. Men jo der er helt bestemt en del spillere som har tiltrukket sig interesse, mens andre simpelthen ikke har lyst til at forlænge, så jeg kommer til at stå i en situation hvor flere af mine absolut største profiler forlader klubben..   Græder


Men når det er sagt, så har jeg mine overvejelser for om bloggen overhovedet skal forsætte. Responsen og ikke mindst antallet af læsere syntes jeg virker utroligt lavt i forhold til de forventninger jeg har. Naturligvis fylder OL og sommerferie meget, men når jeg kigger på de andre blogs, så har de flere læsere og mere respons end jeg har det..

Så et eller andet må jo gøre at min blog ikke fanger læserene, hvilket ærgre mig rigtig meget, da jeg ikke ved hvad det er der gør det. Jeg ved ikke om det er klubben, resultaterne, skrivestilen eller grafikken..?   Ubeslutsom
 
Jeg læser skam med, har bare ikke fået skrevet. Du skal ikke give op, du har gang i en rigtig god blog. Smiley
Logged

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Odense Boldklub - Traditionernes hjemsted
« Svar #27: 06 Aug 2012, 15:30 »

Det skal self være helt op til dig selv GB Skuffet men jeg ville da være utroligt ked af hvis du stopper endnu en fremragende blog Smiley dit grafiske niveau er imponerende, dit viden om fm ligeså og du gør det til en fornøjelse at se en blog Smiley du er typen der giver mig lyst til at spille med den pågældende klub, lave en blog selv osv... Smiley jeg er bare silent reader Wink
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

Joerli
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Odense Boldklub - Traditionernes hjemsted
« Svar #28: 06 Aug 2012, 15:56 »

Man kan overhovedet ikke klage over dine blogindlæg. Grafikken, skrivestilen og fornøjelsen af din blog er i top.
Logged

PAUL "THE GINGER PRINCE" SCHOLES


BenjaBabs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Odense Boldklub - Traditionernes hjemsted
« Svar #29: 06 Aug 2012, 16:19 »

Jeg nyder også altid dine blogs! Læser opdateringerne så snart de kommer ud og sætter stor pris på både grafik, længde, skrivestil osv. Jeg er dog også en af dem som sjældent smider en kommentar. Håber du vil blive ved, hvis det kræver jeg smider en kommentar i ny og næ, vil jeg med glæde gøre det! :-)
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010