home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:32:33 warmon Blogkonkur... [15] Journeyman - We a...
I går kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
17 Maj 2024, 18:03 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
17 Maj 2024, 18:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23301
  2 Brugere, 328 Gæster Online.

Indlæg: 1132742 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Odense Boldklub - Traditionernes hjemsted
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Skal der skiftes klub efter tredje sæson, eller skal Claus Thomsen blive i OB?
Ja, det er på tide med nye udfordringer
Nej, bliv i OB
Dit spil, din beslutning...
Stop karrieren i stedet

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: Odense Boldklub - Traditionernes hjemsted  (Læst 29596 gange)
Hcan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Odense Boldklub - Traditionernes hjemsted
« Svar #60: 12 Aug 2012, 12:17 »

Jeg skal nok se om jeg ikke kan skrive resultaterne med tal i stedet for bogstaver.. Men er det noget i andre læsere er enige i?   Smiley

Det er jo grammatisk rigtigt at skrive tre-tre istedet for 3:3 - men jeg vil nu egentlig også hellere se det i Tal, da det andet er lidt mere ulæsevenligt.

Men det betyder intet for mig Smiley

Edit: Og hvor er det en fed blog at følge Smiley Realismen er rigtig god Smiley
Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Odense Boldklub - Traditionernes hjemsted
« Svar #61: 12 Aug 2012, 17:17 »

Tror det vil gøre det lettere at læse, men jeg er ligeglad;-)

For mig gør det ingen forskel, så jeg vil fremover begynde at skrive med tal.

Det er jo grammatisk rigtigt at skrive tre-tre istedet for 3:3 - men jeg vil nu egentlig også hellere se det i Tal, da det andet er lidt mere ulæsevenligt.

Men det betyder intet for mig Smiley

Edit: Og hvor er det en fed blog at følge Smiley Realismen er rigtig god Smiley

Mange tak.. Jeg nyder også selv den store realisme som er i spillet. Det er et vigtigt element for mig i mine spil   Wink
Logged

Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Odense Boldklub - Traditionernes hjemsted
« Svar #62: 13 Aug 2012, 15:23 »

Du fortsætter bare med at levere det ene klasse indlæg efter det andet. Fortsæt endelig! Smiley
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Odense Boldklub - Traditionernes hjemsted
« Svar #63: 13 Aug 2012, 15:38 »

+1
Logged


Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Odense Boldklub - Traditionernes hjemsted
« Svar #64: 13 Aug 2012, 20:53 »

Du fortsætter bare med at levere det ene klasse indlæg efter det andet. Fortsæt endelig! Smiley

+1

Mange tak begge to..   Smiley   Ny update er lige rundt om hjørnet.
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Odense Boldklub - Traditionernes hjemsted
« Svar #65: 13 Aug 2012, 20:55 »

Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Odense Boldklub - Traditionernes hjemsted
« Svar #66: 13 Aug 2012, 21:13 »

Hvordan er det du laver dine updates? Jeg ville så gerne kunne lære det!
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Odense Boldklub - Traditionernes hjemsted
« Svar #67: 13 Aug 2012, 21:18 »

Hvordan er det du laver dine updates? Jeg ville så gerne kunne lære det!

Det er meget simpelt faktisk. Jeg bruger bare word 2010 (mener det er den udgave jeg har) Så har jeg lagt FMF farver ind som baggrunds farve, lavet nogle billeder til baggrunden med 10-15% i opacity, langt dem ind som bagerst billede og så laver jeg ellers bare mine updates direkte i word, med de hjælpefunktioner der nu engang er i programmet.

Nemt at lave, nemt at oploade og lækkert at se på (syntes jeg) Men bedst af alt, så sparer det mig en frygtelig masse tid fra at rode med kodningen her til fmfreaks.dk
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Odense Boldklub - Traditionernes hjemsted
« Svar #68: 13 Aug 2012, 21:19 »

Det er meget simpelt faktisk. Jeg bruger bare word 2010 (mener det er den udgave jeg har) Så har jeg lagt FMF farver ind som baggrunds farve, lavet nogle billeder til baggrunden med 10-15% i opacity, langt dem ind som bagerst billede og så laver jeg ellers bare mine updates direkte i word, med de hjælpefunktioner der nu engang er i programmet.

Nemt at lave, nemt at oploade og lækkert at se på (syntes jeg) Men bedst af alt, så sparer det mig en frygtelig masse tid fra at rode med kodningen her til fmfreaks.dk
Smart! Jeg ved ikke hvorfor, jeg havde en eller anden idé om at du lavede selve opsætningen og det hele inde i Photoshop. Tunge
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Odense Boldklub - Traditionernes hjemsted
« Svar #69: 13 Aug 2012, 21:20 »

Det er meget simpelt faktisk. Jeg bruger bare word 2010 (mener det er den udgave jeg har) Så har jeg lagt FMF farver ind som baggrunds farve, lavet nogle billeder til baggrunden med 10-15% i opacity, langt dem ind som bagerst billede og så laver jeg ellers bare mine updates direkte i word, med de hjælpefunktioner der nu engang er i programmet.

Nemt at lave, nemt at oploade og lækkert at se på (syntes jeg) Men bedst af alt, så sparer det mig en frygtelig masse tid fra at rode med kodningen her til fmfreaks.dk

Jeg synes nu ikke, at det er så simpelt som du siger, men jeg vil da prøve mig frem Smiley

Tak for det.

EDIT: Ved du hvad farven hedder?
« Seneste Redigering: 13 Aug 2012, 21:23 af massu14 » Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Odense Boldklub - Traditionernes hjemsted
« Svar #70: 13 Aug 2012, 21:23 »

jeg vil give massu ret.. har også prøvet på det trick med word, men det fatter jeg sq hat af.. hehe
Logged


Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Odense Boldklub - Traditionernes hjemsted
« Svar #71: 13 Aug 2012, 21:26 »

Smart! Jeg ved ikke hvorfor, jeg havde en eller anden idé om at du lavede selve opsætningen og det hele inde i Photoshop. Tunge
Det kunne man sikkert også godt, men jeg foretrækker at lave det i word, som jeg har et større kendskab til   Smiley


Jeg synes nu ikke, at det er så simpelt som du siger, men jeg vil da prøve mig frem Smiley

Tak for det.

EDIT: Ved du hvad farven hedder?

Nej det gør jeg faktisk ikke. Tror egentlig at jeg i sin tid tog et SS af siden, lagde det ind i paint og skar et "frit" stykke fra som jeg så bare forstørrede og lagde ind i word.

Men det kræver da lige at man leger lidt med det, før det kommer til at se godt ud. Jeg prøver stadig nye ting af hele tiden, for at se hvilket effekt det har. F.eks. det med at mine baggrundsbilleder har forskellige former, så de virker anderledes i forhold til at bruge "originalerne" hele tiden.
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Odense Boldklub - Traditionernes hjemsted
« Svar #72: 13 Aug 2012, 21:27 »

jeg vil give massu ret.. har også prøvet på det trick med word, men det fatter jeg sq hat af.. hehe

I må jo prøve at sende en PB med de problemer i oplever, og så vil jeg forsøge så godt jeg kan, på at hjælpe.. Eller måske ligefrem oprette en tråd, så alle kan få hjælp og hente inspiration. Så er der også flere der kan være med til at hjælpe
Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Odense Boldklub - Traditionernes hjemsted
« Svar #73: 13 Aug 2012, 21:28 »

Helt sikkert. Det lyder sq da som en god ide med den tråd. Syntes altid jeg ender med det samme layout på mine blogs og det bliver sq da lidt trist i det lange løb.
Logged


Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Odense Boldklub - Traditionernes hjemsted
« Svar #74: 13 Aug 2012, 22:18 »

Jeg havde samme problem, men for et par dage siden skrev jeg lidt frem og tilbage med Guldbrand og fik lidt tips og tricks. Så jeg er også begyndt at lave mine updates i word. Meget simpelt istedet for alt det kodning Smiley Så tak skal det lyde herfra i hvert fald.. Smiley
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010