home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:34:53 Broen13 Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:09:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
19 Maj 2024, 21:30 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
19 Maj 2024, 21:27 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  1 Bruger, 834 Gæster Online.

Indlæg: 1132760 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Cristiano Ronaldo, hvad mener i?
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 Udprint
Forfatter Emne: Cristiano Ronaldo, hvad mener i?  (Læst 20267 gange)
SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Cristiano Ronaldo, hvad mener i?
« Svar #120: 29 Dec 2007, 18:04 »

Du er sej, at du kan skrive med småt? Men nej, selvfølgelig er det ikke vigtig at man kan score for sit på hovedstød...

Du kan jo lige så godt sige, at det ikke er vigtigt at score mål. Jeg har meget svært ved at tage det seriøst.
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Cristiano Ronaldo, hvad mener i?
« Svar #121: 29 Dec 2007, 18:04 »

Ronaldo er uden tvivl verdens bedste fodboldspiller. Hvis det ikke var fordi vi havde gode nok spillere på posetionerne ville han også kunne spille angriber, offensiv midtbane, you name it. Han er den mest komplette fodboldspiller i verdenen, og for mig er det lig med at være den bedste. Og jeg vil ikke være bleg for at sammenligne ham med Maradona, og Pelé.

Det er næsten synd at sammenligne ham med Pelé. De er overhovedet ikke samme typer, men nuvel.

Men hvorfor er det kun United-fanboys, der kårer Ronaldo som den bedste, når fodboldeksperter og fodboldspillere selv, vælger Kaka?

Jeg kan heade, jeg kan løbe, jeg kan drible, jeg kan tackle - og jeg er venstre back = Verdens bedste fodbold spiller. Er det den logik vi er ude i?
Logged

DelPiero1
Gæst
 
Sv: Cristiano Ronaldo, hvad mener i?
« Svar #122: 29 Dec 2007, 18:05 »

Det er næsten synd at sammenligne ham med Pelé. De er overhovedet ikke samme typer, men nuvel.

Men hvorfor er det kun United-fanboys, der kårer Ronaldo som den bedste, når fodboldeksperter og fodboldspillere selv, vælger Kaka?

Ronaldo har jo præcis de samme egenskaber som Pelé så hvorfor ikke sammenligne?
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Cristiano Ronaldo, hvad mener i?
« Svar #123: 29 Dec 2007, 18:06 »

Ronaldo har jo præcis de samme egenskaber som Pelé så hvorfor ikke sammenligne?

Forklar mig, hvad disse egenskaber er :-)
Eller nej, lad være. Jeg er ikke i tvivl om, at I synes Ronaldo besidder alle egenskaber..
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Cristiano Ronaldo, hvad mener i?
« Svar #124: 29 Dec 2007, 18:07 »

Cristiano Ronaldo er bestemt en af verdens bedste fodboldspiller! Men samtidig er han den fodboldspiller jeg hader mest af alle! Hans sans for teatralske fald er uovertruffen, mange mener ikke kan er så slem til sådan noget, men det syntes jeg. Samtidig er han utrolig god til at påvirke dommeren, og så de der små svinestreger man let overser han kommer med, føj for den! Men jeg er enig med alle jer der mener han er en helt fantastisk fodboldspiller, en af dem der vil gå over i historien for fantastisk teknik, fantastisk overblik, og en fantastisk målnæse. Men den måde han tit optræder usportsligt, kan jeg ikke se bort fra, og derfor er han den spiller jeg hader mest. Men dermed ikke sagt jeg ikke respekterer alle jer der 'elsker' ham, kan sagtens forstå ham. Men sådan har jeg det med ham, og det har jeg haft siden EM anno 2004!
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Chelidze90
Gæst
 
Sv: Cristiano Ronaldo, hvad mener i?
« Svar #125: 29 Dec 2007, 18:08 »

Hvorfor er du overhovedet her inde, man kan jo overhovedet ikke debatere med dig.
Man kan jo ikke tage din indlæg seriøst. :/


Nu har jeg så skrevet over dobbelt så mange indlæg og været herinde, inden du overhovedet har hørt om denne side.
Sagen var den, at jeg synes SirToby gjorde lidt for meget ud af betydningen af at Ronaldo var god med hovedet. Samtidig stikker SirToby altid til Arsenals fans når det går dårligt (Jeg er ikke Gunners fan). Så alt det her var bare for at provokere og give lidt igen, for det er altid så fedt at se folk som dig tænde fuldstændig af
Logged

DelPiero1
Gæst
 
Sv: Cristiano Ronaldo, hvad mener i?
« Svar #126: 29 Dec 2007, 18:09 »

Forklar mig, hvad disse egenskaber er :-)
Eller nej, lad være. Jeg er ikke i tvivl om, at I synes Ronaldo besidder alle egenskaber..

Pelé kunne heade - Ronaldo kan heade
Pelé var en unik dribblekunstner - Ronaldo er en unik dribblekunstner

Bevares, Pelé scorede flere kasser, men han var også angriber. Men hvis Ronaldo var angriber ville han også score mange flere.

+ har du set videoer med Pelé (ved du overhovedt hvem Pelé er?). Deres stil minder meget om hinanden.
Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Cristiano Ronaldo, hvad mener i?
« Svar #127: 29 Dec 2007, 18:09 »

Forklar mig, hvad disse egenskaber er :-)
Eller nej, lad være. Jeg er ikke i tvivl om, at I synes Ronaldo besidder alle egenskaber..

Haha, kan godt følge dig i af man ikke kan sammeligne ham med pele eller maradona.
Logged

ydersog
Gæst
 
Sv: Cristiano Ronaldo, hvad mener i?
« Svar #128: 29 Dec 2007, 18:10 »

Nej.. Det er jo et plus at være en fantastisk header. Mod Sporting, fx. Bolden er ovre i modsatte side, så søger han ind i boksen og header den ind.

Du er vigtig for et hold hvis du kan det som fløj,
Men det er ikke et krav til en god fløj, det er bare et kæmpe plus. forstå det sådan. Opstemt


Hvorfor er du overhovedet her inde, man kan jo overhovedet ikke debatere med dig.
Man kan jo ikke tage din indlæg seriøst. :/


Du siger selv det ikke er et krav, men et plus at kunne heade som fløj..

Dvs. det er ikke vigtigt at kunne det - noget jeg ikke forstår? Synes det er endnu en modsætning :/
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Cristiano Ronaldo, hvad mener i?
« Svar #129: 29 Dec 2007, 18:11 »

Pelé kunne heade - Ronaldo kan heade
Pelé var en unik dribblekunstner - Ronaldo er en unik dribblekunstner+

+ har du set videoer med Pelé (ved du overhovedt hvem Pelé er?). Deres stil minder meget om hinanden.

Lille ven.. Jeg er ikke i tvivl om at jeg ved langt mere om fodbold end dig, hvilket du flot illustrerer der.
Jeg kan heade - Ronaldo kan header.
Jeg er en unik boldkunstnter - Ronaldo er en unik boldkunstner.
Men hov... Pelé scorede like 30 mål mere end Ronaldo hvert år  Forlegen
Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Cristiano Ronaldo, hvad mener i?
« Svar #130: 29 Dec 2007, 18:12 »

Nu har jeg så skrevet over dobbelt så mange indlæg og været herinde, inden du overhovedet har hørt om denne side.
Sagen var den, at jeg synes SirToby gjorde lidt for meget ud af betydningen af at Ronaldo var god med hovedet. Samtidig stikker SirToby altid til Arsenals fans når det går dårligt (Jeg er ikke Gunners fan). Så alt det her var bare for at provokere og give lidt igen, for det er altid så fedt at se folk som dig tænde fuldstændig af

tænde af. EJ NU HOLDER DU KRAFTEDME KÆFT :b
ej, tænder jo ikke af. Men synes du skal tage ned i parken, og få folk til at "tænde" af. i stedet for at gøre det på et forum.
Du siger selv det ikke er et krav, men et plus at kunne heade som fløj..

Dvs. det er ikke vigtigt at kunne det - noget jeg ikke forstår? Synes det er endnu en modsætning :/

Du for mig til at svede. :i
-  Har ikke sagt at det er vigtig for en fløj, men for et hold.
Logged

DelPiero1
Gæst
 
Sv: Cristiano Ronaldo, hvad mener i?
« Svar #131: 29 Dec 2007, 18:13 »

Men hov... Pelé scorede like 30 mål mere end Ronaldo hvert år  Forlegen

Nu havde jeg jo også ændret mit indlæg inden du skrev det her. Hvilket du også bliver mindet om inden du trykker godkend.

Nu skal vi heller ikke forglemme at Pelé spillede i brasillien og USA, mens Ronaldo spiller i den stærkeste liga i
verdenen.

I øvrigt er jeg sikker på jeg ved mere om fodbold end dig.
« Seneste Redigering: 29 Dec 2007, 18:16 af DelPiero1 » Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Cristiano Ronaldo, hvad mener i?
« Svar #132: 29 Dec 2007, 18:14 »

Enig med Jer der ikke mener CR er i nærheden af at kunne sammenlignes med Maradona og Pele. De er legender, de fornyede vores ædle sport. Bevares, CR er en fantastisk spiller. Og hvis han holder hans nuværende niveau til han er 32, så kan vi begynde at sammenligne, men bestemt ikke før!
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Cristiano Ronaldo, hvad mener i?
« Svar #133: 29 Dec 2007, 18:14 »

Lille ven.. Jeg er ikke i tvivl om at jeg ved langt mere om fodbold end dig, hvilket du flot illustrerer der.
Jeg kan heade - Ronaldo kan header.
Jeg er en unik boldkunstnter - Ronaldo er en unik boldkunstner.
Men hov... Pelé scorede like 30 mål mere end Ronaldo hvert år  Forlegen

Pelé har haft 50 år (eller hvad) mere end Ronaldo til at score mål i. Jeg har svært ved at se, hvordan Pelé skulle have været bedre, end Ronaldo er nu.

Du siger selv det ikke er et krav, men et plus at kunne heade som fløj..

Dvs. det er ikke vigtigt at kunne det - noget jeg ikke forstår? Synes det er endnu en modsætning :/

Selvfølgelig er det vigtigt at kunne heade, for helvede!
Logged

DelPiero1
Gæst
 
Sv: Cristiano Ronaldo, hvad mener i?
« Svar #134: 29 Dec 2007, 18:15 »

Pelé har haft 50 år (eller hvad) mere end Ronaldo til at score mål i. Jeg har svært ved at se, hvordan Pelé skulle have været bedre, end Ronaldo er nu.

Endelig en fornuftig mand tilstede.
Logged

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010