home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:35:20 Broen13 Blogkonkur... [13] Journeyman - Son ...
I dag kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
I går kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I går kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23300
  0 Brugere, 282 Gæster Online.

Indlæg: 1132739 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fmfreaks81
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Afslutning af guldfavoritterne
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 29 Udprint
Forfatter Emne: Afslutning af guldfavoritterne  (Læst 99102 gange)
plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'offensivmidt'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #225: 24 Jul 2008, 13:06 »

Jeg ville nu også sige, at Johansson er Aab's bedste offensive midt. Han ville klare sig væsentlig bedre i det her felt end Risgaard Wink
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

tubbe93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 'offensivmidt'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #226: 24 Jul 2008, 13:31 »

hvordan du kan gi Salami og Florescu 1 point hver er for mig en kæmpe gåde !

Salami viste sidste forår hvor god han var, da femi blev skadet, jeg troede personligt at vi måske ville miste medajler p.g.a. femi ikk var med, men salami trådte til og spillede helt ekstremt godt, han ska minimum op og ha 3 point eller fler. Djemba-Djemba kan jeg ikk se hvordan du kan vudere når han ikk har spillet mange kampe i lang tid !

Florescu har også spillet godt sidste år, og fik enda anførerbåndet i en af de sidste kampe for FCM, han arbejde sig flot op og viste hvorfor han blev hentet sku også minimum ha haft 3 point !
Logged

FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: 'offensivmidt'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #227: 24 Jul 2008, 13:40 »

Salami fik 2 point, og det kan jeg sagtens acceptere da det er et godt selskab han er i. Og som sagt tror jeg pointene ville have været uddelt anderledes hvis vi stadig havde haft Femi - Salami er altså ikke oppe i samme klasse som Femi endnu, men det kan jo være det kommer. Smiley

Florescus ene point er til gengæld for mig ganske uforståeligt hvilket jeg har pointeret tidligere. Men det ville også være kedeligt hvis vi alle sammen havde samme mening...
Logged



N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'offensivmidt'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #228: 24 Jul 2008, 22:01 »

Din gennemgang når sit svage punkt. Risgård er gansk vist mere offensiv end augu, men Johansson er vores modsvar til farnerud mv. Men vi har jo netop også forskellige formationer Smiley

Jep, men så skulle jeg have bedømt Risgård som hængende angriber, og det blev så i stedet Johansson der kommer der. Det samme, som dette, gælder jo også for Jan Kristiansen, som heller ikke er en normal fløjspiller, hvorfor han også er lidt malplaceret i den sammenligning, men da taktikker er talkombinationer og kan sættes op på mange måder, så har jeg taget dem ud, som jeg synes har nogenlunde samme plads.

hvordan du kan gi Salami og Florescu 1 point hver er for mig en kæmpe gåde !

Salami viste sidste forår hvor god han var, da femi blev skadet, jeg troede personligt at vi måske ville miste medajler p.g.a. femi ikk var med, men salami trådte til og spillede helt ekstremt godt, han ska minimum op og ha 3 point eller fler. Djemba-Djemba kan jeg ikk se hvordan du kan vudere når han ikk har spillet mange kampe i lang tid !

Florescu har også spillet godt sidste år, og fik enda anførerbåndet i en af de sidste kampe for FCM, han arbejde sig flot op og viste hvorfor han blev hentet sku også minimum ha haft 3 point !

Som g00n skriver, så fik Salami to point, og jeg er slet ikke i tvivl om, at han er et kæmpe talent. Dog mener jeg ikke, at han har tilnærmelsesvis den klasse som Femi viste for jer. Havde jeg skulle bedømme Femi i selskabet, så havde han fået fire point.

Florescu mener jeg har skuffet, men rejste sig til sidst. Jeg tror dog på, at han har ting gemt, som vi endnu ikke har set, og forhåbentlig gør han min vurdering til skamme, for en type som ham kan vi kun være glade for at have i Danmark.

Salami fik 2 point, og det kan jeg sagtens acceptere da det er et godt selskab han er i. Og som sagt tror jeg pointene ville have været uddelt anderledes hvis vi stadig havde haft Femi - Salami er altså ikke oppe i samme klasse som Femi endnu, men det kan jo være det kommer. Smiley

Florescus ene point er til gengæld for mig ganske uforståeligt hvilket jeg har pointeret tidligere. Men det ville også være kedeligt hvis vi alle sammen havde samme mening...

Jep ville have givet Femi fire point, mens jeg vidst har forklaret min karakter til Florescu Opstemt
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'offensivmidt'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #229: 24 Jul 2008, 23:27 »

Næste vurdering  crazy

(man bliver jo afhængig af den her tråd  Opstemt)
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'offensivmidt'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #230: 24 Jul 2008, 23:29 »

Kunne være jeg skulle tage nedrykningskampen næste gang... hehe Opstemt
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: 'offensivmidt'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #231: 24 Jul 2008, 23:31 »

Kunne være jeg skulle tage nedrykningskampen næste gang... hehe Opstemt
Kunne faktisk være meget nice Opstemt
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'offensivmidt'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #232: 24 Jul 2008, 23:32 »

Kunne faktisk være meget nice Opstemt

Ja, men skulle det så være de sidste syv hold, eller hvor skulle vi skærer der. Skulle der kun være tre, eller hvad?
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Bave
Gæst
 
Sv: 'offensivmidt'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #233: 24 Jul 2008, 23:33 »

Næste vurdering  crazy

(man bliver jo afhængig af den her tråd  Opstemt)

Lige præcis Opstemt

Dette er månedens tråd Smiley
Logged

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'offensivmidt'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #234: 24 Jul 2008, 23:35 »

Så skal du slutte af med "Det kedelige midterfelt" Smiley

Genial idé, men kommer også med nogle subjektive og kritiske punkter engang hvor jeg har lidt mere at byde ind med! Opstemt
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'offensivmidt'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #235: 24 Jul 2008, 23:38 »

Angående nedrykningstråd:

Lav følgende:
AGF
SønderjyskE
Vejle
Horsens
+ en dark horse - kunne være Randers (selvom jeg ikke er i tvivl om at de klarer den)

Fem hold gør det nemmere at sammenligne ud fra en liste. så er der de to bedste og værste samt midtermanden. Fire hold er for lidt, fordi der ikke er en middel-spiller. Og seks giver samme problem, plus det er for mange hold

Men de fire + den der er mest sandsynlig af de resterende hold. Bare ét eller andet  Wink


Ville være fedt, hvis du gjorde det!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'offensivmidt'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #236: 24 Jul 2008, 23:40 »

Lige præcis Opstemt

Dette er månedens tråd Smiley

Tak - ville da være fint tilfreds med titlen som månedens tråd, men det er nu ikke det vigtigste Opstemt

Så skal du slutte af med "Det kedelige midterfelt" Smiley

Genial idé, men kommer også med nogle subjektive og kritiske punkter engang hvor jeg har lidt mere at byde ind med! Opstemt

Jeg kunne jo lave....

Outsiderne: AC Horsens, FC Nordsjælland, Esbjerg og Randers
Bundkampen: AGF, SønderjydskE og Vejle + den(eller de to) der får lavest af outsiderne Wink

Men det kan vi tage senere om der er opbakning til - nu skal denne jo lige være færdig Smiley

Næste vurdering kommer engang i morgen, smutter nemlig i seng nu Opstemt
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'offensivmidt'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #237: 24 Jul 2008, 23:44 »

Lyder godt.

Men der bør bare altid være 5 med i hver gruppe. min grund står højere oppe.

Evt. midterfeltet: Esbjerg, Nordsjælland, Randers, Horsens og den laveste score fra denne her tråd

Bundfeltet: AGF, Sønderjyske, Vejle og de to laveste fra midterfelt-tråden. Der er jo altid outsidere til at rykke ned. Hvis Esbjerg pludselig brænder sammen, kunne de jo godt rykke ud rent sensationelt! (selvom jeg tvivler på det)
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'offensivmidt'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #238: 24 Jul 2008, 23:49 »

Lyder godt.

Men der bør bare altid være 5 med i hver gruppe. min grund står højere oppe.

Evt. midterfeltet: Esbjerg, Nordsjælland, Randers, Horsens og den laveste score fra denne her tråd

Bundfeltet: AGF, Sønderjyske, Vejle og de to laveste fra midterfelt-tråden. Der er jo altid outsidere til at rykke ned. Hvis Esbjerg pludselig brænder sammen, kunne de jo godt rykke ud rent sensationelt! (selvom jeg tvivler på det)

Vi stemmer om det, når denne omgang er slut. Så ser vi hvad der er opbakning til, og om der overhovedet er opbakning til at fortsætte projektet længere ned i rækken.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: 'offensivmidt'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #239: 25 Jul 2008, 00:07 »

Du skulle bare have udeladt Brøndby her og haft dem med i midterfeltet i stedet, så havde der været 3 grupper med 4 hold i hver Wink
Logged



Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 29 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010