home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
05 Maj 2024, 16:24 Sunbao Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23295
  1 Bruger, 349 Gæster Online.

Indlæg: 1132683 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: fmgod123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AC Milan tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 59 60 [61] 62 63 ... 135 Udprint
Forfatter Emne: AC Milan tråden  (Læst 224042 gange)
DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #900: 01 Sep 2008, 20:14 »

Så ringe synes jeg nu heller ikke angriberne ser ud, det ligner snarere almindelig utur, og bekræfter Ancelottis og Gallianis udtalelser efter kampen, om at vi havde mange chancer for at afgøre kampen, men bare manglede den sidste skarphed, mens Bologna havde to chancer, og scorede på dem begge. Men det ser nu heller ikke ud til, at det var nemt at komme til nede i Bolognas felt, i forhold til hvor mange mand de egentlig holdt helt tilbage i feltet, er det faktisk ret imponerende, at vi havde bolden så meget i feltet, og fik afsluttet så ofte som det var tilfældet. I øvrigt også godt at se, at Sheva tilsyneladende stadig ved hvor målet står, og også lader til at være faldet godt ind på holdet igen allerede, selvom han kun har været i tilbage i folden i få dage.

Men jeg er helt enig med dig i, at det er godt at se at Ronaldinho tilsyneladende blomstrer op igen, og så endda så hurtigt, det indrømmer jeg gerne, at jeg ikke havde regnet med.
Logged

Ali
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #901: 01 Sep 2008, 20:28 »

Problemet i kampen var, at Milan ser utrolig dårlige ud på kontra til modstanderne. Samtidig så var Ronaldinho det eneste inspirerende på deres hold, så Bologna smed en ekstra mand ude på højre og dækkede ham dermed op med tre spillere. Så Ancelotti fik den fikse idé at skifte spillet over i den anden side og få Pirlo til at hjælpe til, men der skete ingenting; Bologna kunne let skærme af og presse Pirlo på bolden.

Når Kaka kommer tilbage, og når Pato bliver brugt fremfor de andre tabere, så bliver det et helt andet Milan-hold. Så bliver det jo ret svært at gøre som Bologna, da der er spillere af en helt anden klasse på Milans hold.
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #902: 02 Sep 2008, 08:10 »

Jeg har ikke set kampen, så jeg kan ikke udtale mig om hvor vidt det du siger er rigtigt, Ali.

Men er det din store loyalitet for Ronni eller dine objektive briller der har set kampen? Pirlo er kendt som en af de bedste spilfordelere i Italien. Han plejer at kunne trylle på midtbanen. Så jeg har svært ved at tro på, at der er manglende kreativitet når han har bolden.

Ingen tvivl om, at Ronni var nærmere sit gamle jeg under OL end han har været i laaaang tid, men han er ikke den eneste spiller i Milan der kan skabe chancer.

Ikke for at angribe dig, for jeg har som sagt ikke set kampen, men jeg vil bare gerne sikre mig, at du bedømmer HELE holdet retfærdigt og ikke kun Ronaldinho.

Vil gerne have en så præcis bedømmelse af holdet som muligt, da jeg kun ser deres CL kampe (og de gange det er muligt i UEFA Cup'en) til at bedømme dem.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Ali
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #903: 02 Sep 2008, 14:20 »

Pirlo har altså været en del under niveau i et års tid nu. Hans spilopfattelse virkede langsom, og han stod positionmæssigt langt længere fremme mod Bologna end i så mange andre kampe, og det kunne han slet ikke kaperer. Jeg kan godt lide Pirlo, men hans niveau falder år for år tbh.
I det hele taget virkede Milans midtbane underlig. De offensive løb udeblev, taktiks forståelse manglede defensivt mod kontra og presspillet blev lagt med alt for store huller imellem spillerne. Jeg tror, at det skyldes det langsomme forsvar dog. Når forsvaret er så langsomt, så bliver de nød til at stå dybere, men når man skal op og score, så begynder midtbanespillerne at stå længere fremme, og det skaber så enorme huller mellem kæderne.

Mht. Ronaldinho: self er jeg glad for Ronaldinho, men der kan ikke herske tvivl om, at han var kampens bedste. Ancelotti, Berlusconi og Galliani deler opfattelse med mig Smiley No offence taken btw.
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #904: 02 Sep 2008, 14:26 »

Pirlo har altså været en del under niveau i et års tid nu. Hans spilopfattelse virkede langsom, og han stod positionmæssigt langt længere fremme mod Bologna end i så mange andre kampe, og det kunne han slet ikke kaperer. Jeg kan godt lide Pirlo, men hans niveau falder år for år tbh.
I det hele taget virkede Milans midtbane underlig. De offensive løb udeblev, taktiks forståelse manglede defensivt mod kontra og presspillet blev lagt med alt for store huller imellem spillerne. Jeg tror, at det skyldes det langsomme forsvar dog. Når forsvaret er så langsomt, så bliver de nød til at stå dybere, men når man skal op og score, så begynder midtbanespillerne at stå længere fremme, og det skaber så enorme huller mellem kæderne.

Mht. Ronaldinho: self er jeg glad for Ronaldinho, men der kan ikke herske tvivl om, at han var kampens bedste. Ancelotti, Berlusconi og Galliani deler opfattelse med mig Smiley No offence taken btw.

Har heller ikke set kampen, men at netop de 3 synes han var banens bedste er måske ikke lige de mest objektive personer man kan stole på i sådan en vurdering Wink

Men det skal dog siges at jeg har set nogle overskrifter fra italienske aviser og de var nu også pænt enige om at han gjorde det pænt over middel Wink
Logged

Ali
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #905: 02 Sep 2008, 15:06 »

Har heller ikke set kampen, men at netop de 3 synes han var banens bedste er måske ikke lige de mest objektive personer man kan stole på i sådan en vurdering Wink

True Opstemt Men han var stjerne. Se mit link fra tidligere i tråden.
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #906: 02 Sep 2008, 15:53 »

Jeg tror på det bliver bedre, når vi får Kaká med igen, så der bliver plads til at Pirlo kan stå som den mere tilbagetrukne playmaker. Som midtbanen var sat sammen mod Bologna, var der, som jeg ser det, ikke rigtig plads til at Pirlo kunne holde sig tilbage på banen, hvor han kunne få det gyldne overblik, det vil der blive plads til, når Kaká kommer tilbage, og Seedorf kan trækkes en tand tilbage, og stå for den offensive kreativitet på midtbanen, mens Pirlo får sin vante opgave.

Jeg vil ikke håbe, at niveauet ikke bliver hævet før Nesta er tilbage igen, for det lader altså til at have uhyggeligt lange udsigter, han er f.eks. ikke blandt de 25 der er registreret til UEFA Cuppen, så vi skal nok ikke vente ham tilbage på denne side af nytår, desværre...

Vi skal også huske på, at vores angribere enten lige er kommet til truppen, lige er kommet sig over skader, eller lige er kommet hjem fra OL, de skal nok desværre lige bruge de første par kampe til at skyde sig ind i, det er ikke optimalt, men det kan ikke rigtig være anderledes, når vi nu har sendt Paloschi til Parma...

Efter planen skulle Borriello også være tilbage til næste kamp mod Genoa, så har vi 4 spydspidser (5 hvis vi tæller Viudez med, er stadig ikke helt klog på hvor han egentlig er bedst) til den ene plads, der må for pokker da være en af dem der kan ramme målet  Smiley

Det er i øvrigt Patos 19 års fødselsdag i dag  Peace
« Seneste Redigering: 02 Sep 2008, 15:55 af DNE » Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #907: 02 Sep 2008, 17:29 »

Mht. Ronaldinho: self er jeg glad for Ronaldinho, men der kan ikke herske tvivl om, at han var kampens bedste. Ancelotti, Berlusconi og Galliani deler opfattelse med mig Smiley No offence taken btw.

Godt nok, for der var heller ikke ment nogen  Thumbs Up

Hvor er det egentlig du ser kampene? På bar eller hvordan? Kunne godt selv tænke mig at se nogle flere AC kampe!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Bave
Gæst
 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #908: 02 Sep 2008, 17:39 »

Godt nok, for der var heller ikke ment nogen  Thumbs Up

Hvor er det egentlig du ser kampene? På bar eller hvordan? Kunne godt selv tænke mig at se nogle flere AC kampe!

Du kan se kampene på Bet365.com Wink

Nu så jeg selv kampen og jeg var meget imponeret over Ronaldinho, han spillede jo rigtig godt, og fik også lagt op til vores ene mål.
Desværre gad vores angribere ikke rigtig score og når modstanderen er bedre til at udnytte deres chancer ja så taber vi Ubeslutsom
Men heldigt for os fik hverken Roma, Inter, Juventus eller Fiorentina sejr så vi er ikke så langt bagud  Smiley
Logged

Schytte
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #909: 02 Sep 2008, 17:42 »

ja ronaldohino spillede godt nok en god kamp med fine driblinger og fantastiske afleveringer... desværre var det ikke nok
Logged


plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #910: 02 Sep 2008, 17:48 »

Du kan se kampene på Bet365.com Wink

Tak!! Nice to know! Så kan jeg nyde det (forhåbentlig) gode spil  Thumbs Up
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Ali
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #911: 03 Sep 2008, 01:04 »

Godt nok, for der var heller ikke ment nogen  Thumbs Up

Hvor er det egentlig du ser kampene? På bar eller hvordan? Kunne godt selv tænke mig at se nogle flere AC kampe!

Som de andre sagde, så er bet365 fint, men der er også andre pyha-sider, som streamer alle kampe. Serie A er topligaen i år, og så må alle subjetive idioter prøve at modsige mig, men virkeligheden er, at der faktisk er mange tophold i det italienske, og jeg er helt tabt i den liga for tiden.
Logged

Elne
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #912: 14 Sep 2008, 17:10 »

Hvad sker der lige for jer? 0-2 mod Genoa? Skal Carlo ikke snart fyres?
Logged

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #913: 15 Sep 2008, 09:07 »

Hvad sker der lige for jer? 0-2 mod Genoa? Skal Carlo ikke snart fyres?

Normalt ville jeg sige nej, men hans rotationsprincip ødelægger altså for meget, nu er det vist tredje eller fjerde år i træk vi er kommet ekstremt dårligt fra start i ligaen, det dur bare ikke. Specielt i år var det vigtigt virkelig at vise allerede fra start, at vi er tilbage, og så starter man gud hjælpe mig med Favalli på venstrebacken i en forholdsvis svær udekamp... Savnede også Seedorf, Pato, Kaladze, Jankulovski og til dels Senderos i startopstillingen, alle var klar til kamp (dog skal det lige retfærdigvis siges, at Pato vist har haft lidt problemer med indstillingen til træningen, så det er måske fair nok, hvis han har siddet over).

Men synes i den grad at det er helt tosset, at begynde at rotere i den grad i ligaen, som SKAL have første prioritet i år. Noget af det kan måske også skyldes Nestas fravær, men kan vi slet ikke undvære ham, så er vi altså på skideren, for han er tidligst klar igen midt i oktober, og en måned mere med disse resultater, så er champions league billetterne nok ved at være solgt til anden side igen...  ticked off
Logged

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #914: 15 Sep 2008, 12:26 »

Har svært ved at være stolt af os pt.
Vi er kommet skidt igang, og det var jo ikke lige planen.
Scudettoen (stav?) er det vi burde gå efter i år, men CA virker til stadig at være ligeså stædig med sit rotationsprincip, som Morten Olsen er med sin firkantede holdning til landsholdsudtagelse r - dog håber jeg vi beholder CA, kan godt lide ham. 
Jeg har ikke set highlights fra kampene, men bare holdene de spiller imod burde jo være overkommelige, selv i træningskampene..

Jeg håber drengene får taget sig sammen, ville være rart med et trofæ i år, måske flere, hvem ved.
Og mon ikke, om det ikke også bliver bedre Smiley

Og vi har åbenbart heller ikke spillet så ringe, bare været lidt uheldige Smiley
« Seneste Redigering: 15 Sep 2008, 12:58 af makkerskilap » Logged

It's all, part of the plan.

Sider: 1 ... 59 60 [61] 62 63 ... 135 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010