home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:45:17 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23298
  1 Bruger, 749 Gæster Online.

Indlæg: 1132689 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Crewet
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 286 287 [288] 289 290 291 Udprint
Forfatter Emne: Crewet  (Læst 485640 gange)
Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #4305: 13 Aug 2015, 00:50 »

Jeg tror, hvis jeg lige må indskyde en fodnote, at et af FmFreaks kerneproblemer er kommunikation. I kan se, at Peroni21 ikke har fået et endegyldigt svar, og I har aftalt noget bag linjerne. Det burde være kommunikeret klart ud, at han var i overvejelsen, og I lige ville kigge ham an over en periode. Derudover synes jeg, at I skal stille jer selv nogle spørgsmål, hvad I vil med siden.

Er det nødvendigt med challenges hele året? Er Odds-sektionen arbejdet værd? Har I behov for at sidde så mange i crewet?

Det virker lidt til, at folk I crewet er kørt lidt døde og sure i det. Der mangler noget nytænkning og modet til at tage chancer. Der er kommet masser af aktivitet på baggrund af et fællesspil, det har fået andre til at ville prøve med. Jeg siger ikke, at man skal skamfere konceptet, men tør nu at prøve nogle ting.

Det er langt sjovere som bruger at se noget nyt, end at se på det samme gamle show hvert år. Måske find noget materiale frem, som I engang har brugt og så finpuds det. Lige nu fremstår siden som tættere på lukning end et aktivt forum. Der er ingen, der skriver herinde, fordi det er dødt. Folk ved, hvad de får, når de kommer herind og det er det samme som for fem år siden. Forskellen lige nu er bare, at Wester ikke er crew på FMD, men på FMF i stedet.

Prøv at brug jeres energi på aktiv kommunikation ud ad til, fremfor at vende alt tusinde gange på crewforummet. Jeg beder ikke om medbestemmelse, men prøv at luft jeres ideer med os, fordi så ser jeg - eller en anden bruger - måske potentialet i en idé og arbejder videre med den. Det tror jeg, at der kommer noget bedre ud af, end at man kører sur.

Det kan være, at I måske endda ser talent i nogle af brugerne, der er stærke til at udvikle ideer, få ting til at ske eller noget tredje. Uanset hvad tror jeg, at det vil gavne jer at være lidt mere åbne og tilgængelige. Afslutningsvis kan vi tale om jeres retorik, der altid er 'vi mangler igen nogle i crewet' prøv nu at skriv, hvad der gør det fedt at være i crewet. Hvorfor var det, at I selv valgte at være med? Handler det om et gratis FM-spil eller at I godt kan lide siden?

Og nå ja, måske droppe nogle af de fordomme, som I har om folk. Det kunne jo være, at folk var fine nok, men I bare har sat dem i bås for år tilbage.

Håber, det gav lidt stof til eftertanke.
« Seneste Redigering: 13 Aug 2015, 00:52 af Gemma » Logged


Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #4306: 13 Aug 2015, 08:34 »

Hej Præsidenten

Men... Når man giver udtryk for at man gerne vil hjælpe, og at i endelig bare skal sige til, og at der "næsten" intet sker, går man da stærkt ud fra at man ikke er i overvejelserne mere. Det virker da indlysende. At det har været en forvirring er så hvad det er.

Var der blevet sendt en motiveret ansøgning, havde vi naturligvis vendt tilbage med et svar (ellers ville det have været en stor fejl fra vores side). I dette tilfælde har du blot gjort opmærksom på, at du ville give en hjælpende hånd, hvis vi havde lyst. Det havde vi, men da vi ikke så dig skrive så mange indlæg som tidligere, er det blevet vurderet, at du netop ikke har haft så meget tid og at det derfor ville være bedre at vente. Det, som sagt, var tydeligvis en forkert vurdering fra vores side.
Jeg vil derfor også råde dig - og andre - til endelig at skrive igen og give lyd fra sig, hvis man synes, man mangler svar på noget. Eventuelt til et andet crewmedlem, da den ene kan være utilgængelig af forskellige årsager osv. Jeg selv prøver i hvert fald at besvare personlige beskeder så hurtigt, som tiden nu tillader mig det. Og således vil vi undgå eventuelle fremtidige misforståelser som denne.

Logged

FC Barcelona

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #4307: 13 Aug 2015, 08:54 »

Hej Gemma

Lige nu laves der så meget i crewet som motivationen er til - jeg ville ønske, det var mere, men sådan er realiteterne lige nu. Jeg synes bestemt både oddssektionen og challenges er det værd, når vi har mænd nok til at beskæftige sig med dette.

Der mangler nok mere nytænkning end modet til at tage chancer. Men "nytænkning" er lettere skrevet her end gjort - får vi en fremragende ide til noget nyt revolutionært, så ville vi selvfølgelig gerne arbejde videre med det.
Jeg synes fællesspillet er aldeles fremragende, og super at brugerne kan finde sammen her. Men hvad er det, du synes vi skulle have gjort og skal gøre nu i forhold til fællesspil?

Derudover bliver ting nu ikke vendt 100 gange i baglokalet. Når folk arbejder med et projekt, bliver det postet og derefter eventuelt finpudset af de andre crewmedlemmer, der har tid til at se på det. Derefter prøver vi at få produktet ud.

Sidst men ikke mindst så takker jeg for, at du denne gang er kommet med noget konstruktiv kritik, omend jeg i visse punkter stadig må erklære mig uenig.
Logged

FC Barcelona

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #4308: 13 Aug 2015, 18:43 »

Vi er glade for at kunne byde Tanderup velkommen som prospect i skribentafdelingen!
Logged

FC Barcelona

Peroni21
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #4309: 14 Aug 2015, 01:24 »

Var der blevet sendt en motiveret ansøgning, havde vi naturligvis vendt tilbage med et svar (ellers ville det have været en stor fejl fra vores side). I dette tilfælde har du blot gjort opmærksom på, at du ville give en hjælpende hånd, hvis vi havde lyst. Det havde vi, men da vi ikke så dig skrive så mange indlæg som tidligere, er det blevet vurderet, at du netop ikke har haft så meget tid og at det derfor ville være bedre at vente. Det, som sagt, var tydeligvis en forkert vurdering fra vores side.
Jeg vil derfor også råde dig - og andre - til endelig at skrive igen og give lyd fra sig, hvis man synes, man mangler svar på noget. Eventuelt til et andet crewmedlem, da den ene kan være utilgængelig af forskellige årsager osv. Jeg selv prøver i hvert fald at besvare personlige beskeder så hurtigt, som tiden nu tillader mig det. Og således vil vi undgå eventuelle fremtidige misforståelser som denne.



Det var såmænd ikke en "tag mig nu ind i det crew"-meddelelse jeg kom med. Mere en meddelelse omkring at i burde tage nye og spændende håb ind i crewet.

Jeg bærer på ingen måde nag, men jeg er da ked af at jeg ikke fik chancen dengang. Det er desværre for sent lige pt. og det er nok også ok, så der er plads til andre. Men stadig.

No hard feelings. Ville bare fortælle hvordan jeg følte forløbet, og hvordan jeg tror FmF kunne blive bedre Smiley

//Peroni21
Logged

Månedens bruger: Februar 15'
Månedens tråd: Februar 15'

Nuværende konkurrence: Ingen aktive p.t.
Nuværende blog: Ingen aktive p.t.

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #4310: 14 Aug 2015, 16:40 »

Jeg har skam heller ikke opfattet det som om at du bar nag, bare rolig Smiley Det er dog bare vigtigt at få kommunikeret ud, at vi skam rigtig gerne vil have nye ind og grundlaget for, at vi ikke skrev til dig, var, at vi blot ville have dig ind med mest mulig motivation. Jeg håber, at du på et tidspunkt finder tiden og lysten til at give crewet et skud. Jeg er overbevist om, at du kunne blive et glimrende aktiv.
Logged

FC Barcelona

Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #4311: 14 Aug 2015, 20:56 »

Hej Gemma

Lige nu laves der så meget i crewet som motivationen er til - jeg ville ønske, det var mere, men sådan er realiteterne lige nu. Jeg synes bestemt både oddssektionen og challenges er det værd, når vi har mænd nok til at beskæftige sig med dette.

Der mangler nok mere nytænkning end modet til at tage chancer. Men "nytænkning" er lettere skrevet her end gjort - får vi en fremragende ide til noget nyt revolutionært, så ville vi selvfølgelig gerne arbejde videre med det.
Jeg synes fællesspillet er aldeles fremragende, og super at brugerne kan finde sammen her. Men hvad er det, du synes vi skulle have gjort og skal gøre nu i forhold til fællesspil?

Derudover bliver ting nu ikke vendt 100 gange i baglokalet. Når folk arbejder med et projekt, bliver det postet og derefter eventuelt finpudset af de andre crewmedlemmer, der har tid til at se på det. Derefter prøver vi at få produktet ud.

Sidst men ikke mindst så takker jeg for, at du denne gang er kommet med noget konstruktiv kritik, omend jeg i visse punkter stadig må erklære mig uenig.
Jeg tror, at du ser forbi min pointe.

Jeg tænkte nytænkning som at kigge rundt - hvad sker der på de andre fora? Er der nogle der spiller PCM eller noget tredje, hvor der er sjove koncepter? Kan man adaptere det? Måske burde man i virkeligheden lave en idébank, der var offentlig tilgængelig, hvor man kunne komme med ideer til.

Det kunne være, at jeg sad med den fedeste træner challenge eller en spillerudfordring, der kunne være sjovt. Jeg gider måske bare ikke skrive det selv lige nu, men hvis jeg ser andre komme med ideer, og jeg ser dem bliver udviklet - så ville jeg måske  som ny bruger (tænkt eksempel) overveje, om jeg ikke skulle smide min idé i puljen. Måske sidder der en derude med de vise sten, som synes det er genialt. Eller lige kan se et fedt twist.

Jeg siger ikke, at I skal gøre noget specielt i forhold til fællesspil specifikt, men nærmere prøve at arbejde videre med det - det er jo noget af det, der skaber forbindelse mellem brugere, der måske normalt aldrig ville tale sammen, fordi den ene synes Arsenal er sjove at spille med, mens den anden sidder i Kina og spiller.

Prøv at tænk i måder, hvor I skaber interaktioner eller kan være med til at gøre det. I kunne uden tvivl få en masse ud af at bruge jeres sociale medier aktivt. Er der gang i en fed tråd om købet af Adama Traore - så smid den på facebook, måske kommer der nye ind på siden og vil debattere med.

Der er så få aktive brugere herinde lige nu, at I - sat på spidsen - kan redefinere tonen i de forskellige fora. Der er ingen grund til, at jeg ikke kan gå ind og kommentere i en United tråd, selvom jeg holder med Chelsea og måske er lidt farvet. Prøv at hank op i jer selv, og vis, hvorfor FmFreaks er et fedt sted at være.

Jeg ser ikke crewet. Jeg ser dem ikke skrive. Jeg ser dem ikke komme med noget nyt. Jeg ser dem bare som en gang baggrundspapirnusse re, der ikke kommer ud over startrampen. I har en masse værktøjer til at gøre siden til et fedt sted, men tit og ofte drukner det i et selvforsvar over nogle forkerte dispositioner. Prøv at tage en åben dialog, hvor man ikke stiller sig helt på tværs fra start af. Giv plads til at ny kan folde sig ud, og ikke slå ned på dem med det samme, hvis de træder ved siden af.

Hvis man så ser på jeres svartider/debattid på crewforummet, så tror jeg, at mange brugere er 'her-og-nu'-mennesker, der gerne vil have respons nu. Bliver der vist interesse for deres ansøgninger, ideer etc. så får de mod på endnu mere. I kan selvfølgelig ikke være online hele dagen, men at tage sig tid til at kommunikere er alfa og omega. Det gør I ikke nu, hvor I bare siger 'Var der sendt en motiveret ansøgning, havde vi naturligvis vendt tilbage med et svar'. Det er bullshit, som I har gang i. Der skal sgu andre boller på suppen. Få folk til at ville siden, lige så meget som I ville siden engang (måske endda stadig?).
Logged


Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #4312: 14 Aug 2015, 21:41 »

Nu er jeg lige trådt ind i crewet Gemma, og jeg suger alt det du siger til mig.
- jeg har forslået at hjælpe med de sociale medier, og forventer særligt at kunne hjælpe med facebook og evt. Twitter.

Er sikker på at crewet kan forbedres, og jeg har intentioner om at komme med forslag til de forbedringer jeg finder realistisk.
Det er blot vigtigt at huske at vi alle har et liv ved siden af fm. Er personligt iværksætter og arbejder 50-80 timer ugentligt, men dedikerer på trods af det 2-8 timer ugentligt til siden.

Synes det er vigtigt at forstå at det er et stykke frivilligt arbejde der bliver lagt, men dermed ikke sagt at det ikke kan forbedres. Jeg vil suge indtryk til mig den næste uges tid, og derefter tage action på de punkter jeg mener er realistiske.
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #4313: 15 Aug 2015, 00:36 »

Jeg tror, at du ser forbi min pointe.

Jeg tænkte nytænkning som at kigge rundt - hvad sker der på de andre fora? Er der nogle der spiller PCM eller noget tredje, hvor der er sjove koncepter? Kan man adaptere det? Måske burde man i virkeligheden lave en idébank, der var offentlig tilgængelig, hvor man kunne komme med ideer til.

Det kunne være, at jeg sad med den fedeste træner challenge eller en spillerudfordring, der kunne være sjovt. Jeg gider måske bare ikke skrive det selv lige nu, men hvis jeg ser andre komme med ideer, og jeg ser dem bliver udviklet - så ville jeg måske  som ny bruger (tænkt eksempel) overveje, om jeg ikke skulle smide min idé i puljen. Måske sidder der en derude med de vise sten, som synes det er genialt. Eller lige kan se et fedt twist.

Jeg siger ikke, at I skal gøre noget specielt i forhold til fællesspil specifikt, men nærmere prøve at arbejde videre med det - det er jo noget af det, der skaber forbindelse mellem brugere, der måske normalt aldrig ville tale sammen, fordi den ene synes Arsenal er sjove at spille med, mens den anden sidder i Kina og spiller.

Prøv at tænk i måder, hvor I skaber interaktioner eller kan være med til at gøre det. I kunne uden tvivl få en masse ud af at bruge jeres sociale medier aktivt. Er der gang i en fed tråd om købet af Adama Traore - så smid den på facebook, måske kommer der nye ind på siden og vil debattere med.

Der er så få aktive brugere herinde lige nu, at I - sat på spidsen - kan redefinere tonen i de forskellige fora. Der er ingen grund til, at jeg ikke kan gå ind og kommentere i en United tråd, selvom jeg holder med Chelsea og måske er lidt farvet. Prøv at hank op i jer selv, og vis, hvorfor FmFreaks er et fedt sted at være.

Jeg ser ikke crewet. Jeg ser dem ikke skrive. Jeg ser dem ikke komme med noget nyt. Jeg ser dem bare som en gang baggrundspapirnusse re, der ikke kommer ud over startrampen. I har en masse værktøjer til at gøre siden til et fedt sted, men tit og ofte drukner det i et selvforsvar over nogle forkerte dispositioner. Prøv at tage en åben dialog, hvor man ikke stiller sig helt på tværs fra start af. Giv plads til at ny kan folde sig ud, og ikke slå ned på dem med det samme, hvis de træder ved siden af.

Hvis man så ser på jeres svartider/debattid på crewforummet, så tror jeg, at mange brugere er 'her-og-nu'-mennesker, der gerne vil have respons nu. Bliver der vist interesse for deres ansøgninger, ideer etc. så får de mod på endnu mere. I kan selvfølgelig ikke være online hele dagen, men at tage sig tid til at kommunikere er alfa og omega. Det gør I ikke nu, hvor I bare siger 'Var der sendt en motiveret ansøgning, havde vi naturligvis vendt tilbage med et svar'. Det er bullshit, som I har gang i. Der skal sgu andre boller på suppen. Få folk til at ville siden, lige så meget som I ville siden engang (måske endda stadig?).

Jeg synes, det er en fremragende ide at have en idefabrik, hvor kreative brugere kan komme med deres input. Det har vi bare også, hvor der til hver version af spillet er en underkategori, der hedder netop "Idefabrikken". Ligeledes er der mulighed for at komme med forslag til forbedringer til fmfreaks i tråden placeret i "mødelokalet", hvis man har en mere generel ide.

I forhold til fællesspil er jeg igen enig. Vi mangler bare folk til det. Heldigvis lader det til, at vi har fået nye folk ind, med mod på at tage dette op. Samme er gældende med de sociale medier. Helt enig i at det ville være en stor succes, hvis vi kunne bruge dem mere aktivt. Det kræver bare, at der er en med en finger på pulsen omkring, hvad der sker på forum og samtidig har lysten til at styre de sociale medier. En sådan person har vi ikke haft på det sidste, da folk, der melder sig i crew naturligvis beskæftiger sig med, hvad de finder interessant. Gjorde vi ikke det, ville der ikke være et crew tilbage - arbejdet ville simpelthen blive for surt. Og så ville vi ikke have nogen som helst til at tage imod nye crewmedlemmer.

Du skulle meget gerne have lov til at gå ind i en United-tråd som Chelsea sympatisør. Men nej, provokationer af pågældende klub i dens egen tråd vil ikke blive tolereret. Jeg tror på ingen måde mudderkast i disse tråde ville gavne hverken debatten eller siden som helhed.

Vi giver naturligvis nye chancen. Jeg ved simpelthen ikke, hvor du har det fra - vi viser altid stor interesse for ansøgninger. Derudover er det irriterende at få sat et prædikat om at man taler bullshit, når man beskriver et forløb, som det er hændt. En misforståelse mellem crew og bruger, hvor ingen af dem åbenlyst har fået kommunikeret ordentligt, da de tydeligvis ellers havde samme dagsorden. Det er langt nemmere at komme med kritik i bagklogskabens klare lys, end når man sidder i situationen.

Hvis jeg må give dig et råd, så skal du overveje, hvordan du giver kritik videre både her på forum, men også generelt. Du har som regel flere gode pointer, omend jeg som nævnt langt fra er enig med alle og sommetider synes du mangler en realitetssans i din kritik, der ofte er taget i bagklogskabens lys. Du har kritiseret op til flere gange, men der kommer absolut aldrig noget positivt og motiverende med på vejen - i stedet er kritikken ofte bragt videre i en nedladende og bedrevidende tone, der kan virke som om, at crewet skal miskrediteres, så meget som du kan. Jeg har intet imod kritik, men din måde du altid kommer med den på er voldsomt demotiverende, og så ender det ofte med at de, af dine pointer, der er gode, drukner i hele den negative tone.
Jeg synes endelig, at du skal følge dit eget forslag og søge efter forskellige smarte koncepter og ideer på andre foraer og være med til at sætte disse i gang. Det ville være en meget mere konstruktiv og fornuftig brug af tiden, end at vi sidder her og stort set diskutere de samme ting med et par ugers mellemrum. 
Logged

FC Barcelona

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Crewet
« Svar #4314: 15 Aug 2015, 12:49 »

Hvis jeg må give dig et råd, så skal du overveje, hvordan du giver kritik videre både her på forum, men også generelt. Du har som regel flere gode pointer, omend jeg som nævnt langt fra er enig med alle og sommetider synes du mangler en realitetssans i din kritik, der ofte er taget i bagklogskabens lys. Du har kritiseret op til flere gange, men der kommer absolut aldrig noget positivt og motiverende med på vejen - i stedet er kritikken ofte bragt videre i en nedladende og bedrevidende tone, der kan virke som om, at crewet skal miskrediteres, så meget som du kan. Jeg har intet imod kritik, men din måde du altid kommer med den på er voldsomt demotiverende, og så ender det ofte med at de, af dine pointer, der er gode, drukner i hele den negative tone.
Jeg synes endelig, at du skal følge dit eget forslag og søge efter forskellige smarte koncepter og ideer på andre foraer og være med til at sætte disse i gang. Det ville være en meget mere konstruktiv og fornuftig brug af tiden, end at vi sidder her og stort set diskutere de samme ting med et par ugers mellemrum. 

Jeg kan følge dig lidt hen af vejen i forhold til Gemmas kritik, men det jeg tror også det kommer meget an på med hvilke briller man læser det. Da jeg i første omgang læste det kunne jeg slet ikke genkende det du siger om Gemmas kritik. Han ikke mega positivt, men jeg syntes det er konstruktivt og det er noget crewet bør tage til sig. Når jeg læser det igen kan jeg godt se, hvordan det kan læses når man sidder i crewet, og hvordan man måske kan se det som et angreb, men det tror jeg ikke var meningen fra Gemmas side og jeg syntes i hvert fald ikke at crewet skal tage det sådan.

Jeg holder meget af siden og crewet, men den med kommunikationen er vidst ikke et enestående tilfælde. Crewet skal selvfølgelig roses når de gør det godt og kommer med nyt indhold, men i forhold til tidligere tider, kommer der altså ikke meget ud og det er syndt. De challenges i kører med og hele konceptet med "FmF udfordrer dig" syntes jeg er rigtig fint, men vi skal have endnu mere af den slags indhold. Jeg har selv siddet i crewet for år tilbage, så jeg at det kan være hårdt arbejde, og jeg sad da også ofte og tænkte at det var godt nok sjældent man fik ros når man kom med noget indhold, men så må man bare blive ved og levere godt indhold. Som Gemma skriver, så føles siden desværre lidt død og det er ikke kun crewets skyld, men også brugernes, hvis aktivitet er dalet kraftigt. Hvis vi bare ser på forsiden, er der kommet 3 nyheder de sidste 2 måneder og det er jo ikke alverden.

Jeg syntes man skal tage imod kritikken og ikke tage den personligt. Selvfølgelig er det også nemt for os brugere bare at bede om et mere kreativt crew fyldt med gode idéer osv. og vi som brugere, må også selv komme mere på banen end tilfældet har været det seneste lange stykke tid.
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #4315: 15 Aug 2015, 15:20 »

det er ikke kun crewets skyld, men også brugernes, hvis aktivitet er dalet kraftigt. Hvis vi bare ser på forsiden, er der kommet 3 nyheder de sidste 2 måneder og det er jo ikke alverden.

Jeg syntes man skal tage imod kritikken og ikke tage den personligt. Selvfølgelig er det også nemt for os brugere bare at bede om et mere kreativt crew fyldt med gode idéer osv. og vi som brugere, må også selv komme mere på banen end tilfældet har været det seneste lange stykke tid.

Præcis! Det er fællesskab. Det er ikke kun crew der stramme op. Det er både crew og brugere der skal løfte sammen. De bedste ideer jeg har set i min tid på scenen er aldrig kommet fra crewet. Det er altid en kreativ bruger, der får en fed ide. Ideer som senere bliver stjålet af crew til mere officiel brug.

Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Bradley Beal
Gæst
 
Sv: Crewet
« Svar #4316: 15 Aug 2015, 18:48 »

Hvor motivereret er man som bruger, når man kommer ind på en død side?
Logged

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #4317: 15 Aug 2015, 20:01 »

Hvor motivereret er man som bruger, når man kommer ind på en død side?

Meget lidt motiveret, og aktiviteten starter fra crews side, men er det kun crew der er aktive vil det hurtigt virke falsk.
Derfor er det også noget der arbejdes aktivt med, men det kræver helt sikker indspark fra brugerne.

Optimalt set blev der skabt en kultur, hvor brugerne ikke lagde alt ansvar for aktivitet over på crew ift. nytænkning.
Kun med nytænkning og innovation kan sitet holde en flot aktivitet, men nøjagtig som på en arbejdsplads, er det ikke nok at lederne er innovative.
Det skal ligge i organisationens DNA, oversat til Fmf, så starter nytænkning og aktivitet hos crewet, men brugerne bliver nødt til at lade sig inspirere og turer byde ind, enten gennem fora eller pm. således at det i sidste ende er brugerne der kommer med inputs og crew finpudser og implementere ved hjælp af crewets erfaring.

Jeg lover at gøre mit til nytænkning og aktivitet på siden, og jeg håber at brugerne vil følge i det fodspor.

Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

-KNM-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #4318: 15 Aug 2015, 20:07 »

Jeg tror ikke der er nogen der er uenige i, at det ville være godt med mere aktivitet. Det er trods alt hvad siden er her for.

Det er dog heller ikke voldsomt motiverende som crewmedlem at lave projekter man ikke kan få deltagere til. Selv når der er et nyt FM på højkant plejer det at være umuligt at få mere end en håndfuld deltagere. Det er ikke for at fraskrive crewet et medansvar, men det er en selvforstærkende effekt. Inaktive bruger->inaktive crewmedlemmer->inaktive brugere osv

Jeg har svært ved at tage seriøst at crewet ikke skulle turde prøve nye ting eller lade brugerne komme med forslag. Der er endda præcedens for at crewet går ind og hjælper folk på vej aktivt ved at udlove freak$ til brugerprojekter. Jeg ved godt at det ikke nødvendigvis er verdens mest inspirerende præmie, men det er dog et synligt bevis på at initiativ fra brugerne bliver taget imod med kyshånd.

Til gengæld er det helt klart at crewet kan blive bedre til sociale medier og aktivitet på forummet omend det ikke er helt så let som du antyder at forbedre det.
Der har vel været søgt efter én, der er dedikeret til sociale medier i noget lignende et år, men de gange man har fundet en har det holdt i meget kort tid.

Jeg ved ikke hvem det er du mener er kommet til som ny og er blevet slået ned af crewet, men jeg har noget svært ved at genkende billedet?

Slutteligt synes jeg at det er lidt latterligt at taget forløbet omkring peroni og fremstille det som om det er normen. Der har tydeligt været tale om, at parterne har misforstået hinanden.
Jeg er dog lidt ked af at Peroni har oplevet det sådan, da jeg husker det som om vi enormt gerne ville have ham ind, men blot var lidt bekymrede for hans aktivitet.
Logged

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #4319: 15 Aug 2015, 20:11 »

Jeg tror ikke der er nogen der er uenige i, at det ville være godt med mere aktivitet. Det er trods alt hvad siden er her for.

Det er dog heller ikke voldsomt motiverende som crewmedlem at lave projekter man ikke kan få deltagere til. Selv når der er et nyt FM på højkant plejer det at være umuligt at få mere end en håndfuld deltagere. Det er ikke for at fraskrive crewet et medansvar, men det er en selvforstærkende effekt. Inaktive bruger->inaktive crewmedlemmer->inaktive brugere osv

Jeg har svært ved at tage seriøst at crewet ikke skulle turde prøve nye ting eller lade brugerne komme med forslag. Der er endda præcedens for at crewet går ind og hjælper folk på vej aktivt ved at udlove freak$ til brugerprojekter. Jeg ved godt at det ikke nødvendigvis er verdens mest inspirerende præmie, men det er dog et synligt bevis på at initiativ fra brugerne bliver taget imod med kyshånd.


Til gengæld er det helt klart at crewet kan blive bedre til sociale medier og aktivitet på forummet omend det ikke er helt så let som du antyder at forbedre det.
Der har vel været søgt efter én, der er dedikeret til sociale medier i noget lignende et år, men de gange man har fundet en har det holdt i meget kort tid.

Jeg ved ikke hvem det er du mener er kommet til som ny og er blevet slået ned af crewet, men jeg har noget svært ved at genkende billedet?

Slutteligt synes jeg at det er lidt latterligt at taget forløbet omkring peroni og fremstille det som om det er normen. Der har tydeligt været tale om, at parterne har misforstået hinanden.
Jeg er dog lidt ked af at Peroni har oplevet det sådan, da jeg husker det som om vi enormt gerne ville have ham ind, men blot var lidt bekymrede for hans aktivitet.


Synes du rammer meget godt, men mener at vi som crew skal være i stand til at bevare motivationen, selv i mindre aktive perioder. Det er vigtigt at crewet viser kontiunitet, og viser vejen for brugerne.

De sociale medier vil jeg berolige dig på, der skulle meget snart gerne komme en løsning på den front.
Hvis du har nogen gode ideer til aktivitet der på, så høre jeg dem meget gerne, har selv en masse, men jo felre desto bedre.  Thumbs Up
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Sider: 1 ... 286 287 [288] 289 290 291 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010