home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 527 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Crewet
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 284 285 [286] 287 288 ... 291 Udprint
Forfatter Emne: Crewet  (Læst 483670 gange)
darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #4275: 01 Jun 2015, 04:44 »

Har pakket tasken og husket billetten. Hvornår skal vi afsted og hvor skal vi egentlig hen og bade???
Logged


Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #4276: 01 Jun 2015, 07:33 »

Præsidenten det du skriver der er decideret løgn ift. min egen erfaring.

En af de mest stabile periode i awardsektionen?
Hvor man ikke lige laver awards i over 3 måneder.. Kom igen.

Darkalf kom ind i crewet september 2013, Fogt en måned senere. Darkalf valgte at stoppe i august 2014. I denne periode formåede de to at lave awards i 10 måneder i træk, en af de, som jeg sagde, mest stabile perioder i vores awardsektions historie.

Jeg foreslår, at du undersøger tingene, før du omtaler andre i så respektløs en tone.
Logged

FC Barcelona

Bradley Beal
Gæst
 
Sv: Crewet
« Svar #4277: 03 Jun 2015, 19:52 »

Jeg synes at med de nye regler burde man give Natte tråden en chance for at overholde de regler.
Så synes man skal starte på en frisk med Natte tråden Smiley

Enig.
Logged

KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: Crewet
« Svar #4278: 03 Jun 2015, 19:59 »

bump

mener du stadig dette?

søgaard: Ja jeg synes den advarsel burde fjernes - man kan altid slette sit indlæg bagefter hvis det er Tunge


Logged

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #4279: 03 Jun 2015, 23:05 »

Vi er glade for at meddele Belthazor nu er crew-prospect, hvor han kommer til at bruge sin tid i projektafdelingen.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Crewet
« Svar #4280: 27 Jun 2015, 18:04 »

I takt med at livet/aktiviteten falder her på siden og vel generelt på alle FM sider, så tror jeg at det kunne være et frisk pust at lave et fælles netspil (enten kun for crew medlemmer, eller crewet + inviterede brugere) hvor man siddeløbende blogger lidt om spillet, for at skabe noget liv og debat..

Jeg kan huske at det der fik min opmærksomhed på FM scenen, var en blog fra nogle gutter på det gamle CMagazine, hvor man fulgte 5-6? der hver havde sit hold i Premier League.. Det fandt jeg vanvittigt spændende at følge og hvis man gør det rigtigt, så tror jeg også at der vil kunne opstå en god debat omkring sådan et spil, hvor vi brugere kan give vores meninger til kende omkring alt vedr. spillet - alt lige fra handler, resultater osv..

Jeg syntes at det kunne være enormt spændende at høre om Premier League, hvor hold som City, United, Chelsea, Arsenal, Liverpool og Tottenham alle dystede om at være bedst. Og så skidt med at det måske ikke er helt fair mellem alle holdende, hvilket jeg blot syntes vil gøre det endnu mere fedt..   Smiley
Logged

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #4281: 27 Jun 2015, 18:42 »

Det er en ganske fin ide.

FMdanmark havde med FcEagle og NiFo i spidsen mange år hvor de arrangerede netspil både i England, Italien og Danmark. For at udligne forskellene mellem holdene så var der et koefficientssystem som gjorde det mere lige. :-)

Om sådanne spil kan komme op at stå er et godt spg. Smiley
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Crewet
« Svar #4282: 27 Jun 2015, 19:54 »

Det er en ganske fin ide.

FMdanmark havde med FcEagle og NiFo i spidsen mange år hvor de arrangerede netspil både i England, Italien og Danmark. For at udligne forskellene mellem holdene så var der et koefficientssystem som gjorde det mere lige. :-)

Om sådanne spil kan komme op at stå er et godt spg. Smiley

Det var ikke ment, som at FMF skulle hoste online spil for brugerne.. Mere at crewet internt imellem havde et netspil kørende, som brugerne kunne følge med i..

Og alt sådan noget som koefficientsystem syntes jeg man helt skal se bort fra.. Det skal bare være et ganske normalt netspil, som man kan følge med i..    Smiley
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #4283: 27 Jun 2015, 20:04 »

Jeg må indrømme, det lyder som en super idé!

Jeg kan umiddelbart dog se det problem med tid. For jo flere der er med, jo flere skal vi være om at spille og jo flere skal tage tiden til det. Jeg ved ikke hvordan det vil kunne fungere, men jeg bakker idéen op!
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: Crewet
« Svar #4284: 27 Jun 2015, 20:38 »

Hawkins(g00n og Hawk1nZ)-brødrene tror at de styrer det hele.. jeg synes at efter du (g00n) er kommet ind i crewet så er der ALT for meget FMD over siden her, og den hedder nu engang FMF.. Jeg synes det er utroligt at I to brødre ikke engang har bare LIDT delte meninger om siden.. I behøver sgu da ikke at være B1 og B2 og tro at folk SKAL lytte til jer og rette sig efter jer to HVER ENESTE gang retningslinierne blir updatet eller der er kommet "nye love" her på siden.. tag og æd DEN!!

EDIT : og hvis den her kommentar betyder en ban(livsvarig eller tidsbegrænset) så synes jeg virkelig at I viser MEGET LAVT bundniveau herinde.. der er jo kraftedeme ytringsfrihed her i landet..
Enig. husk nu ytringsfriheden, venner.
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Crewet
« Svar #4285: 27 Jun 2015, 20:48 »

Jeg må indrømme, det lyder som en super idé!

Jeg kan umiddelbart dog se det problem med tid. For jo flere der er med, jo flere skal vi være om at spille og jo flere skal tage tiden til det. Jeg ved ikke hvordan det vil kunne fungere, men jeg bakker idéen op!

Ingen tvivl om at tiden vil være den største forhindring ifht. sådan et spil.. Men der er heller ingen der siger at man skal være 5-6 personer - Man kan også nøjes med 3-4 personer. Selvom jeg tror, at jo flere desto bedre...   Peace

Derudover må man jo sætte nogle grundregler op, for at sikre at spillet køre flydende.. (mener f.eks. at man dengang hos CMagazine, at hvis man ikke var til stede, så måtte ens ass. manager bare tage over...)
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #4286: 27 Jun 2015, 21:44 »

Giannis.. hvad var meningen med at henvise til et opslag fra 2008?
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #4287: 27 Jun 2015, 22:46 »

Det var ikke ment, som at FMF skulle hoste online spil for brugerne.. Mere at crewet internt imellem havde et netspil kørende, som brugerne kunne følge med i..

Og alt sådan noget som koefficientsystem syntes jeg man helt skal se bort fra.. Det skal bare være et ganske normalt netspil, som man kan følge med i..    Smiley

Well uanset om det er kun crew eller med brugere, kræver det jo 5-6 stykker der kan afsætte den samme uge aften mere eller mindre hver uge for det kan fungerer.
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #4288: 27 Jun 2015, 22:51 »

Giannis.. hvad var meningen med at henvise til et opslag fra 2008?

Det er et sjovt indlæg.
Det kan vi vel ikke komme udenom. Vi kan ikke ignorere legendariske ting som det.

Og nu husker vi KRAFTEDME den ytringsfrihed!
Logged


Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #4289: 27 Jun 2015, 23:02 »

Det er et sjovt indlæg.
Det kan vi vel ikke komme udenom. Vi kan ikke ignorere legendariske ting som det.

Og nu husker vi KRAFTEDME den ytringsfrihed!

Hehe Smiley Cool! Jeg var bare lidt overrasket Peace
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Sider: 1 ... 284 285 [286] 287 288 ... 291 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010