home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23283
  1 Bruger, 405 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hotpayalkapoor
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Crewet
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 288 289 [290] 291 Udprint
Forfatter Emne: Crewet  (Læst 482656 gange)
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #4335: 16 Aug 2015, 16:28 »

Vi er pt. i gang med at samle de forskellige ideer og forslag i overskrifter. Det er ikke sikkert alt bliver brugt men det samles for at give et overblik og en idebank crewet kan arbejde med. Så byd endelig ind med positive tanker om fremtiden.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Bradley Beal
Gæst
 
Sv: Crewet
« Svar #4336: 16 Aug 2015, 19:06 »

I det tilfælde vil jeg gerne have du prøver at læse mit tdl. svar til dig, vil meget gerne at vi forsøger at løfte i flok.
Ønsker at vi i crewet bliver mere innovative, nytænkende og aktive, men vi får altså behov for brugernes hjælp, og derved også din .
Jo mere konstruktiv du som bruger kan være, desto bedre resultater kan vi levere. Hvis du har en god ide til en konkurrence høre vi gerne om det.
Har du en god ide til et tiltag på siden, høre vi rigtig gerne om det.

 Thumbs Up

Hvor sjovt og hippie-agtigt det end lyder, så gider jeg ikke hjælpe med at løfte i flok. Det er ikke derfor, jeg er herinde.

Jeg dropper sgu et forslag alligevel. Jeg synes, at man i højere grad skal "ny-tænke" sig selv og henvende sig til de helt nye FM-brugere. Altså være det supportsite, man egentligt bør være. Det vil så kræve at man opprioriterer download-sektionen (og skriver nyheder om de nye downloads), artikler og især guides. Det må være første skridt mod flere brugere.

Mht. tiltag: der er tonsvis i baglokalet og i "Forslag til Forbedringer". De fleste er desværre bare ikke helt mulige at lave.

Jeg tror det er en god pointe at crewet, i al fald i en periode, prøvede mere at leve op til tidligere tider i stedet for at genoverveje hvad siden skulle tilbyde i dag og derfor kørte lidt i ring.

Hvilke konkurrencer tænker du på? Var selv ikke på siden overhovedet dengang, men går ikke ud fra at du mener årlige ting som blogkonkurrence osv.

Der kom (jeg ved ikke, om der stadig gør det), de samme konkurrencer år efter år: Find Holger (som hvert år blev lækket, det var lidt sjovt), quizzen (som hvert år blev lækket, det var mindre sjovt sgu!) og så også blogkonkurrencen. Sikkert også flere.

Blogkonkurrencens opbakning er vel også lidt nedadgående - kan man måske pimpe den lidt? I år var zzz.
Logged

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #4337: 16 Aug 2015, 21:20 »

Hvor sjovt og hippie-agtigt det end lyder, så gider jeg ikke hjælpe med at løfte i flok. Det er ikke derfor, jeg er herinde.

Jeg dropper sgu et forslag alligevel. Jeg synes, at man i højere grad skal "ny-tænke" sig selv og henvende sig til de helt nye FM-brugere. Altså være det supportsite, man egentligt bør være. Det vil så kræve at man opprioriterer download-sektionen (og skriver nyheder om de nye downloads), artikler og især guides. Det må være første skridt mod flere brugere.

Mht. tiltag: der er tonsvis i baglokalet og i "Forslag til Forbedringer". De fleste er desværre bare ikke helt mulige at lave.

Der kom (jeg ved ikke, om der stadig gør det), de samme konkurrencer år efter år: Find Holger (som hvert år blev lækket, det var lidt sjovt), quizzen (som hvert år blev lækket, det var mindre sjovt sgu!) og så også blogkonkurrencen. Sikkert også flere.

Blogkonkurrencens opbakning er vel også lidt nedadgående - kan man måske pimpe den lidt? I år var zzz.

Bliver lidt ked af det når du kalder mig hippi Wink
Et forum er en stor flok, om du vil det eller ej, så løfter du med blot ved at svare på min indlæg Wink så tak for bidraget.

dejligt med noget konkret, dit forslag er noteret.  Thumbs Up
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #4338: 18 Aug 2015, 19:23 »

Maestrodk er fra i dag af Crew prospect, i en skribent rolle.
Logged

Peroni21
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #4339: 21 Aug 2015, 20:47 »

Lækkert med de nye hoveder i crewet! Håber at siden går en lys fremtid i møde! Smiley
Logged

Månedens bruger: Februar 15'
Månedens tråd: Februar 15'

Nuværende konkurrence: Ingen aktive p.t.
Nuværende blog: Ingen aktive p.t.

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #4340: 01 Sep 2015, 22:33 »

Vi har været så heldige, at Peroni21 har fået lidt mere tid mellem fingrene, og han vil derfor gerne hjælpe til i crewet. Vi ser frem til samarbejdet!
Logged

FC Barcelona

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #4341: 09 Sep 2015, 23:21 »

Jeg har nu fornøjelsen af at meddele Dehli nu er blevet fuldbyrdet crewmedlem!
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #4342: 17 Sep 2015, 18:04 »

Boxx har desværre måttet trække stikket pga. tidsmangel. Vi takker ham for hans tid i crewet og ønsker ham god vind fremover!
Logged

FC Barcelona

Fynbo
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #4343: 01 Okt 2015, 18:29 »

Hvis i stadig mangler hjælp til Odds sektionen, som jeg kan se, så melder jeg mig gerne på banen. Jeg har tidligere været inde over den Smiley
Logged

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #4344: 06 Okt 2015, 22:16 »

Vi er glade for at kunne meddele, at Tanderup og Maestrodk nu er fuldbyrdede crewmedlemmer. De vil begge komme til at fungere som skribenter.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #4345: 07 Okt 2015, 15:18 »

velkommen til
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #4346: 10 Jan 2016, 13:34 »

Hey Crew Smiley

Siden jeg har været crewmedlem, blev jeg tildelt ekstra rettigheder i facebook gruppen. Disse rettigheder har jeg stadig, selvom jeg ikke er crewmedlem mere. Jeg vil dog gerne have dem fjernet, da jeg godt kan undvære notifikationerne osv, og jeg har jo ikke rigtig behov for dem.

Boxx
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #4347: 10 Jan 2016, 13:51 »

Det mener jeg godt selv, du kan gøre. Er i hvert fald rimelig sikker på, at jeg selv meldte mig ud af gruppen. Prøv eventuelt at søg på google, hvis der ikke er en fra crewet, der ordner det for dig Smiley
Logged

FC Barcelona

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #4348: 22 Jan 2016, 19:47 »

Guti14 er vores nye prospect og træder ind i challenge sektionen, hvor han i starten vil hjælpe til med de personlige challenges. Hans første personlige challenge er allerede lavet og kommer i løbet af weekenden til den heldige modtager.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #4349: 31 Mar 2016, 14:24 »

Efter næsten tre år i crewet har jeg valgt at takke af for denne gang. En ganske naturlig beslutning da antallet af timer spillet FM16 stadigvæk ikke har bevæget sig op på to cifre, samtidig med jeg har valgt at prioritere min tid anderledes, hvilket ikke giver megen plads til crewarbejde på FmF. Det har været en fornøjelse at arbejde med diverse projekter i ca. 2 år og det seneste lille år at være lidt af en altmuligmand.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Sider: 1 ... 288 289 [290] 291 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010