home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I dag kl. 00:02:37 warmon Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  0 Brugere, 910 Gæster Online.

Indlæg: 1132771 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  #13 Squadra Azzuri - Catenaccio er fortid
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint
Forfatter Emne: #13 Squadra Azzuri - Catenaccio er fortid  (Læst 24740 gange)
Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #7 Squadra Azzuri - Catenaccio er fortid
« Svar #60: 03 Maj 2008, 00:36 »

Er det ikke at få storheds vanvid JS Grin
Logged


N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #7 Squadra Azzuri - Catenaccio er fortid
« Svar #61: 03 Maj 2008, 00:40 »

Er det ikke at få storheds vanvid JS Grin

hehe... næhh det er bare fis og ballade Smiley

Var faktisk meningen jeg selv ville bruge den som signatur, men er blevet så glad for den jeg har lavet med Vestegnen Opstemt
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #7 Squadra Azzuri - Catenaccio er fortid
« Svar #62: 03 Maj 2008, 01:09 »

Jeg er med på fis og ballade Wink Smiley
Logged


Dip.Bif
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: #7 Squadra Azzuri - Catenaccio er fortid
« Svar #63: 03 Maj 2008, 12:43 »

Super god læsning og yderst velskrevet  Wink
Logged


jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #7 Squadra Azzuri - Catenaccio er fortid
« Svar #64: 03 Maj 2008, 12:48 »

Jeg reklamerer også Opstemt
Logged

19-18!

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #7 Squadra Azzuri - Catenaccio er fortid
« Svar #65: 03 Maj 2008, 13:47 »


Sejr i debut
Der var en enkelt overraskelse i dagens startopstilling for Italien, men ellers var det de forventede spilere der startede inde, da fire ud af fem fik debut.

Dagens startopstilling:
Morgan De Sanctis – Cristian Zaccardo, Andrea Barzagli, Fabio Cannavaro, Gianluca Zambrotta – Fabio Quagliarella(1)(45’ Rodrigo Taddei), Francesco Totti(45’ Riccardo Montolivo), Andrea Pirlo(76’ Angelo Palombo), Antonio Nocerino, Alessandro Del Piero(76’ Antonio Di Natale) – Luca Toni(2)(45’ Amauri)

Til dagens kamp på Puskás Ferenc Stadion havde den debuterende landstræner, Roberto Baggio, noget overraskende valgt at se bort fra den rutinerede højreback Christian Panucci. I hans sted spillede i stedet Palermo backen Cristian Zaccardo og det slap backen fint fra. I hvert fald kom der ikke mange gennembrud i hans side, i det hele taget stod forsvaret godt.

Det endte da, ikke overraskende, også med, forholdvis, en sikker sejr til den debuterende landstræner, da Italien sejrede med 3-1 efter en kamp, hvor holdet dominerede i store dele. 18-4 hed afslutningsstatisti kken efter kampen, der bød på to scoringer fra Luca Toni, mens Fabio Quagliarella sendte den sidste italienske scoring i nettet.

Efter kampen blev Luca Toni kåret til Man of the Match på trods af, at han kun spillede 45 minutter af kampen, der i øvrigt bød på debut til fire ud af fem mulige – kun Pasquale Foggia kom ikke på banen.

Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #8 Squadra Azzuri - Catenaccio er fortid
« Svar #66: 03 Maj 2008, 14:41 »

godt gået med kampen mod ungarn og tillykke! god måde og skrive på og jeg reklamere også!!!
Logged


Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #8 Squadra Azzuri - Catenaccio er fortid
« Svar #67: 03 Maj 2008, 15:36 »

Ville hellere vise den sig frem som du bruger, men når det ikke er mulighed for det, så må du nøjes med lidt ros Tunge

Helt klart en af de bedste FM relaterede blogs og så længe du forsætter stilen, så forsætter jeg at læse med! Smiley
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: #8 Squadra Azzuri - Catenaccio er fortid
« Svar #68: 03 Maj 2008, 17:22 »

Hejsa JS!

Det ser rigtig godt ud det her. Endnu en rigtig flot blog fra din side. Nem at læse og overskue, og som altid bliver man nemt fanget og bare vil have mere Smiley

Ellers dejligt at se Baggio tilbage i fodboldverden, og at han har lidt mere forstand end Donadoni og har taget Del Piero med i landshodsvarmen igen.

Flot sejr over Ungarn.
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #8 Squadra Azzuri - Catenaccio er fortid
« Svar #69: 03 Maj 2008, 21:55 »

Lakkert layout og godt skrevet, men skal jeg være ærlig så er der for mange nyheder til hver kamp, hvilket godt kan gøre det lidt langtrukkent, men det er rigtig sublimt ellers! Thumbs Up
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: #8 Squadra Azzuri - Catenaccio er fortid
« Svar #70: 03 Maj 2008, 22:09 »

Hey John Spurs!
Så fik jeg endelig taget mig sammen til at læse dine updates, efter jeg blev skræmt væk af ham oliven drengen med blod i ansigtet Wink

Din grafik har været hel fantastisk, især ved trupgennemgangen, men synes at din tekst ved startopstillingen er en smule forvirrende. Lækker sejr over Ungarn og så fik vi set Luca Toni som vi kender ham!

Keep it up - Kroatien venter i finalerne Wink
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #8 Squadra Azzuri - Catenaccio er fortid
« Svar #71: 03 Maj 2008, 22:16 »

Hey John Spurs!
Så fik jeg endelig taget mig sammen til at læse dine updates, efter jeg blev skræmt væk af ham oliven drengen med blod i ansigtet Wink

Din grafik har været hel fantastisk, især ved trupgennemgangen, men synes at din tekst ved startopstillingen er en smule forvirrende. Lækker sejr over Ungarn og så fik vi set Luca Toni som vi kender ham!

Keep it up - Kroatien venter i finalerne Wink

Endelig Wink

Du kan godt have ret i det med startopstillingen - det vil jeg lige kigge på. Men forvent ikke at det bliver det sammen, når nu kampene kommer til at betyde noget. Der vil dog ikke komme kæmpe referat af alle kampene, men selvfølgelig en kamp som Frankrig vil tage noget opmærksomhed Opstemt
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

vondracek
Gæst
 
Sv: #8 Squadra Azzuri - Catenaccio er fortid
« Svar #72: 03 Maj 2008, 22:25 »

Endelig Wink

Du kan godt have ret i det med startopstillingen - det vil jeg lige kigge på. Men forvent ikke at det bliver det sammen, når nu kampene kommer til at betyde noget. Der vil dog ikke komme kæmpe referat af alle kampene, men selvfølgelig en kamp som Frankrig vil tage noget opmærksomhed Opstemt

Jeg syntes dog, modsat LFC, at de grundige referater er tilpas. Hvis du ikke selv mener, at det tager al din tid når du skriver dem(referaterne), så er det da helt klart et plus, hvis du kommer med dem til hver kamp.
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #8 Squadra Azzuri - Catenaccio er fortid
« Svar #73: 03 Maj 2008, 22:32 »

Jeg syntes dog, modsat LFC, at de grundige referater er tilpas. Hvis du ikke selv mener, at det tager al din tid når du skriver dem(referaterne), så er det da helt klart et plus, hvis du kommer med dem til hver kamp.

Nu var det der ikke et kæmpe referat - det er sådan noget som det jeg lavede med Spurs-Arsenal f.eks Opstemt
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

vondracek
Gæst
 
Sv: #8 Squadra Azzuri - Catenaccio er fortid
« Svar #74: 03 Maj 2008, 22:37 »

Nu var det der ikke et kæmpe referat - det er sådan noget som det jeg lavede med Spurs-Arsenal f.eks Opstemt

Det er jo stadig et referat. Hellere det end slet ingen ting Wink
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010