home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 426 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  #13 Squadra Azzuri - Catenaccio er fortid
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 Udprint
Forfatter Emne: #13 Squadra Azzuri - Catenaccio er fortid  (Læst 24476 gange)
N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #8 Squadra Azzuri - Catenaccio er fortid
« Svar #75: 03 Maj 2008, 22:38 »

Jaja, det har jeg jo heller ikke afvist at der kommer Smiley
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #8 Squadra Azzuri - Catenaccio er fortid
« Svar #76: 03 Maj 2008, 23:10 »

Jeg tænkte ikke på referatet, det er fint nok, men der er lige lovlig meget optakt til hver kamp. At skrive en hel update om, at Buffon var blevet syg var nok en overdrivelse imo. Tunge
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #8 Squadra Azzuri - Catenaccio er fortid
« Svar #77: 04 Maj 2008, 15:23 »


Nesta afviser comeback


Efter comebacket af Francesco Totti var det håbet at Alessandro Nesta ligeledes ville gøre comeback, men i dag afviste forsvarsspilleren.

Da Roberto Baggio trådte til, som landstræner, lykkedes det ham at overtale Francesco Totti til comeback, og siden da har han forsøgt at overtale AC Milan forsvareren Alessandro Nesta til at følge Tottis eksempel, men i dag kom det endelige svar fra Nesta.

”Jeg har besluttet mig for ikke at gøre comeback. Det ville være dejligt at hjælpe holdet mod Frankrig, og frem imod VM, men jeg synes ikke det vil være fair overfor de andre på holdet. Det vil kun være midlertidigt, og derfor synes jeg det er bedre at Baggio arbejder med de spillere som holdet skal bygges op om i de næste mange år.”

Det er uden tvivl en kedelig besked for Baggio, men i Italien er der mange gode forsvarsspillere, og derfor er bekymringerne formentlig ikke så store, om end Nesta ville have været en god tilføjelse.

Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

naRf
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: #9 Squadra Azzuri - Catenaccio er fortid
« Svar #78: 04 Maj 2008, 16:08 »

Det er rigtig fedt at læse om et landshold - thumbs up!

Har aldrig selv gidet at spille med et landshold - grundet de simpelthen aldrig spiller og derfor sidder man blot og trykker space, space, space Smiley
Logged

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #9 Squadra Azzuri - Catenaccio er fortid
« Svar #79: 04 Maj 2008, 19:09 »

For susan John Spurs, tag dig nu sammen og lav noget ordentligt?!

Det er da træls at se på alt det flotte grafik, læse de gode updates og i det hele taget følge din blog!
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Dip.Bif
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: #9 Squadra Azzuri - Catenaccio er fortid
« Svar #80: 04 Maj 2008, 20:10 »

Det er rigtig fedt at læse om et landshold - thumbs up!

Har aldrig selv gidet at spille med et landshold - grundet de simpelthen aldrig spiller og derfor sidder man blot og trykker space, space, space Smiley
Ja eller går lidt på ferie Peace
Logged


N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #9 Squadra Azzuri - Catenaccio er fortid
« Svar #81: 04 Maj 2008, 20:38 »


Amputeret Italien klar til Frankrig
Det er et amputeret italiensk landshold som Roberto Baggio har udtaget forud for kvalifikationskampe ne mod Ukraine og Frankrig.

Fem spillere som normalt ville have været i truppen, der i blandt det mest prominente navn Daniele De Rossi, er ude til topkampen i Gruppe B mod Frankrig. Den romersk defensive midtbanespiller siger selv.

”Jeg håbede meget at blive klar til kampen, men måtte sande, for et par uger siden, at det ikke var muligt. Jeg er meget ked af det, men håber mine kammerater kan tage alle tre point i begge kampe.”

I forhold til venskabskampen mod Ukraine er Amauri(Palermo), Pasquale Foggia(Cagliari) og Rodrigo Taddei(AS Roma) sat af, mens Angelo Palombo(Sampdoria) er ude med en skade. I stedet for dem er Federico Agliardi(Palermo), Franco Semioli(Fiorentina), Giuseppe Rossi(Villarreal) og Alberto Gilardino(AC Milan) blevet udtaget til de to vigtige kampe mod Ukraine og Frankrig. For Rossi og Agliardi er der mulighed for debut. På målmandsposten har Baggio altså lært af fejlen mod Ungarn, hvor Buffon blev syg og holdet dermed kun havde en enkelt keeper klar.







Med den udtagne trup har Roberto Baggio igen udeladt angriber “Pippo” Inzaghi, der dermed ser ud til at være helt ude af Baggios planer. Den aldrende angriber har været sat ud af AC Milan holdet i de sidste par kampe, og har endnu ikke scoret i sæsonen.

Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Fredi
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: #10 Squadra Azzuri - Catenaccio er fortid
« Svar #82: 04 Maj 2008, 20:57 »

Flot update. Det er ærgeligt med alle de skader. Ellers ser det godt ud og jeg er blevet grebet af din blog. Smiley
Logged

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #10 Squadra Azzuri - Catenaccio er fortid
« Svar #83: 04 Maj 2008, 21:38 »

god gennemgang af dit hold mod ukraine og frankrig. ærgeligt med skaderne og afvisningen af nesta men hvorfor har du ikke filippo inzaghi med? Huh
Logged


N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #10 Squadra Azzuri - Catenaccio er fortid
« Svar #84: 05 Maj 2008, 21:12 »


Rossi ude af kvalifikationskampe ne

Det unge talent, Giuseppe Rossi, der var udset til debut er blevet skadet. Dermed misser han begge kampe.

Villarreal stjernen Giuseppe Rossi, tidligere Manchester United, var udset til debut i en af de kommende kvalifikationskampe mod Ukraine og Frankrig, men den drøm er nu udsat for offensiv spilleren.

Villarreal spilleren blev i dag skadet under træningen i sin klub, og er blevet sat på sidelinien i de næste fire uger. Det forventes at han vender tilbage til landsholdstruppen til de kampe efter Frankrig, men indtil videre er hans debut altså udsat.

”Jeg er meget skuffet. Jeg havde virkelig glædet mig til at være med på landsholdet, men så falder jeg uheldigt ned under dagens træning – og er altså nu ude i op til fire uger. Det er bittert.”

I stedet er AS Roma spilleren Alberto Aquilani er udtaget.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

-Benja-
Gæst
 
Sv: #11 Squadra Azzuri - Catenaccio er fortid
« Svar #85: 05 Maj 2008, 22:04 »

Ærgerligt med de mange skader, men en rigtig lækker blog Wink
Logged

sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #11 Squadra Azzuri - Catenaccio er fortid
« Svar #86: 06 Maj 2008, 10:42 »

Jeg ved ik helt hvad det er men du fanger mig i hvert fald! Både grafisk og skriftligt...

Fed blog, og meget spændende at du kommer med så meget info om holdet. KIU  Thumbs Up
Logged


N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #11 Squadra Azzuri - Catenaccio er fortid
« Svar #87: 06 Maj 2008, 17:49 »

Man kan mærke det overalt. Stemningen. Det sitre og koger – alle er klar. Klar til den meget vigtige kvalifikationskamp mod Frankrig. Men der ulmer også en utilfredshed. En utilfredshed over at ”Pippo” Inzaghi ikke er med til en så vigtig kamp. Men lige nu er det lige meget. Lige nu gælder det de spillere som Baggio har udtaget. Så kan kritikken komme – eller forstumme – bagefter.

Der er masser af mennesker allerede selvom der er to timer til kampe. To timer til den meget vigtige kampen. Kampen, om deltagelse ved VM, mod Frankrig. Den vigtigste kamp i år. Du bevæger dig ned mod Curva Sud, hvor du i dag har fået plads. Curva Sud, der hvor dine normale rivaler står – AS Romas fans. Det er ikke fedt, men lige nu er Italien vigtigst. Vigtigere end hadet til Roma.

Du stiller dig op i køen til indgangen, men kan straks se nogle rivaliserende fans. Ikke fra Frankrig, men fra Roma. Du overvejer at gøre noget, men vælger alligevel at holde dig i ro. Der skal ikke skabes ballade i dag. Langsomt skrider køen frem, og du kommer ind på stadion. Du træder ind på tribunen, dine fødder dirre, det er ikke her du hører til. I den anden ende af stadion kan du se Frankrigs fans begynde at indtage Curva Nord – de røvhuller.

Langsomt, som en anden olding, bevæger du dig ned af tribunen. Du føler dig dårligt tilpas, men finder alligevel din plads. Ved siden af der står Franco. Du nikker bare til ham – I kender hinanden fra Curva Nord. Franco tænder en romerlys, og efterhånden følger flere med. Det er et lysinferno på Curva Sud. Du tager dit halstørklæde op for munden – du føler dig lukket inde. Lukket inde i fjendens lejr.

Spillerne kommer på banen til stor jubel – stadion sitre af spænding. To Roma spillere starter på den centrale midtbane, mens der ikke er blevet plads til Lazio spilleren Stefano Mauri. Du undre dig, men tænker ikke mere over det. I dag gælder det Italien.

På banen sætter Italien sig på spillet fra start, og allerede efter seks minutter er holdet tæt på at komme i front, da Luca Toni sender en afslutning lige forbi mål. ”Fandens” tænker du, mens du undre dig over der end ikke blev plads til Tommaso Rocchi på bænken til dagens kamp. Der er god stemning på stadion efter Italiens gode start. ”Forza Italia” råber du udover tribunen, og langsomt følger resten af tribunen med. Det runger på stadion, men pludselig dukker Thierry Henry op, som trold af æske, og sparker gæsterne i front med 1-0. Der er kun spillet en halv time, men stemningen daler hurtigt på Curva Sud, mens Curva Nord efterhånden begynder at vågne op.

”Sådan plejer det at være” tænker du ved dig selv, mens du lader tankerne glide tilbage på det seneste lokalderby mod AS Roma. Godt nok endte det i 3-2 nederlag, men på tribunen var I klart bedst. Du vågner brat af dine drømmetanker, da Thierry Henry overspurter stortalentet Giorgio Chiellini på kanten og sender bolden til en fri David Trezeguet der sikker sender franskmændene i front med 2-0. Den tidligere gode stemning bliver efterhånden afløst af buh-råb og mishagsytringer mod Baggio – samt tiljubelse af ”Pippo” som ikke er udtaget til kampen.
   
I sender – fortjent – drengene til pause med buh-råb efter en skidt første halvleg, der endte med føring til gæsterne på 2-0.

Noget overraskende var det et Italien hold med tre ændringer der kom på banen i anden halvleg. Perrotta(svin),
Quagliarella og Toni er blevet taget ud, mens Nocerino, Montolivo og Gilardino skal vise at de skal starte ind. Det viser nosser fra Baggio at tage en skuffende Toni ud, og i det hele taget at lave tre udskiftninger.

Du står stille og snakker med Franco. Han siger ”Du, vi skal sgu have stemning i anden halvleg. Vi skal vende denne kamp for drengene.” til dig, og du giver ham ret. I starter igen ”Forza Italia”, men igen afbrydes i pludselig i sangen, men denne gang på den positive måde. Stadion bryder ud i ekstatisk jubel, da Gilardino sender bolden det sidste stykke over stregen til reducering 2-1. ”Vi vinder det lort” tænker du ved dig selv.

Opbakningen brager ned mod banen nu. Tilskuerne har fået troen på det – og det samme gælder spillerne. Holdet presser på, og bliver med et kvarter igen snydt for et straffe. ”Shit, var det mon chancen” når du at tænke, inden du pludselig bryder ud i jubel da Gilardino sender bolden forbi Frey, men for tidligt, inde på stregen kommer Abidal i vejen og forhindre udligningen. Der mangler kun seks minutter nu. Tre minutter inde i overtiden fløjter dommeren af – Italien er nu kun nummer tre i gruppen. ”VM er langt borte” tænker du, mens du langsomt trasker hjemad. Skuffet. Skuffet over resultatet. Skuffet over at have stået på Curva Sud. Skuffet over alt.

Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Rossonero
Gæst
 
Feedback
« Svar #88: 06 Maj 2008, 18:00 »

En smule trist at læse, desværre. Det er skrevet ganske flot, men du fik lige gået en tand over gevind med gentagelserne + et par unødvendige småfejl. Thorøe-stilen passer heller ikke ind i din blog, som ellers havde fået en genial opbygning, mens du her kastede en lille sten på vejen. Udover det nævnte, er jeg ellevild med din blog, og dit koncept virker meget lovende. Jeg glæder mig til mere fra Italien, og ærgerligt mod franskmændende i øvrigt.

Op på hesten igen!
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #12 Squadra Azzuri - Catenaccio er fortid
« Svar #89: 06 Maj 2008, 18:05 »

Jeg gider ikke holde det til en bestemt stil her, overhovedet - skrev jo også den update om "meningerne er mange" på en måde ala denne. Desuden ser jeg ikke dette som Thorøe-stilen. Jo billederne, men ellers ikke. Det er slet ikke på samme måde. Men kan godt være gentagelserne er for meget, selvom jeg godt selv kan lide updaten.

Men igen - jeg prøver noget forskelligt af her, jeg kan jo alligevel ikke vinde noget, så det gælder om at prøve ting af i denne måned. Jeg vil ikke fortsætte denne blog efter månedens udgang, da det jo er landshold.

Så igen - prøver nogle forskellige ting af, og der kan også godt komme flere ændringer i løbet af måneden Smiley .. Nu var dette en prøve, mediestilen har jeg kørt før.. Hjemmesiden kommer - formentlig - ikke, altså den hvor det hele laves som grafik. Men om der kommer nogle nye måder - det ved jeg ikke. Men dette er eksperimenternes måned for mig Smiley

Men tak for kommentaren
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010