home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
05 Maj 2024, 16:24 Sunbao Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23296
  0 Brugere, 690 Gæster Online.

Indlæg: 1132683 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: ginisharma
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Real Madrid C.F
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid C.F  (Læst 17844 gange)
Maze
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Real Madrid C.F
« : 09 Okt 2011, 15:07 »

Kongeklubben hvor målene hvert evig eneste år er at slå de evige konkurrenter fra Barcelona om La Liga og Champions League trofæet!

Personligt har jeg efter lidt roderi med en taktik fundet frem til en 4-2-3-1 dyb, meget ala den som de praktisere i virkeligheden! Med ultra offensivt og direkte spil!

Spillertruppen er komplet til denne opstilling!

og må sige den fungere godt i de to træningskampe jeg har spillet..

Er der andre som spiller med denne fantastiske klub? evt nogle gode indkøb?
Logged

Maze
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid C.F
« Svar #1: 13 Okt 2011, 16:03 »

Interessant, jeg har gjort mig den samme disposition angående taktikken. Dog er det ikke så vigtigt for mig at jeg er så boldbesidende..

Og så er min filosofi er det er meget flydende.. Hele holdet skal være med til at forsvare og angribe, med det forhold at de to centrale forsvare er sat som begrænsede så de andre ikke slår kontra konstant!

har rykket de to centrale midtbane spillere ned som defensiv midtbane spillere også for at minimere de andres chancer.. Xabi/Sahin spiller så som defensiv playmaker, mens Khedira og Lass fungere som opryddere..

Her starter Real jo med de ideelle spillere!

men ser således ud:

Sweeper Målmand (D)

Back (D) - Begrænset Forsvar (D) - Begrænset forsvar (D) - Back (D)

Dybdeliggende Playmaker (S) - Defensiv midtbane (D)

Inderste Angriber (A) - fremskudt playmaker (A) - Inderste Angriber (A)

fremskudt Angriber (A)


Det går fremragene,

16 kampe, 13 sejre, 2 uafgjorte og 1 nederlag (barce i super cup)
Mål for: 53 (3,3 pr kamp)
mål imod: 12 (0,8 pr kamp)
Logged

Maze
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid C.F
« Svar #2: 19 Okt 2011, 23:56 »

Så blev jeg færdig med demoen, 27 kampe, 22 sejre, 4 uafgjorte, 1 tabt!
Målscore: 85 - 16

taktikken er som den overstående, men den er blevet perfektioneret så er faktisk rigtig godt tilfreds med den.. nu er de er der så bare 24 timer til at det fulde spil bliver frigivet Wink
Logged

SkerderG
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid C.F
« Svar #3: 21 Okt 2011, 15:29 »

Nogle der er startet op i det rigtige spil? jeg skal selv til at starte med kongeklubben og kunne måske godt bruge lidt inspiration til taktik.  crazy
Logged

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid C.F
« Svar #4: 21 Okt 2011, 17:42 »

Jeg er selv igang med at starte et spil op med dem.
Demoen er blevet brugt til at teste træning og taktik igennem, og jeg ved derfor præcis hvordan jeg vil spille, så jeg kan gå direkte igang med det. Taktikken kommer til at være en 4-2-3-1, med meget frie roller og hvor det er op til spillerne selv at bestemme hvornår der skal gøres hvad. Har valgt højt presspil, fri roller og zone markeringer, men derudover er alt andet sat til balanceret.
For at det ikke skal blive alt for nemt har jeg sat mig nogle mål for spillet.

- Størstedelen af mine spillerindkøb skal være fra Spanien.

- Der skal fokuseres rigtigt meget på udvikling af egne talenter

Det ultimative mål:

- Vind Champions League med en trup af spillere af egen avl.

Kan godt være det ikke bliver muligt, men så er der da lidt at stræber efter Thumbs Up
Logged

Knuds3n
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid C.F
« Svar #5: 21 Okt 2011, 23:51 »

Jeg er selv igang med at starte et spil op med dem.
Demoen er blevet brugt til at teste træning og taktik igennem, og jeg ved derfor præcis hvordan jeg vil spille, så jeg kan gå direkte igang med det. Taktikken kommer til at være en 4-2-3-1, med meget frie roller og hvor det er op til spillerne selv at bestemme hvornår der skal gøres hvad. Har valgt højt presspil, fri roller og zone markeringer, men derudover er alt andet sat til balanceret.
For at det ikke skal blive alt for nemt har jeg sat mig nogle mål for spillet.

- Størstedelen af mine spillerindkøb skal være fra Spanien.

- Der skal fokuseres rigtigt meget på udvikling af egne talenter

Det ultimative mål:

- Vind Champions League med en trup af spillere af egen avl.

Kan godt være det ikke bliver muligt, men så er der da lidt at stræber efter Thumbs Up

Hvor er det vanvittigt.. Samme taktik og mål som jeg har! ;-D
Logged

Knuds3n
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid C.F
« Svar #6: 22 Okt 2011, 21:19 »

Synes lige, jeg ville dele statistikken fra en pokalkamp (bemærk skudstatistikken):
http://img835.imageshack.us/img835/2478/skrmbillede20111022kl21.png

Og en kommende stjerne, der gemmer sig på U19-holdet? (tjek kampe/mål)
http://cloud.steampowered.com/ugc/612714390073282915/84836B0B6F48EFB3B21A253896F55E2882E44263/
« Seneste Redigering: 23 Okt 2011, 16:00 af Knuds3n » Logged

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid C.F
« Svar #7: 23 Okt 2011, 18:48 »

Vanvittigt som ham din ungdomsspiller basser! Måske den nye Raul? Ligger ihvertfald til navnet Wink

Indtil videre er jeg ikke nået så langt. Er faktisk ikke nået igang med ligaen endnu, men det første trofæ er allerede hevet hjem til Madrid. Vandt 4-3 samlet over Barcelona i Super Cuppen, og dermed starter sæsonen fantastisk. Pokal og sejr over rivalerne. Det skal nok blive godt! Wink

@Knuds3n
Hvordan spiller Jese for dit ungdomshold? Tror at han kan blive en stor stjerne med den rette træning og vejledning. Synes han virker virkelig lovende Smiley
Logged

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid C.F
« Svar #8: 23 Okt 2011, 19:04 »

@knuds3n

elsker din talentspejders mening efter sådan en sæson "han har potientiale til at blive en okay fodboldsspiller" Opstemt
Logged

Tidligere: Baloo38

Maze
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid C.F
« Svar #9: 23 Okt 2011, 20:22 »

Jeg er startet med Real Madrid igen, ligesom jeg spillede med i demoen!

Taktikken er den som jeg brugte i demospillet også, da den er yderst succesfuld Wink

Edit:
13 kampe, 12 sejr og 1 nederlag (barca i 2-0 i super coppen) målscore: 45-8

Det går fremragene med Ronaldo og Higauin der bomber Opstemt


Med denne opstilling har man også lige spillerne til Wink


Sweeper Målmand (D)

Back (D) - Begrænset Forsvar (D) - Begrænset forsvar (D) - Back (D)

Dybdeliggende Playmaker (S) - Defensiv midtbane (D)

Inderste Angriber (A) - fremskudt playmaker (A) - Inderste Angriber (A)

fremskudt Angriber (A)


Har som andre samme fremgangs måde til spillet..

-Hovedsageligt spanske spillere
-Vinde ligaen
-Vinde ChL inde for to år
-Opfostre en masse talenter

har hentet en spiller indtil videre: Paco Alcacer i valencia! i demoen scorede han 26 mål i 22 kampe for barca også har han vilde stats for en 19 årig, så klart en fremtidens mand..

Vil gøre meget for at dem som er i ungdomssystemet nu også kommer på første holdet! her er der jo nogle som også klarer det rigtig godt i virkeligheden som jeg gerne vil ha op..

Morata, Alex, Nacho, Jese, Enzo Zidane (kunne være sjovt hvis han udviklede sig godt) også hentet Sarabia tilbage efter han har fået lidt erfaring i Getafe Wink

Har nogle gode erfaringer med de talenter? evt med udlejning osv?
« Seneste Redigering: 24 Okt 2011, 00:07 af Maze » Logged

Hugol
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid C.F
« Svar #10: 24 Okt 2011, 17:40 »

Hej.

Jeg overvejer at købe FM 12. Grunden til at jeg ikke har købt det er at Real Madrid Castilla og Real Madrid C igen regnes for klubber som er venskabs klubber til Real Madrid, hvilket jo er helt åndsvagt. Det betyder at du ikke har samme muligheder for at lærer dine talenter at kende på Castilla, fordi du ingen indflydelse har på dem.

Er det stadig sådan i 2012, da jeg kun har prøvet demoen.

I øvrigt er der nogle muligheder for at træne spillerne selv eller kan du kun sætte trænere på opgaven og fortælle hvor meget spillerne skal træne offensiv, defensiv osv.

håber i kan hjælpe mig med disse spørgsmål!
Logged

FM er cool, men fix dog de spanske hold og B hold tak.

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid C.F
« Svar #11: 24 Okt 2011, 17:51 »

Hej.

Jeg overvejer at købe FM 12. Grunden til at jeg ikke har købt det er at Real Madrid Castilla og Real Madrid C igen regnes for klubber som er venskabs klubber til Real Madrid, hvilket jo er helt åndsvagt. Det betyder at du ikke har samme muligheder for at lærer dine talenter at kende på Castilla, fordi du ingen indflydelse har på dem.

Er det stadig sådan i 2012, da jeg kun har prøvet demoen.

I øvrigt er der nogle muligheder for at træne spillerne selv eller kan du kun sætte trænere på opgaven og fortælle hvor meget spillerne skal træne offensiv, defensiv osv.

håber i kan hjælpe mig med disse spørgsmål!

Sådan er det igen i år, men modsat dig synes jeg faktisk at det er en rigtig god ting. I og med at Castilla spiller i den 3. bedste række i Spanien, med mulighed for oprykning til Adalante (hvilket de ofte gør i 1. sæson) er der gode muligheder for at dine talenter for massere af spilletid på højt niveau. Derudover kan du jo rykke dine talenter op fra Castilla til Real Madrid og tilbage igen. Så hvis du har lyst til at prøve en spiller af fra Castilla i en Liga BBVA kamp, eller hvis du mangler reserver fordi dine stamspillere er skadet, er der ingen hindring for det.
Det eneste minus er at du ikke selv kan sætte taktikken til at være den samme som 1. holdets samt træning for truppen. Hvis man vil kan man dog i editoren sætte Castilla til at spille nogenlunde samme taktik som 1. holdet. Det kræver selvfølgelig at man ved hvordan man vil spille inden man starter spillet Smiley

Selv havde jeg rigtig stor succes med at få mine spillere på Castilla i 11'eren. Når mine talenter blev for gode til U/19 blev de rykket på Castilla hvor de fik meget bedre erfaring fra rigtig divisonsbold end i en reserve liga. Jeg synes det er en fed detalje og fik nogle gode spillere ud af det Smiley
Logged

Hugol
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid C.F
« Svar #12: 24 Okt 2011, 18:00 »

Sådan er det igen i år, men modsat dig synes jeg faktisk at det er en rigtig god ting. I og med at Castilla spiller i den 3. bedste række i Spanien, med mulighed for oprykning til Adalante (hvilket de ofte gør i 1. sæson) er der gode muligheder for at dine talenter for massere af spilletid på højt niveau. Derudover kan du jo rykke dine talenter op fra Castilla til Real Madrid og tilbage igen. Så hvis du har lyst til at prøve en spiller af fra Castilla i en Liga BBVA kamp, eller hvis du mangler reserver fordi dine stamspillere er skadet, er der ingen hindring for det.
Det eneste minus er at du ikke selv kan sætte taktikken til at være den samme som 1. holdets samt træning for truppen. Hvis man vil kan man dog i editoren sætte Castilla til at spille nogenlunde samme taktik som 1. holdet. Det kræver selvfølgelig at man ved hvordan man vil spille inden man starter spillet Smiley

Selv havde jeg rigtig stor succes med at få mine spillere på Castilla i 11'eren. Når mine talenter blev for gode til U/19 blev de rykket på Castilla hvor de fik meget bedre erfaring fra rigtig divisonsbold end i en reserve liga. Jeg synes det er en fed detalje og fik nogle gode spillere ud af det Smiley

Ok tak for din besvarelse. Men kan du gå ind og udvikle talenter som er på Castilla.. Jeg synes dog at det er en mega fejl at de står som venskabs klubber eftersom det er en del af Real Madrid. Jeg synes det er svært at udvikle talenter når du ikke er istand til at bestemme hvem der skal spille på Castilla og Real Madrid C. Endvidere er Real Madrid C slet ikke en venskabs klub.

Eksempel, så ønskede jeg Morata på 2 holdet. Som første holds træner burde jeg vide bedst hvem der skal spille i den trup, men den mulighed har jeg ikke, som i virkeligheden.
Logged

FM er cool, men fix dog de spanske hold og B hold tak.

melniff
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid C.F
« Svar #13: 26 Okt 2011, 23:37 »

Jeg er startet med Real Madrid, fordi jeg fik fucked mit Nordsjælland spil lidt op  crazy

Jeg spiller som de fleste andre herinde en dyb 4-2-3-1 formation.

Jeg har ikke solgt nogle spillere endnu. Selvom jeg modtog et bud på 135 mio på Lassana Diarra fra City.

Jeg har brugt hele mit transferbudget på at købe 3 young guns.

Paco Alcacér. 17 årig boksspiller fra Valencia

Mbaye Niang 16 årig supertalent


Marc-André ter Stegen. Målmand, der på sigt skal give Casillas konkurrence. Har fået lavet en aftale med Gladbach så transferen først træder i kraft efter sæsonen.

Og til sidst har jeg så lige købt Lucas Andersen, for at forbedre mit U/19 hold. Kunne godt tænke mig at vinde ligaen og Champions League for U/19.


Edit: VIRKELIG ikke fedt at jeg er kommet til at sætte mine sekundære nationalitet til afghansk... Opstemt

« Seneste Redigering: 26 Okt 2011, 23:52 af melniff » Logged

Maze
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid C.F
« Svar #14: 27 Okt 2011, 13:58 »


Edit: VIRKELIG ikke fedt at jeg er kommet til at sætte mine sekundære nationalitet til afghansk... Opstemt


Hahaha det er sgu da vildt fedt Opstemt

Men Lass kan du sagtens få mere for, jeg solgte ham for 205 mil til Man Utd i vinter vinduet Wink kunne nok godt ha' presset den lidt mere.. men det var fint nok!

Logged

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010