home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Jun 2025, 22:17 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23596
  0 Brugere, 639 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Macmal
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Real Madrid C.F
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid C.F  (Læst 19987 gange)
Maze
Reserveholdsspiller

Sv: Real Madrid C.F
« Svar #15: 28 Okt 2011, 13:50 »

Så blev jeg færdig med min første sæson som Real Madrid træner, og der var masser af succes i den første sæson!

Ligaen blev vundet i et tæt kampløb med Barcelona, i de sidste par spillerunde fejlede Barca lidt og jeg hentede en vigtig sejr på Camp Nou og endte med at vinde ligaen med 98 point!
Og en fantastisk målscore på 126-28!

Screenshot af ligaen:http://dl.dropbox.com/u/8116082/Football%20Manager/FM12/Liga11-12.PNG

Året Spanske-spiller: Callejon
Topscore: Higuain (36 basser)

I Champions League endte jeg i en rigtig let gruppe med Videoton (? nogen som har hørt om dem før ?), Zenit og Rangers

Screenshot gruppe: http://dl.dropbox.com/u/8116082/Football%20Manager/FM12/ChLgr11-12.PNG

som kan ses gik jeg rimelig overbevisende videre Wink

I 1/8-dels ventede Lille Metropole
første kamp hjemme: 2-2
Anden kamp ude: 5-2

kvart-finalen var det endnu et fransk hold, nemlig Olympic De Marseille
Første kamp ude: 2-0
Anden kamp hjemme: 5-0
Benzema nettede 5 gange i den sidste kamp, og stod således for alle målene Wink

Semifinalen blev et opgør mod arvefjernen nr. 1: Barcalona!

Første kamp på Bernabeu blev en ren opvisning! 4-1 til Real!

Efter også og ha' mødt Barcalona i weekendens kamp, blev det til 3 El Classicos indenfor en uge Wink nåede der er set før..
(den blev forresten 2-1 til Real på Camp Nou)

udekampen blev dog en anden forstilling, troede den skulle køres sikkert hjem, og 2-1 til barca ved pausen antydede lidt af det samme.. men de kom på 4-1 og det så længe ud til forlænget spilletid, indtil Benzema igen kom afgjorde det til slut resultat 4-2!

Finalen skulle jeg så møde Arsenal! som jeg vandt Opstemt Opstemt 2-1 ( 1-0 Benzema, 1-1 Chamak, 2-1 Alcacer)

topscore: Benzema (13)

Pokalen blev vundet efter hårde kvartfinaler og semifinaler mod hhv. Barcalona og Atletic Bilbao! 6-0 over Racing i Finalen Wink

Hold opstilling og hold opbygning

Min holdopstilling er som skrevet tidligere en 4-2-3-1 dyb!

Midt i sæsonene købte jeg Iker Muniain som joiner klubben her efter sæson afslutningen, det betyder at der er en offensiv spiller som skal forlade klubben..
Lige ledes kommer der nogle spillere tilbage fra leje som også skal vurderes, men de sendes højst sandsynligt bare ud igen!

Overvejer at skille mig af med Di Maria eller Callejon for at få plads til Muniain!
Di Maria er bedre end Callejon, men Callejon er spansk og produkt af Real's ungdoms afdeling! (gennem en tur i sociadad) det trækker en del op hos mig!
Callejon passer bedre end i spillestilen, da Di Maria er mere en rigtig wing! jeg spiller med de skal trække ind i banen.
Så Der er en masse forskellige argumenter for og imod :b

Carvalho har fået en sæson til, han er gået en del ned i løn og er faldet i status! har valgt at beholde ham som ude lukkende reserve! Albiol har erobret pladsen ved siden af Pepe i midter forsvaret og gør det fremragene!
Varane er upcoming star! så når han får en sæson mere hvor han bliver kørt ind, er der ikke brug for Carvalho mere og et nyt talent kan komme til Wink

Ellers vil jeg i sommerpausen finde nogle unge talenter der på sigt kan komme ind og spille en rolle på holdet Wink

Altitop skal bare væk, ved ikke hvad han laver på holdet Wink

Ville lige fremhæve profilerne for denne sæon:
Ronaldo:  http://dl.dropbox.com/u/8116082/Football%20Manager/FM12/Ronaldo11-12.PNG
Higuain: http://dl.dropbox.com/u/8116082/Football%20Manager/FM12/Higuain11-12.PNG
« Seneste Redigering: 28 Okt 2011, 13:51 af Maze » Logged

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #16: 04 Nov 2011, 11:13 »

Så fik jeg også spillet min første sæson med kongeklubben.
Ligaen blev vundet i allersidste spillerunde, hvor vi og Barcelona slog hinanden på hver sin hjemmebane med et enkelt mål. Samtidigt blev Real også Barcelonas overmænd i Champions League, hvor jeg var så uheldig at trække dem i kvartfinalen, men efter en afklapsning på 3-0 i første semifinale på hjemmebane til Real, så var der ikke rigtigt noget at spille om i returkampen.

Eneste transfers i starten af sæsonen var Lassana Diarra til City og Yann M'Vila som så erstattede hans plads på midtbanen. Han har gjort det ganske glimrende, og jeg forventer at han blvier endnu bedre når han kan spille sin centrale midtbane naturligt.
Jeg har heller ikke tænkt mig at gøre store indkøb i dette transfervindue. Spillerne er rigtig gode som de er, og jeg har tænkt mig at satse udelukkende på unge spillere, med mindre der dukker et tilbud op man ikke kan sige nej til. Dertil har jeg hentet Jesé op fra U19-holdet og jeg regner med han langsomt skal overtage venstrekanten fra Di Maria. Samtidigt har jeg hentet Zakaria Labyad som måske på sigt kan tage over for Alonso hvis talentet rækker.
Gago, Mateos, Diarra og Granero er allerede røget i denne transfervindue, mens jeg overvejer om jeg skal skille mig af med Nuri Sahin også. Jeg synes generelt han er en kopi af Alonso, uden at have talent til at blive bedre. Samtidigt var han heller ikke overbevisende i de kampe han fik, og de kom aldrig til at fungere med Alonso og Sahin på banen på samme tid. Sidst kan jeg nok også få en god slat penge for ham.

I angrebet gør Higuain og Benzema det fremragende i de roller de også har i virkeligheden. Når den ene er down tager den anden over, hvis ikke den ene eller den anden er skadet. Det fungere perfekt.
Varane har allerede i denne sæson overbevist mig om at jeg skal satse på ham - især i form af hans fantastiske fysik. Ham og Pepe udgør et frygtindgydende forsvar om et år eller to.
Özil og Ronaldo har været holdets helt store spillere, begge med mange flere mål eller assists end spillede kampe og et snit på lidt under de 8.

Min foretrukne startellever ser altså sådan ud:
Casillas
Ramos - Pepe - Albiol - Marcelo
M'Vila - Alonso
Ronaldo - Özil - Di Maria
Higuain

Hvis der sker vilde ting og sager i mit spil, skal jeg nok lige smide et SS op herinde i ny og næ Wink

Vuelve la ilusión

Maze
Reserveholdsspiller

« Svar #17: 04 Nov 2011, 21:48 »

Men kunne du ikke bruge Sahin som afløser for Alonso?

Han gør det så godt i mit spil at jeg overvejer om han snart skal ind og ha' positionen fast.. Xabi er stadig klasse, men ved at komme op i alderen!

Synes du har lavet et super køb med M'Vila han bliver helt sikkert rigtig god!

glæder mig til at se hvad du får ud af Labyad Wink hold os endelig opdateret!

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #18: 16 Nov 2011, 14:28 »

Min anden sæson med Real Madrid er nu overstået.
Barcelona lå foran mig hele sæsonen, men grundet en sejr til mig i opgøret mod dem og et hårdt kampprogram sidst på sæsonen, lykkedes det mig at snuppe ligatitlen, selvom jeg kun havde scoret +77 i målscorer mod Barcas +102 (!).
I Champions League lykkedes det mig at forsvare titlen. Man Utd, Valencia, Lyon og til sidst Milan blev besejret i den afgørende knockoutface af turneringen.

Angående mine nyindkøb, har Zakaria Labyad absolut ikke imponeret, så han er røget til Milan for en mindre sum penge, men jeg har dog sikret mig en tilbagekøbsklausul på ham hvis han skulle udvikle sig fornuftigt. M'Vila har spillet udmærket uden at være prangende, og han har også roteret en smule med Khedira, men han er dog stadig førstevalg på pladsen.

En spiller der helt sikkert har imponeret er Raphaël Varane. Han har været førstevalg i forsvaret med et snit på 7.53 og 11 mål i 43 kampe. Ganske imponeret for en fyr på 19.
Mesut Özil har desværre ikke fortsat med at imponere mig fra hans første sæson, og han har været grunden til jeg har været lidt på udkig efter en potentiel afløser, uden for at finde en. Han får altså chancen endnu en sæson.
Endvidere har jeg ombestemt mig med hensyn til Nuri Sahin. Jeg lejede ham ud til Liverpool i sæsonen hvor han spillede habilt, så han får chancen til at overtage efter Alonso, som er ved at blive gammel.

Til min tredje sæson har jeg kun købt nogle få talenter og så snuppe Kagawa på en fri transfer, som skal skal agere backup til alle de offensive pladser. Samtidigt har jeg sidst på sæsonen forsøgt mig at omskole Benzema til en venstrekant, som indtil videre har været ganske succesfuld. Det kunne godt være en langtidsholdbar løsning (:

Vuelve la ilusión

kanok
Reserveholdsspiller

« Svar #19: 21 Nov 2011, 15:39 »

Har spillet to sæsoner med Kongeklubben.

Trofæhøst:
Liga: 2
Cup: 1
Champions League: 0

1. sæson kom cuppen og ligaen til klubben. Blev slået ud i semi af Chelsea.
2. sæson var en katastrofe. Cuppen blev jeg hurtigt slået ud af af Athletic på udebanemål. CL endte i kvartfinalen mod Bayern også på udebanemål.

Har dog aldrig tabt til Barca. Opstemt

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #20: 26 Nov 2011, 16:26 »

Det indlæg her kommer muligvis til at virke som om jeg er en bitter Real Madrid-fan, der kører videre på "Uefalona"-konspirationsteorien, men jeg mener dybest set at Barcelona (også) er blevet favoritiseret i mit elskede Football Manager-spil! Det eneste sted hvor Real har kunnet slå Barcelona de sidste 2-3 år.
Jeg har været en tur i editoren, og kigget på nogle Barca- og Real-spilleres såkaldte Potential Ability, som er maskinens kodemæssige sprog, der siger hvor god en spiller kan blive (rated mellem 0 og 200). Jeg har udvalgt 4 spillere fra hvert hold, som jeg mener burde være lige gode:

Pepe: 172
Pique: 179

Sergio Ramos: 168
Dani Alves: 179

Xabi Alonso: 172
Xavi: 184

Di Maria: 171
Alexis Sanches: 184

Er det bare mig eller er der et eller andet helt galt er?
Jeg er udmærket klar over at Potential Ability siger noget om deres talent, og ikke hvor gode gode de er nu, men når de er gamle nok, vil disse to værdier typisk være den samme.
Javist, enkeltvis kan de muligvis godt forsvaret, men jeg synes bare at i disse fire tilfælde (og især de to sidste) er forskellen på deres spilmæssige niveau så stor, at jeg bare måtte kommentere det.

Er jeg den eneste der føler mig forfulgt af Barcas "drømmefodbold" som pludseligt nu også gør at deres spillere skal overrates (og Reals skal underrates)?

Vuelve la ilusión

kanok
Reserveholdsspiller

« Svar #21: 28 Nov 2011, 22:39 »

Har dog aldrig tabt til Barca. Opstemt

Der røg den så på 2 mål af netop Sanchis. Især ham synes jeg er overrated helt sindssygt..
Kan egentlig godt forstå Barcas ratings men ift. dem er Reals helt skæve!

jones-gf
Ynglingespiller

« Svar #22: 18 Dec 2011, 13:08 »

Nogen der har en god taktik til Madrid kan nemlig slet ikke få spillet til at fungere!! :s

dreamdrea
Reserveholdsspiller

« Svar #23: 18 Dec 2011, 13:16 »

Nogen der har en god taktik til Madrid kan nemlig slet ikke få spillet til at fungere!! :s

http://fmfreaks.dk/index.php?topic=31852.0

den er alt for vild...

jones-gf
Ynglingespiller

« Svar #24: 20 Dec 2011, 02:22 »

Ville lige høre om der er nogen af jeg andre der har oplevet at uanset hvad man siger i ens teamtalk, så bliver spillerne enten forvirret eller vrede?

Hamza_BIF
Manager

« Svar #25: 20 Dec 2011, 03:42 »

Hvordan er sværhedsgraden? Er det let at vifte barcelona af pinden? Smiley

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Maze
Reserveholdsspiller

« Svar #26: 21 Dec 2011, 10:02 »

Synes det er rigtig lige mellem de to hold, nogle sæsoner vinder man andre taber man til barca Wink

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #27: 28 Dec 2011, 23:15 »

Var i tæt kamp næsten hele sæsonen, det startede godt med at vinder den spanske Super cup med 5-3 sammenlagt, CHL blev vundet over Arsenal med 5-2, Copa del rey blev vundet med 1-0 over Real Sociedad, i ligaen endte jeg med 2 point op til Barca på førstepladsen som efter at Real tog glade fra Camp Nou med en 5-1 sejr min taktik er en 4-2-2-2 med Ronaldo på højre offensiv fløj som Inderste angriber, Higuain som Trequartista, og Paloschi (et af 3 køb) som Skarpretter endte sæsonen med at lave 168 mål på 62 kampe spørg hvis I vil vide mere

Tidligere: Baloo38

-RVM-
Førsteholdsspiller

« Svar #28: 29 Dec 2011, 18:17 »

Har ikke rigtigt haft succes med et spil i FM 12 endnu, så nu skal Real prøves af endnu en gang.
Regner med at spille en 4-3-3 da det er den formation jeg har bedst erfaringer med i FM 12, og gerne med noget hurtigt pasningsspil. Hvordan taktikken kommer til at se ud vender jeg tilbage med Smiley

jones-gf
Ynglingespiller

« Svar #29: 07 Feb 2012, 14:38 »

Vil lige vise jer mit Real Madrid hold i den sidste halvdel af 3 sæson:

Uploaded with ImageShack.us
Castilla:

I første sæson vandt jeg ligaen med 1 point ned til Barcelona. Vandt også copa del rey og Chl, men tabte super cupen.
I anden sæson vandt jeg Ligaen, Copa del rey, Chl, super cupen, Europæiske super cup og Vm for klubhold. Vandt blandt andet 6-0 over Barcelona Smiley.
I tredie sæson hvor jeg er i starten af marts er jeg Nr. 1 i ligaen med 8 point ned til Barcelona, i finalen i Copa del rey, i kvatfinalen i Chl, har vundet de to super cupper og vundet Vm for klubhold.

Nogle af mine største talenter:

Tranfer's første sæson:

Transfer's anden sæson:

Transer's tredie sæson:

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010