home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 415 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Real Madrid C.F
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid C.F  (Læst 17680 gange)
Toby aka Lynge
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid C.F
« Svar #30: 10 Feb 2012, 23:22 »

Nogen der har en god taktik til Real Madrid? Smiley
Logged

Brøndby til jeg dør! <3
You'll never walk alone! <3

jones-gf
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid C.F
« Svar #31: 11 Feb 2012, 12:33 »

Logged

Maze
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid C.F
« Svar #32: 21 Feb 2012, 19:47 »


Rigtig fornuftig taktik til Real Wink
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid C.F
« Svar #33: 05 Apr 2012, 10:48 »

Jeg savler allerede.....
Var ved at hente ham i sommers, og der ville de have omkring 550 millioner... Det er vist godt jeg ingen har købt i sommers, og nu har råd til ham midt på sæsonen... Wuuuuut!!!

Logged

CasperAkaCalle
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid C.F
« Svar #34: 21 Apr 2012, 17:44 »

Elsker virkelig Benzema, efter den nye opdatering! 9 mål i 4 = glad Real manager Opstemt
Logged

sebber1234
Gæst
 
Sv: Real Madrid C.F
« Svar #35: 11 Maj 2012, 11:00 »

Er selv startet med Real Madrid, og det virker til at være et spil, som virkelig kan fange ens interesse!
Stiller op i en 4-2-3-1 opstilling, og både defensiven og offensiven er helt fantastisk!
Ronaldo er der ikke så meget at sige til, men udover ham har både Özil, Dí Maria samt Benzema været i en klasse for sig selv Smiley

Prøver også at have så meget rotation som overhovedet muligt, da det jo er nogle lange sæsoner, man skal igennem.

Vil prøve at holde alle dem der er interesserede opdaterede med hvordan det går Smiley

Opstilling:

                                                                 Casillas
Ramos                               Varane                                   Pepe                                   Marcelo



                                       Khedira                                Hamsik


Dí María                                                 Özil                                                            Ronaldo



                                                            Benzema
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid C.F
« Svar #36: 11 Maj 2012, 11:43 »

Hvor har du gjort af Xabi Alonso?
Logged

oliaal
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid C.F
« Svar #37: 11 Maj 2012, 15:10 »

Har efterhånden spillet en halv sæson i mit Madrid save. Er pt. ubesejret efter de første 29 kampe hvor det er blevet til 28 sejre og én enkelt uafgjort. Jeg er specielt meget glad for den måde hvorpå jeg sendte Barca hjem fra Bernabeu Thumbs Up.



 Cool
Logged

sebber1234
Gæst
 
Sv: Real Madrid C.F
« Svar #38: 12 Maj 2012, 13:39 »

Hvor har du gjort af Xabi Alonso?
Jeg roterer mellem ham og Hamsik Smiley
Logged

sebber1234
Gæst
 
Sv: Real Madrid C.F
« Svar #39: 13 Maj 2012, 11:23 »

Så blev første søson spillet færdig - og hvilken irriterende en af slagsen!

Ligaen:

I ligaen kørte Barcelona og Madrid som altid parløb og derfor skulle mesterskabet afgøres på Camp Nou i 4. sidste spillerunde. Dog gik det ikke specielt godt, da jeg tabte 4-2. Da ingen af os mistede yderligere point, kunne Barcelona lade sig hylde som (fortjente) mestre.

Pokalen:

Ugen efter der var spillet det sidste Él Clasico skulle jeg spille pokalfinale - her var modstanderen hverken Barcelona, Bilbaob, Valencia eller andre af de store hold, men derimod sæsonen store overraskelse Granada. Faktisk blev den første halvleg meget jævnbyrdig, men efter en god pausesnak vandt jeg med 4-0 og kunne dermed kalde mig pokalvinder

Champions League:

I Champions League var det det en rigtig god første sæson da jeg nåede finalen - den skulle spilles mod Manchester United, som også havde vundet det engelske mesterskab. De vandt også finalen da vi rejste hjem med et 2-0 nederlag, og dermed var hvad der kunne have blevet en historisk sæson blot blevet til en halvgod en af slagsen.


Andet:

Igennem sæsonen fandt jeg hurtigt ud af at jeg skulle forstærke offensiven og især angrebspladserne, da jeg gennem hele sæsonen kun havde haft Benzema og Higuaín oppe foran - samtidig havde Higuaín heller ikke den bedste sæson, så derfor lå meget på Benzema.
Derfor har jeg nu købt Neymar, for at få styrket den forreste kæde, og han bliver forhåbentligt et kæmpe aktiv for klubben.


Håber det var lidt interessant læsning Smiley
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid C.F
« Svar #40: 17 Maj 2012, 16:31 »

Real Madrid
Anno 2029


Grundet manglende evne til at huske diverse brugernavne, kodeord og emails, så har jeg ikke været specielt aktiv her på siden i et stykke tid, men det forhindrede mig selvfølgelig ikke i at spille FM. Det har så resulteret i et forholdsvist langt save, hvor jeg nu er kommet til Real Madrid efter at være startet ud i hjerteklubben fra Aalborg. Jeg kørte død i AaB, efter jeg vandt ligaen lidt for ofte, men stadig ikke kom videre i klubbens udvikling på grund af de økonomiske begrænsninger, så jeg valgte at tage direkte til kongeklubben fra Spaniens hovedstad. Der er efterhånden ikke mange "rigtige" spillere tilbage i hele spillet, så min startopstilling består udelukkende af ukendte newgens spillere:




MM Bernard Marie
---
FH Javier Mendizábal
FCH Jean-Francois-Clerc
FCV Didi Bembo-Leta
FV Mário Correa
---
MCH Park Yong-Joon
MCV Igor Radakovic
---
OMH Jesús María Martínez
OMC Tevfik Aydin
OMV Stijn van Toorn
---
BoC Bruno Sicart


Spillerne med gul skrift er dem, jeg vurderer til at være mine bedste.

Taktik
Jeg er tilhænger af en lidt utraditionel spillestil, hvilket indebærer, at min opstilling rent visuelt er symmetrisk, men spillerne har alle sammen forskellige roller. Den er lidt Arsenal inspireret, hvilket vil sige, at den ene fløj (Walcott/Martinez) løber i dybden og laver flade indlæg indover fra højre side, mens den anden kant (Benayoun/van Toorn) trækker ind i banen fra venstre og lægger bolde i dybden og åbner spillet op. Dette gør så, at der bliver åbnet i venstresiden, hvorfor jeg har sat min venstreback til en mere offensiv rolle med mange løb frem i banen. Samtidig så er min højreback mere defensivt orienteret, og fungerer som den tredje stopper i en eventuel kontra mod mig. Dette tillader samtidig, at mine centrale midtbanespillere kan fokusere på det offensive og tilføre mange løb i dybden, som igen er med til at åbne op. Udover det så spiller jeg i et flydende, offensivt system, hvor især de 4 angribere skal spille meget direkte, mens resten af holdet bygger spillet forholdsvist langsomt, men sikkert op med start fra min Kompany v.2, Bembo-Leta, som er en ganske habil boldspiller. Resultatet af denne spillestil er så, at jeg i ligaen har scoret 152 mål og lukket 10 ind på 38 kampe

Indkøbsstrategi
Jeg overtog klubben i dyb krise, så jeg var nødt til at købe stort ind for de 3,5 milliarder, jeg havde til rådighed. Det resulterede i nogle dyre indkøb, men efter der er kommet ro på, og jeg har fået stabiliseret dem i toppen igen, så har jeg kunnet gennemføre min idé om unge spillere på alle, eller i hvert fald de fleste, pladser. Jeg har 14 talentspejdere rundt omkring i verden til at finde spillere, der højest er 18 år. Min trups gennemsnitsalder er 21, men den ligger nok omkring 23-24, hvis man kigger på startopstillingen. Det skyldes, at mange af mine teenagere er udlejet for at få en fast startplads.

Trofæer og rekorder
Efter 8 sæsoner i klubben, overtog den 4. december 2021, har jeg vundet mesterskabet 6 gange. Første sæson overtog jeg klubben i forfald på en pinlig 9. plads, men fik kæmpet mig op til 3. pladsen på en halv sæson. Derudover tabte jeg et år, hvor jeg var a point med Barcelona, men tabte på reglen om indbyrdes kampe på trods af en bedre målscore. Champions League har jeg vundet 4 gange ud af 7 mulige på trods af, at flere af de engelske hold har et bedre hold end mig. Pokalturneringen har jeg vundet 5 gange, men den går jeg ikke specielt meget op i. Den bruges mest til optræning af de unge spillere, jeg ikke har udlejet. En mere komplet liste kan ses her

Derudover har jeg med de 152 scoringer slået min egen rekord for flest mål i ligaen samtidig med, at Bruno Sicart har slået Rauls rekord for flest ligamål i klubben i en alder af 24 år.
Logged


MartinV
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid C.F
« Svar #41: 28 Jun 2012, 18:55 »

Nogen der har gang i Real Smiley?

Regner med at starte med dem nu her ..
Logged

Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid C.F
« Svar #42: 05 Jul 2012, 20:00 »

Er igang med Anden sæson med Real Smiley
Har lavet en lille regl til mig selv, om at jeg stortset kun må hente brasilienske og spanske spillere Peace
Så har solgt en hel masse spillere med anden nationalitet.

Ind:
Cesar Azpilicueta
Rodrigo
Neymar
Oscar
Jordi Alba
Willian

Blev dog kun nr 2 i ligaen i første sæson, men vandt så champions league Smiley Satser meget kraftigt på at vinde ligaen her i anden sæson Opstemt
Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

Stroemblad
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid C.F
« Svar #43: 04 Sep 2012, 17:31 »

Er der nogle af jer real drenge som kan få benzema til at score?? :-) har virkelig problemer med ham..
Logged

jones-gf
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid C.F
« Svar #44: 04 Sep 2012, 18:03 »

Er der nogle af jer real drenge som kan få benzema til at score?? :-) har virkelig problemer med ham..

Bruger ham som fremskudt angriber med Özil bagved som fremskudt Playmaker og der bomber han!
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010