home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I dag kl. 00:02:37 warmon Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  1 Bruger, 925 Gæster Online.

Indlæg: 1132771 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Rate mit talent FM11
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 57 Udprint
Forfatter Emne: Rate mit talent FM11  (Læst 147537 gange)
smed1977
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Rate mit talent FM11
« Svar #60: 16 Nov 2010, 12:41 »

Du spurgte hvad vi syntes om ham, og du fik mit svar. Og jeg syntes godt man kan sammenligne talenter, for du vil vel gerne have din klub i de europæiske turneringer på sigt, og der skal du jo møde klubber som Liverpool mfl. der også har talenter.
Logged

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM11
« Svar #61: 16 Nov 2010, 12:49 »

Du spurgte hvad vi syntes om ham, og du fik mit svar. Og jeg syntes godt man kan sammenligne talenter, for du vil vel gerne have din klub i de europæiske turneringer på sigt, og der skal du jo møde klubber som Liverpool mfl. der også har talenter.
Nu sammenligner du ham jo med dem i dit spil og jeg siger heller ikke han er verdens største talent. Min klub er overhovedet ikke på niveau med Liverpool, endnu, derfor kan jeg heller ikke producere lige så store talenter som de gør, så når du siger at han ikke er en dyt værd i forhold til de talenter du henter i Liverpool, vil jeg ikke kunne bruge din kritik fordi min klub ikke kan måle sig med Liverpool i Talentudvikling, endnu.
Logged


Philips
Gæst
 
Sv: Rate mit talent FM11
« Svar #62: 16 Nov 2010, 12:51 »

udemærket ikke prangende tror han bliver mere end breddespiller på et godt bundesligahold
edit* indlæg nr. 100 Cool
Logged

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM11
« Svar #63: 16 Nov 2010, 12:58 »

udemærket ikke prangende tror han bliver mere end breddespiller på et godt bundesligahold
edit* indlæg nr. 100 Cool
Tak Smiley
Logged


smed1977
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Rate mit talent FM11
« Svar #64: 16 Nov 2010, 13:14 »

Nu sammenligner du ham jo med dem i dit spil og jeg siger heller ikke han er verdens største talent. Min klub er overhovedet ikke på niveau med Liverpool, endnu, derfor kan jeg heller ikke producere lige så store talenter som de gør, så når du siger at han ikke er en dyt værd i forhold til de talenter du henter i Liverpool, vil jeg ikke kunne bruge din kritik fordi min klub ikke kan måle sig med Liverpool i Talentudvikling, endnu.

Min klub producerer absolut ingen talenter. Af de 16 nye uspillere der er kommet op, er der ikke en eneste af dem der er brugbar. Jeg finder derimod de bedste talenter på verdensbasis, og skriver kontrakter med dem inden de har skrevet en fuldtidskontrakt med deres nuværende klub. Disse talenter kan du sandsynligvis også få fat på. Så bliver de smidt sammen med 1. holdstruppen med det samme, og så står den på spilletid. Det udvikler talenter.
Logged

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM11
« Svar #65: 16 Nov 2010, 13:23 »

Min klub producerer absolut ingen talenter. Af de 16 nye uspillere der er kommet op, er der ikke en eneste af dem der er brugbar. Jeg finder derimod de bedste talenter på verdensbasis, og skriver kontrakter med dem inden de har skrevet en fuldtidskontrakt med deres nuværende klub. Disse talenter kan du sandsynligvis også få fat på. Så bliver de smidt sammen med 1. holdstruppen med det samme, og så står den på spilletid. Det udvikler talenter.
Men Liverpool tiltrækker jo stadig bedre talenter end FCK gør, det er derfor jeg synes at den spiller jeg har lagt op er et udmærket talent for mig indtil videre, for på et tidpunkt vil jeg også kunne tiltrække større talenter, end ham, til klubben, men han er jo også kun dansker Wink
Logged


covak
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Rate mit talent FM11
« Svar #66: 16 Nov 2010, 16:24 »

Nu ved jeg godt det ikke er "mit" talent, men bliver nød til at vise ham, da jeg synes han har imponerende stats i sin alder af kun 15 år.. Han vil dog bare ikke til mit FCK  hold Skuffet http://img245.imageshack.us/img245/8263/jensgrafregen.jpg
Logged

1887
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM11
« Svar #67: 18 Nov 2010, 18:27 »

Fik gutten her for snuden af Arsenal og Man City
http://www.gratisimage.dk/image-1D93_4CE561B1.jpg
Logged

Odense's finest!


MDCCCLXXXVII

Dexter
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM11
« Svar #68: 18 Nov 2010, 20:08 »

http://img832.imageshack.us/i/thorganhazardprofilegen.png/
kan nogle evt. hjælpe mig med at træne ham op?
prøv dette
Træning   
Styrke 6
Aerobic 7
MM Skudblokering
MM Håntering
Taktik 10
Bold Kontrol   12
Forsvar 5
Angreb 12
Afslutning 10
Fokus på teknik. Hæv belastning
Logged

Årets Misbruger 2010

Talentspejder

anders l
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Rate mit talent FM11
« Svar #69: 19 Nov 2010, 20:08 »

Logged

Arsenal!

Bakary Sagna!

Dexter
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM11
« Svar #70: 19 Nov 2010, 22:37 »

Bred midtbanespiller. Kan også lidt defensiv wing og længere fremme inderste angriber/angreb. Ud over en teknisk fætter, så har han et godt tempo spil. Indlægget og langskudet skal med i taktikken. *Krfrihed er 1 under den *mentalitet du har til ham. *Luk af er på højde med mentaliteten. Fremryk og løb med bold følger den pligt du har til ham. Direkte afleveringer er på 6 når du har hans mentalitet på 13. Du hæver direkte afleveringer, hvis du sænker i taktikken el. omvendt.
Styrke 7
Aerobic 7

Taktik 11
Bold Kontrol   12
Forsvar 11
Angreb 12
Afslutning 14
Fokus kunne være være førsteberøringer, da det ville hjælpe yderligere på hans tempo spil. Hæv belastning
Hilsen Dex
« Seneste Redigering: 19 Nov 2010, 22:42 af Dexter » Logged

Årets Misbruger 2010

Talentspejder

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM11
« Svar #71: 19 Nov 2010, 23:49 »

Han er ikke mit talent, fordi jeg er Brøndby, men i de par måneder han har været fremme har jeg alligevel jagtet ham som en gal. Faktisk så meget at hans agent decideret hader mig, da jeg gentager mig selv ustandseligt i pressen. Hvor ville jeg dog gerne have ham på mit hold!

Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM11
« Svar #72: 20 Nov 2010, 00:29 »

Er sådan lidt ny til FM.
Kan man søge på potentialet ved hjælp af søge muligheden?
Eller er det bare tilfældigt at en regen spiller kommer frem, om sommeren? 
Logged

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM11
« Svar #73: 20 Nov 2010, 09:51 »

Er sådan lidt ny til FM.
Kan man søge på potentialet ved hjælp af søge muligheden?
Eller er det bare tilfældigt at en regen spiller kommer frem, om sommeren? 

Du kan ikke søge på potentialet. Dog findes der programmer, der viser det, f.eks. FMRTE, hvor du også kan ændre på næsten alt andet i spillet Thumbs Up
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM11
« Svar #74: 20 Nov 2010, 18:42 »

ABDOUL SANOGO | 18 ÅR | ELFENBENSKYSTEN

Mit største scoop i sommerens transfervindue fandt jeg i Afrika, nærmere betegnet Elfenbenskysten, hvor talentfulde Abdoul Sanogo løb rundt i klubben Africa Sports. I kamp med nordiske klubber som Rosenborg og FC København vandt jeg ræset om Sanogo, der meget vel kunne blive den næste Yaya Toure. En fantastisk fysik, utrolig god mentalitet for så ung en spiller og en glimrende teknik, er han stærk allround, og kunne sagtens ligne en mand der kommer til at tilbringe mange år i Donetsk.
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 57 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010